פרק 11 - בואו נדבר על הפקות וידיאו

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 11 בפודקסט לבן על שחור נדבר על הפקות וידיאו ככלי תוכן מוביל בשנת 2020.

נושאים מתוך הפרק:

למה וידיאו הפך לכלי כל כך פופולארי?

איך מבצעים אופטימיזציה ליוטיוב מבחינת SEO?

מתי כדאי להשתמש בסרטון אותנטי ומתי שווה ״להרים הפקה״?

מה הן הדרכים היצירתיות לייצר וידאו טוב ודל תקציב?

איך להגיע מוכנים להפקת וידאו?

מה הופך את הוידאו לכלי עוצמתי בידי משווקים?

איך לעשות סרטוני Live?

מה הם סרטוני How to, ולמה כדי לכם לייצר הרבה כאלה?

האם וובינרים והדרכות בוידיאו, מחזירים את ההשקעה?

תמלול הפרק:

שלום לכולם, פרק אחת עשרה של הפודקאסט לבן על שחור.

הפרק הזה אני רוצה לדבר איתכם על הפקות וידיאו

על וידאו ככלי מוביל בשנת 2020. 

כזה שיותר מניע לפעולה.

אני מאמין שוידיאו הוא כלי שמייצר יותר אמינות לעסק שלנו

ואיך אפשר להשתמש בכלי המדהים הזה ולתת דוגמאות איך אפשר לעשות הפקות שהן גרנדיוזיות וגדולות.

ואיך אפילו באמצעות הסמארטפון כל אחד יכול להתחיל ולשווק באמצעות ווידאו.

יש המון המון נושאים שאנחנו צריכים לגעת בהם

אנחנו עוברים למוזיקה ומתחילים עם הפרק.

מתחילים עם הפרק, והנושא הראשון שאני רוצה לגעת זה בעצם אולי מעט היסטוריה.

באמת חשוב להבין למה בעצם הכלי הזה הוא באמת בתאוצה ודוהר קדימה.

מדוע באמת עד עכשיו וידיאו לא היה כלי מרכזי לעסקים?

למה זה הזמן להתחיל לשווק בווידאו?

כל מי שמשווק באינטרנט יודע שהדברים משתנים בצורה יומיומית ובאמת הכל משתנה בצורה מאוד מהירה.

לפני שנים בודדות, האינטרנט היה איטי יותר. 

וכשהאינטרנט יותר איטי קבצי ווידאו ששוקלים הרבה מקשים על התעבורה ברשת.

קשה להעביר קבצים ותכנים בשל המשקל הרב. 

בהתחלה אנחנו העברנו יותר טקסטים

לאחר מכן העברנו תמונות

היום האינטרנט הוא מהיר ועוד מעט תיכנס טכנולוגיית 5G ובאמת השמיים הם הגבול מבחינת המהירויות של האינטרנט היום.

ולעשות סטרימינג לווידאו

סטרימינג משמעותו לשדר את הווידאו כשלוחצים פליי הוא שואב אותו מהאינטרנט ובזמן אמת מנגן לך אותו.

אז האפשרויות היום שזה יקרה הן מאוד גבוהות ובגלל זה הכלי הזה ממש צובר תאוצה.

אז לעומת תמונה ולעומת מלל ווידאו בעצם יכול להעביר לך חוויה הרבה יותר מוחשית

הרבה יותר מלאה.

להסביר לך את המוצר או את השירות בצורה שאתה באמת עובר איזה בין דקה לחמש דקות

סרטונים הרבה יותר ארוכים אבל אתה הופך להיות הרבה יותר בשל.

בנוסף הכלי הזה מאוד מחזק אמון

כי לפעמים רואים את הצוות ולפעמים רואים איפה מייצרים את המוצר

או רואים באמת מה עושים בזמן השירות ולמה כדאי לקחת ולפעמים יש עדויות מלקוחות.

השמיים הם הגבול עם הטכנולוגיה המטורפת הזאת.

אנחנו נמצאים בדיוק לפני הנקודה שטכנולוגיית ה-5G נכנסת לחיינו.

ככל שהאינטרנט הופך להיות מהיר יותר אז האיכויות של הווידאו

ישתפרו פלאים וכך אנחנו נוכל להשתמש בהפקות וידיאו ברזולוציות גבוהות יותר

החוויה תעלה ותיהיה טובה יותר וזה כלי שבאמת מי שעדיין לא משתמש בו זה באמת בגדר חובה.

אז אני אתן בפרק, בהמשך הפרק, דוגמאות איך משתמשים בו עסקים גדולים ובאמת הפקות וידיאו רציניות

וגם ניגע בכל מיני טיפים איך לבעלי עסקים בעסקים שהם קטנים יכולים להשתמש בו אפילו ממכשיר הסמארטפון.

אז אי אפשר להגיד ווידאו בלי שמזכירים באותו משפט את יוטיוב.

יוטיוב הטלוויזיה הכי גדולה בעולם

תכנים בלי סוף בצורה של ווידאו

חשוב כל מי שמתחיל או משווק בווידאו, מקצוען לחובבן, זה כלי שחשוב להכיר.

אז הנושא שאני רוצה לגעת בו בחלק הזה של הפודקאסט זה אסטרטגיית SEO שזה בעצם Searching Engine Optimization שזו אופטימיזציה למנועי החיפוש. 

חשוב שתדעו שיוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.

אחרי גוגל מנועה החיפוש הגדול בעולם הוא יוטיוב

תבינו כמה כוח יש לכלי הזה.

אז לפני שאנחנו מצלמים ווידאו

אנחנו רוצים בעצם לבדוק ולשאול את עצמנו מה הלקוחות שלנו יחפשו?

כאשר אנחנו מבינים מה אנשים מחפשים נוכל להנגיש את התוכן בוידיאו

אני אתן דוגמא:

אם ניקח לדוגמא את תחום הטלויזיות

אנחנו יודעים שיש לנו כמה מותגים שאנחנו מוכרים

אז אנחנו יכולים לראות ולבדוק איזה נבכי חיפוש, ולגבי איזה מותגים אנשים מחפשים וליצור סרטונים בהתאם.

סרטוני הדגמה בעברית, יש המון תכנים באנגלית אבל בעברית התוכן ממש דל.

באמת לייצר תכנים לפי שאלות שהגולשים שואלים ולפי נבכי חיפוש.

הדבר אוטומטית ידחוף את התוכן שלנו

המידע בעברית הוא די דל לעומת שפות אחרות ולכן בישראל קל יותר.

כל מי שיחפש בעברית מהר מאוד יגיע לתוכן שלנו במידה והוא עונה וסוגר את השאלה הרמטית.

הדבר הזה יכול להביא לנו Traffic מצוין, איכותי, לבית העסק.

זה משהו שאני ממליץ לכל עסק לעשות. 

עכשיו אם כבר נגענו בקצת SEO ושיוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם

אני רוצה לדבר איתכם על מגמה שכבר בארצות הברית זה ממש ממש פופולרי.

בקרב דור ה-Z בישראל זה כבר ממש פופולרי

אבל זה אומר שזה עוד מעט יהיה סטנדרט. 

יש סרטונים שאני אוהב לקרוא להם סרטוני How to – סרטוני ״איך עושים?״

בארצות הברית אם יש מישהו שרוצה לבדוק איך עושים פעולה מסוימת

איך עושים אימון מסוים

כל דבר שהוא רוצה לראות איך עושים אותו בפועל

נכנס לגוגל ורושם :How to ואת הדבר שהוא רוצה לעשות.

שם הוא מקבל תשובה.

בישראל, זה עדיין לא נכנס אבל אנחנו תמיד בפיגור של עשר שנים אחרי ארצות הברית.

זה אומר שהדבר הזה ככל שיעבור הזמן הופך ליותר ויותר פופולרי.

זאת אומרת שאנשים שישתמשו באסטרטגיה ויענו על שאלות של How to לקהל הצופים שלהם

יכולים לקבל אחלה של Traffic, איכותי מאוד.

ואנשים שהם ענו להם על צורך מסוים

דבר שיכול מאוד מאוד לקדם את העסק

את הצפיות ואת הTraffic לאתר ואת כל מה שקשור לזה.

אז חשוב לשים את זה בראש שסרטונים שעונים על צורך מסוים ביוטיוב יכול להיות כלי נהדר וערוץ נהדר להצלחה של העסק.

נושא חשוב שרציתי לדבר איתכם עליו זה הפקת ווידאו מול סרטון אותנטי

מתי כדאי להשתמש בכל אחד מהכלים האלה ומתי בעצם אנחנו נבחר לעשות הפקת ווידאו שהיא יותר מפוצצת יותר Tight

יותר מה שנקרא מתוסרטת.

מתי אנחנו פשוט נצלם סרטון ווידאו אותנטי, חי, מהשטח.

אז אם נסתכל על הפקת ווידאו, אני קודם כל מאוד מאמין בחור אותנטי.

אנשים מאוד אוהבים את האותנטיות

הם אוהבים לראות מה קורה שם בזמן אמת

מה זה בעצם השירות הזה?

עכשיו לקחתי סתם דוגמא שיעור ביוגה

איך השיעור הזה מתבצע?

האם זה מתאים לי?

האם זה משהו שאני אעשה?

אז מאוד מאוד חשוב לשמור על אותנטיות ולהעביר את התחושה האמיתית שקוראת בבית העסק.

קודם כל אלה דברים שמאוד הייתי מכניס בשגרת העבודה והשיווק

אבל אני רוצה לדבר איתכם יותר על הפקות וידיאו ומתי להשתמש בזה?

בשביל הדוגמא אני אתן לכם דוגמאות מאוד מאוד מוכרות

מעולם הפרסום הישראלי כדי שתבינו מתי לדעתי שווה להשתמש בהפקות שהן יותר רציניות.

אז אם נסתכל על הפקה

הייתי משתמש בזה כשרוצים להצהיר או להגיד על מוצר או שירות חדש.

לדוגמא עם הפרסומת של פלאפון עם חנן בן ארי ויהודה לוי

הם פשוט רצו להגיד בקרוב תיהיה לנו טכנולוגיית אינטרנט במהירות 5G. 

אז פה הם רצו באמת לעשות איזו הכרזה מסוימת אז באמת צריך איזה משהו גרנדיוזי.

אם זה בזק של הנתב עם עומר אדם:

יש לנו נתב שהוא מהיר ורצו להבהיר את היכולות שלו ולהכריז על איזה משהו מסוים שזה פצצה.

כל מיני דברים שבאמת דורשים שהבן אדם יבין שיש פה איזה משהו גדול

איזה משהו שהוא לא בשגרה נקרא לזה ככה.

זה מדהים להשתמש באיזה סרטון מתוסרט

עם במאי שבאמת מצליח מי שאנחנו לוקחים אותו ב20 שניות 30  שניות דקה של איזה סרט

לקחת אותו ומה שנקרא להעביר אותו את כל המסרים שרצינו להעביר באותו סרטון.

אז זה לדעתי ההבדל העיקרי בין לעשות סרטונים אותנטיים לבין הכוח של הפקת וידאו.

עכשיו סרטונים אותנטיים, אם מסתכלים על זה, זה משהו שבאמת היום למצלמות בסמארטפונים יש יכולות מדהימות

יש להם מצלמה מאוד איכותית.

יש היום ציוד שאפשר לקנות באליאקספרס במחירים באמת ממש ממש זולים:

כמו תאורה כמו דברים כאלה.

וכל אחד יכול בבית שלו או במשרד שלו, להקים לו איזה עמדת צילום קטנה שכל פעם שהוא רוצה לצלם איזה סרטון לעסק

יש לו עמדה מוכנה שהוא פשוט יכול לשים את הסמארטפון בפנים

ללחוץ על הקלטה, להעביר מסרים לקהל, לסיים

לשים איזה סגיר ווידאו או באמת משהו שבאמת מראה על חברה והדבר הזה בכלום כסף יכול להיראות מיליון דולר.

אז כל האלה שפוחדים

אני חושב שבאמת אחד המחסומים הגדולים ביותר של בעלי עסקים להשתמש בכלי הזה של ווידאו זה הפחד מחשיפה.

האי רצון הזה להגיד

אני אהיה בפרונט?

אני אדבר?

מה יגידו עליי?

הכלי הזה נהדר, פשוט צריך להשתמש בו.

צריך לשבת מול המצלמה.

יש לך מסר להעביר, פשוט תעביר אותו.

אם זה יהיה מספיק מעניין, אם זה יהיה מספיק מקצועי, אנשים אוהבים את זה וזה משהו שרואים אותו פועל כל יום בשטח וכל פעם מחדש.

אם קצת דיברנו על סרטונים אותנטיים אני רוצה לתת דגש. 

ברגע שאנחנו בונים מותג, ברגע שאנחנו בונים מאוד קשה כדי שיהיו לנו "ויז'ואלים" שנראים טוב, שהתמונות שאנחנו מצלמים יהיו איכותיות.

אנחנו מקפידים שכל טקסט שיוצא מאיתנו יהיה סופר מקצועי ונותן ערך לקוראים, גם בווידאו יש סטנדרט.

צריך שקודם כל איכות הצילום תיהיה טובה וצריך בנוסף שגם איכות הסאונד תיהיה טובה וברורה.

זאת אומרת שדיברתי על זה שצריך לקנות ציוד והוא באמת לא יקר היום.

תשקיעו כמה שקלים, כמה מאות שקלים יותר נכון.

תקנו מיקרופונים, תקנו תאורה ותראו היום באמת כל אחד יכול לראות אם זה נראה טוב או לא נראה טוב. 

תקפידו שישמע טוב, שייראה טוב.

כי הדברים שהם יותר שכונתיים, פחות נראים טובים

לא בדיוק משרתים את המותג.

אז גם אם עושים סרטון אותנטי אפשר לשמור על סטנדרט גבוה במשהו שבאמת מכבד את הקהל צופים שלכם, קהל מאזינים שלכם.

אני רוצה לדבר איתכם קצת על הפקות וידאו ועל סרטונים שהם יותר רציניים מסרטון אותנטי של מה שנקרא

"Talking head"

שזה ראש מדבר שבעצם יושב מישהו שמסביר משהו

זה הסרטון הבייסיק שאפשר לצלם בכל מקום.

אני רוצה שניגע קצת בהפקות וידיאו היותר רציניות ואיך ניגשים בעצם לפרויקט כזה.

כשאנחנו עושים הפקת ווידאו זה נשמע כאילו זה להוציא מצלמה ולצלם

אבל זה לא ככה.

יש רעיון?

צריך לפרק אותו לגורמים

לפרק אותו לרמה של בימוי

זוויות צילום, Props

שזה אביזרים שמביאים שמשתמשים בהם.

בקיצור צריך לעשות תיק הפקה מסודר.

הדבר הזה הוא משהו שיכול להקל על השעות צילום כי בסופו של דבר על השעות צילום האלה

הן לא עולות זול.

לפעמים זה באולם Green screen מסוים.

לפעמים זה בלוקיישן ויש שחקנים ויש ניצבים.

אפילו אם זה לא אנשים מפורסמים, גם אם זה חברים שלנו או קרובי משפחה

אבל עדיין אנחנו מביאים אנשים וחשוב שהכל יתנהל בצורה מקצועית. 

אז איך עושים את זה בעצם?

בונים תיק הפקה שבעצם בתיק הזה אנחנו כותבים עד הפרט הכי קטן את הכל. 

זאת אומרת לו"ז מסודר של מתי מצלמים מה

פריימים מה רואים בכל פריים

את השחקנים

את התסריט

מי אומר מה

מתי יש הפסקות

איזה אוכל מביאים לאירוח

באיזה שעה אוכלים.

באמת לפרוט את הכל בפנים ולצאת ליום צילום כשאתם יודעים שברגע שסימנתם וי

על כל הדף הזה אתם יודעים שיש לכם חומרי גלם מעולים לעריכה ואתם יכולים להיות רגועים שהמוצר שייצא לכם הוא מוצר טוב.

אז הדברים האלה עולים המון כסף.

ככל שתיק ההפקה יהיה מסודר וירד לרזולוציות קטנות ככה ניהיה

יותר יעילים ביום צילום והדבר הזה יחסוך לנו הרבה מאוד כסף.

אז זה לא פשוט להוציא מצלמה

לבוא עם רעיון

לצאת לשטח ולקוות לטוב.

לעבוד מסודר ולגשת לזה כמו שצריך.

אם דיברנו על סדר וארגון

אני רוצה לדבר עכשיו בחלק הזה על העברת מסרים בסרטון.

אז כמו שכבר אמרתי סרטון הוא כלי שאפשר להעביר בו יותר מסרים.

הקהל שלחץ כבר, אמנם יש לנו את ה3 שניות הראשונות כדי מה שנקרא לתפוס אותו

ברגע שתפסנו אותו באיזה משהו מעניין והוא כבר שלנו אפשר להעביר אותו בסדרת מסרים שהיא קצת יותר ארוכה, יותר כיפית ולפעמים יותר מרגשת.

אבל הכלי הזה הוא כלי שנותן את האפשרות הזאת.

אז אחד הדברים שאני באמת ממליץ לעשות זה כשמגיעים לרמת התסריט ושואלים מה יהיה בסרטון

תשאלו עצמכם את השאלה

'איך הבן אדם שהולך לצפות בסרטון, איך הוא מגיע אליי?

איך בשלוש השניות אני כבר תופס אותו ומצליח לעניין אותו מספיק כדי לצפות עוד?'

והשאלה השלישית זה 'איך הבן אדם הזה יוצא מהסרטון?'

זאת אומרת איזה דרך אני עובר עם הלקוח מתחילת הסרטון עד סופו ומה אני רוצה שהצופה יקבל.

כאנחנו יודעים את הדברים האלה הרבה יותר קל לנו גם לגשת לכתיבת התסריט והוא הופך להיות יותר טוב ויותר יעיל.

תמיד תזכרו שהווידאו אמור לשרת אתכם ברמה העסקית

מעבר ללתת ערך והכל סבבה וזה טוב לBrand awareness לפעמים

אנחנו רוצים להעביר שם איזה תהליך ולהשתמש בו כעוד נכס דיגיטלי שלנו שיעבוד בשבילנו מה שנקרא.

אז תשאלו את עצמכם את השלוש שאלות האלה ותיגשו לצלם כשאתם באמת יודעים לענות עליהן בצורה הטובה ביותר.

אם כבר דיברנו על מה שקורה למהירות האינטרנט שלנו ושעם הזמן היא רק הולכת ומשתפרת

למרות שאנחנו בישראל אנחנו במקום די גרוע ביחסית לעולם

אבל כנראה עם טכנולוגיית 5G זה ישתפר.

אז אם נסתכל בכיוון הזה

כל הנושא של אינטרנט מאוד מהיר העביר לנו את האפשרות של כל בן אדם בכל נקודה בעולם לעלות בסרטון לייב.

תבינו כמה הכלי הזה עוצמתי.

אם פעם לעשות שידור ישיר היה משהו שיכלו לעשות רק חברות חדשות שהיו צריכים לשים מקלט ללוויין ששולח את זה לאולפן ולעריכה

היום כל אחד דרך הסמארטפון שלו, דרך המחשב שלו

דרך הטאבלט שלו או לא משנה מה יכול לעלות לשידור מול קהל המאזינים שלו

מול הצופים שלו, מול הקוראים שלו

להעביר להם מסרים ברגע האמת.

הדבר הזה מעביר את בצורה האותנטית ביותר מסרים שאנחנו רוצים להגיד.

אז איך להשתמש בכלי הזה? זה מאוד פשוט.

אם קרה איזה משהו שבאמת הוא קורה מה שנקרא כאן ועכשיו

סרטון לייב הוא משהו שמעביר לצופים גם רשום שזה סרטון שעולה עכשיו שצופים בו בלייב.

נגיד עשיתם איזה שבוע מכירות מטורף ואתם עולים בסרטון לייב שאומר:

"תראו מה קורה אצלי בחנות, כולם קונים המחירים הכי טובים"

מי שצופה בסרטון כנראה אומר לעצמו בואנה תראו מה הולך שם

המחירים שם כנראה ממש טובים אם זה מה שקורה שם ברגע זה.

הדברים האלה, של התחושה שמה שאתם  רואים קורה עכשיו

יש לה עוצמה מאוד מאוד משמעותית. גם פסיכולוגית על האדם וגם ככלי שמשרת אתכם. 

אז תנסו לחשוב בכיוון של מה אני יכול להעביר ומה יש לו משמעות שזה קורה כאן ועכשיו.

יכול להיות שזה סיפור מרגש שקרה זה הרגע

אולי איזה לקוח שהשירות שלכם שינה לו את החיים שהוא כל כך הודה לכם והוא באמת רוצה לעשות הכל בשבילכם שלקחתם אותו קדימה ואתם יכולים להעלות אותו בלייב כדי שהוא יספר את מה שהוא חווה כרגע לכל המאזינים וכל הקוראים שלכם ולכל הצופים שלכם.

אז תראו איך אתם באמת מה שנקרא

Capture the moment

תופסים את הרגע ולוקחים את המה שקורה עכשיו ומשדרים אותו לעולם.

בחלק הזה אני רוצה לדבר אתכם על עוד סוג של ווידאו שהוא וובינרים, מדריכים למיניהם וכל מיני דברים שהם נותנים יותר ערך.

אז אם נסתכל על עולם השיווק הדיגיטלי ועל מוצרים דיגיטליים למיניהם הם ייצרו צורך בייצור של פאנלים

של משפכי שיווק ואין ספק שאחד הכלים שיותר נותנים השפעה באותו פאנל הוא ווידאו.

ולפעמים אם יש לנו מוצר שהוא יחסית עולה יקר ומוצר שאנחנו לא יכולים לצפות שהלקוח הוא פוגש אותו בפעם הראשונה ולאחר מכן כבר יש לנו רכישה

אנחנו צריכים להעביר אותו סדרת מסרים, ואנחנו צריכים להביא אותו מנקודה X לנקודה Y ככה כשאנחנו באמצעות ווידאו זה כלי שיכול לשמש אותנו מאוד חזק לזה.

זאת אומרת שאנחנו רוצים לתת ללקוח ערך מסוים ולמכור לו איזה מוצר דיגיטלי שאמור ללמד אותו משהו.

אבל הלקוח במקרה הזה לא מכיר אותנו

אם אנחנו נעשה הרשמה לוובינר שהוא בחינם ואנחנו ניתן מספיק ערך ללקוח והלקוח יראה ש:

"בואנה לבן אדם הזה יש משהו שהוא יכול ללמוד אותי" .

וובינר יכול לתת טיזינג מסוים

לאחר מכן אפשר להעביר את הלקוח בסדרת מסרים

יכול להיות שבאמת מכל הוובינר ומכל האנשים שלמדו איתנו באותו שיעור יהיו כמה נרשמים ואנחנו יכולים לייצר לנו בעצם פאנל שמכיל תוכן מסוים לכל בן אדם בכל פרק זמן שהוא נמצא מול המותג.

יש כאלה שהם יותר בשלים כבר וראו וובינר שלנו והם יותר בשלים להרשמה

אז אנחנו נציג להם ווידאו שאנחנו מזמינים אותם לקנות את הווידאו הדיגיטלי ואולי איזה הצעה מיוחדת לזמן מוגבל.

אם הם עדיין לא יודעים מה הערך שלנו אז זה יכול להיות ווידאו שמזמין אותם לקבל וובינר שבו הם יקבלו ערך בחינם

ללא עלות עם מה הם הולכים ללמוד והדבר הזה יכול להביא לנו נרשמים חדשים.

אם זה אנחנו רוצים שיירשמו לNewsletter שלנו אז

ווידאו שמסביר למה כדאי להירשם לNewsletter

או ווידאו שמראה מה באמת מקבלים בNewsletter הזה.

היום מאוד פופולרי בעולם הגיימינג לפחות והאפליקציות ואלה הנתונים שעובדתית עובדים הכי הרבה

זה אם נגיד אתה רוצה שמישהו יוריד את האפליקציה שלך זה להראות סרטון מה באמת עושים באפליקציה שלך.

אם זה משחק אז להראות באמת מה קורה במשחק.

היו הרבה משחקים, זה התחיל מזה שהיו הרבה משחקים שבסרטון שלהם אתה ראית איזה משהו מפוצץ שנראה מיליון דולר אם לא מיליארד דולר

אבל היית מוריד את המשחק וזה היה רחוק משם שנות אור.

היום אנשים כבר לא קונים את זה

הם רוצים לראות מה תכלס אני מקבל.

למה כדאי לי לבוא ולהוריד את המשחק שלך את האפליקציה שלך

להוריד את המוצר הדיגיטלי שלך.

גם אם זה לא מוצר דיגיטלי

גם אם זה חנות פיזית או שירות או מוצר שהוא פיזי

תראו להם תכלס.

אם זה שירות

מה עושים איתכם?

איך הפגישה מתנהלת?

תורידו כמה שיותר חסמים מהראש של הלקוחות שלכם ותהפכו את הכל ליותר ברור בשבילם

ככה תיהיה פחות נשירה לאורך המשפך שירות.

הנושא האחרון שאני רוצה לגעת בו זה הנושא של

ווידיאוים קצרים ומבדרים

כל העולם של הטיקטוק ועכשיו של רילס של אינסטגרם שבימים הקרובים אני מאמין ייכנס בישראל.

עולם התוכן החדש שנוצר הוא עולם שונה ממה שהכרנו.

שזה סרטונים שמצולמים לאורך, סרטונים של עד דקה שצריכים לבדר ולהעביר בידור בצורה אותנטית

צורת התוכן שמצלמים בפלטפורמות הנ״ל הן יותר קצרות וקלילות

והפלטפורמות האלה בצמיחה מטורפת והן ייצרו ערוץ שחשוב שבעלי העסקים יכירו כי הכלי הזה הוא ממש טוב לBrand awareness

אם אנחנו רוצים להכניס מוצר או שירות חדש ואנחנו מצליחים דרך הפלטפורמה הזאת לייצר איזה משהו שהוא בידורי שהוא כיפי אנחנו יכולים להגיע לקהלים חדשים.

פלטפורמות הוידיאו פורחות ותמיד בעליה וזו הוכחה כמה הווידאו הוא היום כלי משמעותי.

אם זה היה בתחילת האינסטגרם שלדעתי זה היה ב2011 2012

ההתחלה של האינסטגרם פתאום התחילה עולם של תמונות וVisuality

אתה יכול לראות תמונות מכל העולם עם תיוגים מסוימים והכל תמונות אומנותיות ויפות עם פילטרים.

זה מראה לנו שהעולם הולך להפקות ווידאו.

לווידאו הקצר הזה במאונך שתופס לך את כל המסך ומנצל את העוצמה של בסמארטפונים לטובתכם.

אז אנחנו ממש רואים שזה בתאוצה ותעופה קדימה

תשתמשו בכלים האלה או לפחות גם אם הקהלים האלה הם לא רלוונטיים אליכם כרגע, תזכרו שהזמן עובר מאוד מהר.

אז יכול להיות שבטיקטוק היום יש באמת בני נוער בני 16-17, פחות מזה ועד חיילים וברילס אחרי זה יתחילו להיכנס לדבר הזה גם גילאי 25-26 ולעשות כל מיני יצירות בווידאו, וזה מהר מאוד יגיע לעסקים.

וכולם יודעים שנפתחות אפשרויות וכלים חדשים הם עולים יותר זול בהתחלה.

אין הרבה מתחרים בפלטפורמה כי בעלי העסקים עד שהם נכנסים למשהו הם רוצים לראות שכולם נכנסים ושזה עובד.

תהיו הראשונים

תהיו אלה שמובילים אלה שמעיזים

תתחילו לצלם סרטונים לאורך עד דקה, משהו מבדר, ותשגרו אותם לאוויר העולם.

כמובן שיהיו ערוכים טוב ושיעבירו את המסרים הרצויים אבל

תשתמשו בפלטפורמות האלה כמשהו שמשרת אתכם- זה תמיד תמיד טוב.

אז הגענו לסיום הפרק,

אני רוצה לבוא אליכם בבקשה.

הפודקאסט שלי אמנם פודקאסט שהוא יותר אישי ואני לא מארח אנשים בגלל שאני חושב שיש המון פודקאסטים וכולם מארחים אנשים והם מכירים לכם אנשים חדשים מכל מיני תחומים.

אני יותר בגישה שאני יותר רוצה להעביר לכם מהניסיון האישי שלי ומה שאני רואה בשטח כלים וידע. 

זה הגישה שלי.

יש אפשרות בפודקאסט

אם נכנסים לאתר שלי "royribak.co.il" או מחפשים בגוגל "רועי ריבק" לקטגוריה של הפודקאסט יש שם לכל הפלטפורמות.

אם אתם תיכנסו דרך האתר שם יש לכם אפשרות לשלוח לי הודעה קולית שאני יכול להעלות אתכם לשידור בפודקאסט ואתם יכולים לשלוח שאלות ואני באמת אשמח שתעשו את זה ולעלות ולענות לכם על השאלות בפודקאסט.

אני חושב שאם למישהו יש שאלה זה כנראה משהו שמעניין עוד הרבה אנשים.

אז אני מאוד הייתי שמח שמעבר לנושאים שאני עושה את הפרק לעשות איזה פינה כזאת בפודקאסט שאני באמת לוקח אתכם המאזינים ועונה לכם על שאלות ואני חושב שזה ממש ממש יהיה מעניין.

בנוסף לזה אני גם אשמח להכיר אתכם ולשמוע אתכם.

אז כשאתם שולחים את השאלה תשלחו את השם המלא

מה אתם עושים בחיים, תשאלו איזו שאלה, נעלה אתכם לשידור נענה על השאלה הזאת ונשמור על קשר ונעשה איזו פינה מגניבה כזאת של שאלות ותשובות.

אני באמת אשמח מאוד לשמוע מכם אז תשתמשו בכלי הזה ואם יש לכם באמת שאלות איך עושים את זה גם אתם מוזמנים לפנות אליי באחד מהנכסים הדיגיטליים ואני אשמח להדריך אתכם

אז אני מחכה להודעות שלכם.

אז הגענו לסוף הפרק, באמת תודה לכם כל שבוע מחדש שאתם מאזינים ונתראה בפרקים הבאים.

אני הייתי רועי ריבק, ביי.

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש