קידום ממומן בטיקטוק – מה הצלחתי להשיג ב$100

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

קידום ממומן בטיקטוק, האם זה מתאים לכל עסק?

טיקטוק היא פלטפורמה אשר נתפסת בעיני רבים כצעירה ונישתית.

כזאת המתאימה לסוג מסויים של מותגים.

עיניין אותי לדעת האם באמת כך הדבר או שלשחקן הצעיר יש יותר לתת.

לשם כך ביצעתי קידום ממומן בטיק טוק ב100$ ובפוסט אכתוב את התוצאות.

הטסט הראשון שביצעתי הוא למותג מאוד מוכר ואהוב אשר הפוסט אכן פונה לקהל יעד צעיר יותר.

גם שם סכום המימון היה נמוך ושמתי על אותו קמפיין $100 לקמפיין חשיפה והתוצאות היו לא פחות ממדהימות.

מעל 240,000 חשיפות

1866 לייקים לפוסט

228 תגובות

90 שיתופים

204 עוקבים חדשים למותג (דף חדש)

כל מי שביצע קמפיינים ממומנים בעבר יודע שמדובר בתוצאות שהם לא פחות מטירוף!

אך עם זאת מדובר בקמפיין חשיפה ועם חשיפה לא הולכים למכולת לכן החלטתי להעמיד את טיק טוק במבחן.

ביצעתי לעצמי קמפיין המרות (לידים)

והפניה מחוץ לטיק טוק לדף הנחיתה שלי.

התקנתי פיקסלים, ביצעתי בדיקה שהכל תקין וגם כאן שמתי 100$

מעט רק על הפוסט שקידמתי:

סרטון כתוביות שמוכר את הקורס שלי: תוכנית ההכשרה לשיווק ועסקים שלי

לצפיה בסרטון שרץ בקמפיין:

קופי לסרטון: סרטון תוכן שמסביר שצריך לצאת מההתמכרות ללידים ולהשכיל לעבוד על המותג שלנו

להשקיע גם בטווח הקצר, בטווח הבינוני ובטווח הארוך.

לשם ההשואה היה פרמטר שונה בין הקמפיינים מלבד גודל המותג והוא שבקמפיין הראשון הפוסט קודם מתוך עמוד האינסטגרם (spark)

בקמפיין שלי קודם ביצירת פוסט חדש דרך מערכת ניהול הקמפיינים של טיקטוק

קידום ממומן בטיקטוק
כמו בכל פלטפורמה ״חדשה״ ניתן לבצע קידום ממומן בטיקטוק ולהגיע לקהל וחשיפה ענקית בתקציבים נמוכים מאוד

קהל היעד אשר הוגדר:

קהל מישראל בגילאי 18-34 (תחומי עיניין הקשורים ככל הניתן בפלטפורמה ללימוד, השכלה, פיתוח אישי וכ״ו)

רוצים לקרוא על 7 מותגים שעושים את זה נכון בטיקטוק?

ולהלן התוצאות:

נתחיל עם תוצאות החשיפה והמעורבות שגם אצלי הנתונים היו לא רעים בכלל.

280,000 חשיפות

1493 קליקים

שיעור קליקים על הקישור (CTR) – באחוזים 0.5%

1068 לייקים

4 תגובות

נעבור לדברים המעניינים באמת:

88 אנשים באמת עברו לדף הנחיתה (על פי אנליטיקס)

באונס רייט של 58%

זמן ממוצע בעמוד – 40 שניות

35 אנשים מתוך ה88 עשו scroll של 25% בעמוד

10 מהם לחצו על לינק מסויים בעמוד

2 אנשים עברו מעל 3 דפים

1 אנשים לחצו על כפתור הוואטסאפ

1 לידים

מחיר לצפיה בדף נחיתה 1.1$

אז כמו שאתם מבינים עם כל המחירים הזולים בתוך הטרטוריה של טיקטוק

מה שקורה כשמוציאים משם את התנועה המחירים מתחילים להיות זהים לפלטפורמות כמו פייסבוק וגוגל.

אך עם ליד ממוצע בפייסבוק יכול לעלות לי באיזור ה200₪ גם כאן המחיר היה יחסית זהה

חשוב לדעת על קידום ממומן בטיקטוק

זהו קמפיין ראשון שביצעתי בטיקטוק ומערכות הפרסום הם מערכות לומדות

לכן אני מניח שעם הזמן יש סיכוי ניכר שהביצועים ישתפרו

ובכך לא בדיוק ״״פייר״ להשוות קמפיין ראשון בפלטפרומה X לקמפיין בפלטפורמה Y

שכבר למדה דבר או 2 ״מי הקהל הממיר ביותר״

עם הזמן כנראה שהקמפיין יצליח להשיג לידים טוב ובמחיר טוב יותר ולכן מי שקהל היעד שלו נמצא בפלטפורמה אני מאוד ממליץ לו להכנס ולפרסם שם.

ייתרון משמעותי לכך שאנו מרוויחים עוד ערוץ פרסום ומבזרים סיכונים מלפרסם רק בפלטפורמה אחת ובנוסף נחשפים לקהל נוסף.

איך עושים קידום ממומן בטיקטוק?

האמת שהופתעתי (ולא הופתעתי) כמה החברה הסינית העתיקה כמעט אחד לאחד את מערכת ניהול הקמפיינים של פייסבוק

לכן כל מי שהעלה קמפיין או 2 בפייסבוק דיי מהר ימצא את עצמו בבית.

הדבר החשוב להבין זה סביבת הקהלים שניתן לטרגט בטיקטוק לפי מעורבות בסרטונים אחרים או

חיבור של קהל היעד לתוכן מסויים או אנשי תוכן מובילים, שזה ללא ספק ייתרון.

ההמלצה שלי למי שלא מכיר או לא ביצע קמפיינים בעבר זה כמובן לפנות לאיש מקצוע או סוכנות פרסום שתעשה בשבילו את הקמפיינים והתוכן

לסיכום:

עם כל הכבוד לחשיפה המטורפת כמו שציינתי כבר בהתחלה ״עם חשיפה לא הולכים למכולות״ אך גם בקמפיין המרות טיקטוק מצליחה להיות פלטפורמה נהדרת.

אם בעבר היה ניכר שכמות ענקית מהקליקים היו Havy Finger – כשלוחצים בטעות וישר יוצאים וגם התנועה שיצאה

ככל שעובר הזמן התנועה מטיקטוק נעשת איכותית הרבה יותר.

מבחן שהתוצאה הייתה ידוע מראש

ניסיתי להעמיד את טיק טוק במבחן אבוד מראש בתחום עסקי ועוד בנישה בשירות יקר יחסית אך לפי הנתונים נראה שהמערכת (אשר בנוסף דומה בצורה מפתיעה למערכת של פייסבוק) והפלטפורמה יכולים להיות מתאימים לנישות רבות עם קהל רחב יותר.

למי אני החושב שהפלטפורמה מתאימה?

אתר אי-קומרס

מותגים אשר צריכים תפוצה גבוהה

מותגים עם קהלי יעד רחבים ומגוונים

נהנתי מאוד מהניסוי ואני בטוח שאבדוק את הפלטפורמה בעוד עסקים ותחומים שונים וממליץ גם לכם לנסות אותה.

במידה והפלטפורמה תפורה בדיוק למידות העסק שלכם ואין לכם מושג איך להתחיל מוזמנים להשאיר פניה בעמוד הקורסים שלי ונוכל להרכיב לכם תוכנית לימוד הכוללת בתוכה את מערכת הפרסום של טיק טוק

טיפים לפרסום ממומן לשיווק שותפים ודרופשיפינג

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש