פרק 56 - איך לגרום לאתר להיות מהיר כמו מטוס

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 56 בפודקסט לבן על שחור התארח שי תודר. הפרק בנושא שיפור מהירות אתרים

שי זכה פעמיים בתחרויות בינלאומיות לשיפור מהירות אתרי וורדפרס ובעל קורס לשיפור מהירות אתרים.

אם אנחנו רוצים שגולשים ישאירו זמן רב באתר שלנו.

ויבצעו בו כמה שיותר מהר פעולות, מהירות הטעינה של האתר חייבת להיות גבוה.

ככל שמהירות הטעינה של האתר גבוה יותר כך הקידום האורגני שלו בגוגל טוב יותר.

חשוב מאוד שנעשה הכול בשביל שהאתר שלנו יהיה כמה שיותר מהיר.

אתר מהיר יותר הוא כמעט תמיד יהיה גם אתר טוב יותר שיניב לנו יותר עבודה ועסקים.

אז איך עושים זאת – איך הופכים אתר למהיר יותר?

בשביל שנוכל להפוך את האתר שלנו למהיר יותר אנחנו צריכים לאבחן אותו לעמוק ולבדוק איפה בדיוק בעיות הטעינה שלו.

יכולות להיות הרבה סיבות לבעיות טעינה באתרים (החל מבעיות ברמת השרת ועד רמות ברמת הגרפיקה).

מומלץ מאוד שנשים לב איך אנחנו מקדמים את שיפור מהירות האתר שלנו. מהירות האתר שלנו חשובה כי היא יכולה להשפיע באופן ישיר על חווית הגלישה של הגולשים באתר שלנו.

איך מהירות הגלישה באתר משפיעה על חווית הגלישה בו?

כולנו מכירים מצב בו אנחנו נכנסים לאתר ולוקח לו הרבה זמן להיטען ולהיטען עד שנמאס לנו.

ואנחנו פשוט עוזבים אותו.

אם אנחנו רוצים שחווית הגלישה באתר שלנו תהיה טובה אנחנו חייבים לשפר את מהירות הטעינה שלו.

כולל במעבר בין דפים ובין קישורים בתוך האתר.

נושאים מתוך הפרק:

למה יותר קשה וחשוב לשפר מהירות במובייל?

למה כדאי לשפר את החוויה באתר לא רק בשביל גוגל אלא גם בשביל הלקוחות?

האם קיים התנגשות בין יופי האתר למהירות האתר?

למה גוגל רוצים שהאתרים יהיו מהירים?

למה רוב בוני האתרים לא יודעים לשפר אתרים?

מה ההבדל בין שופיפיי לוורדפרס מבחינת מהירות אתר?

למה יש כל כך הרבה רמאים בתחום?

איך כדאי להזהר מאנשים רמאים בתחום ?

לקורס שיפור מהירות אתרים של שי

איך בוחרים את חברת בניית אתרים הנכונה?

מעוניינים לבנות אתר?

איפיון עיצוב ובניית אתרים

תמלול פרק:

שלום לכולם פרק 56 של הפודקאסט לבן על שחור.

שיווק, מיתוג, אסטרטגיה ודיגיטל.

הפרק הזה אנחנו הולכים לדבר על שיפור מהירות אתרים.

מי האורח שלנו הפרק?

יש לנו אורח מיוחד שאני אציג אותו אחרי המוזיקה אבל לפני שנעבור למוזיקה ואני אציג את האורח.

אני רוצה לתת איזה כמה מילים לגבי שיפור אתרים.

הרבה חושבים שמדובר בלהתקין איזה  זה פלאגין של קאש. 

או איזה פלאגין שכביכול זה זה קוסמות המוכרים ביניהם זה wp rocket.

וכל מיני פלגנים כאלה ואחרים עושים איזה שתי סיבובים.

מסובבים את התרנגול את מסביב לראש והקסם קורה, והאתר מהיר.

 אני יכול להגיד לכם שאני לא איזה בונה אתרים, מקצוען.

או מכיר קצת וורדפרס קצת את הדברים שצריך לעשות.

