הכול מתחיל ונגמר במכירות, הן אלה שמשפיעות על הרווחים של העסק שלכם.
יכול להיות לכם המוצר הכי טוב בעולם, עם שיווק מקצועי, וחוויית משתמש נהדרת, אבל אם לא תצליחו למכור אותו – כל אלו לא שווים דבר.
איכות אנשי המכירות היא זו שתקבע את הכנסות החברה.
במקרים רבים סדנאות שיווק ומכירות יכולות לעשות מהפך ולשפר משמעותית את רווחי החברה.
האתגר הגדול ביותר של עסקים ושל מנהלי צוותי מכירות היא לשמור על הדרייב של אנשי המכירות.
המוטיבציה של אנשי המכירות תלויה בהמון דברים – יעדים מתאימים, האווירה בצוות, עמלות ותגמולים, מתח עבודה גבוה, שיטות עבודה, טכניקות של טיפול בהתנגדויות וכמובן ניהול נכון של העובדים.
בעזרת הסדנה ניתן לעשות אופטימיזציה לתהליכי המכירה, לנתח את שיחות המכירה, לתת פידבק עליהן, ולשפר את כל אחד מהשלבים של הפאנל. במקרים רבים ההשקעה בסדנה יכולה לחזור אליכם בדמות הכנסות ועסקאות, ולשפר משמעותית את אחוזי ההמרה שלכם.
סדנאות שיווק ומכירות לארגונים
“אם יהיו לי שמונה שעות לחטוב עץ – אשקיע שש שעות בלהשחיז את הגרזן”. אברהם לינקולן
סדנאת שיווק ומכירות היא ההזדמנות לעצור רגע, לבדוק איך ״להשחיז את הגרזן״, לחדד את תהליכי המכירה ולשפר את הביצועים של הצוות.
מרגישים שאנשי המכירות צריכים Drive? יעדים הם בגדר המלצה בלבד?
אולי כדאי לפעול להכנסת רוח חדשה שתתן פוש לצוות המכירות, ותשפר את המיומנויות.
זכרו, אנשי מכירות רדומים = רווחים נמוכים.
בסדנאות שיווק ומכירות נכניס קצת “רעל בעיניים” לצוות המכירות.