פרק 81 דיברנו על נושא שמאוד בוער בקרב אנשי השיווק הדיגיטלי.
בפרק אירחתי את שי רייטן מנכ"ל ומייסד חברת Weezmo.
Weezmo פלטפורמה שיווקית אינטרקטיבית ופרסונלית ההופכת כל נקודת מפגש עם הלקוח להזדמנות עסקית.
Weezmo מחברת בין הקנייה בחנות הפיזית לפעילות הקהל הפוטנציאלי אונליין ומאפשרת לקמעונאי להגדיל מכירות וליישם תובנות עסקיות.
ל-Weezmo מעל 800 לקוחות בפריסה ארצית, מעסקים קטנים ובינוניים לצד רשתות ענק בהן:
פוקס, איקאה, זארה, H&M, מקדונלד'ס, ועוד ענקיות קמעונאות.
Weezmo נרכשה ב-2021 על ידי ענקית הפינטק הישראלית Nayax.
שי נשוי ואב ל-3, מתגורר בחיפה, כמו כן חובב אוכל מושבע וגולש גלים.
בין תפקידי העבר:
שי כיהן במיקרוסופט כ-MVP
ארכיטקט תוכנה בקבוצת סלע
יועץ ומפתח תוכנה בנס טכנולוגיות
ומפתח בICQ המיתולוגית.
מה זה בכלל קוקיז?
למה זה חשוב?
מה האפשרויות שלנו ברגע שהקוקיז ״יעלמו״?
מה ההבדל בין אנליטיקס 3 לאנליטיקס 4?
לפרק 56 על מהירות אתרים
אז לאחר שתרשמו תקבלו מספר מיילים שידריכו אותם אתכם איך ליצור את הדף נחיתה המושלם וכמובן תקבלו את המבנה ב- WireFrame להורדה!