איך למכור יותר?

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

אם אתם עוסקים בפילנטרופיה, אל תמשיכו לקרוא.
במאמר הבא אני רוצה לתת לכם טיפים, איך למכור יותר, ואיך למקסם את אחוזי הסגירה שלכם. והכי חשוב – איך לדבר ללקוח כך שהוא יבין שהמענה הטוב ביותר לבעיה או לצורך שלו טמון בשירות/מוצר שלנו.

אנו חיים בכלכלת שפע

אנחנו נמצאים בעידן שונה לחלוטין מהעידן בו היינו ילדים, שלא לדבר על העידן בו חיו ההורים שלנו.
היום אנו חיים בכלכלת שפע, עידן שבו מה יש פער גדול בין מה שאנו ״צריכים״ למה שאנו רוצים.

רוב הרכישות שלנו הן מותרות – רכישות של מוצרים שקופצים לנו ב״פידים״ השונים בסושיאל מדיה, ועשו לנו חשק, בין אם מדובר במבשם חשמלי, מחזיק נייר טואלט בצורת חתול או מותגי יוקרה. בתוך חופש הבחירה העצום, נשאלת השאלה איך למכור יותר?

למכור יותר
שעון של רולקס מראה את אותה השעה בדיוק כמו כל שעון אחר.
חשוב להבין שכלכלת השפע מאפשרת מקום לשחקנים רבים ומוצרים מגוונים, ומשפיעה על התנהגות הצרכנים. עלינו לפצח מה יגרום ללקוח הפוטנציאלי לרכוש מאיתנו.

כאן תוכלו לקרוא מאמר נוסף על מכירות ״סיירת המטכ״ל של השיווק״

רוב הרכישות מתבצעות ומונעות מרגש

אחת השיטות שאני הכי אוהב היא לבצע שיווק ופרסום שמדברים לרגש, שמעוררים אצל הלקוח הפוטנציאלי הרגשה שהוא חייב לקנות את המוצר או השירות שלנו.
הרכישה הרגשית יכולה להגיע מסיבות שונות ומגוונות. בזמן המחקר ויצירת הפרסונות, חשוב שנבין מה מניע את הלקוחות הכי טובים שלנו לרכישה, ונדע איך לתקשר איתם בצורה הטובה ביותר.

חוויה רגשית – דוגמה

למשל, אם אנחנו גלידריה שעושה משלוחים, אנו יכולים להראות תמונה ולכתוב את הטעם של הגלידה שמופיע בתמונה. לעומת זאת, אם אנחנו רוצים ליצור חיבור רגשי, אפשר לתאר סיטואציה שמתכוננים לסרט טוב, לצד גלידה שתעורר את חושי הטעם, והשילוב יוצר חוויה מדהימה.

אישי זה הכי אחי

אם מדובר במכירה פרונטלית, היחס וה-Vibe בשיחה חשובים לא פחות מהרושם הראשוני ושפת הגוף. מוכר מנוסה יודע לקרוא את האדם שיושב מולו, ולהתאים את שיחת המכירה לאותו אדם.

הכול עניין של גישה – דוגמא

למשל – אם מדובר במישהו צעיר והשיחה יותר משוחררת המילה ״אחי״ יכולה לעבוד, אבל יש אנשים שפחות יתחברו לגישה. במכירה המתבצעת בדיגיטל יש יתרון לפרסונליזציה והתאמה – אם לקוח רשום באתר אפשר לקרוא לו בשמו,להתאים את העיצוב לזמן ביום, למזג האוויר, איזור מגורים וכו'.

חוויה אישית בדיגיטל מומלצת ומחזקת את אמון הלקוחות באתר ובמותג
לדוגמא: דף בית שמאחל לך בוקר טוב רועי (במידה ונכנסת אליו בבוקר)

טיפים ושיטות למכירה בדיגיטל תוכלו למצוא במאמר ״טיפים לפרסום ממומן לשיווק שותפים ודרופשיפינג״

תחושת ״כולם כאן בשבילך״

את הלקוח שיושב מולנו או מול דף שלנו בדיגיטל, מעניין דבר אחד בלבד!

מה יוצא לי מזה?

בתור משווקים ואנשי מכירות, בכל אינטרקציה עם לקוח, עלינו לתת תחושה שהחברה שלנו, השירות או מוצר שלנו מיועדים ומתאימים בדיוק לאדם העומד מולנו. כל מה שאנחנו עושים זה לקום בבוקר, כדי לתת לו את השירות הטוב ביותר.
הרגשה שכזו לא פשוט לייצר, אבל ברגע שיש המון פעולות קטנות שמייצרות אמון ושירות טוב, נבנת מערכת יחסים אדוקה יותר עם הלקוח.

שירות טוב ואדיב, מענה מהיר, עמידה בזמנים וחיוך הם דרך נהדרת להציג שירות לקוחות מצויין

אמון

אמון לדעתי הוא אחד הגורמים החשובים ביותר עבור מי שרוצה למכור יותר. האמון מול הלקוח נבנה לאורך הזמן ודרך פעולות שאנו עושים – בנראות שלנו, בהקפדה על חווית שירות ובתחושה שנוצרת אצל הלקוח – ״אם הרכישה תהיה בחברה הזאת, אני יודע שלא אתאכזב״.

העסק שלך צריך חוק אמון? ממליץ לקרוא את המאמר הבא

לסיכום

עולם העסקים זז ומתקדם, כלכלת השפע מביאה איתה הזדמנויות עבור עסקים רבים בתחומים מגוונים. בכל מכירה חשוב להציג ללקוחות הפוטנציאליים שלנו ״מה יוצא להם מזה״ וליצור רושם ראשוני נהדר, להציע שירות מעולה ואמון שיבנה בכל מפגש. זכרו שתמיד עדיף ליצור פרסום רגשי ואישי.

מתכננים לגייס לקוחות חדשים, לקבל לידים ופניות ולא יודעים כמה כסף להשקיע בדיגיטל בכדי להגיע ליעדים שלכם? יצרתי מחשבון פשוט לתפעול, שבו תזינו נתונים ותקבלו בצורה מיידית את הסכום שכדאי להשקיע

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש