מותג עם אמון ינצח הכול

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

אמון הוא הבסיס להכול בחיים – בין בני זוג, בין חברים, וכן, גם בשיווק.

אם נעצור לרגע, ונחשוב על אנשים, מותגים או כל דבר שהצליח לעורר בנו תחושת אמון, נשים לב שהתחושה הזו לא מגיעה ברגע, מדובר בתהליך שלוקח זמן רב. למשל, לכולנו יש את החבר הזה שלא יאכזב ותמיד יהיה שם בשבילנו. אותו החבר הצליח להוכיח את עצמו עם הזמן, ובזכות חוויית העבר אנחנו יודעים שהוא תמיד יהיה שם בשבילנו.

אמון נבנה עם הזמן, גם עם מותגים

מותגים שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות

אם רכשנו בעבר כמה מוצרים או שירותים ממותג מסויים, והרגשנו שהכסף ששילמנו הצדיק את עצמו פעם אחר פעם, נוצר אצלנו אמון במותג. לאחר מכן, אנו נצפה שגם בפעם הבאה המוצר/שירות שנקנה מאותו המותג, יהיו איכותיים וישרתו אותנו נאמנה. 

כשאנו ניגשים לתכנן את אסטרטגיית הפרסום, חשוב להתייחס לנושא האמון של הקהל במותג. כך נוכל להצליח להעביר את האמון של הלקוחות הקיימים, ללקוחות החדשים.

במקרה כזה, נוכל להשתמש בלקוחות המרוצים שלנו ודרכם לספר את סיפורי ההצלחה. כך נוכל להראות לעולם וללקוחות הפוטנציאליים, שיש על מי לסמוך, או בשפה יותר עממית יש למותג ״אמא ואבא״ ויש המון אנשים שנהנים ממנו.

איך יוצרים אמון כלפי המותג?

  1. המלצות לקוח – השיטה הנפוצה ביותר ליצור אמון בדרגה הגבוהה ביותר, היא דרך ״המלצות לוקח״. יש הקוראים לשיטה ״שיווק מפה לאוזן״ – אם ההמלצה הגיעה ממישהו קרוב או בעל סמכות, הדבר יסיר מחסומים ויחזק את התחושה שאפשר לסמוך על המותג.
שיטת השיווק שמאז ומתמיד הייתה היעלה ביותר ליצירת אמון היא ״שיווק מפה לאוזן״

2. ניסיון בחינם – עוד שיטה אסטרטגית נפוצה היא ״נסיון בחינם״. הדבר נפוץ בעולם התוכנות והאפליקציות – ״הורידו את האפליקציה שלנו וקבלו גרסה חינמית ל-30 ימים". או במילים אחרות, אנחנו כל כך מאמינים במוצר שלנו, עד שלא אכפת לנו שתנסה אותו בחינם.

ענף נוסף שמשתמש באסטרטגיה הזו הוא ענף המזרונים, שם יציעו ללקוחות לקחת את המזרון לתקופה, ורק במידה והמזרן נוח הם ישלמו. במידה והמזרן לא נוח, הם מוזמנים להחזיר אותו. אין ספק שאסטרטגיה הזאת מסירה חסמים רבים ומורידה מהלקוח הפוטנציאלי שלנו את החשש מרכישת מוצר/שירות לא איכותי ואף מגדילה את האמון במותג.

הדבר החשוב הוא להצליח להסתכל במבט על על המוצר או השירות שאנחנו מוכרים, ולחשוב על דרכי פעולה נוספות לגרום לקהל שלנו לסמוך עלינו, ולבחור בנו פעם אחר פעם.

הדבר ישתלם לכם, ואין ספק שתראו אותו חוזר במכירות.

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש