החזרה לשגרה נראת באופק (בתקווה כמובן), רבים כבר התחסנו ובעלי עסקים רבים מתארגנים לפתיחה ולחזרה למציאות שכל כך התגעגנו אליה.
לא סוד שאחוז האבטלה גדול וברגע שנוכל לחזור לחינו יהיה ביקוש ותחרות על כל משרה ובמיוחד על משרות טובות ואיכותיות.
במאמר הקצר אני רוצה לתת טיפ איך להתקבל לכל משרה במציאות החדשה.
ברגע שנחזור לאחר כמה חודשים כבר כמעט נשכח שהייתה כאן מגיפה ובשיחות חולין תעלה השאלה ״זוכרים שהיה פעם את הקורונה?״
אומנם המשבר הבריאותי כמעט מאחורינו אבל אנחנו ממש בשיא המשבר הכלכלי.
לצערי הרב, בהרבה עבודות לא כל העובדים יחזרו למשרה הקודמת, אם כי המעסיק החליט בצימצום בשל המשבר או אם כי העובד לאחר הזמן והמחשבה החליט להתנסות במחוזות חדשים.

לא חשוב מה הסיבה, אבל כשאנו רוצים להתמודד על משרה, אנו מבינים שאנו חייבים להתבלט מעל כולם וליצור רושם אצל המעסיק של ״זה בדיוק העובד שהייתי רוצה לראות אצלי בארגון״
חלומו של כל מעסיק הוא שיהיה בארגון שלו עובדים נאמנים שאוהבים את העבודה שלהם, אוהבים את הארגון, הצוות, ההנהלה ייתרמו, ידאגו ויעשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר.
המעסיקים אף משקיעים בהשמה ובקליטת עובדים משאבים רבים.
איך בעצם מתבלטים?
לכל מנהל המחפש עובדים למשרה מסויימת יש חזון ורצון שהעובדים יאהבו את הארגון, יתרמו ויהיו חלק בלתי נפרד בתרומה להצלחת והשגת המטרות העסקיות.
בכדי להשיג את החזון, ארגונים משקיעים משאבים רבים בהון האינושי.
אז איך אנחנו מצליחים להתבלט כאשר אנו רוצים להתמודד למשרה מסויימת?
התשובה היא דיי פשוטה
במקום להתחיל בשאלה: ״יש לך משרה בשבילי?״
צריך שהמסר שיעבור למעסיק הוא:
עם הנסיון שצברתי במהלך השנים אני חושב שיחד אפשר להגיע להישגים.
אני חושב שיש לי המון לתרום לחברה אשמח לקבל את המשרה.

במקום להיות זה שמבקש, להיות זה שרוצה לעזור זה שמעוניין להירתם למשימה
ישנם מדרכים רבים על איך רושמים קורות חיים, איך ניגשים לראיון עבודה, מה לובשים ואיך מדבר.
הרשת מוצפת בהמון מידע בנושא לכן בחרתי לתת לכם טיפ קטן אך עוצמתי ביותר
מאחל לכם המון בהצלחה
מעוניינים לדעת מה מניע את הארגון ולמה הארגון קיים?