קריאייטיב

המטרה של הקריאייטיב היא להכניס עיניין לעובדות המשעממות.

כאשר אנו יוצאים במהלך פרסומי אנו יכולים לעשות זאת בשתי דרכים –

דרך משעממת ועובדתית

ניתן להציג את המסרים כפשוטם מבלי להתאמץ יותר מדי. בד״כ אותם מסרים לא יצליחו לעבור את הרעש הפרסומי, וקהל היעד יסנן אותם באופן אוטומטי. המסרים פשוט יבלעו בין כל המסרים ולא יצליחו לייצר שום אפקט על קהל היעד. בחלק מהמקרים הם אפילו יכנסו מאוזן אחת ויצאו מהאוזן השנייה.

שימוש בקריאייטיב מעניין

דרך נוספת לפעולה היא להשתמש בקריאייטיב מעניין, כזה שמצד אחד יצליח להעביר את המסרים שלנו, תוך כדי שיצליח לחדור את הרעש. לייצר זכירות ו-Impact בקהל היעד.

כאשר אנו משתמשים בקריאייטיב טוב ומושך, קל יותר לקהל היעד להתחבר למסרים, להבין אותם, ולזכור בטווח הרחוק לזכור אותנו ואת המסרים שהעברנו.

מסרים קריאייטיבים נועדו לעורר רגש, להצחיק, לרגש, לעורר שמחה ואפילו כעס ועצב. מספיק שפרסומת שראינו גורמת לנו לצחוק, להרגיש שהצלחנו לפצח חידה, שאנחנו חלק מבדיחה פרטית, כדי להיחרט בזיכרון שלנו. לעיתים הפרסומת עושה חשק לחלוק את הפרסומת עם חברים מרוב שהיא מצחיקה ומעניינת.

המטרה היא לברוח מהתבניתיות ולייצר מסר רענן, שונה ומוכר.

המטרה שלנו היא לעורר את העובדות המשעממות לחיים באמצעות הקריאייטיב, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים.

אז אם אתם לפני מהלך שיווקי/פרסומי וחושבים כיצד להוציא את המסרים שלכם החוצה, נשמח לעטוף את המהלך שלכם באריזה מיוחדת וקריאייטיבית.

יצירתי

מחכה לתת לכם שירות

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

שותפים לדרך

רכבת צפון
פורום באר שבע
מילבה
פאסדה
אגאדיר באר שבע
זאפה באר שבע
קמע שיווק
פארוק בשוק
בת דור שיווק
סוכנות שיווק בבאר שבע
פאנג'ויה
רובע בר
קרן שמש מקבוצת עוגן
משרד פרסום בבאר שבע
am projects
עיריית באר שבע
משרד שיווק
תנועת הצופים

שירותים נוספים

בואו נעבוד יחד

לכל השירותים

בואו נעוף יחד לשחקים

הפרטים שלך נשלחו בהצלחה

שלחתי לך מייל עם מידע עלי
בכדי שנכיר יותר

מחייג בהקדם האפשרי