וידיאו הוא אחד הכלים העוצמתיים הקיימים בעולם השיווק.
הפקת סרטונים וסרטי פרסומת היא דרך נהדרת להעביר מסרים לקהל היעד שלנו, והם מהווים כלי מרכזי בשיווק ופרסום שלנו.
באמצעות סרטון ניתן להעביר מספר רב של מסרים בצורה ברורה, כזאת שמחזקת את האמון במותג.
בנוסף, לסרט או סרטון יש אלמנט נוסף שהופך אותו לעוצמתי הרבה יותר, ובעל השפעה עמוקה יותר על הצופים.
איך הפקת סרטונים משפיעה על המחויבות של הלקוח?
יש שתי דרכים בלבד ליצור מחויבות אצל הלקוחות:
זמן וכסף
הסרט או הסרטון יכולים להיות התוכן שעושה את ההבדל בין לקוח שעדיין לא בשל להתקדם לעסקה, לבין לקוח רציני ומחוייב.
למשל, כאשר אדם הקדיש 10 דקות לצפייה בסרטון שלנו.
אדם שהעניק לנו זמן כה רב (כן כן, 10 דק׳ בעידן של היום שווה ערך לנצח!) ירגיש מחויב יותר, בעל חיבור חזק יותר, והסיכויים שיתקדם לעסקה גבוהים בהרבה.
המטרה שלנו בסרטונים היא להעביר את המסר בצורה ממוקדת, ולהשיג את היעדים שלמטרתו הסרטון הופק.
במקביל להעברת המסרים, על הסרטון להיות סוחף ומעניין, ולעלות בקנה אחד עם הזהות הויזואלית של המותג ומתאים לערכיו ואופיו.
בתהליך יצירת הסרטונים, חשוב להתמקד במטרה שאותה אנו רוצים להעביר לקהל היעד
להעביר מסרים בצורה ברורה וממוקדת.
חשוב להדגיש את החשיבות של יצירת סרטונים שהם לא משעממים וקריאטיבים ובנוסף צריכים להיות גם סוחפים ומעניינים.
כאשר הסרטון יוצג בצורה מרתקת, הוא ישפיע יותר על הצופים ויקדם לשיתוף פעולה והתמקדות מורחבת בתוכן.
בנוסף, יש לשמור על הסרטון בקשר ישיר עם הזהות הויזואלית של המותג.
זה יכול לכלול שימוש בצבעים, גופנים, ועיצוב כללי שמתאימים לערכים ולאופי המותג.
כל רגע בסרטון צריך להשקף את המסר ולהיות חלק מהזהות הגלויה של המותג.
השלבים בעת הפקת סרטון שיווקי:
איפיון
איפיון המטרה והיעדים של הסרטון השיווקי.
חשיבה וקריאייטיב
הפיכת המסרים השיווקים למעניינים ומועברים בצורה מושכת ומהפנטת
הפקת הסרטון
תכנון מקדים של כל האלמנטים הדרושים לצורך הפקת סרטון ברמה הגבוה ביותר.
צילום ועריכה
סגירת החומרים לכדי מוצר מושלם, כזה שיצליח להשיג את היעדים השיווקים שלנו.
עולם הפקת הסרטונים מציע טווח רחב של עלויות ואפשרויות,
בהתאם לדרישות ולרמה הרצויה להשגת המטרות שלכם.