דף נחיתה הוא עמוד אחד המעביר גולש ״קר״ (גולש שאינו מכיר את המותג, השירות או המוצר) דרך סדרת מסרים שונים, בכדי להפוך אותו ללקוח ״חם״, כזה שמוכן לבצע רכישה.
בכדי שהתהליך ״החימום״ או ״ההבשלה״ של הלקוח יקרה בצורה יעילה, יש לאפיין את העמוד בצורה מאוד קפדנית.
העמוד צריך לכלול תוכן רב מסוגים שונים על מנת את הלקוח לפעולה הרצויה.
מה ההבדל בין דף נחיתה לדף מכירה?
דף נחיתה
דף שמטרתו להעביר מספר מצומצם של מסרים בצורה מהירה ויעילה, ולעורר אצל הלקוח סקרנות לקבל עוד פרטים. המטרה היא לגרום לגולש להשאיר את פרטיו האישיים בטופס המצורף, זאת באמצעות התוכן וההנעה לפעולה.
דף מכירה
דף הנועד לספק לגולש (לקוח פוטנציאלי) את כל המידע הדרוש בכדי להפוך את הגולש ללקוח ״בשל״ המוכן לשים את כרטיס האשראי שלו ולבצע רכישה.
בניגוד לעמוד נחיתה, עמוד המכירה ברוב המקרים יהיה ארוך יותר, עם תוכן ומידע רבים. דף המכירה נועד להחליף איש מכירות, והסליקה אמורה להתבצע ישירות בדף המכירה.
סוגי תכנים המומלצים לדפים ממירים
מידע על המוצר או השירות
עדויות לקוחות והמלצות
סרטון הסבר שיווקי
טבלת השוואות
טבלת מחירים
שאלות ותשובות
דירוג גולשים
טופס
כפתור וואטסאפ
השלבים בבניית דף נחיתה
השלבים בבניית עמוד נחיתה זהים לשלבים בבניית אתרים. שלבים אלו חשובים ליצירת עמוד ממיר, אשר משיג את מטרותיו בצורה הטובה ביותר.