פרק 60 - הסודות החמים של האלגוריתם של אינסטגרם וטיפים לחשיפה גבוהה!

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 60 בפודקסט לבן על שחור התארחה טרי שמואל.

קוראים לה "הויקיפדיה של עולם התוכן והקידום האורגני" בנוסף טרי בעלת האתר קידום בום וחיית סושיאל.

טרי ואני בפרק שיעזור לכם להבין את האלגוריתם של אינסטגרם ואיך לשלוט ברשת החברתית הויזואלית שכולנו אוהבים לאהוב.

האלגוריתם של אינסטגרם – כל מה שרציתם לדעת!

האלגוריתם של אינסטגרם ושימוש נכון בו יכול להשפיע רבות על מידת החשיפה שלכם ברשת חברתית זו. באופן טבעי כאשר אנחנו משקיעים בפרסום ושיווק העסק שלנו אנחנו רוצים להגיע לחשיפה כמה שיותר גדולה.

בשביל להשתמש נכון בפרסום ושיווק באינסטגרם, אנחנו צריכים להיות יצירתיים ולא לעשות את המובן מאליו או את מה שכולם עושים.

נושאים מתוך הפרק:

מה זה האלגוריתם של אינסטגרם?

למה חשוב להראות את עצמנו מאחורי הקלעים

מה הכי חשוב? שמירות, שיתופים, תגובות או לייקים

מה זה סטיקר שמגביר חשיפה?

האם מספר פוסטים בהאשטג בגלל חשוב

פעמון באינסטגרם

מעורבות

לעמוד האינסטגרם של טרי לאתר של קידום בום

למאמר ״שיווק באינסטגרם – מכונת תוכן משומנת״

תמלול הפרק:

שלום לכולם פרק 60 של הפודקאסט לבן על שחור, שיווק מיתוג אסטרטגיה ודיגיטל.

הפרק הזה יש לנו אורחת מיוחדת אבל לפני שהנציג אותה.

על מה מדבר הפרק הזה בכלל?

אז הולך להיות לנו פרק מאוד מעניין נעבור למוזיקה נציג את האורחת ונתחיל לתת בראש.

(מוזיקה)

כל מה שרציתם לדעת על האלגוריתם של אינסטגרם

אז האורחת שלנו הפרק הזה היא טרי שמואל, טרי יוצרת תוכן ויש לה סוכנות שנקראת 'קידום בום'.

והיא ממש אושיית אינסטגרם שמככבת ואני עוקב אחריה באינסטגרם.

ורואה את התוכן שהיא מייצרת ואת המעורבות שהיא יוצרת עם הגולשים שלה.

ואת האינטראקציה וזה פשוט עורר השראה.

אז טרי הגיע אלינו לפודקאסט לדבר על איך היא בעצם משיגה את כל מה שהיא משיגה באינסטגרם.

ויש לה המון המון דברים מגניבים לחשוף בפניכם אז טרי הבמה כולה שלך

טרי שמואל

שלום רב אמיגוס, כאן אסתר טרי שמואל מ'קידום בום'.

אני חייבת לפני שאני מתחילה לומר לכם שזה מטורף שאני שנים עובדת במכירות וניהלתי צוותים של סוכנויות ביטוח וביצעתי הדרכות מכירה.

מה חשוב לדעת על האלגוריתם של אינסטגרם? ורוב האנשים לא מודעים אליו?

אבל היום אני סופר מתרגשת כי זה פודקאסט (גמגום) פודקאסט הראשון שלי.

ובשנים האחרונות אני כבר יוצרת תוכן כותבת מאמרים לאתרים ולימודי הבית מנהלת סושיאל.

מקימה דפי נחיתה וזה אהבת חיי.

זה התשוקה שלי זה מה שאני מראה לעולם.

אני מעניקה מלא, מלא טיפים גם בעמוד שלי ואני פה כדי לתת לכם ערך מאוד מאוד חשוב.

כי תכלס ממה מתחיל האינסטגרם?

מה אנחנו צריכים הכי לשים עליו דגש, זה האלגוריתם.

עכשיו לא תמיד אנשים בכלל מבינים מה זה האלגוריתם של אינסטגרם.

אז ניתן לומר כי האלגוריתם הוא מין סוג של נוסחה מתמטית שמורכבת מסדר העדיפויות.

האלגוריתם מזהה תכנים ואת המעורבות שלהם וכדומה ובכך הוא מחליט אם לחשוף אתכם יותר.

ולתת לכם יותר נוכחות.

איך תגיעו ליותר חשיפה ופריצה משמעותית בנושא של האלגוריתם של אינסטגרם?

בשביל שאנחנו נגיע לפריצה משמעותית בחשיפה אנחנו נצטרך לבצע כמה דברים חשובים.

וגם קהל העוקבים שלנו.

להיות לפעמים גם בהאשטגים מובילים שונים ועוד או.קיי?

אני רוצה שקודם כל נתחיל עם הנושא שהוא מאוד חשוב.

אתם בטח הולכים להרים גבה כי לא כולם יודעים את זה.

אפילו רבים לא יודעים את זה.

כשאנחנו מגיבים לאנשים שהם גם מתחום העיסוק שלנו או בכלל אם משהו שמאוד מאוד התחבר אלינו.

למה חשוב שתגובה באינסטגרם תהיה לפחות 3 מילים?

זאת אומרת מה שאנחנו צריכים לעשות זה להגיב לפחות ב3 מילים.

עכשיו בואו נחשוב רגע בצורה הגיונית.

יהיה קל מאוד אם נעשה את זה באופן סיסטמטי לפחות שלושים או ארבעים פעמים ביום.

וואו  או איזה יופי או איזה מקסים.

זאת אומרת זה מאוד מאוד מאוד תלוי גם בנו או.קיי?

אז שימו לב כאשר אנחנו רוצים להגיע למעורבות גבוהה גם אולי אפילו לשאול שאלה בסוף בעצם המשפט עצמו.

או כמו אני ממש, ממש התחברתי, האם אל"ף בי"ת גימ"ל?

איך תיצרו יותר מעורבות?

כדי להתחיל ליצור סוג של מעורבות.

יצרתם סוג של מעורבות אנשים בדרך כלל יהיה להם קל גם להתעניין בכם.

היה להם כיף לדעת שהם בעצם, אתם רואים אותם הם לא שקופים.

אז בואו נתחיל מנושא של תגובות, לא פחות משלושה מילים תודה.

עכשיו חשוב לי שתבינו שאנשים קונים מאנשים או.קיי?

חשוב מאוד שתראו את עצמכם באיזה שהוא מקום, לא משנה שימו שנייה בצד איך אני נראה.

כולכם מיוחדים כולכם מהממים לכל אחד יש את הקסם האישי שלו ולא מעניין אותי אם בן אדם הוא קבלן בניין.

כי אם אתה קבלן בניין ואתה מתפדח שיש עליך אבק ולצורך העניין הבגדים שלך מרופטים מעולה.

זה מראה שאתה מקצועי ואתה טוב ואתה עובד קשה.

מישהי עם סינר שעכשיו מבשלת דגים.

אסתטיקה היא לא בהכרח הכול!

והיא עובדת במטבח זה בסדר גמור אם יראו אותה עם סינר וקצת כורכום על הכל טוב, הכל בסדר.

ואם מישהי עורכת דין אז אני אצפה ממנה כמובן שהיא תהיה קצת יותר שיהיה רשמית.

עזבו שנייה את הוויז'ואל כמובן שאם בא לכם להיראות יותר מטופחים מבחינת הפנים וכדומה זה מאוד חשוב.

זה סבבה, זה מעביר איזשהו מסר אבל בואו, אנשים קונים מאנשים.

מה זה בעצם אומר?

שלי קל יותר ולנו כבני אדם לקנות ממישהו שמראה מאחורי הקלעים שלו.

שמראה את עצמו שמראה את הביטחון שהוא נוכח.

ובאיזשהו מקום גם אחרי זה אם הוא יעלה איזשהו סמל או איזשהו פוסט עיצובי.

אני יהיה לי גם שם לתת לו מקום ולחבק אותו ולהיות איתו.

אבל אנשים בדרך כלל מגיבים לאנשים זה כיף זה מחבר וזה לא רק הקרובים שלכם ממש לא.

זה מתחיל מהקרובים.

הקרובים מגיבים אחרי זה המכרים.

