פרק 57 - איך בוחרים מוצרים מנצחים לאתרי דרופשיפינג ושיווק שותפים

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 57 בפודקסט לבן על שחור התארח נאור שוען. 

נאור מנהל למעלה מעשרה מותגי איקומרס בתחום הדרופשיפינג. 

קנייה ומכירה דרך אתרים של מוצרים לדרופשיפינג יכולה לאפשר לכם לשדרג את הדרך בה אתם עושים עסקים.

כאשר אנחנו רוצים לפתוח חנות איקומרס אנחנו צריכים לעשות זאת באופן חכם ויעיל.

קנייה ומכירה של מוצרים יכולה להיות דבר נהדר ועסק משגשג.

אבל בשביל שזה יקרה אנחנו צריכים לדעת לבחור נכון איזה מוצרים אנחנו קונים ומוכרים ללקוחות שלנו.

בשביל שניהול העסק שלנו יהיה נכון ומיטבי כדאי לנו לעשות כמה שיותר מחקר מקדים בשוק.

ככל שנעשה מחקר מעמיק יותר אודות התנהגות הצרכנים וקהל היעד שלנו.

כך יהיה לנו קל יותר למכור את המוצרים שלנו.

מוצרים לדרופשיפינג – תדמית האתר היא הדבר הכי חשוב!

בכל מה שקשור לקנייה ומכירה של מוצרי דרופשיפינג – תדמית האתר היא הדבר הכי חשוב.

והיא תלויה באופן בו אנחנו מתנהגים ומספקים שירות ללקוחות שלנו.

כל מה שיש לנו בעסקים זה את שם המותג שלנו וחשוב מאוד שנדע לשמור עליו.

אם אנחנו רוצים לשמור על הכבוד של המותג שלנו ועל התדמית החיובית שלו.

אנחנו חייבים לשים לב איך אנחנו מתייחסים ואיזה מן שירות אנחנו נותנים ללקוחות שלנו.

ככל שניתן ללקוחות שלנו שירות ולוויי איכותיים יותר.

כך הם יזמינו מהאתר שלנו יותר מוצרים וגם ימליצו עלינו לחברים ובני משפחה.

כאשר אנחנו בונים את הבסיס העסקי שלנו חשוב שנשים לב לזמן שאנחנו מבטיחים שהמשלוח יגיע.

וגם מה אנחנו עושים מול הלקוחות עם המשלוח לא מגיע בזמן שהבטחנו.

לסיכום, ניתן לומר שאם נשווק את העסק שלנו באופן חכם ויעיל נוכל להפוך את אתר מוצרי הדרופשיפינג.

שלנו לאתר הרבה יותר איכותי שיניב לנו ביצי זהב.

אתר מכירות של מוצרים לדרופשיפינג זה לא דבר שאפשר להקים ביום אחד.

וחשוב לדעת איך בונים אותו ומתפעלים אותו נכון.

נושאים מתוך הפרק: 

מה הם סוגי המוצרים ? 

איך נבחר את המוצר הנכון ביותר בשבילנו? 

איך לבחור נישה נכונה? 

מה הדבר החשוב ביותר באתר שלנו?

לעמוד האינסטגרם של נאור

טיפים בפרסום ממומן לדרופשיפינג

תמלול הפרק:

שלום לכולם פרק 57 של הפודקאסט לבן על שחור שיווק מיתוג אסטרטגיה עסקים דיגיטל.

כל הנושאים שכנראה בגלל זה אתם פה.

אז הפרק מה שאתם הולכים לקבל זה המון ערך על כל מה שקשור לאיך לבחור מוצרים.

עכשיו בכותרת של הפרק בטח שמתם לב שרשמתי דרופ שיפינג ושיווק שותפים

אבל שתבינו גם אם אתם עסק פיזי מסוים לדוגמה חנות צעצועים אתם עדיין רוצים לראות איך בוחרים את המוצרים הנכונים.

כמובן שאפשר לבחור את זה על סמך גימיקים ודברים שיודעים שהולכים.

אבל יש עוד דרכים ושיטות כדי לזהות פוטנציאל במוצר מסוים.

וגם אם אנחנו בסופו של דבר לא יודעים לזהות את הפוטנציאל.

אז יש דרכים לבדוק את זה. אז יש לנו אורח מיוחד.

אני אציג אותו אחרי המוזיקה ואנחנו נתחיל עם הפרק אז נעבור למוזיקה

(מוזיקה)

יאללה בואו נתחיל…

הפרק הזה האורח שלנו נאור שוען שגם נקרא sales sensei.

נאור מנהל למעלה מעשרה מותגי איקומרס בתחום הדרופשיפינג.

אז כמובן שמי שמנהל  10 מותגים יודע לבחור מוצרים אז לא סתם הבאתי את נאור.

ואני מודה לו שהסכים להשתתף. אז אנחנו אני אסיים את תפקידי פה בחלק הזה של הפודקאסט.

ואנחנו נעבור לנאור שייתן לכם בראש וייתן לכם המון המון ערך. אז נאור הבמה כולה שלך

(מוזיקה)

נאור שוען

שלום לכולם אז רגע לפני שאני אתחיל אני רוצה להגיד תודה רבה לרועי בפודקאסט לבן על שחור שמארח אותי.

כאן בפודקאסט המדהים הזה.

איך אפשר למכור יותר באינטנרט?

פודקאסט עם המון המון תוכן וידע באמת ממליץ לכולם לשמוע.

אם יש כאן המון המון ידע בחינם אז זה דבר ראשון.

אז אני אציג את עצמי עכשיו ו-אני אגע בכמה שאלות מאוד מאוד קריטיות בעולם הדרופשיפינג.

שזה איך אני בוחר מוצר עם בתכלס.

איך אני לוקח מוצר, הופך אותו להבין איך אני מוצא את המוצר והופך אותו לwinner.

איך אני מוצא את ה winner הזה, מה השלבים שאני צריך לעבור?

אז אני אציג את עצמי בקצרה לי קוראים  נאור שוען  אני מכונה Sales Sensei.  

באינסטגרם למי שמכיר.

מתעסק בתחום האיקומרס כבר מעל 7 שנים.

משווק חנויות ממותגות גם בבעלותי וגם בבעלות הלקוחות שלי.

וכמו שאמרתי היום אני אגע אתכם בשאלה הקריטית ביותר בעולם הזה.

לא קשור רק למי שעושה דרופשיפינג אלא לכל מי שבעולם האיקומרס וכל מי סטארטאפיסט ויזם.

זה איך אני בוחר מוצרים.

יש שתי סוגי מוצרים קריטיים שאנחנו צריכים להכיר רגע לפני שניגע במיקרו נגע רגע במיקרו.

זאת אומרת, מה הם סוגי המוצרים?

רגע לפני שאני נוגע במוצר עצמו.

אז שתי הסוגים המוצרים הרלוונטיים ביותר זה מוצרים שפונים אל הרגש ומוצרים שפותרים בעיות.

זה השתי titles הכי מוכרים שיש.

 בעצם מוצר שפותר בעיה.

איך נכון למכור מוצרים לדרופשיפינג?

זה לקחת איזה משהו קטן מהחיים שמפריע לכם איזה בעיה קטנה בחיים אפילו שהיא מינורית.

ואנשים לא שמים לב אליה שככה אגב מתחיל סטארט אפ מתחיל מיזם.

איזה משהו כזה שלא שמים לב אליו אבל שהוא כן עושה איזה בעיה קטנה ולפתור אותו.

ואני אתן לכם פה דוגמא אישית לwinner  שלי שבעצם ככה עבדתי איתו.

אני אישית אני זוכר את עצמי קניתי איירפודס airpods בתקופה שהairpods.

ממש יצאו ש apple השיקו אותם ובעצם היה לי גם watch apple היה לי גם air pods והיה לי גם אייפון או.קיי?

והייתי צריך להיות עם שלושתם עם טעינה בו זמנית.

והבנתי שוואלה לא נוח.

האם כדאי לנו למכור מוצרים לבד באינטרנט?

אני יוצא לפעמים לאימון בלי טעינה או בwatch apple או ב airpods יכול להיות שלפעמים משהו עולה על משהו.

ואחד מהדברים אין לי טעינה וכן לא יכולתי להתחיל עם 3 מטענים בו זמנית.

כמו שאתם יודעים זה לא נוח. אני לא יכול לסחוב איתי 3 מטענים בו זמנית.

ובעצם זה היה עוד לפני שהספקו אפל וכל המקומות עם משטח טעינה.

אז הבנתי  שיש פה בעיה בסדר?

יש פה בעיה וצריך למצוא לו פתרון.

הפתרון זה היה משטח טעינה אלחוטי והמשטח טעינה אלחוטי ממש.

לפני שהוא התחיל להיות ממש ממש מפורסם.

שהיום הוא כבר חרוש ושרוף אז כמובן הוא עדיין עובד כן.

תמיד אנשים יצטרכו לפתור את הבעיה זה ותמיד אנשים יקנו את זה.

אבל המטרה היא למצוא את המוצר הזה לפני שהוא התחיל נכנס לשוק בצורה מאוד מאוד חזקה.

ומשטח טעינה אלחוטי הזה, בעצם פתרת את הבעיה.

טיפים לשיווק מוצרים לדרופשיפינג

זיהיתי בעיה, פתרתי אותה ובעצם זה המוצר שתפס לי כמוצר ראשון לwinner איכותי טוב.

שמכר לי בכמה מאות אלפי שקלים טובים וככה בעצם הבנתי את זה.

הסוג השני של המוצרים זה מוצרים.

זה מוצרים שפונים אל הרגש.

ממש פשוטו כמשמעו מוצר שפונה אל הרגש של הלקוח.

שבן אדם מסתכל על המוצר הזה ואומר וואו זה המוצר.

אני רוצה אותו עכשיו, אני צריך אותו, זה מוצר שעושה לי טוב.

זה יכול לבוא לידי ביטוי במוצרים של תינוקות כמו שאתם יודעים יש המון המון רגש בתחום התינוקות.

תשווקו עם רגש

הילדים המון המון רגש.

תחום האופנה שבן אדם רואה איזה משהו שהוא יודע שיראה עליו טוב אוטומטי זה פונה לו על הרגש.

מוצרים כאלה זה מוצרים שגם טוב לעבוד איתם כי אנשים יקנו אותם. כמו שיש להם מוצרים שפותרים בעיות.

גם יש לה מוצרים שפונים לרגש.

אבל לפני שאנחנו נוגעים בשתי דברים האלה.

אנחנו גם צריכים להבין שיש מוצרים שהם לא טובים בסדר?

כי אנחנו הבאנו פה רק, אנחנו הבאנו פה שתי כותרות לשני מוצרים.

אבל מה המוצרים הנגדיים מה אני לא רוצה להשתמש בהם?

אז קודם כל זה מוצרים חרושים.

מוצרים שרופים קוראים לזה בשפה המקצועית.

מוצר השרוף זה מוצר שבעצם עבדו אתו המון בסדר?

חרשו עליו במילים שלנו.

שיווק מוצרים לדרופשיפינג באמצעות מייל

זה אומר לצורך העניין, אם ניקח את הספינר בסדר?

הספינר, הסליים מוצרים שכמעט היו בכל בית בישראל בסדר?

אני שוב זה נטו להמחשה וזה נטו דוגמה, אז צריך להבין שהמטרה שלכם.

זה לא למצוא את המוצרים האלה שעובדים.

המון אנשים נוטים להיכנס ל תוספים מסוימים לפלטפורמות מסוימות ולחפש את המוצר הווינר שם.

אבל תנו לי לספר לכם סוד קטן, אף פלטפורמה ואף תוסף ואף תוכנה לא תגיד לכם איזה מוצר יהיה ווינר.

 כן היא יכולה להביא נתונים טכניים.

היא יכולה להביא נתונים אנליטיים על, כמה המוצר נמכר?

איפה נוכל למכור את המוצרים שלנו?

איפה הוא נמכר?

המון המון דברים כמו גוגל טרנדס שאנחנו רואים שם בעצם את הטרנדים מתי הוא עולה?

מתי הוא חוזר?

אבל שוב, אף מקום לא יכול להגיד לכם מה יהיה ה ווינר הבא.

זה נטו חקר השוק ידני, נטו להביא, נטו למצוא את המוצר הזה. 

כי בסוף המוצר הבא זה לא מוצר שנראה היום בשוק.

המטרה היא למצוא את הבעיה, בעצם למצוא את הבעיה הזאת ואז לפתור אותה.

כמו שאמרתי מוצרים שפותרים בעיות. לצורך הדוגמה אם ניקח את הלייזר כמו מי שמי שמכיר. 

זה חותך לנו סלט בצורה אוטומטית.

על דרכים יצירתיות למכירה

במקום לבוא ולחתוך סלט עם סכין. אז יש לנו קופסה שאני לוחץ על כפתור והוא חותך לי סלט.

או שאני מושך בחוט והוא מסובב וחותך את הסלט, בעצם פותר בעיה מסוימת.

אז זה המוצרים שאנחנו לא רוצים לגעת בהם מוצרים שהם שרופים חרושים.

צריך ללמוד לעשות את החקר שוק כזה ולעשות אותו. אז זה הדבר הראשון.

בנוסף למוצרים שרופים יש גם מוצרים שהם מותרות.

אני רואה המון אנשים בשוק הולכים על מוצרים שהם לא פונים אל הרגש.

לא פותרים בעיה בעצם נטו מותרה, מוצר שבן אדם ייסתכל ויקנה.

ככל הנראה אנשים שיקנו אותם למה?

למה לא קיים מוצר שלא קונים אותו

כי אין דבר כזה מוצר שלא קונים אותו.

לא סתם מייצרים מוצר עם מוצר לא היו קונים אותו לא היו ממשיכים לייצר אותו תחשבו על זה ככה.

יש לכל מוצר את הקהל שזה מעניין אותו, לכל מוצר יש את תחום העניין, שמעניין אותו.

לכל מוצר יש את הקהל שיקנה ממנו בסופו של דבר.

אתם צריכים לשבת ולראות מה הם המוצרים שיקנו אותם.

אל תלכו על מוצרים שהם מותרות שבן אדם מסתכל. 

כי בסוף כן יהיה לכם מכירות.

אבל אני לא יודע אם זה יהיה הווינר שכל כך ציפיתם ורציתם שהוא יגיע לקצה. אז זה דבר שני.

אז כמו שנגעתי, יש את השתי מוצרים, את שתי סוגי מוצרים.

שאחד זה מוצרים שפונים אל הרגש, שתיים זה מוצרים שפותרים בעיות.

ולעומת זאת יש את המוצרים שהם מותרות ומוצרים שרופים, זה משהו שאנחנו לא רוצים לגעת.

בנוסף עכשיו אני רוצה לדבר על נישות.

לפני שאנחנו בוחרים מוצרים, אנחנו צריכים לבחור את הנישה בסוף של החנות שלנו.

אלא אם כן אני עובד עם חנות כללית, אבל אני אסביר רגע על נישה.

נישה זה בעצם התחום הכללי שהחנות שלי פונה אליו.

איך אנחנו יכולים לקדם מכירת מוצרים לדרופשיפינג?

לצורך העניין אם החנות שלי היא בתחום הכושר אז זה נישה את הכושר.

דברים שקשורים לתחום הכושר.

נישת האופנה זה נישה שקשורה לתחום האופנה.

אז שימו לב לפני שאתם מוכרים את המוצר אתם צריכים בכלל להחליט בואנה איזה נישה אני רוצה בחנות?

אז קחו טיפ קטן ממני שהמון המון אנשים לא מבינים אותו עד היום.

אם אתם תלכו על נישה שהיא יותר מוכרת במרכאות אז אתם לא תגיעו לווינר הזה.

אם אתם לא מכירים אותה ואוהבים אותה ועוקבים אחריה.

כי אתם לא תדעו מה המוצרים שהולכים שם. ו אני יסביר מה הכוונה שלי.

אני מכיר אנשים שהלכו על נישת fishing  ועל נישת הדייג.

סליחה על נישת הדייג ועל נישת הייקינג המון המון פעמים רק בגלל שהם ראו שזה נישה שמוכרת.

אבל בפועל הם לא ידעו כלום על הנישה הזאת.

אז יכול להיות שיהיה לי עדיף לקחת את תחום הכושר למה?

כי אני יודע איזה מוצרים הולכים בו עכשיו אני יודע איזה מוצרים ילכו בו בעתיד.

תדעו ותכירו את קהל היעד שלכם

אני יודע מי הקהל יעד שלי אני מכיר את הקהל יעד שלי.

בואנה אני אוהב את התחום הזה אני עוקב אחריו המון זמן אז אני מכיר את הקהל שלי.

ולכן יהיה לי הרבה הרבה יותר קל.

יהיה לי הרבה יותר קל למצוא את הקהל הזה ולעצב את המוצרים שלי בהתאם לקהל הזה.

וכמובן אני אדע איך לעשות חקר שוק נכון, כי אני מכיר את זה ביום יום.

אז זה ככה מבחינת ענישה טיפ שלי קטן.

תבחרו נישה שאתם אוהבים מאמינים בה.

גם יהיה לכם הרבה הרבה יותר כיף למצוא את המוצרים גם לגלות בעצמכם דברים אז.

זה ככה הטיפ שלי אליכם לגבי נישה.

אז אני אחזור למוצר כי זה היה בעצם השיחה ההתחלתית שלנו, מציאת מוצר ווינר.

אז אחרי שהבנו את השלבים, אנחנו צריכים לבחור את המוצר.

ועכשיו לחלק הפרקטי…

בעצם הגענו לחלק הפרקטי יותר של איך אנחנו בוחרים את המוצר?

אז מצאנו בעיה, פתרנו את הבעיה וחיפשנו את המוצר.

עכשיו אם אנחנו עובדים אלי אקספרס ואנחנו עובדים בשיטה הקלאסית והרגילה.

אז שימו לב שאתם גם בוחרים ספק איכותי.

זה חלק מהדברים הקריטיים ביותר בתהליך הזה.

אם אתם תבחרו ספק שלא יניב לכם מספר מעקב.

ספק שהוא לא מספיק איכותי מבחינת זמני שילוח.

זאת אומרת שהוא לא מוציא את המשלוחים בזמן, ספק יש לו רייטינג נמוך.

אז גם בהכרח המוצרים שלכם יהיו לא טובים.

וגם בהכרח יהיה לכם פידבקים שליליים בחנות שלכם ואז מה שיקרה.

אתם לא תצליחו להגיע לווינר הזה.

איך תגיעו למוצר מנצח?

זה גם חלק חשוב בבחירת המוצר שלכם לבדוק שנייה אחת.

להסתכל על הספק זה לא נטו למצוא את המוצר.

הזה גם למצוא ספק איכותי.

כמובן שמתקדמים אני גם מלמד את כל התלמידים שלי למצוא סוכן בצורה איכותית.

סוכן בסוף מה זה סוכן?

בעצם בשאלת השאלות.

סוכן זה במקום ספק זה מישהו שבא ודואג לכם להכול. 

למה למתג את עצמכם?

ואני אגיד על זה משהו קטן למה למתג את עצמכם?

כי בואו אני אספר לכם סיפור עם בן אדם נכנס עכשיו לקניון והוא רואה שתי מוצרים.

מוצר אחד חולצה חלקה ופשוטה ליד החולצה הזאת יש חולצה חלקה ופשוטה אותו ביד אותו כותנה אותו הכל.

אבל עם סמל של נייק עליה.

נייקי כמקרה מבחן

החולצה של הנייק עולה 100 ש"ח והחולצה הרגילה עולה 50 ₪.

רוב האנשים ילכו אל המותג.

למה?

כי הם רואים בידול בזה הם רואים איכות, בגלל שיש את הסמל של הנייק. 

נייק יצרה המותג בעצם המותג אוטומטית שבן אדם רואה את נייק. 

זה משדר לו יוקרה זה משדר לו איכות זה משדר לו בעצם זמן מסוים.

ולכן הוא מעדיף ללכת על המותג. לא משנה אם זה עולה יותר כסף ובעצם על זה אנחנו עובדים.

אז שימו לב שאתם גם יוצרים מיתוג למוצר שלכם.

כי זה אחד הדברים החשובים במציאת ווינר בסדר?

למה חשוב שיהיה לנו בידול?

אז מצאת את המוצר אבל מה זה יעזור אם מצאתם מוצר ווינר אם אתם לא ממתגים אותו כמו שצריך?

אם אתם לא מפרסמים אותו כמו שצריך?

אם אתם לא מעצבים אותו כמו שצריך?

אתם צריכים לעשות את כל השלבים לפי הספר כי אז זה לא שווה כלום.

אז הבנו שאנחנו צריכים למצוא מוצר או קיי?

הבנו את סוגי המוצרים, פתרון בעיות, מוצרי רגש.

מצאנו את המוצר ועכשיו אתם צריכים למתג אותו  או.קיי?

שימו לב לקחתם את זה מספק איכותי, להתחיל למתג.

לעצב את האתר כמו שצריך, לבנות איזה מותג מסוים.

ומי שעובד עם סוכן אז כמובן גם לייצר מותג פיזי בשטח.

זה אומר שידפיס לכם לוגו על החבילה, אריזה.

הממותג את כל הדברים שמסביב צריך ללמוד איך לעשות את זה בצורה נכונה.

אז בעצם ככה אנחנו נרצה למצוא את הווינר שלנו בעזרת מוצרים שאנחנו עושים אותם בצורה איכותית טובה. מוצאים אותה אז כמו שהבנו עד עכשיו על מה זה מציאת ווינר.

מה זה מה זה מוצרים איכותיים כל הדברים האלה.

עולם המוצרים האיכותיים

אני רוצה לגעת בעוד חשובה שזה כל עולם המוצרים האיכותיים.

כל עולם המוצרים הטכנולוגיים כל עולם הגאדג'טים.

המון אנשים נסחפים לגאדג'טים בהתחלה, למוצרים ה טכנולוגיים.

שימו לב, אחת הבעיות  או.קיי?

של מוצרים טכנולוגיים באלי אקספרס שהם לא איכותיים, הם לא איכותיים בפן הפיזי.

זאת אומרת מבחינת הנתונים שלהם לא מספיק טובים.

ככה שזה יכול ליצור המון המון בעיות.

אם אין לכם ספק או סוכן שאתם עובדים איתו הרבה זמן.

אם אין לכם ספק או סוכן שאתם סומכים עליו ובטוחים בו אז גם אל תזמינו את המוצרים הטכנולוגיים האלה.

בהתחלה, כי אתם יכולים להיתקל בבעיות במוצרים המון המון ריפאונדים repound  בסדר?

שתי הדברים עם הכי הרבה ריפאונדים  repound  בתחום הדרופשיפינג זה נעליים,  בסדר?

נעליים ומוצרים טכנולוגיים. למה?

כי תדמיינו לכם שבן אדם עכשיו מזמין אם עכשיו המשטח טעינה אלחוטי שאני אישית מכרתי היה באיכות פח.

ואנשים, הוא לא היה עובד להם או שהוא היה הורס להם את הטלפונים או שהיה עושה משהו כזה או אחר.

אז אנשים היו מתלוננים.

מה לעשות עם אנשים שמתלוננים

ברגע שאנשים מתלוננים, קודם כל לא עלינו אנחנו יכולים להיתקל בתביעות בסדר?

אנשים יכולים לתבוע אתכם אם זה הרס להם את הטלפון אז אנשין יכולים לתבוע אותכם.

כי ברגע שאתם מוכרים את המוצר הזה אתם אחראים למוצר הזה.

אז שימו לב שאתם בוחרים מוצר אתם גם עושים את החישוב הזה של.

רגע האם זה מוצר שאני יכול למכור בכלל?

האם זה מוצר שיעשה לי בעיות?

אני מכיר את הספק אני מכיר את המוצר, הזמנתי אותו אי פעם.

אז אתם צריכים לשאול אתכם השאלות האלה.

אז לפני שאתם בוחרים מוצר שימו לב שאתם בוחרים מוצר שהוא לא יעשה לכם בעיות.

וכמובן מוצר שעומד בתנאים של ישראל, זאת אומרת מוצר ש עומד בכל הדרישות של ישראל.

אם זה מוצר שאסור למכור בישראל.

אז שימו לב שאתם לא מוכרים אותו.

ואגב מוצרים שאסור למכור, אני אגע בזה.

מה מותר ומה אסור למכור באינטרנט?

יש מוצרים שאסור למכור גם בשופיפיי אז שימו לב.

זה מוצרים קודם כל שקשורים למין ולאלכוהול זה דבר ראשון אסור למכור מוצרים כאלה.

ומוצרים שלא עומדים בדרישות בישראל מבחינת תקנון בסדר?

זה יכול להיות מוצרים טכנולוגיים שלא עומדים בתנאים, זה יכול להיות המון המון דברים כאלה.

שימו לב שאתם לא עושים את הדברים האלה וכמובן שיהיה לכם גם תקנון איכותי.

אז כמו שנגעתי מבחינת המוצרים שאתם מוכרים מוצר ווינר אתם צריכים להתחשב בכל הדברים האלה.

קודם כל אם הוא פותר את אחד מהבעיות שאמרתי.

רגש או פותר בעיות.

דבר שני אם הוא עומד בתנאים של טכנולוגי לא טכנולוגי, יעשה לנו בעיות.

לא יעשה לנו בעיות. דבר שלישי אם אפשר למתג אותו?

איך אנחנו יכולים למתג את העסק שלנו?

דבר רביעי זה ספק. אם יש לנו פה ספק איכותי.

ספק טוב שאנחנו יכולים לפעול אתו ולעבוד איתו בצורה איכותית וטובה.

ולאחר מכן להתחיל לעצב את האתר.

ופה הנקודה הבאה שלי זה עיצוב האתר.

המון אנשים נוטים לזלזל בעיצוב האתר שלהם ולעבוד רק עם הפרסומות.

כי הם אומרים, אם הפרסומת שלי טובה יקנו ממני.

אז תנו לי לספר לכם סוד קטן.

סוד ההצלחה על קצה המזלג

זה לא נכון.

ברגע שבן אדם רואה את המוצרים שלכם ולוחץ על הפרסומת.

אבל הוא נכנס לאתר והאתר לא מספיק אמין.

האתר לא מעוצב כמו שצריך, אין אפשרויות סליקה מרובות.

המון המון דברים הוא פשוט ינטוש את האתר שלכם הוא לא יקנה מזה.

בשביל שיהיה לכם מוצר ווינר.

אתם צריכים את הכול בצורה איכותית, אתם צריכים להיות מקצוענים עד הסוף.

זה אומר שיהיה לכם אתר איכותי זה אומר שיהיה לכם אתר אמין.

זה אומר שיהיה לכם פרסומת איכותית, זה אומר שהמוצר שלכם יהיה מותג ובמחיר גם סביר שימו לב.

אתם לא יכולים לפרסם את המוצר שלכם במחיר יקר מדי ביחס לשוק.

ברגע שאתם עושים חקר שוק על מוצר, אתם צריכים לראות שאתם עושים חקר שוק כמו שצריך.

 כי בפועל אם אתם תיקחו מוצר ואתם תעשו ואתם תפרסמו אותו אבל בפועל המחיר שלו עולה 100 שקלים.

ובשער השוק הוא עולה 50 שקלים אז מה עשיתם בזה?

יידעו שאתם מוכרים ביותר מדי יקר, לא יקנו ממכם ואז אתם צריכים לעשות שוב חקר שוב ולמצוא מוצר אחר.

ולא הגעתם לווינר הזה.

מה לעשות אם לא מצליחים למכור?

אז אתם צריכים לעשות לעצמך איזה צ'ק ליסט קטן לראות שוב.

אם זה מוצר שפונה לרגש או פותר בעיה.

עם זה מוצר חרוש או לא חרוש, אם זה מוצר שעומד בתנאים או לא עומד בתנאים וכן הלאה.

אם הוא עומד במחיר או לא עומד במחיר

אז שוב חקר שוק.

זה אחד הדברים הכי הכי חשובים בעולם הזה.

כי אם לא תעשו סקר שוק נכון, אז גם שוב אתם לא תגיעו למוצר הווינר.

אז כמו ש הבנתם אין פה איזה משהו בעדיפות על משהו בשביל להגיע לווינר הזה.

אין פה או.קי עשיתי x, אבל לא עשיתי את y, אז הכל טוב, אז זה יעבוד אולי פחות טוב. לא. בשביל שזה יצליח לכם, ותמצאו את המוצר הזה אתם צריכים לעשות את x y z צריכים לעשות הכל.

 כי אז פשוט מאוד אנשים לא יאמינו לכם, אנשים לא יקנו ממכם, אתם לא תראו איכותיים.

אתם צריכים ליצור אמינות, אתם צריכים ליצור בידול. כמו שאמרתי לכם את הדוגמא עם נייק.

למה בן אדם יקנה נייק?

איך ליצור בידול ולמה זה בכלל חשוב?

כי זה נייק יצרה בידול.

נייק יצרה מותג, אנשים רואים נייק עולה להם בראש איכות, עולה להם בראש מותג, ולכן הם קונים את זה.

אז אם אתם רוצים באמת להשיג את הווינר הזה.

אני יודע שזה זרקתי פה המון המון נתונים כמו שאתם יודעים.

אני גם קצר בזמן, המון המון נתונים, אני ממליץ לכם גם להיכנס רגע באינסטגרם.

יש לי שם את כל התוכן בצורה מסודרת, מפורטת אחד אחרי השני שיעשה לכם סדר בראש.

אבל בשביל למצוא את המוצר הזה אתם צריכים לעבוד לפי השלבים האלה.

כי אם לא תעבדו לפי השלבים האלה.

אתם גם לא תצליחו למצוא את הווינר הזה אז בעצם, כמו שנגעתי, ככה אנחנו בוחרים מוצרים.

אנחנו צריכים לעשות את כל השילוב של כל הדברים ביחד ולהגיע לדבר הזה.

אני רואה גם המון המון אנשים ששורפים את הכסף שלהם סתם, על מוצרים שהם לא עשו להם חקר שוק.

שהם לא ייסבו אותם, שהם סתם רואים את זה, אל תעשו את הטעויות האלה, חברים תדלגו על השלב הזה.

אתם לא צריכים לשרוף את הכסף שלכם בשביל ללמוד.

תעקבו אחרי אנשים עם ערך ותוכן

אתם צריכים לעקוב אחרי אנשים עם ערך ותוכן.

להבין איך לעשות את זה, ללמוד את זה בעצמכם.

ולהבין איך לבצע ואיך למצוא מוצר ווינר ורק אז להתחיל לעבוד.

כמובן שאני אישית גם נכוויתי מזה אני איש של ניסוי וטעיה.

אני את השיטה שלי שהיום אני מלמד היום עשרות מאוד מאוד תלמידים.

פיתחתי בעזרת ניסוי וטעיה ושריפה של המון כסף.

אבל אין סיבה שאתם תעשו את זה שהעולם היום רווי בתוכן וידע.

כמו שיש לכם פה את הפודקאסט המדהים הזה שאתם יכולים ללמוד ממנו.

אז זה ככה ממש בקצרה, לך אני בוחר מוצר אם אני אסכם הכול.

תחפשו מוצרים שפותרים בעיות

אז אנחנו מחפשים מוצר שפונה לרגש או פותר בעיה.

אחרי זה אנחנו מחפשים ובודקים את הנישה שאנחנו רוצים בסדר?

סליחה, אנחנו נבחר קודם כל את הנישה אחרי זה אנחנו נבחר את המוצר.

אם הוא פותר את הבעיה שלנו או שהוא פונה לרגש אחרי זה.

אנחנו נמצא ספק, איכותי שמוכר לנו את המוצר הזה.

אחרי זה אנחנו נוסיף את המוצר לאתר ונתחיל לעצב אותו ולמתג אותו.

ולבסוף אנחנו נפרסם אותו בעצם זה השלבים בשביל למצוא ווינר.

אני מקווה שזה עזר לכם להבין וחידד לכם את ההבנה.

כנסו לאינסטגרם כבר היום

אם יש לכם עוד שאלות אתם מוזמנים להיכנס לאינסטגרם.

ולשאול אותי חופשי חופשי אני עונה על כל השאלת.

יהיה לכם גם פה קישור למטה ושוב אני רוצה להגיד תודה רבה לרועי מפודקאסט לבן על שחור.

שוב פודקאסט מדהים מדהים. שיהיה לכולם המון המון בהצלחה חברים.

(מוזיקה)

החלק של רועי

רועי ריבק

אז תודה רבה לנאור שהסכים לבוא ולהתארח.

אני חושב שהפרק הזה הוא מאוד מאוד חשוב לכל מי שמתעסק במכירות ברשת.

וגם לא מכירות ברשת בעצם כל מי שמוכר שירותים.

אז אני רוצה להוסיף קצת מהתובנות שלי לגבי בחירת מוצרים.

אני אחלק את זה לשתי קטגוריות.

הקטגוריה הראשונה זה אתרים ובעצם חנויות שמחפשים כל הזמן לחדש ולמכור את הדברים שהם הכי חמים בשוק.

ובעצם באתרים כאלה מחפשים יותר להביא את המכות.

להתלבש ולעלות על גל מסוים.

איך תחנכו את השוק?

אז אנחנו נותנים בעצם לאנשים לעשות את החינוך שוק.

לייצר את הביקושים, להראות שזה עובד, לייצר את המוניטין ואז אנחנו מה שנקרא.

מצטרפים לחגיגה מביאים את ההצעה הטובה, המיקום הנכון בזמן הנכון וגורפים את העסקה אלינו.

וזה מה שנקרא שיטה של לעלות על הגל.

השיטה השנייה יותר, מדברת לאנשים שמחפשים מותג שמחפשים לעשות את הכסף לאורך זמן.

ולרוץ עם מוצר מסוים.

במקרה שכזה, מה שאנחנו מחפשים לעשות זה בעצם לבנות את המותג שלנו.

לבנות את האמון של הלקוח ולייצר סוג מסוים של בעלות על מוצר מסוים.

אם תסתכלו לצורך הדוגמא, מי שעשה את זה מעולה, דייסון לצורך הדוגמה.

שכבר למוצר קוראים דייסון וכל מוצר אחר שיראה פלוס מינוס אותו דבר.

אז יגידו זה דייסון של שיאומי או זה דייסון מאלי אקספרס.

דייסון כמקרה בוחן

אבל בסופו של דבר דייסון יש אצל דייסון וזה מוצר שהוא בהחלט היה צריך איזה חינוך שוק מסוים.

האנשים היו רגילים לשואבי אבק מסוג מסוים.

והם הביאו מוצר שונה, והם היו צריכים להדגים איך עושים אתו מה היכולות שלו והם עדיין משקיעים המון המון כסף.

כדי לחנך את השוק, כדי לפתח מוצר טכנולוגי, הם באמת עושים מה שנקרא את הדרך הארוכה.

שיאומי לצורך הדוגמה, שיצרו דייסון משלהם וגם איי רובוט משלהם, הם בעצם מנסים תמיד לעלות על הגל.

הם רואים איזה מוצרים אנשים כבר אוהבים ומשם הם עושים את הפיתוח שלהם לאותו מוצר.

ובאמת מנסים לקחת את המוצרים הנחשקים והטובים ביותר ולהפוך אותם ולהיכנס מה שנקרא לחגיגה.

אז זה בעצם שתי האופציות.

שתיהן טובות וראויות, אבל בסופו של דבר אם אנחנו מחפשים עסק שהוא יציב.

עסק שבונה את עצמו לאורך זמן ומצליח להחזיק מותג ואפילו להביא ולצרף עוד מוצרים עם הזמן.

שאנשים אומרים או.קיי, אם קניתי את המוצר.

את המותג הזה ונהניתי ממנו מאוד.

אז אם הם הוציאו עוד מוצר אז הוא בטוח טוב.

תסתכלו על החברות שאתם הכי אוהבים ואוהבות.

אפל כדוגמא…

אני שונא את אפל כדוגמא, אבל אם אפל יוציאו משהו מסוים.

אנשים יקנו כי זה של אפל והם יודעים מה הם הולכים לקבל.

כנ"ל אם זה כל חברה שהוכיח את עצמה, כנ"ל דייסון לצורך הדוגמה.

אם הם יוציאו מוצר מנקה אחר שהוא לא שואב אבק או משהו שקשור לתחום הניקיון אבל למוצר שהוא שונה.

כנראה שלא יהיה להם יותר מדי בעיה למכור אותו כי החברה כבר הוכיחה את עצמה.

אז מי שמחפש מה שנקרא להיות אתר שמרכז המון מוצרים אז הוא ימצא את עצמו בתהליך מסוים.

הכול זה תהליך בסופו של דבר

אני לא אומר שזה תהליך רע כן?

אבל, כל הזמן לזהות את הטרנדים לראות מה נמכר.

לראות ולעקוב אחרי אנשים בחול ובארץ ולראות מה הולך להם ומה פחות הולך להם.

ומי שיבחר בדרך השנייה או יותר, יעבוד בקטע של יותר ארוך טווח ולייצר את המותג שלו לייצר את המוניטין שלו.

להוכיח את עצמו בשטח. זה הדבר הזה שרציתי להגיד ולהוסיף על המידע הנפלא של נתן לכם נאור.

עוד דבר שאני רוצה להוסיף זה בעצם טריק מאוד קטן שגם אני משתמש בו לפעמים.

והוא להסתכל מה עובד למתחרים שלך עכשיו.

למה שקיפות הדף זה חשוב?

הדבר הזה טכנית, הוא מאוד פשוט, למי שלא מכיר בתוך הפייסבוק בכל עמוד עסקי קיים רובריקה שנקראת ‏page transparency או בעברית שקיפות בדף.

כשאנחנו נכנסים לאופציה הזאת.

שמוצאים אותה יש שם את head library. בעצם אנחנו יכולים לראות איזה פוסטים ממומנים יש לאותו עסק.

אז אם אנחנו, לצורך העניין מתעסקים בדרופשיפינג.

ואנחנו עוקבים אחרי העמודים שאנחנו יודעים שמוכרים טוב ועושים עבודה מאוד טובה של זיהוי מוצרים.

אנחנו נוכל להיכנס ולראות איזה מודעות ממומנות יש להם באוויר.

שיווק חכם של מוצרים לדרופשיפינג

עכשיו השיטה היא כזאת, השיטה היא לדעת ולשים לב איזה מודעות עם איזה מוצרים, רצים הרבה זמן.

זאת אומרת שאנחנו עושים מעקב אחרי העמודים שכאלה אנחנו צריכים לשים לב.

ואפילו לעקוב אחרי זה עם איזה טבלה מסוימת, ולראות איזה מוצר הם מריצים לאורך זמן.

ואם יש מוצר שהם ממש מריצים ושמים עליו כסף לאורך זמן כנראה שהוא נמכר מאוד מאוד יפה.

זאת אומרת שאנחנו יכולים לעלות על הגל.

גם יכול להיות שזה בגלל שיש.

הם עשו עבודה טובה של חינוך שוק בעצמם או שיש איזה מוצר דומה של מותג ענק.

ואנשים אומרים או.קיי, אז אני אקנה את הקצת פחות טוב, ואני אחסוך את הכסף הזה.

אבל קיימים המון המון מוצרים שפשוט אנחנו יכולים לזהות אצל המתחרים ומה שנקרא להצטרף לחגיגה.

אז זה טריק שאני מאוד מאוד ממליץ לכל מי שמתעסק בדרופשיפינג.

תעשו מחקר אודות המתחרים שלכם

בוחר ללכת בדרך של להיות מעין מרקט פלייס שמחזיק כמה וכמה מוצרים מסוגים שונים שמוכיחים את עצמם.

ואז זה טיפ שהוא מאוד מאוד חשוב.

הטיפ הבא שאני רוצה לתת מבחינת מוצרים זה לא לנפח את האתר סתם.

זאת אומרת שהאתר שלנו בעצם הוא הוא הפנים שלנו, המוצרים שלנו הם משהו שאמור לשרת אחד את השני.

עכשיו זה כן נכון, שהמון מוצר מוביל לעוד מוצר ואם הוכחנו את עצמנו בשירות.

ובמוצרים אז אנשים יחזרו לאתר לקנות עוד. זה נכון.

אבל, אנחנו צריכים שכל המוצרים שלנו יהיו טובים.

הרבה אתרים שבאים אליי, אני רואה שיש איזה 3 מוצרים טובים שנמכרים וכל שאר האתר מת.

מה שאני ממליץ לעשות, זה להפוך את האתר ואת כל המוצרים שבו לנמכרים לטובים.

זה משהו שיעלה את סל הקנייה, זה משהו שירת את האתר גם מבחינת המוניטין שלו.

זאת אומרת שאנשים מחפשים מוצרים טובים.

ואם כבר הם מאמינים בחנות ועשינו את הדרך באמצעות העמקת מכירה.

ולראות איך אנחנו בעצם מוכרים להם עוד מוצרים.

ומוסיפים לסל עוד דברים.

איך אנחנו יכולים לקדם את המכירות שלנו?

אנחנו צריכים שיהיו לנו מגוון של מוצרים טובים ולא רק חלק מהם.

אז זה באמת הטיפ הבא שאני רוצה לתת לכם.

אז בלי לשים לב באמת הגענו לסוף הפרק.

אני רוצה להגיד לכם תודה רבה שאתם מאזינים כל שבוע מחדש.

תודה רבה לנאור שהטריח יש את הלינק שלו בדיסקריפשן האינסטגרם שלו.

אתם יכולים לשאול אותו שאלות לדבר אתו יש לו קורסים מדהים, באמת, ייכנסו.

מי שלא יודע, גם לי יש קורסים קורס דיגיטלי וקורס בזום.

הקורס הדיגיטלי מתאים למתחילים, הקורס בזום מתאים סליחה לכולם. מ המתחילים ביותר למתקדמים ביותר.

אם אתם מרגישים שאתם. רוצים להשתפר, רוצים ללמוד עוד דרכים עוד גישות אני אשמח להיות לכם לעזר.

כמובן, ערוץ היוטיוב שלי הבלוג הזה יש עוד 56 פרקים מעבר לפרק הזה. אני באמת נמצא בכל פלטפורמה.

תעקבו אחרי באינסטגרם, בלינקדאין בפייסבוק, ביוטיוב איפה שבא לכם אני משתדל להיות מגוון בתוכן.

פשוט אני אשמח לשמוע ממכם אוהבים את הפודקאסט.

אני אוהב לקבל פרגונים מוזמנים לשלוח אם זה באינסטגרם הודעה או איפה שבא לכם שאתם שומעים.

שאתם מאזינים וכיף לכם. אז תודה רבה לכם. אנחנו נתראה בפרק הבא.

ביי.

(מוזיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש