בפודקסט "לבן על שחור", אנגיש לכם את עולם השיווק והפרסום, המיתוג ועולם הדיגיטל לבעלי עסקים.
בחרתי בפינצטה את האורחים בפודקסט – דמויות מעניינות שמגיעות מעולם הפרסום, ויחלקו איתנו את התובנות שרכשו בעקבות הניסיון שלהם. בחיים לא הכול ורוד – נדבר על הקשיים, האתגרים, ועל הטעויות שקורות בדרך.
בפודקסט נדבר ת'כלס, ונצלול יחד לסודות של עולם הפרסום, והפסיכולוגיה המרתקת שעומדת מאחוריו.
בפרק השני בפודקסט לבן על שחור דיברתי על נושא המכירות. תמלול הפרק: אז שלום לכל המאזינים ולכל מי שמצטרף אלינו ברוכים הבאים לפרק השני של
מדוע שירות הוא המפגש הכי טעון עם הלקוח? איך להמנע מאינטריגות עם הלקוח? איך למנוע מלקוח כועס להשפיע על שאר בית העסק? איך חברה ישראלית
מיתוג, לא סתם בחרתי להתחיל את הפודקסט עם הפרק הזה. אני נרגש לשתף אתכם בפודקסט חדש שלי – "לבן על שחור", בו אנגיש לכם את
אז לאחר שתרשמו תקבלו מספר מיילים שידריכו אותם אתכם איך ליצור את הדף נחיתה המושלם וכמובן תקבלו את המבנה ב- WireFrame להורדה!