בפרק 54 בפודקאסט לבן על שחור התארח שחר פרגמניקוב' בפרק עסקנו בנושא של יחסי ציבור.
שחר הוא מקצוען מכירות ולאחרונה הניע מהלכי יח״צ שלא היו מביישים את המשרדים הגדולים בארץ!
לי ולשחר יש הכרות של שנים וטיילנו יחד בניו-זילנד ככה שהפרק היה לי לעונג גדול.
יחסי ציבור הן שיטה נפלאה ליצירה וחיזוק אמון של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו וממליץ לכל משווק להאזין לפרק.
למעשה עסק שאין לו יחסי ציבור פעילים באינטרנט (ולעיתים גם מחוצה לו) הוא עסק שלא קיים. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יהיה איכותי אנחנו חייבים להשקיע ביח"צ שלו. השקעה זאת לא רק תגביר את המכירות שלנו אלא גם תחזק את היחסים של אמון בינינו ובין הלקוחות ותסייע לנו מאוד בשיווק העסק.
הבעיה היא שבעוד אנחנו מומחים לניהול העסק שלנו, אנחנו לא בהכרח יודעים איך הכי טוב לעשות לו יחסי ציבור ולשווק אותו. שיווק העסק שלנו צריך להיות מותאם אישית לאופי העסק ולקהל היעד שלו. מכירות של מוצרים לעסק שקהל היעד שלו הוא בני נוער הן בעלי אופי שונה ממכירות של של מוצרים לעסקים שקהל היעד שלהם בנושא יח"צ הוא מבוגרים בני הגיל השלישי.
בשביל שנפתח יחסי אמון עם הלקוחות שלנו אנחנו צריכים לדבר בשפה שהם מבינים ושהם מזדהים אתה. ככל שהלקוחות שלנו יותר יזדהו עם המותג שלנו והערכים שהוא מייצג כך יהיה לנו קל יותר למכור את המוצרים שלנו ולפתח את העסק שלנו לכדי צמיחה.
בסופו של דבר השקעה בדרך שבה אנחנו מעבירים את המסר לקהל היעד שלנו ומתקשרים אותו היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בכל עסק.
מה זה קומוניקט?
מהם 5 הדברים שחייבים להופיע בקומוניקט?
איך לא לוותר לכתב או לעורך או למפיק?
מדוע כמעט תמיד העקשנות משתלמת?
ראיון אצל פאולה וליאון – חצי שנה של מו״מ
איך לבצע מו״מ – איך מציגים אותך ומה יכתבו עלייך?
מדוע סטוריטלינג כל כך חשוב בעולם היח״צ?
מדוע חשוב לא לוותר אף פעם?
אז לאחר שתרשמו תקבלו מספר מיילים שידריכו אותם אתכם איך ליצור את הדף נחיתה המושלם וכמובן תקבלו את המבנה ב- WireFrame להורדה!