״ מיתוג זה הרבה מעבר ללוגו ״
ציטוט זה נאמר על על ידי מרטי נויימאייר, והוא בעצם רוצה להדגיש שיצירת מותג הוא תהליך ארוך ומורכב הרבה יותר ממה שנדמה.
מה ההבדל בין מיתוג לזהות ויזואלית?
כחלק מהתהליך, אנו יוצרים למותג זהות ויזואלית – בוחרים צבעוניות וגם מעצבים לוגו, ויוצרים שפה עיצובית אחידה. בפועל, מדובר רק בקצה הקרחון. מעבר לזהות הויזואלית, התהליך כולל עיצוב דעת קהל על המותג. מדובר ב-״מוניטין״ או במילים אחרות ״מה הלקוחות חושבים על המותג״. שלב זה כולל את המסרים שאנחנו רוצים להעביר, ואת עולם הערכים שלו.
מיתוג מה גורם לאנשים לשלם על חולצה של לקוסט יותר כסף? למותג יש כוח אדיר, הוא יכול למשוך לקוחות, ולגרום להם לשלם יותר רק בגלל עולם הערכים שסביב הברנד שבניתם. זה יכול להיות סמל סטטוס, אמירה חברתית, או פשוט קבוצה שהיינו רוצים להשתייך אליה. למשל, מותג שדוגל בערכים של איכות הסביבה יכול למשוך קהל שרוצה להזדהות עם ערכים אלה.
הרחבתי על הנושא במאמר ״מיתוג הוא כמו סיפור אהבה״.
חלק מהשרותים שתקבלו כחלק משירותי מיתוג:
דרך פעולה שתהווה ״כוכב צפון״ ומעין מצפן איך לתקשר את המסרים של העסק שלכם החוצה.
בואו נהפוך יחד למותג המוביל ונכבוש את לבבות קהל היעד.
מיתוג עסקים, איך עושים את זה נכון? כנסו וגלו