אבל מדובר בעבודה שבאמת צריך להסתכל על כל פרט קטן שצריך לדעת מה עושים.

למה עושים כל דבר כזה קטן יכול לשבור את האתר.

יכול להשפיע לרעה בדירוג של גוגל.

כי בסופו של דבר אנחנו רוצים כן לשפר את המהירות.

אבל מצד שני גם לא לעבוד על גוגל, כי הם מאוד מאוד חכמים היום.

אז אני כמובן לא איזה סופר מקצוען והיום יש לכם מקצוען אמיתי.

שהולך לדבר איתכם על הנושא הזה אז אנחנו נעבור למוזיקה.

נציג את האורח ונתחיל עם הפרק אז האורח שלנו הפרק.

(מוזיקה)

מה אפשר ללמוד משי על שיפור מהירות אתרים?

אז האורח שלנו הפרק הזה הוא שי תודלר. 

שי זכה פעמיים בתחרות בינלאומית לשיפור מהירות אתרי וורדפרס.

ויש לו קורס לשיפור מהירות אתרים הכי טוב בעולם.

הוא באנגלית, אבל עם כתוביות לעברית כמובן לכל מי ששומע.

והוא באמת קורס שמופץ ברמה בינלאומית.

ומלמד אנשים בצורה מקצועית ונכונה לא סתם כמה סיבובים באפליקציות.

מלמד אתכם את הדבר האמיתי.

אז כמובן שיהיה את הלינק בדיסקריפשן של הקורס של שי.

שאני ממש ממליץ עליו וכשיש לו המון המון טיפים.

לתת לכם והולך להיות פרק ממש מעניין, אז שי תן בראש

(מוזיקה)

למה חשוב לעבוד על שיפור מהירות אתרים?

שי תודרל

היום אני אדבר על שיפור מהירות אתרי אינטרנט.

גם כיום עדיין אפשר לראות אתרים שלוקח להם 5 שניות של מסך לבן.

דבר שיכול לגרום לנטישה של גולשים.

לעומת זאת, יש אתרים רבים אחרים שאמנם עולים מספיק מהר במחשב שולחני אך איטיים במובייל.

נקודה חשובה מכיוון שה גלישה במובייל התחזקה בשנים האחרונות.

ואף הגענו למצבים שבו יותר אנשים גולשים דרך מכשיר הסלולר מאשר במחשב האיש.

ומכיוון שהמהירות בה מובייל איטית יותר ממהירות גלישה במחשבים נייחים.

הדבר גורם לה זמן טעינה ארוך יותר של הדף.

גוגל רואה את כל זה ורוצה להטיב עם אתרים שמספקים חוויית גלישה טובה יותר.

וזה מתבטא גם במהירות בפועל וגם בחוויית משתמש.

למה חשוב לשים דגש על חווית הגלישה באתר שלכם?

כי בסופו של דבר גוגל רוצים שנמשיך להשתמש במנוע חיפוש שלהם.

והגולשים יקבלו תוצאות רלוונטיות עד כמה שאפשר, ושתוצאות החיפוש.

יתנו גם דפים שנוחים ונעימים לגלישה, הרי אף אחד לא נהנה לחכות זמן ממושך עד שדף עולה.

זה גם אינטרס של בעל האתר עצמו ולא רק בקשר לגוגל.

כי אתר איטי גורם לנטישה גדולה יותר ופחות המרות ומכירות.

תחשבו על אתר מהיר, אבל כל הכנסה של מוצר בעגלת הקניות לוקחת 5 שניות מהר מאוד.

התעצבנו על האתר ונטשו אותו.

ולכן בנובמבר 2020  גוגל הכריזה שהם מכניסים עדכון חדש שנכנס ביוני.

ובסוף אוגוסט 2021 מדובר על עדכון לשקלול הפרמטרים שבעזרתם הם קובעים איזה אתר להציג לגולש.

שחיפש משהו, איזו תוצאה תופיע במקום הראשון השני וכן הלאה.

בעקבות העדכון הזה שנקרא Experiences.

עדכונים של גוגל – למה חשוב לשים לב אליהם?

בעלי אתרים, בוני אתרים ומקדמי אתרים, כולם מנסים לשפר את מהירות אתרי האינטרנט.

ושואפים לקבל ציונים ירוקים בכלי מדידה כמו google page speed insight.

שכולם יכולים לבדוק בעזרתו את הציונים של האתר.

ניתן לראות שהמדדים שנקראים car with vitals שהם הגרעין של העדכון הזה.

שכוללים 3 מדדים מדד מהירות של האובייקט הכי גדול בראש הדף נקרא LCP largest contentful paint.

מדד בתגובה קשור בעיקר ג'אווה סקריטס שנקרא fed first input delay.

ומדד חוויית משתמש שנקרא cls cumulative layout shift.

שקשור לאובייקטים שזזים על המסך בלי שהגולש רצה.

למשל, לחיצה על כפתור תפריט יכולה לגרום לתזוזה של אלמנטים זה תקין.

אבל גולש שבא ללחוץ על משהו ופתאום תמונה שנמצאת למעלה מגיע ודוחפת את כל התוכן למטה זו תזוזה לא טובה.

ניתן לראות בגוגל insight, ציוני מעבדה lab data ואם יש מספיק טראפיק לאתר.

אז ניתן לראות שם גם את נתוני השטח שגוגל אספו ב-28 יום אחורה.

יכולים לפעמים להיות שונים מאוד מבדיקות המעבדה.

ואז כדאי להתעמק בנתונים שניתן לראות Google search console.

שרק בעלי האתר יכולים לראות, וזה בפועל מה שבאמת חשוב.

עכשיו זה לא אומר שאם האתר יהיה מהיר אז פתאום האתר יהיה במקום ראשון בגוגל.

כי בכל זאת, התוכן הוא עדיין המלך וקישורים לאתר חשובים מאוד.

תקשיבו למומחה…

אני אשתף עם קצת בדיקות ותוצאות שחברות עולמיות עשו וקיבלו ופורסמו במאי 2021 וודאפון שיפרה את LCP.

ב-31% ודיווחה על שיפור של 8% במכירות/ הם עשו AB טסטינג.

וראו שיפור בכמות הכניסות והגעה לעגלת קניות והמכירות בעקבות זה.

שיפרו את  LCP ב % 55 וראו שיפור של 23% בזמן הממוצע שנשארו בדפים.

עלי אקספרס שיפרו את ה cls פי 10, ושיפרו ב-15% את bounce rate ויש עוד חברות נוספות עם ממצאים דומים.

או מה בעצם צריך לעשות כדי שגוגל תיתן לאתר ציון טוב.

תמונה ששוקלת 100 הקילו בייט עדיפה על 500 קילו בייט. 2 או 3 משקלים של פונט עדיפים על 5 או 8.

סט אייקונים ששוקל 4 קילובייט עדיף על 200 קילו בייט של בקשות מרובות, מפונט אורסון וכדומה.

ניתנים בכל דף.

אז מתחילים בלבדוק בגוגל insights את הציון הנוכחי של האתר גם במובייל וגם בשולחני.

אפשר להצטרף לקבוצת הפייסבוק הגדולה בישראל שמוקדשת רק בשיפור מהירות וביצועים של אתרים באינטרנט.

על היתרונות של קבוצת פייסבוק בנושא שיפור מהירות אתרים

זה גם השם שלה. אפשר לקבל שם עצות ולדבר על כל הסוגיות שקשורות לשיפור מהירות אתרים.

אז יש לי קורס אונליין שבו אני מלמד איך לשפר מהירות של אתרים.

כדי שהאתרים יהיו לא רק יפים אלא גם מהירים וזו נקודה שכדאי להרחיב קצת.

לרוב הדברים לא סותרים אחד את השני אתר יכול להיות עם סרטונים ועדכונים ותמונות ואנימציות.

ואם פונטים שונים ושהאתר יהיה יפה.

זה לא מחייב שזה יפגע בביצועים.

אבל כן יש חשיבות מה ניתן בראש הדף, מה שנקרא above the fold  מעל הקפל לבין שאר הדף.

זה אגב, מונח שהגיע מעידן העיתונים כאשר העיתון מקופל רואים מיד את מה שיש מעל לקפל.

ואתרי אינטרנט הכוונה מה שרואים ישר.

אז לרוב זה עוזר בשיפור הביצועים.

טיפים לשיפור ביצועים של אתרים

שהם אמנם עדיין אין קורס.

ולאחרונה התחלתי לשפר גם אתרי שופיפיי שם המהירות יכולה להשליך בצורה ישירה.

על המכירות וגם שם כמו באתרי וורדפרס יש הרבה מה לשפר בהקשר של תמונות.

פונטים אייקונים סקריפטים ועוד.  גם שם אני מקבל אתר עם ציונים גרועים ומגיע לציונים ירוקים במובייל.

עכשיו לא כל אחד רוצה ללמוד לשפר את האתר בעצמו.

למרות שלא צריך לדעת לתכנת בשביל זה ובמקרים כאלה פונים לשכור מומחה שישפר עבורכם את מהירות האתר.

אז אני רוצה להגיד גם כמה מילים לגבי זה.

שיפור מהירות אתרים זה מקצוע והתמחות, אני אישית, זה הדבר היחידי שאני עושה.

אני לא בונה אתרים או מקדם אתרים רק משפר מהירות אתרים.

ואף זכיתי בשתי תחרויות בינלאומיות לשיפור מהירות אתרי וורדפרס.

לפעמים לקוחות אומרים לי שבאותה עלות הם יכולים לבנות אתר חדש.

הבעיה שהם לא מבינים שגם האתר החדש לא יהיה עם ציונים טובים.

כי רוב בוני האתרים לא יודע לשפר מהירות אתרים.

למה הכתובת שלכם לשיפור האתר היא לא בוני אתרים?

הסיבה לכך כי היום יש דרכים קלות מאד לבנות אתר לרוב מתקינים אלמנטור ובונים את האתר בקלות ובפשטות.

אבל אז אנו תלויים בעצם לגמרי בכלי הבנייה.

ועד כמה הוא טוב מבחינת שיפור, ביצועים ובנקודה הזו אלמנטור אמנם משתפרים.

אבל רחוקים להיות מעולים אגב.

גם מתכנתים מוכשרים ככל שיהיו, לא בטוח שיידעו לשפר ביצועים.

כי זה פשוט התמחות שהם לא מכירים נתקלתי גם בלקוחות שחיפשו בפייבר שיספרו להם ביצועים בעלות מגוחכת.

והם לא ידעו שהם נפלו קורבן לרמאות שכמה פעמים אפילו חשפתי את הרמאות.

מקרה אחד שאף הגיע לתקשורת היה לאחר שחשפתי בקבוצת הפייסבוק של שיפור המהירות.

איך בחורה ישראלית שפרסמה ללא הפסקה.

איך להיזהר מתרמיות?

מצאתי איך היא ביצעה את הרמאות בפועל היא הכניסה סקריפט קטן שאומר שאם אתה כלי מדידה מסוים אז תבטל את רוב התוכן שנטען.

ואז כשבודקים באותו כלי מדידה התוצאות מדהימות וירקות.

אבל כשבודקים בכלי מדידה אחר או בגלישה רגילה פתאום המצב גרוע או שהיא הראתה תוצאות מדידה בבדיקה מיושנת שכבר לא עושים.

אז כתב טכנולוגי של עיתון הארץ שמע על כך לא ממני חקר ופרסם עליה כתבה.

ועל הרמאות אז זה עשה קצת רעש בעולם שאני חי בו.

אגב, גם בשופיפיי, כשנכנסתי לשיפור מהירות אתרי שופיפיי.

רציתי לראות מה אחרים יודעים לעשות כדי ללמוד על מתחרים.

ושכרתי שניים שונים שיספרו אתר טסטים עמוס שהקמתי לבדיקות.

וגם כאן רמות תוצאות שונות אם זה כלי בדיקת מהירות.

מול תוצאות אמת של גולשים רגילים.

תעשו מחקר על המתחרים שלכם

והסיבה לכל זה, שיפור מהירות אתרים דורש התעסקות ושעות עבודה.

אתה משפר אתר ודברים נשבר עם וצריך למצוא מה להחריג.

ולפעמים זה דורש שעות של עבודה.

ולכן אני גם תמיד ממליץ לבצע את השיפורים קודם כל באתר טסטים לעומת זאת.

אם אפשר ב-10 דקות עבודה לשקר ולהראות ציונים מעולים ולהרוויח ככה כסף קל.

אז יש אנשים שבוחרים לעשות את זה.

מה שאני יכול להמליץ.

אם מישהו שיפר לכם את האתר, בייחוד אם זה בעלות קטנה מאוד תבדקו.

תפתחו כלי בדיקה כמו גוגל insight ותיבדק הוא עם התמונה המוקטנת של האתר נראית כמו האתר שלכם.

האם מספר הבקשות שרואים בכלי המדידה הדומה למספר הבקשות שניתן לראות בגלישה בדפדפן?

האם האתר עם ציוניים מקסימליים.

איך תקבלו ציונים טובים מגוגל?

אבל בגלישה בדפדפן בחלון פרטי אתם מרגישים שאתר איטי.

ואתם מוזמנים לשאול בקבוצת הציבורית לשיפור מהירות אתרים ונשמח לבדוק ולאשר.

הנה עוד כמה תוצאות של חברות עולמיות swapi הקטינו זמן טעינה ב-23% את  LCP  ב ב-55% ואת cls. 

ואת ה FID ב-90% וראו עלייה בהכנסות מ מובייל של 42%.

ND TV אחת מהרשתות חדשות ואתרים המובילות בהודו שיפרו את ה  LCP  ב-55% וראוי ירידה של 50% בbounce  rate.

שיפרו את המדדים בעשרות אחוזים וראו שיפור של 15% בהמרות. 

גוגל עצמה ערכה מחקר על מיליוני דפים וראו שבאתר שעומד בדרישות הדף של המדדים המשתמשים ב-24%.

פחות ינטשו את הדף לפני שהוא מסיים להיטען.

אלדו מצאו שגם במובייל וגם בשולחני יש הבדל של מאות אחוזים  ברווחים.

מהירות טעינת דפים – מחשבות נוספות

בין משתמשים שחוו מהירות טעינת דפים איטית מול מהירה.

אחד  load  עוד כשאנו טוענים דף כל התמונות שנמצאות בדף ניתנות על ההתחלה.

דבר שגורם לה בקשות מרובות.

וגודל דף גדול אחד הדברים שניתן לבצע במסגרת אופטימיזציה זה להפעיל  lowed.

כך שתמונות שנמצאות בתחתית הדף לא יטענו על ההתחלה.

ורק שהמשתמש יתחיל לגלול למטה, רק אז התמונות יטענו.

גם לסרטונים ניתן לבצע את אותה פעולה של  lowed ברוב המקרים.

גם אם מפעלנו  lowed, זה יעבוד רק על תמונות רגילות.

שתיים, תמונות, תמונות זה אחד הדברים המרכזיים בשיפור מהירות.

בגלל שבדרך כלל מרבית המשקל של הדף מגיע התמונות ולכן דיברתי כבר על load.

אבל יש עוד נקודות שקשורות לתמונות למשל.

דחיסת תמונות שימוש בפורמט בזבזני כמו תמונות מסוג png.

למרות שאין בהם שקיפות או תמונות ענקיות שניתנות גם במובייל, דבר שפוגע מאוד בתוצאות של המוביל.

שלוש סקריפטים בכל אתר ישנם ג'אווה סקריפטים שניתנים כדי לאפשר פונקציונליות מסוימת.

למה חשוב שתשימו לב בדרך של שיפור מהירות הטעינה של אתרים?

יש לזה מחיר כי סקריפטים צריכים גם לרדת גם לעבור תרגום או פרסינג ולעבור הרצה.

מדד שנקרא fed ועכשיו אני אשאל האם כל כך קריטי שהתוסף הצ'ט או תוסף הנגישות יתענו על ההתחלה.

ויפגעו בביצועים של האתר? כנראה שלא.

ולכן אחד הדברים הנוספים שניתן לעשות במסגרת שיפור ביצועי אתר זה השעיה של הסקריפטים.

והם יתענו רק אחרי שהגולש יזיז את העכבר, יתחיל לגלול או ייגע במסך הטאץ, מה שנקרא user interaction.

ארבע אחסון האתר עצמו יכול להיות משופר.

אך אם שרת האחסון של האתר נמצא בארצות הברית.

בזמן שקהל היעד הוא בישראל הגולשים ובדיקות המהירות יכבו איטיות.

בגלל המרחק הרב בין מיקום הבדיקה לשרת עצמו.

יש חברות אחסון נודעות לשמצה באיטיות שלהן כמו בלוהוסט או אחסון של גאו דדי.

יש גם חשיבות למהירות השרתים עצמם.

וניתן לראות מקרים רבים שאתר שמאוחסן בגרמניה.

שימו לב איפה אתם מאחסנים את האתר שלכם

בשרת מהיר הדף יעלה מהר יותר בסופו של דבר משרת בישראל.

אז כפי שאמרתי, יש נושאים רבים שאפשר לטפל במסגרת שיפור מהירות אתרים.

אז אני אאחל לכולכם אתרים מהירים וציונים ירוקים תודה

רועי ריבק

תודה רבה לשי שהסכים לבוא להתארח בפודקאסט זה אף פעם לא מובן מאליו.

ואני חייב לספר לכם קצת על על הקושי בדבר הזה תבינו שמדובר בתחום שמאוד מאוד קשה להעביר אותו בפודקאסט.

זאת אומרת שבדרך כלל צריך מחשב ולהראות מה עושים ואיך עושים.

ופתאום להשתמש בקל בלבד זה לא דבר טריוויאלי ואני חושב ששי עשה פה עבודה וטיפים שהם באמת

מי שיש לו אתר צריך לדעת את זה בסופו של דבר מהירות אתר.

זה משהו שהוא חלק מהמכלול בהמראות שלנו.

במכירות שלנו זה חלק בלתי נפרד מהחבילה הזאת.

איך מהירות אתר קשורה לאחוזי המכירות שלכם?

ופשוט לשים את הדבר הזה בתודעה של האנשים שיבינו את החשיבות.

שיבינו שאם אתר שהוא איטי, קשה להתקדם בגוגל.

אתר מכירות לא משנה כמה ppc נעשה.

קשה לו להתקדם בקידום ממומן גם.

לא משנה אם זה פייסבוק או אינסטגרם או וואטאבר, אתר איטי פחות מוכר נקודה.

זה משהו שמשפיע על החוויה של הגולשים וזה משהו שחייבים לטפל בו.

עכשיו אם יש לכם עסק מסוים שהעסק שלכם אונליין הרי אתם לא יכולים לעשות.

זה לא עסק פיזי שצריך לעשות בו שיפוץ מדי פעם וריענון.

ובחנות ומידוף אם זה חנות שהיא בקניון או משהו כזה ברגע שנמצאים אונליין באתר אינטרנט זה כל עולמנו.

עכשיו אם אנחנו עושים סדר ומעלה ומחליפים וקטגוריות ומחליפים איזה באנר.

זה בערך כמו שלי לדאוג לניקיון ושיהיה ריח טוב בחנות פיזית זה משהו שהוא חלק בלתי נפרד מהעבודה.

חשוב שתבינו את זה.

עצת זהב לשיווק באינטנרט

זה פשוט שווה זהב לכל מי שמתעסק בשיווק באינטרנט ויש לו אתרים.

כל אתר אינטרנט צריך להיות מהיר זה נכון מכל סיבה שהיא.

ואני רוצה לתת לכם דוגמה שתבינו כמה הדבר הזה חשוב אני יכול להגיד לכם שאני לפעמים אתה מקבל בלחץ.

של עבודה והכל אתה מקבל לעשות קמפיינים ממומנים יש תקציב באמת המוצרים טובים.

יש קופי טוב, יש קריאייטיב טוב באמת יש את כל הכלים להצלחה.

והם מתחילים מה שנקרא במלאכת הקידום הממומן, והקמפיינים והבנייה של כל הדבר הזה.

ופתאום שמגיעים לשלב של הניתוח הנתונים.

רואים משהו שנראה הזוי עכשיו בוא נחשוב מה זה הדבר ההזוי הזה.

הדבר ההזוי זה שמסתכלים על הקמפיינים רואים שיש שיעור הקלקה גבוה זאת אומרת.

הצלחה היא דבר יחסי

אתם מצליחים לעניין, באופן יחסי, אנשים בתוך הרשתות החברתיות או בגוגל ולהעביר אותם.

כאלו לגרום להם ללחוץ על הלינק ולרצות לעבור לאתר שלנו, זה קורה.

אז זה אומר שגם הקריאייטיב והקהל יעד בסדר גמור.

אבל מה שקורה לפעמים זה שמסתכלים על ההפרש בין link clicks קליקס לביןlanding page views. 

ורואים פער תהומי.

זאת אומרת היה לי לא מעט מקרים שאני מסתכל אני רואה היו סתם דוגמא.

500 קליקים, ופתאום רק 20 landing page views עכשיו מה זה בעצם מעיד שאנחנו מנתחים נתון כזה?

שאנחנו רואים נתון כזה?

זה צריך להדליק לנו נורות לא הגיוני.

כמובן שלא 100% הקליקים הופכים להיות  landing page כן.

אבל ברגע שרואים פער כזה תהומי בין הקליקים לבין האנשים שצפו בדף הנחיתה שלנו.

אנחנו יכולים להבין שיש פה בעיה.

ואז צריך לבדוק מה הניסיון שלי בדרך כלל מדובר בבעיה של אתר איטי.

מה צריך לעשות אם האתר שלכם איטי?

כי תדמיינו סיטואציה יש אתר איטי מסוים.

שהבנאדם התעניין במוצר.

התעניין במה שעושים הקריאייטיב קנה אותו הכל נראה סבבה.

את הצורך שלו או מישהו אחר יגנוב לו את התשומת לב ושם הוא יוציא את הכסף שלו.

עכשיו תבינו המון אתרים יש להם כסף על הרצפה.

שגם יש לו קורסים אני מאוד שמח שיש קורסים מקצועיים וטובים בתחום, במיוחד בישראל.

ובנוסף לזה זה שאני עם כמה דברים שכאילו אני עושה באתרי וורדפרס.

וכאלה כל הנושא תמיד של ה שיפור מהירות אתר הנראה לי כזה משהו ששמור למתכנתי על.

כי למען האמת.

למה בניית אתר ושיפור המהירות שלו הם שני דברים שונים?

כאילו כל, לא כל מישהו שיודע לבנות אתרים יודע לשפר מהירות זה מיומנות אחרת.

ואני הייתי בטוח שזה משהו ששמור באמת למתכנתי קצה.

וראיתי את ההישגים של התלמידים של שי ומה ששי עושה ומסביר.

את זה בפשטות אני אומר בואנה באמת היום בשנת 2021 מה שלא פשוט אין לו זכות קיום.

הכול באמת נגיש ופה רק מה שפשוט צריך לדעת ולהבין מה עושים.

לא רק בישראל תבינו, אין קורסים כאלה בכמויות כמו שיש נגיד את הקורס שיווק דיגיטלי שלי.

שבאמת יש המון קורסים זה שיווק דיגיטלי יש ביוטיוב מלא דברים.

אבל כל אחד כמובן יש לו את הייחודיות שלו אבל באמת.

לשי יש פה משהו שהוא תקדימי, וכל מי שקודם כל, בוני אתרים וכאלה כמובן תלכו לקנות מידית.

וגם אנשים שהם אוהבים להיות end zoon ואוהבים להיות בשליטה או עסקים קטנים.

שבאמת לא יכולים להרשות לעצמם לקחת מישהו שגם יבנה להם את האתר גם ישפר את המהירות.

גם יעצב גם יאפיין אז זה משהו בהחלט אפשרי לעשות.

הכול אפשרי – אם מנסים!

וזה אחלה כלי שיכול להיות בידיים של כל בן אדם, שכן יש לו זיקה ואוהב את התחום.

אז זה בנוגע לנושא הזה.

אז מה שאני יכול להגיד לכם באמת.

אני לא רוצה עוד לחפור על הנושא כי באמת שי נתן פה טיפים מדהימים.

שאני ממליץ לכל אחד ליישם ובאמת כל אחד שייכנס לרשום בגוגל בדיקת מהירות אתר.

שימו את הלינק של האתר שלכם תראו את הציונים ותחשבו איך אפשר לשפר את זה זה קריטי.

זה כסף שפשוט אתם לא מקבלים אותו וחבל.

אז אין, אין לי מה להגיד חוץ מפשוט תטפלו בנושא הזה.

כי מה שנקרא זה לא זה לא דבר שכולם יודעים אותו.

ואני שמח לשים את זה ממש בפרונט בפודקאסט שלי.

ולתת לכם גם טיפים וגם את האפשרויות ואת התודעה כדי לעשות את הפעולות האלה בסופו של דבר.

אז אני רוצה להגיד לכם תודה רבה שאתם באמת מאזינים כל שבוע מחדש.

וזה לא מובן מאליו יש מי ששומע וזה הפרק הראשון שהוא שומע יש עוד 45 פרקים לפני הפרק הזה.

אני מציע לכם להיכנס לאתר שלי.

כנסו לאתר של רועי

יש את כל הפרקים בצורה מסודרת תראו את הנושאים שחביבים עליכם.

תחזרו אליהם, אתם יכולים לשמוע מההתחלה ולעשות את זה בינג נחמד אז זה תמיד יהיה נחמד.

אני רוצה להזמין אתכם לבלוג שלי באמת יש שם המון המון מאמרים וידע שאני נותן שם אם זה ערוץ, יוטיוב, אינסטגרם.

מי שלא עוקב אחרי ריבק רועי כמובן זה בשחור, תיכנסו, תעקבו, פייסבוק, לינקדין.

אני בכל הפלטפורמות יכולים להתחבר, לשלוח בקשת חברות תמיד שמח להכיר את כולם.

רוצה להזמין אתכם לשני קורסים שלי שאני מעביר קורס שיווק דיגיטלי אונליין שזה הקורס הדיגיטלי שלי הוא קורס שמתאים למתחילים אנשים שבעצם רוצים להיכנס לעולם הדיגיטל.

המחיר הוא באמת בדיחה.

למה שמקבלים שם 856 ש"ח, כולל מע"מ, אז מי שאוהב ללמוד אונליין ממליץ לכם לקנות את הקורס.

כמובן יש המון קורסים קטנים במחירים של 89 ₪ פלוס מע"מ וכל מיני נושאים שאני באמת מכסה אותם.

אז שווה להסתכל באתר יהיה לי כמובן בדיסקריפשן ויש את קורס הדגל שלי שבאמת מתאים לכל רמה מי אנשים מתחילים לאנשים שרוצים לפתוח?

סוכנויות דיגיטל למקצוענים לכל אחד כי הקורס הזה הוא בעצם שיעורים פרטיים איתי.

אני ואתם אחד על אחד יושבים.

בונים תכנית לימוד מתאימה לכם במאה אחוז למה שאתם צריכים.

ואנחנו לומדים ביחד וזה כיף גדול וגם לזה יהיה לינק בדיסקריפשן.

אז שוב תודה רבה רבה.

לכם שאתם מאזינים אנחנו נתראה בפרק הבא שיהיה אחלה.

אחלה, אחלה יום, בוקר לילה, מתי שאתם שומעים את הפרק הזה

(מוזיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש