בפרק 62 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על החשיבות של פרסום ללא הפסקה ועל כך שחשוב תמיד להיות בראש של הלקוחות.
פרסום שנגזר מתקציב השיווק וגם כשאנחנו ״עמוסים״ ולא יכולים לקבל עוד לקוחות אסור לנו לרדת מהאוויר.
כאשר אנחנו רוצים שפרסום העסק שלנו יהיה יעיל, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לזגזג ולעבור ממצב של פרסום מלא למצב שאין בכלל פרסום.
עלינו לזכור שהמטרה הראשונית של פרסום העסק שלנו היא ליצור תדמית חיובית למותג שלנו ולמתג את עצמנו כמותג מוביל בשוק.
אם אנחנו רוצים לפרסם את העסק שלנו באופן מוצלח, אנחנו חייבים להיות חכמים.
ככל שנחזור על אותו מסר שיווקי יותר פעמים, כך איכות השיווק שלנו תהיה טובה יותר ותמיד נהיה בראש של הלקוחות.
אנחנו לא צריכים לפחד מלחזור על עצמנו או מכך שנהיה משעממים – להפך!
ככל שנחזור יותר פעמים על אותו המסר כך הלקוחות שלנו יפנימו את ערכי המותג שלנו ביתר קלות ויהיה לנו קל יותר להפוך לחלק משגרת החיים שלהם.
אם אנחנו רוצים שהמסר השיווקי שלנו ייקלט בראש הלקוחות ותמיד נהיה "בראש שלהם" אנחנו חייבים להיות עקביים וגם לעשות מחקר שוק מקדים אודות מה מעניין את הלקוחות שלנו.
ככל שהמסר הפרסומי שלנו ידבר יותר באותה השפה של הלקוחות שלנו, כך הלקוחות יזהו אתו יותר ונוכל ליצור תדמית חיובית יותר לעסק שלנו.
בסופו של דבר ככל שנהיה יצירתיים יותר מצד אחד ומצד שני ננסה לקלוע יותר לטעם הלקוחות שלנו – כך איכות השיווק של העסק שלנו תהיה יעילה יותר.
אם אתם רוצים ללמוד עוד איך אתם יכולים לפרסם באופן יעיל ולהיות בתוך הראש של הלקוחות שלכם:
האזינו לפרק בפודקאסט ותקבלו את כל התשובות.
האם אנחנו יכולים ״לחפור״ לקהל היעד?
למה כדאי לפרסם ולא לעצור?
איך פרסום ללא הפסקה משפיע על המיתוג?
אני מלא ולא יכול לקבל עוד לקוחות, זה לא לזרוק כסף לפח?
הפצת מסרים שונים לאנשים שונים ברמת הכרות שונה מול המותג
אז לאחר שתרשמו תקבלו מספר מיילים שידריכו אותם אתכם איך ליצור את הדף נחיתה המושלם וכמובן תקבלו את המבנה ב- WireFrame להורדה!