תשומת לב היא הדבר הראשון המבוקש בכל מהלך שיווק פרסומי.
הרי בטוח שאם לא שמו לב אלינו המסרים השיווקים שלנו לא יצליח לעבור.
אך אם כמה שהדבר יכול להשמע פשוט זאת משימה מאוד קשה.
העולם רועש, התחרות על הלב והמודעות של הלקוחות הולכת ונהיית קשה יותר.
על כל זוג עיניים יש המון מפרסמים שמוכנים לשלם מחיר כדי לזכות בתשומת הלב של הלקוחות
וזה בדיוק מה שנקרא רעש פרסומי.
בעולם של רעש פרסומי שהולך וגובר, אנשים מתחילים להיות אדישים לפרסומות
כל כך אדישים עד שלרוב הם אפילו זוכרים איזה פרסומות הם ראו
כל זה בגלל הרעש הגדול.

רוב המפרסמים בוחרים להמשיך עם אותה האסטרטגיה הפרסומית
ככה יוצא שהרוב נבלעים בתוך הבלגן של עולם הפרסום ולא מצליחים לתפוס את תשומת לב של הקהל שלהם
בכדי להבין מה עדיף לעשות, ואיך בעצם אנחנו הולכים להתגבר ולחדור את הרעש
חשוב קודם שנבין את הלקוח שלנו.
עלינו להבין את דרכי החשיבה שלו, דרכי החיפוש שלו ומה הוא עושה בשעות הפנאי.
אנשים שונאים פרסום, הם שונאים שמנסים למכור להם.
הפרסום בדרך כלל מופיע ומפריע להם לצרוך את התוכן אותו הם רוצים לצרוך.
רועי ריבק
רוב החברות והעסקים נוקטים בשיטת הפרסום הזאת.
הפיראטים של הפרסום – בים של רעש פרסומי
״פפסי״, לצד חברות רבות, נוקטות באותה אסטרטגיה פרסומית שאני אוהב לכנות ״פיראטים של הפרסום״. מדובר באותם המפרסמים שמנסים בכל עת "לגנוב״ את תשומת הלב של קהל הלקוחות שלהם.
בדרך כלל אסטרטגית הפרסום הנ״ל תדרוש מהעסק משאבים רבים ברכש מדיה
ושימוש בטקטיקות קריאייטיביות, בכדי לנסות להתבלט מעל הרעש הגדול.
כך יוכלו לייצר זכירות של המסר אותו הם רוצים להעביר למרות הרעש הפרסומי.
אך כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים, השיטה הזאת לרוב נכשלת
מפני שהמיעוט במשאבים גורם להם להיבלע בתוך עולם רעש פרסומי.

אל תפריעו לגולש בדרך לתוכן, היו התוכן בעצמכם – כך תוכלו בייתר קלות לתפוס תשומת לב
במקרים כאלה, הדרך הטובה ביותר לנצל את תקציב השיווק והפרסום
הוא לעבור מטקטיקת ״הפיראטים של הפרסום״ לטקטיקת של יצירת תוכן.
במקרה הזה אנו לא נהיה אותו המפרסם שמפריע בדרך לתוכן הנחשק
אלא נהיה בעצמנו התוכן הנחשק.
כך נחזק את הקשר עם הלקוח, נחזק את האמון שלו בנו
ונבנה תדמית של מקצוענות ושל אוטוריטה בתחומינו.
חשוב שנכנס לראש של הלקוחות
נצא לרגע מה״בועה״ של עולם הפרסום והשיווק ונבין
אנשים לא נכנסים ליוטיוב בכדי לראות פרסומות, הם נכנסים בכדי לצרוך תוכן, בשביל לחפש פתרון.
אנשים לא נכנסים לפייסבוק בכדי לרכוש, הם נכנסים לפייסבוק בשביל לתקשר עם קהילות
לדון בנושאים שמעניינים אותם, ללמוד ולעשות Fun.
אנשים נכנסים לפינטרסט בשביל לקבל השראה, אנשים נכנסים לטיק טוק בשביל לבדר את עצמם
ולאינסטגרם בשביל להתעדכן בכל מה ש״חם״ ״טרנדי״ וקרה ב-24 שעות האחרונות בסטורי.
להתגבר על הרעש – לתפוס תשומת לב
הפרסומות הן כדרך אגב, אבל אם תהיו התוכן שלשמו אנשים נכנסים לכל הפלטפרומות
ולא ״הפיראטים״ שמנסים לגנוב את תשומת הלב
עלויות רכש המדיה שלכם יצטמצמו, ערך המותג שלכם יעלה וההחזר השקעה יגדל.
כך תצליחו להתרומם מעל הרעש הגדול שנוצר לתפוס תשומת לב, לזכות בזכירות ובהעברת המסרים לקהל היעד
גם בעולם של רעש פרסומי.