שיווק ברשתות חברתיות – איך מצליחים להתבלט?

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

שיווק ברשתות החברתיות מאפשר לנו לתפוס את קהל היעד בעזרת טכנולוגיה וניטור דאטה ולהציג את המסרים שלנו מול הפנים של הלקוחות הפוטנציאלים.

אך עם כמה שזה נשמע פשוט. הרעש הפרסומי מאוד גדול.

שיווק ברשתות חברתיות – איך מצליחים להתבלט?

אדם רואה בין 6000-10000 פרסומות ביום.

אנו צריכים תמונה מאוד משכנעת ומושכת. עקביות, תוכן מצויין והבנה של קהל היעד.

ברגע שאנו מבינים מי הם קהל היעד עלינו לבחור את הרשתות החברתיות המתאימות לקמפיין שלנו. כאלה שישרתו אותנו מבחינת התוכן ויתאימו מבחינת המסרים שאותם נרצה להעביר.

פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, טוויטר או לינקדאין הכל כשר כאשר אנו רוצים לבצע שיווק ברשתות החברתיות וכמובן אם קהל היעד שלנו נמצא שם.

לאחר שניתחנו את קהל היעד והבנו איזה פלטפורומות מתאימות לנו וביצענו פילוח שוק מעמיק, נוכל לעבור לשלב יצירת התוכן

לאחר מכן, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על המסר המוביל שלנו לקמפיין ולהציג את אותו מסר מוביל בדרך המעניינת והיצירתית ביותר – וזה על ידי תהליך של קריאטיב, סטוריטלינג וקופירייטינג.

אם אנו רוצים להתבלט ברשתות החברתיות, העצה הטובה ביותר היא לחשוב על קהל היעד שלך וליצור תוכן שיכול לעזור לו.

שיווק באינטרנט כל מה שחשוב לדעת

מודל aida
בכדי שמאמצי השיווק ברשתות החברתיות שלנו ישאו פרי עלינו להיות מעניינים ובכך ננסה לחדור את הרעש הפרסומי בנוסף נוכל להשתמש במודלים שונים שיעזרו לנו לבצע זאת.

אנו צריכים לספק ערך, להיות מקורים ולהשתמש בפלטפורמות בצורה הנכונה ביותר. הדברים הנ״ל יעזרו ללקוחות הפוטנציאליים שלנו להתחבר למותג שלנו ולמסרים ובכך להפוך לקוחות.

בכדי לייצר פוסטים עיניינים ניתן להשתמש במודלים מוכרים כדי להשיג את הבולטות הנחשפת.

אחד מהמודלים המוכרים ביותר הוא מודל AIDA

שהוא ראשי תיבות של:

Attention – להצליח לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד

Interest – להצליח לעניין את קהל היעד

Desire – להצליח לגרום ללקוח להציג ״תפיסה טובה״ לגבי המותג שלנו והמוצר/שירות.

Action – להצליח להניע את הלקוח לפעולה

שיווק ברשתות חברתיות – דוגמא למודל

Attention – שיווק ברשתות חברתיות הוא המפתח להצלחת העסק שלך

Interestאבל עם רעש הפרסום הגדול היום, קשה מאוד להתבלט. איך אני יכול להבטיח שקהל היעד שלי יזכור את המותג שלי?

Desire – עסקים רבים שקראו את המאמר הזה מצליחים לחדור את הרעש הפרסומי ובכך להגדיל את הסיכוי להצלחה בשיווק ברשתות חברתיות

Action – קראו את המאמר וגם אתם תצליחו להשיג תוצאות טובות יותר ברשתות החברתיות.

AIDA
מודל AIDA הוא מודל מוכר ופופלארי בענף השיווק ומאפשר לנו לעשות סדר במסרים השיווקים שלנו ובכך עוזר לנו להצליח להשיג תוצאות יותר בשיווק ברשתות החברתיות

מודל נוסף שנוכל להשתמש בו

הצגת בעיה: חוסר עקביות וחוסר עיניין בשיווק ברשתות החברתיות יצר מצב שבו החשיפות שהרווחנו לא מצליחות להטמע בקהל היעד ובכך מהלכי השיווק שלנו לא אפקטיבים.

הבנת הבעיה: קהל היעד שלך מותקף בכל כך הרבה פרסומות, קידום מכירות ופוסטים אחרים עד שקשה להם להתבלט. הם פשוט גוללים בלי לעסוק או לנקוט בפעולה וכ זה קורה בגלל שאנו לא נותנים להם את הסיבות להתעניין בהצעה שלנו.

פתרון: אנו צריכים לעשות יותר מאשר רק לפרסם את אותו התוכן כמו כולם. כדי להתבלט במדיה החברתית, עליך להכיר את קהל היעד, להבין מה הרצונות והתשוקות שלו. לתפוס את תשומת ליבו ולפתור לו בעיה כואבת.

בעידן הרשתות החברתיות, עסקים קטנים רבים הצליחו להגיע לקהל היעד שלהם ובכך להצליח לשווק את העסק שלהם במחירים ריאלים ומתאימים לגודל העסק.

הרשתות החברתיות פתחו שטחי פרסום רבים שאינם היו קיימים בעידן האופליין ובשל כך מותגים רבים הצליחו להגיע לקהלי היעד שלהם.

איך מקבלים לקוחות מהרשתות החברתיות?

עסקים קטנים תלויים ברשתות המדיה החברתיות כדי להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם ולהשיג חשיפות ותודעה. עם זאת, ככל שהרעש גובר הדבר הופך להיות קשה ולכן אנו צריכים תוכנית סדורה בכדי להצליח להשיג את תשומת הלב ולהניע לפעולה.

לכן, על מנת לבלוט עסקים קטנים צריכים לחשוב מחוץ לקופסה. להיות מקוריים, מעניינים עם תוכן מעולה.

מעוניינים שאנהל את המותג שלכם ברשתות החברתיות?

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש