בניית תקציב שיווק: איך יודעים כמה כסף להשקיע?

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

בפוסט הקצר תלמדו איך לדעת כמה כסף אנו צריכים להשקיע בפרסום בקמפיינים מבוססי תוצאות (לידים, מכירות אונליין וכ״ו) ומכך ניהיה מדוייקים יותר בבניית תקציב השיווק שלנו

ישנם סוגי קמפיינים רבים שניתן להריץ בקמפיינים דיגיטלים.

קמפיינים שמטרתם, חיזוק המותג, העלאת נוכחות ברשת, יצירת מעורבות וקמפיינים מבוססי תוצאות.

בקמפיינים מבוססי תוצאות, בהם בצורה ישירה נמדוד את מערכות הפרסום השונות בכמות הפניות או המכירות שקיבלנו לעסק, בין אם מדובר בלידים, טלפונים, הודעות לוואטסאפ, רכישות באתרי אי-קומרס ועוד.

שאלה נפוצה שאני שומע מהרבה בעלי עסקים היא:

״כמה כסף אני צריך להשקיע?״

האמת, שהתשובה ממש פשוטה.

ישנה נוסחא שחשוב שכל בעל עסק ומשווק יכיר כאשר הוא רוצה לגשת ולבצע קמפיינים מבוססי תוצאות.

תקציב שיווק
בניית תקציב שיווק לקמפיינים ומהלכים מבוססי תוצאות בדיגיטל – בסוף הפוסט תקבלו כלי שיעזור לכם בחישוב

לדוגמא:

חברה מסויימת רוצה ״להריץ״ קמפיינים מבוססי תוצאות בשביל להכניס יותר לידים ויותר מכירות וכמובן להגדיל את מחזור ההכנסות.

הדבר הראשון שמקבלי ההחלטות בחברה צריכים לעשות הוא הגדרת יעדים.

אם יעד המכירות מהקמפיין הוא 100,000 ש״ח

מנסיון של קמפיינים קודמים אנו יודעים שעלות לליד ממוצע היא 50 ש״ח

והכסף לעסקה ממוצעת מכל מכירה הוא 1000 ש״ח

ולאחר שיחות עם אנשי המכירות והמידע שקיבלנו ממערכות הCRM: אחד מכל חמישה לידים בממוצע סוגר עסקה.

משמעות הדבר היא שבכדי להגיע ליעד של 100,000 ש״ח במכירות אנו נצטרך לסגור 100 עסקאות של 1000 ש״ח ובשביל זה נצטרך לגייס בקמפיין 500 לידים

המשמעות היא שלפי הדוגמא אותה החברה תצטרך להשקיע ברכש מדיה בדיגיטל סכום של

25,000 ש״ח בכדי להגיע ליעד של 100,000 ש״ח

הנוסחא כמובן היא רק בכדי לקבל אינדקציה של הסכומים שאותם נצטרך להשקיע בכדי להגיע ליעדים והצלחת הקמפיינים תלויה בגורמים רבים כמו: תחרות, אטרקטיביות, חוזק המותג ועוד.

אם כמה שהנוסחא פשוטה אני יהפוך לכם את זה לעוד יותר פשוט

יצרתי מחשבון שעושה את החישוב הזה בצורה אוטומטית לחלוטין

כל שתצטרכו לעשות הוא להזין את הנתונים מהעסק שלכם, להכניס פרטים וקובץ מייל ותקבלו את התוצאה בצורה מיידית ובכך יהיה לכם קל יותר בניית תקציב שיווק

לקורס ניהול קמפיינים בזום

האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021
מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב
בואו נעבוד יחד
קורס שיווק דיגיטלי 1 על 1

לא מדובר בקורס דיגיטלי – אתם שותפים מלאים לתהליך הלמידה. החומר נקבע בהתאם לידע שלכם, ולקצב שלכם. בקורס נצלול יחד לעומק מערכות הפרסום המתקדמות של פייסבוק ואינסטגרם.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה שבחרת
להרשם לניוזלטר שלי

מבטיח שכל מייל יהיה מלא בערך

מעוניינים להכיר? ניתן לקבוע שיחת הכרות ביומן שלי