אחרי זה איזשהו עוקב, מספיק אפילו עוקב אחד שתיים או שלוש שממש מעריצים אתכם שיבואו ויחבקו אתכם.

כי לכל אחד יש איזשהו קסם אישי וזה לא משנה אם אתה אסרטיבי יותר אסרטיבי פחות זה בסדר.

תוכיחו את עצמכם והאלגוריתם מאוד אוהב שאתם מראים את עצמכם בגלל שמה לעשות?

יותר תגובות שווה יותר חשיפה – האלגוריתם של אינסטגרם

כל עוד אנשים יותר יגיבו ככה בעצם הוא ייתן לכם יותר את האופציה לגדול ולהיחשף או.קיי?

עכשיו יש כמה בעצם אפשרויות של תוכן באינסטגרם.

אנחנו חייבים להבין שכל פעם שיוצא משהו חדש אינסטגרם שם אותו מאוד מאוד בפרונט.

הוא חושף אותו להרבה יותר, בהרבה יותר טוב מאשר דברים קודמים שהיו.

הוא רוצה בעצם להתחרות בכל מיני פלטפורמות אחרות כמו שעכשיו הוציאו את Reels והוא מתחרה בטיקטוק.

אז בואו נעשה שנייה סדר עדיפויות כדי להבין לReels יש היום חשיפה מטורפת.

כמובן שצריך לדעת איך לעשות את זה אבל תיצרו לכם רילזים הם איכותיים, עם מעברים מגניבים.

שימו תוכן, מעט תוכן עם הנעה לפעולה למטה בתוכן עצמו שאתם רושמים איפה שהאשטגים?

לא צריך להשתולל עם התוכן כי המטרה היא תכלס שאנשים יראו אתכם.

למה בעצם אינסטגרם אוהב מאוד את ה Reels?

תעזו להיות יצירתיים ומקוריים

גם אם זה 15 או 30 שניות, תחשבו שאנשים אשכרה יתעכבו על זה. 

זה לא שהם יראו איזה תמונה יפה, לייק  ויתחילו להעביר.

כי לא תמיד באמת כולם קוראים אם זה לא תוכן שהוא חזק ומבני ועם ערך ומעבירים.

ואינסטגרם רוצה שאנשים יישארו בפלטפורמות, בפלטפורמה שלו.

אז אם תעשו איזה שהוא Reels שהוא מגניב שהוא מדליק, קשור לתוכן שלכם.

לא קשור לתוכן שלכם זה לא משנה, אז בעצם זה יכול להגיע ל ציפיות מטורפות.

תשימו לב זה לא רק תלוי בכמות העוקבים שלכם.

ממש לא, כי ה Reels בעצם חושף אתכם גם בזכות השיר למקורות חיצוניים.

בסדר?

מהעולם ולא לרוב רק בארץ שבה אתם נמצאים.

תיקחו את עצמכם ואת הקהל שלכם ברצינות – האלגוריתם של אינסטגרם יאהב אתכם יותר

תתחילו עם Reels יש לנו את ה ag tv שהוא גם מדהים בכלל אפשר לעשות איתו בכיף ארבעים או חמישים דקות.

פוסטים של קרוסלה יש להם כל כך הרבה חשיפה נהדרת שימו לב, אל תתקמצנו בפוסט קרוסלה.

אנשים מאוד אוהבים לראות סמלים ויזואליים יחד עם תכנים.

ולא משנה גם אם זה יהיה 8 בדרך כלל זה עד 10 מתן נושאים בסדר?

בין  9 ל 10.

וכשאנשים מעבירים את התוכן ויש לכם שם (טעות לשון) יש להם שם ערך.

ויש להם שם טיפים כיף להם לקרוא את זה וגם לקרוא את מה שמתחת והם כבר מתעכבים.

כל עוד הם התעקבו ונתתם להם ערך מוסף קל להם יותר להחזיר לכם חזרה.

קל להם יותר להגיב לכם.

אז להשתמש בפוסטים קרוסלה זה מעולה.

האלגוריתם של אינסטגרם – איך אפשר להצליח בו?

וכמובן פוסטים רגילים שאנחנו מכירים שהתמונה תהיה טובה, שהתמונה תהיה איכותית.

בעבר יכול להיות שהיה מאוד מאוד רעש של כל מיני ככה עיצובים ויזואליים מגניבים.

היום בשנה הזאת בעצם אינסטגרם רוצה שנראה כמה שיותר את המקור שלנו או.קיי?

את הפנים שלנו, את האוכל את הבית את הוויזואל את הרחוב והוא נותן לזה מקום מאוד רחב.

תשתדלו לשלב תמונות סופר איכותיות אם צריך לקחת צלם תדמית קחו צלם תדמית.

אם יש לכם אחלה טלפון תצלמו ישר.

לשים תמונה סופר איכותית כי מתחילים קודם כל מה הוויזואלי.

ואחרי זה קל מאוד בעצם להסתקרן ולקרוא את התוכן שלכם.

חשוב שהתוכן הראשוני יש לכם פסקה וחצי לערך.

למה חשוב שתוכן באינסטגרם יהיה מסקרן וייחודי במיוחד לאלגוריתם של אינסטגרם?

שהוא יהיה בעצם תוכן שהוא מאוד מאוד מסקרן מאוד ייחודי.

מאוד גורם לי לרצות להמשיך לקרוא את זה.

כי זה מה שבדרך כלל אנחנו רואים מתחת לתמונה.

רק אם נלחץ על לראות עוד אנחנו נצליח לראות את התוכן.

אז אם זה לא יהיה משהו מטורף ועם כותרת מפציצה, לא בטוח שנקרא את זה בסדר?

שימו לב לזה.

עכשיו לגבי האלגוריתם, אנחנו הרבה אומרים בעצם שיש כמה דברים.

כגון שמירות שיתופים תגובות ולייקים.

איך בדרך כלל הסדר עדיפויות והסולם הולך.

אני גם אסביר לכם את ההיגיון מאחורי הדברים כי זה מאוד חשוב שנבין את זה.

איך תגרמו לאנשים לשמור את התוכן שלכם?

בן אדם ששומר את התוכן שלכם זה בן אדם שהיה מאוד מאוד חשוב לו מה שהצגתם.

הערך שנתתם לו, הטיפים שהבאתם שם.

זה נגע בו באיזשהו מקום או ברגש שלו, או בכאב, או בתשוקה.

הרים לא משנה מה.

שבנאדם שומר את התוכן שלכם סימן שיש לכם ערך מאוד מאוד גבוה.

ואינסטגרם רואים את זה.

הם מאוד אוהבים לראות שאנשים שומרים את הפוסטים שלכם כי זה בן אדם.

סיכוי גדול שבעצם ייכנס לפינת השמורים שלו ויראה אתכם שוב.

יציג אתכם שוב.

אז זה מעולה השתדלו לעשות פוסטים עם טיפים עם ערך משהו מגניב משהו מדליק.

ולא להתבייש לרשום למעלה אהבתם?

תשמרו כדי לראות את התוכן הזה שוב וכדי לא לשכוח.

או להזכיר לעצמכם, משהו כזה.

לאחר מכן שיתופים.

איזה מדהים זה שאתה בעצם יוצר תוכן ומישהו אחר לקח את התוכן שלך ושיתף את זה אצלו בעמוד שלו.

וזה לא משנה אם זה קולגה וזה לא משנה אם זה עוקב וזה לא משנה אם זה מישהו מהקהילה.

מישהו אחר לגמרי לקח את התוכן שלך ושיתף אותו לעוקבים שלו.

שיתופים – והרבה זה חשוב!

אז גם שיתופים.

יש לזה יש לזה חשיבות מאוד מאוד גבוהה.

תגובות כמו שאמרנו ברור.

תגובות חלק גדול מאוד מאוד מעורבות.

לא לשכוח 3 מילים וכמובן לייקים אם אנחנו כבר שמנו תגובות.

בואו לייק זה שניה וחצי לא להתקמצן אני שמה את זה עם לייק.

אנחנו זה לא הדבר ממש יחיד שהכי יכול להעיף.

אבל הוא תורם הוא נותן את שלו.

ואם אני בלי להגיב אני כבר אעשה לייק זה לוקח לפחות מחצי שנייה.

אז הלייק זה במקום האחרון.

אז שימו לב לסדר עדיפויות.

שמירות שיתופים תגובות ולייקים. או.קיי?

העולם לא נבנה לפי לייקים…

יש עוד משהו מאוד מאוד חשוב שנמצא באזור הגיפים.

מדי פעם אינסטגרם נותנת מקום לסטיקרים לימים מיוחדים.

כמו יום השור הסיני או.קיי?

או משהו שקשור לתרבות ההודית.

בד"כ יכול להיות מאוד שאנחנו נראה את זה שזה מופיע אפילו שבוע שבועיים חודש.

אבל יש פיקים של יומיים שלושה שאם אתם מוסיפים את הסטיקרים הללו לסטורי שלכם.

אם היה לכם לצורך העניין 400 צפיות בסטורי פתאום אתם תקלטו 1000 או 2000 בסטורי. 

זה ממש יכול להיות במצב כזה כן.

תשימו לב שאם אתם רואים כל מיני סטיקרים אצל אנשים מסוימים שמופיעים לכם בהרבה סטורי ויש אותו.

תשאלו אותו איך אתם בודקים את זה.

תבדקו את עצמכם ואת הפרסומים שלכם

למרות ששוב אתם לוחצים על הגיפ ואתם רואים אותו הוא בדרך כלל ממש ממש נמצא למעלה.

אתם תראו סטיקרים צבעוניים משוגעים כאלה נחמדים אני לא עפה על הוויז'ואל שלהם אבל זה לא מעניין.

תקטינו את זה עם האצבע תוסיפו זה ממש ממש, ממש מרים חשיפה וצפיות או.קיי?

דרך אגב הרבה שואלים אותי כשיש את הסטיקרים האלה.

המדבקות האלה שמעלים חשיפה.

עד כמה אפשר להוסיף ביום?

בדרך כלל עד שתיים.

זאת אומרת שאם עשיתם שתיים אין לכם צורך בסטוריז הבאים.

אם העליתם עוד סטוריז לשים עוד.

כי הם נותנים לכם את האופציה עד שתיים ביום לימים של החשיפה הגבוהה או.קיי?

עכשיו בואו נתייחס שנייה לדבר הזה שנקרא האשטג.

האשטג או לא להיות!

חברים אני שומעת כל מיני קלישאות של, צריך לשים את עצמכם בהאשטג של חצי מיליון.

2 מיליון 3 מיליון 2000 4000 לא להתייחס לזה בבקשה, בבקשה מכם.

ואם אתם בישראל עד כמה וכמה.

ואתם לא פונים לקהל יעד מחול לפחות 80% האשטגים שהם בעברית זה רץ.

דבר שני, אתם צריכים להיות ממוקדים בנושא התוכן שלכם להאשטג או.קיי?

גם אם אתה לצורך העניין כותב תוכן ורשום סתם דוגמה.

כתיבת תוכן שיש בזה רק 100 האשטגים.

מה 100 הפוסטים שפורסמו בהאשטג הזה?

קודם כל חשוב לי לדעת.

לומר לכם שהרבה אנשים הגיעו אליי כשאני הייתי במובילים גם בהאשטגים קטנים.  

מה מה היה בעצם?

אז מה היה לנו בעצם על האלגוריתם של אינסטגרם?

אני דייקתי בדיוק את מה שכתבתי להאשטג.

לא הסתכלתי רק על מספרים ברור שגם שמתי לב כמה עוקבים יש לי.

כי אם לבן אדם יש 200 עוקבים והוא חי בסרט שהוא יהיה מקום ראשון בפוסטים של חצי מיליון זה קצת מוגזם.

אז לא חייב.

אבל גם האשטגים קטנים בינוניים ואפילו גדולים שממוקדים אליכם יש לכם שם בפוסט עצמו מלא.

מלא לייקים ומלא ערך והאלגוריתם מאוד אהב אותו

אתם יכולים להגיע להיות ב בעצם בפוסטים מובילים באותו האשטג סבבה?

לא להתייחס רק למספרים.

אז אתם זכיתם פה גם בהיענות וגם בחשיפה ויכול להיות גם בלקוח חדש סבבה?

אני פחות 100 משתדלת לא, לא לא לא בעצם להוסיפה  האשטג כזה.

אבל שימו לב ממאה ומעלה זה בסדר גמור.

עוד כמה טיפים אחרונים על האלגוריתם של אינסטגרם

עכשיו עוד משהו מאוד חשוב זה בעצם איך אנחנו נגדיר את החיבוק ואת המעורבות שלנו.

אם יש איזה שהם עמודים שאתם מאוד מאוד מתחברים עליהם שאתם לומדים מהם גם מזה יכול להיות שעליהם מתחרים של הקולגות.

אני קוראת להם קולגות כי אנחנו יכולים לעשות איתם גם שת"פ  בסדר?

לא להתייחס לאנשים שהם מתחרים כמתחרים.

אלא רק קולגות ממליצה לכם על זה באופן אישי.

אבל אהבנו מאוד את הערך וזה משהו שהוא דומה לנישה שלנו או שסתם דוגמה אני אחת שמעבר לתחום שלי.

מאוד אוהבת מזון מסוים לא משנה אם זה משמין, דיאטטי ואני עוקבת אחרי אותו עמוד ואני עפה עליו.

וחשוב לי שגם הוא ככה וההוא ככה, הוא גדול מאוד, יש לו מלא עוקבים וכדומה וחשוב לי שגם הוא ייצור איתי אינטראקציה.

את האמת?

למה חשוב ללחוץ על הפעמון באינסטגרם? ואיך זה קשור לנושא של האלגוריתם של אינסטגרם?

גם אם הוא גדול וגם אם הוא לא, אני אהבתי אותו.

חשוב מאוד שאנחנו נלחץ על הפעמון שלו או.קיי?

אחד, אנחנו נחשף לתכנים שבהרבה יותר מעניינים אותנו או.קיי?

ואם הם מעניינים אותנו ואנחנו נחשפים אליהם בין הראשונים.

אם הגבנו להם.

כי הם אולי מאוד מאוד דומים לתכנים שלו, בלי שום קשר זה מעולה.

תבקשו גם אצלכם בסטורי ובפוסט שאם אנשים לא רוצים לפספס אתכם ולהיות בן הראשונים בעצם שיראו את התכנים שלכם ללחוץ על הפעמון או.קיי?

האלגוריתם מאוד אוהב מעורבות.

אני דווקא יכולה להגיד לכם שגם אם בן אדם לצורך העניין יש לו, אני לא מתייחסת רק על כמות.

אנשים שיש להם גם מעט עוקבים מטפחת אותם באמת .

שיש להם אולי אפילו 100 עוקבים 200 עוקבים ומעט לייקים ותגובות אין לי בעיה לתת את הלב ולהגיב להם שם.

זה לא משנה רק כמות של העוקבים תתנו לכל אחד יחס תתנו לכל אחד מקום.

כי בעצם מה הגורם אוהב יחס. 

תלמדו לתת מקום גם לאחרים

לא להתעלם מתכנים במיוחד מתכנים שאתם אוהבים או.קיי?

זהו זה חברים זאת הייתי אני, טרי שמואל מקידום בום.

אתם יכולים ללחוץ באינסטגרם כדי למצוא אותי, טרי שמואל נקודה בום בום.

היה לי העונג לתת לכם ערך מוסף ואתם מדהימים יאללה תנו בראש.

(מוזיקה)

רועי ריבק

תודה רבה לטרי שהסכימה לבוא להתארח בפודקאסט.

תודה על הערך שנתת ופשוט כיף גדול ללמוד מכולם.

אז אני רוצה לתת עוד כמה דברים ותובנות מהניסיון שלי עם אינסטגרם.

ויש לי את האינסטגרם העסקי כבר כמעט שנתיים אני מאמין.

איך אפשר להתפתח באינסטגרם?

כחלק מההתפתחות שלי בפלטפורמה אני תמיד שאני, גם מלמד אנשים אני וגם מנהל לאנשים אחרים.

חשוב לי להבין את הפלטפורמות ממש בכל פרמטר שהוא. ואת הניסויים ואת הלמידה אני תמיד עושה על עצמי.

אז אני יכול להגיד לכם שבשונה מהמון פלטפורמות אחרות.

אם אנחנו משווים את זה סתם דוגמא לפייסבוק שזה, ממש בקטע של חברים.

זאת אומרת אנחנו יכולים להיות חברים בחיים האמיתיים.

אבל אם אתה לא מצליח לייצר משהו שמעניין אותי יכול להיות מאוד שאני אבחר לא לעקוב אחריך.

בגלל שאתה לא מייצר לי ערך מוסף.

בגלל שאתה לא מספיק מעניין.

היום זה כאילו קורה בחלק מהחשבונות הפרטיים שלא עוקבים אחרי.

עוקבים אחרי מישהו בגלל איזה חוסר נעימות מסוימת של בכל זאת הוא חבר שלי מה אני לא יעקוב אחריו?

אבל בכל מה שקשור לעסקים.

בעסקים כמו בעסקים אין חברים

למה שמישהו יעקוב אחרי עסק לא משנה גם אם הוא אוהב אותו מאוד אם הוא לא מוסיף לו ערך לחיים שלו?

מה בשביל לראות פרסומות?

בחייאת, אף אחד לא יעקוב אחרי העמוד  בשביל לראות את הפרסומות של אותו העמוד.

אנשים באינסטגרם רוצים שיתנו להם בידור, ערך, משהו מעניין, משהו שהוא מחבר.

תקדימי יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות בפלטפורמות.

בפלטפורמה הזאת שהיא מאוד ויזואלית מאוד נעימה מאוד קלילה כיף להיות שם ולהעביר את הזמן.

וככל שעובר הזמן ומה שאני מגלה על הפלטפורמה ובאמת מחסום שאני אישית כאילו לא שקשה לי לשבור אותו.

פשוט אני, זה לא מה שנקרא בראש מעייניי.

זה באמת לפתוח את המצלמה ולדבר בסגנון של בלוגר.

אני עושה עם הידיים מירכאות כי אני לא מרגיש שזה בלוגר או משהו בסגנון הזה.

אבל כשאתה נותן טיפים ונותן ערך ועומד מול המצלמה ואנשים רואים דברים שהם גם חלק מהחיים האישיים שלך.

תהיו אותנטיים – זה חשוב!

שזה גם משהו שאני אישית מאוד מפשל בו, זה משהו שיכול מאוד לקרב את האנשים ואת הלקוחות.

הפוטנציאליים שעוקבים אחריך לכדי סגירת עסקה.

התעניינות במה שאתה עושה וזה הדליק לי את הנורה הזאת בשלב מסוים.

אני בחשבון האישי שלי עוקב אחרי אנשים שכאילו מעניין אותי לראות אותם בלי קשר לעולם השיווק.

אבל בחשבון האישי אני עוקב אחרי אמנים של מוסיקה וכל מיני דברים שמעניינים אותי כאילו גיטרות כאלה.

ואני עוקב אחרי העמוד של ברי סחרוף אמן שאני מאוד אוהב.

ויצא לי כמו לא יודע כמו מעריץ ממש מן השורה לשלוח להם הודעה.

תקשיבו למה אתם לא מעלים באינסטגרם בסטורי חלקים מההקלטות של האלבום.

כאילו זה דברים שאני רוצה בתור עוקב שלכם לראות.

וזה מאוד מאוד חסר לי לראות את זה ממש.

דוגמא מהחיים – של מעריץ

שלחתי להם הודעה כזאת ושבדיוק לחצתי את השליחה של ההודעה.

אני כאילו מבקש ממישהו שאני עוקב אחריו שיעשה משהו שאני לא עושה בעצמי.

שכאילו העוקבים שלי.

אבל אני, הם לא רואים אותי, הם לא יכולים להתחבר למה שאני עושה.

בלי קשר לאיך שאני נותן למאמר לפודקאסט הדברים האלה.

יכול להיות וגם אתם יכולים להגיב בתגובות או איפה שאני מפרסם את זה.

איזה פגישה שיש בה איזה תובנה מסוימת.

אני ממה שאני שמתי לב.

זה הדברים שהכי הולכים ואני יכול להגיד שגם אחרי שבאמת שלחתי את ההודעה הזאת.

לא מזמן התחלתי באמת לצלם.

אמנם אני עדיין לא עושה את זה בצורה עקבית שהייתי רוצה אבל זה בהחלט יקרה.

תלמדו לתת ערך מוסף לכל האלגוריתם של אינסטגרם

והכיוון של כולם באמת בפיד המסורתית עם הערך שהם נותנים.

עם הגרפיקות כאן והאלה עם הטקסטים הגדולים.

זה נהדר זה נפלא אבל בסופו של דבר אנשים אוהבים גם להתחבר לבן אדם.

כי אם נגיד בן אדם בא ללמוד אצלי, סליחה שאני ככה זה.

אני קצת חולה אז תבינו אותי קצת בקול.

בן אדם שמגיע לך לחשבון אינסטגרם רוצה לקבל מעבר ממך.

ואני רואה את זה בדברים גם שאשתי רואה לדוגמה, שהיא מאוד יכולה להתחבר לפרסונה של הבנאדם.

להגיד וואי היא מאוד מאוד מצחיקה אותי ואותה אני מאוד אוהבת כי היא מאוד אמיתית.

ומעבר לזה גם אם אנחנו מסתכלים על העולם העסקי שהוא יחסית יבש.

ואני שוב עושה את זה עם מירכאות  עם הידיים.

תהיו כמה שיותר מקצועיים

זה שאתה מקצועי סבבה הבנו.

אבל מי אתה בתור בן אדם?

אבל אם אתה גם מקצועי וגם בן אדם סבבה.

מדבר לעניין ואני אני כבר מכיר ומרגיש שאני מכיר אותך.

וואלה אפשר לעשות עסקים ביחד, אפשר לצמוח אני מרגיש שאני מאמין בך.

וזה אני מרגיש שזה מאוד חסר להרבה ערוצים.

גם בערוץ אינסטגרם שלי שאני כאן פותח בפניכם אני מבטיח לתקן את זה גם אצלי.

ויותר להעלות שם, טיפים בווידאו ולשתף אתכם בפגישה שעשיתי ומה מה מה (גמגום) מה קרה שם?

ותובנות וזה אני באמת מרגיש שזה חסר.

עוקבים זה לא הכול אבל זה חשוב…

ואני באמת מצטער יש לי כמה, 1600 ומשהו עוקבים.

אז הפלטפורמה הזאת.

היא אני יכול להגיד כאילו פלטפורמה לא שקרנית, היא פלטפורמה מאוד אמיתית.

וכל הנושא הזה חשוב לקחת אותו לתשומת הלב.

ובאמת לראות איך אנחנו מצליחים להכניס בין כל הערך והתוכן גם אלמנטים אישיים

של, מי אתם?

מה אני מאמין שלכם?

את הקול שלכם, את התמונה שלכם את הווידאו, capture the moment תצלמו את הרגע ויש בזה המון קסם.

זה משהו שימחק אחרי 24 שעות וזה חלק מהקטע.

אז הפלטפורמה הזאת היא ללא ספק אחת הפלטפורמות המשמעותיות שהייתה בשנת 21.

אבל חד משמעית כולם כבר מבינים שהם צריכים להיות שם.

השאלה באיזה דרך.

טרי גם הביאה טיפים של איך לעשות את זה.

ותמיד לפני כל פוסט שאתם מעלים אתם צריכים לעצור רגע ולהגיד.

מישהו היה עוקב אחריי בגלל הפוסט הזה?

אם כן תעלו אותו אם לא כנראה שלא.

אז תודה רבה לכם שהאזנתם פרק 60 באמת חתיכת דרך כבר.

למה כדאי לכם לעקוב אחרי העמוד אינסטגרם שלי?

מי שזה פרק ראשון שהוא מאזין לו יש עוד 59 פרקים לפני הפרק הזה ועוד פרק פיילוט.

אז אני ממש ממש מפציר בכם.

תעברו פרק פרק ותשמעו כי כל פרק הצגה.

מילה שלי.

לי אז אם כבר דיברנו על אינסטגרם, חפשו באינסטגרם ריבק רועי ROY RIBAK  כמובן תמונה שחורה.

כנסו תעקבו אחרי אני מבטיח שאני אשתפר שם בשבילכם.

ובשביל העוקבים הקבועים שלי.

ערוץ יוטיוב פייסבוק לינקדאין whatever כל הפלטפורמות אני שם.

אם אתם צריכים קורס שיווק דיגיטלי אתם יודעים איפה לעשות.

בוא נתראה בפרק הבא בואו ניפגש תשלחו הודעות יאללה בוא נריץ עניינים.

נתראה בפרק הבא יאללה ביי

(מוזיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש