הוכחה חברתית – 5 דוגמאות ליישום מידי בעסקים שלכם

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

רוב הלקוחות נותנים אמון בהוכחות חברתיות שונות אם זה בסושיאל, בדפי נחיתה או באתר שלכם.

כאשר הלקוחות נכנסים לקרוא או לרכוש מוצר\שירות מסויים הם מחפשים עדויות, תמונות שלקוחות צילמו של המוצר, ביקורות או כל פיסת מידע שתאשר להם שהבחירה שלהם היא הנכונה ביותר.

במאמר תקבלו 5 דוגמאות להוכחה חברתית שתוכלו לאמץ לנכסים שלכם בכדי ליצור יותר אמון במותג.

הרעיון המרכזי בהוכחה חברתית הוא לחזק את אמון הלקוחות במותג ובכך לייצר את ״אפקט העדר״ ולצפות שהמשתמשים/גולשים/לקוחות יאמצו את ההתנהגות של אותם הממליצים ובכך יעלו את אחוזי ההמרה בנכסים הדיגיטלים שלנו.

עדויות כתובות

העדויות הכתובות הם ההמלצות והביקורות אשר קיימות בכל רשת חברתית ובכל נכס דיגיטלי.

בכל נכס שלנו שווה לכלול הוכחה חברתית משום שרוב הלקוחות נותנים אמון בביקורות ובהמלצות שונות ברשתות החברתיות ובאתרים.

כך שעדויות הלקוחות אשר השתמשו במוצר/שירות שלנו יכולים לספק לנו תוכן אותנטי, אמיתי שיכול לקרב לקוחות פוטנציאלים ולעזור לנו לסגור יותר עסקאות.

מותג אמין
מותג אמין הוא מותג אשר יש לו הוכחה חברתית אותנטית ואמיתית מהלקוחות. לקוחות מפורסמים ומומחים בתחומים מסויימים עוזרים לנו להשיג את האמון הזה. לדוגמא: אם זמן מפורסם ממליץ על מיקרופון.

עדויות מומחים

ככל שהעדויות הם מאנשים/חברות מוכרות יותר כך האמון במותג שלנו גודל.

משמעות הדבר שאם מישהו מפורסם או חברה גדולה משתמשת בשירות/מוצר שלנו ההנחה הרווחת היא שאנו אמינים, טובים ו״מספקים את הסחורה״.

ערוצי תקשורת

הופעות בתקשורת, בעיתונות ובדפי סושיאל בעלי אמון גבוה אף הם מעלים את אמון הלקוחות במותג.

אם ״זכינו״ לסיקור ממקור שכזה אז הסבירות שהמוצר\שירות שלנו טוב עולה ובכך החשש מלקנות אותנו יורד.

* מדובר גם על מקומונים ודפי סושיאל מקומיים
יצירת אמון באמצעות התקשורת
אמצעי התקשורת הארציים והלוקאלים עוזרים לייצר אמינות במותג. וכשיש אמון מהלקוחות הדבר משפיע משמעותית על המכירות.

עדויות וידיאו

לוידיאו יש השפעה רבה בכל הקשור לקידום ברשתות החברתיות ובדיגיטל ככלל.

סרטוני וידיאו של לקוחות המדברים וממליצים על המוצר/שירות שלנו ומספרים, מה הייתה הבעיה שהייתה להם ואיך באמצעותנו הבעיה נפתרה. מקרבת לקוחות עם אותה הבעיה ומורידה את החשש של ״האם המוצר/שירות מתאים בדיוק לבעיה שלי?״

אפקט העדר

בדוגמא זו אנו נשתמש בטריק פסיכולוגי מעולם השיווק והפרסום. כותרות כמו״

״הצטרפו ל10,000 לקוחות מרוצים שכבר התקדמו ומשתמשים בכל יום במוצר שלנו״

איך קהילות מותג מצמיחות עסקים?

בעזרת כותרות מהסוג הזה אנו יוצרים אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו תחושה שהם מצטרפים לקהילה, לשבט ששווה להצטרף אליהם.

שהם לא ״שפני נסיונות״ והמוצר הוכיח את עצמו כבר פעמים רבות. לכן ההחלטה שלהם בבחירה במוצר היא החלטה נכונה, מושכלת וטובה.

האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021
מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב
בואו נעבוד יחד
קורס שיווק דיגיטלי 1 על 1

לא מדובר בקורס דיגיטלי – אתם שותפים מלאים לתהליך הלמידה. החומר נקבע בהתאם לידע שלכם, ולקצב שלכם. בקורס נצלול יחד לעומק מערכות הפרסום המתקדמות של פייסבוק ואינסטגרם.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה שבחרת
להרשם לניוזלטר שלי

מבטיח שכל מייל יהיה מלא בערך

מעוניינים להכיר? ניתן לקבוע שיחת הכרות ביומן שלי