פרק 44 - ניפוץ מיתוסים וקלישאות שיווק

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 44 בפודקאסט לבן על שחור דיברתי קלישאות שיווק ומיתוסים בתחום הפרסום.

נושאים מתוך הפרק: 

איך מזהים קלישאת שיווק?

האם לקוחות עדיין קונים את זה?

האם זה שאנחנו מבטיחים הבטחות אומר שאנחנו הכי טובים?

מה זה אומר להיות איש שיווק אמין.

תמלול הפרק:

פרק 44

ברוכים הבאים פרק 44 של הפודקאסט לבן על שחור, שיווק, מיתוג אסטרטגי ודיגיטל.

הפרק הזה אני רוצה לדבר אתכם על קלישאות שיווק וממה אנחנו צריכים להיזהר במסרים הפרסומיים שלנו.

מה עדיין עובד, מה פחות ואיך אנחנו בעצם מנסים ככל הניתן להימנע מאותם קלישאות שיווק.

אז אנחנו נעבור למוזיקה ונתחיל עם הפרק.

(מוסיקה)

אז מה זה אומר קלישאות שיווק, קלישאות שיווק.

אלו ביטויים שהם, שכולם משתמשים בהם לעיתים מאוד תכופות.

מה זה בעצם קלישאות שיווק?

והם כבר נשחקו ואנשים כבר לא מאמינים להם.

אני אתן כמה דוגמאות שתבינו על מה אני מדבר בעצם, כמו שאנחנו נותנים שירות 360.

כל השירותים תחת קורת גג אחת.

למראה המושלם הקליקי כאן.

זה דברים שאנשים קוראים אותם, אבל זה משהו שכבר עובר לידם.

זה לא שעכשיו מישהי רואה למראה המושלם הקליקי כאן.

אז היא אומרת וואו, זה המראה המושלם, אני חייבת להקליק.

יש איזה משהו שפשוט כאילו כבר נהיה שפה שיווקית לעוסה.

שכבר נראה כאילו כולם מדברים ככה מבחינת מסרים פרסומיים.

אז אנשים מה שנקרא, ממשיכים וגוררים טעות על טעות ופשוט עושים את אותו דבר.

כל המילים כמו, מושלם, רק אצלנו, אנחנו מאמינים אצלנו בחברה בשירות מושלם ויחס אישי.

כמובן שהדברים האלה חשובים ויש עסקים שבאמת מיישמים את זה.

אבל שאנחנו רוצים לייצר קשר ואמונים על הלקוח.

למה חשוב להימנע משימוש בקלישאות שיווק?

אנחנו צריכים לראות אם אנחנו לא חוטאים בעצם במסרים שהם קלישאתיים ואפילו נשמעים כמו משהו שהוא לא, לא אמיתי.

בעצם, איך אפשר להגיד את זה בצורה שהיא?

שהיא יותר מובנת שזה, חומר שהוא חומר פרסומי שהוא לעוס.

כזה, יש את המערכון של טל פרידמן מאוד ישן שהוא עושה.

'אוהבים נקניקיות', שזה בעצם לקחת את אותו שדר קריין רדיו שמופיע בפרסומת.

ולתת לזה משהו שהוא לחזק את הקלישאה סביב העסק שלנו.

זה יכול לבוא לידי ביטוי אם אנחנו לוקחים איזה קריין שמדבר בשפה שהיא כל כך פירסומת פרופר.

שאנשים כבר מה שנקרא, שומעים את הדבר הזה ואוטומטית מתעלמים.

ואני חושב שהעולם שלנו צועד לכיוון שהוא הרבה יותר אותנטי, הרבה יותר אמתי.

אנשים רוצים לשמוע את האנשים האמיתיים.

יכול להיות שאין להם את הקול הכי יפה והם לא נשמעים בצורה הכי רהוטה וטובה.

אבל זה האמת, זה העסק. אז אם נגיד אנחנו מסתכלים על כל המסרים של הקריינים.

כמובן שיש להם קול יותר רדיופוני אבל יצא לי לראות את זה נראה לי באופטיקה הלפרין.

ששומעים את הבעלים של החברה הרב נראה לי מיכאל הלפרין.

או משהו בסגנון הזה, לא זוכר בדיוק את השם שלו.

תהיו כנים עם הלקוחות שלכם!

והוא בעצם אומר בצורה ממש הוא מקריין בעצמו ובכלל במותג הזה דואגים לקחת אותו כ-פרזנטור.

והפנים של המותג וגם לשלב את הקול שלו, זה משהו שהוא יותר אמיתי. שהוא עובר בצורה הרבה יותר נכונה.

עוד דוגמאות לקלישאות שיווק, זה כמו הנותנים מעטפת 360 זה יכול להיות וואן סטופ שופ.

שזה משהו שהרבה אוהבים להגיד אותו.

זה יכול להיות כל כך הרבה דברים שהם כבר כל כך נכנסו לז'רגון של עולם הפרסום והשיווק.

שלדעתי אנשים כבר לא קונים את הדבר הזה

ואנחנו צריכים להיות יותר מתוחכמים, יותר, אמיתיים יותר.

להעביר את המסרים שלנו בצורה שהיא מצד אחד מעבירה את כל היופי בצורה מוכרת ו-שעושה חשק.

אבל מצד שני אנחנו נמנעים מכל הדברים האלה הלעוסים  שכבר כולם טוחנים אותם מכל כיוון.

וזה כמו הילדה הקטנה, שכל פעם צעקה זאב זאב ואז בסוף באמת זאב הגיע ואף אחד לא האמין לה. 

בדיוק אותו דבר.

תלכו עם האמת העסקית שלכם ולא עם קלישאות שיווק

אתם צועקים זה טוב, זה מושלם, מושלם, מדהים.

הדבר הכי טוב שקרה לכם וזה בסדר.

אבל ברגע שיהיה לכם משהו שהוא באמת מושלם ובאמת מדהים, כבר אף אחד לא יאמין לכם.

אז זה בנוגע לכל מה שקשור ל קלישאות שיווק.  

ועוד משהו שרציתי לדבר עליו הפרק הזה.

זה בעצם לנפץ כל מיני מיתוסים שקשורים לעולמות השיווק והפרסום ואני לאחרונה עובד על כמה פרויקטים.

שבאמת אני נכנס לכל מיני משפכי שיווק של מפרסמים אחרים.

וכמובן כל הפרסומות האלה רודפות אותי ואני באמת מתעכב עליהם בגלל כל מיני פרויקטים שאני עובד עליהם.

ואחד הדברים שבאמת שמתי לב, זה באמת כל מיני מודלים והבטחות שהם חסרות תכלית.

זאת אומרת שאני רואה קורסים של 'בואו להיות מיליונרים ולקנות את הקורס הזה'.

'בואו להפוך להיות היזם מספר אחת בארץ תוך שלושה חודשים'.

תעשו את הכי טוב שלכם בלי קלישאות שיווק

וכל מיני מיתוסים שאנשים פיצחו את השיטה.

אנשים יש להם את המודל, אנשים שקנו משפך שיווק.

בנו משפך שיווק ואני כאילו קוראת את הדברים האלה ואני לא מבין על מה אותם אנשים מדברים.

זאת אומרת שאני לא חושב שיש איזה תבנית מסוימת שיכולה לעבוד לכל כך הרבה עסקים.

זה יכול להיות אולי איזו פעולה.

שכמו שאני נתתי איזה מבנה של דף נחיתה וגם את זה ציינתי.

זה מתאים להרבה עסקים אבל כמובן לא לכל עסק.

יכול להיות כל מיני מחנה משותף של פעולות שאנשים עושים.

שיכול להיות שיעבוד במקום אחר.

תנסו לחשוב ולשווק באופן יצירתי

וזה אחד הדברים שאני חושב שמאפיין איש שיווק טוב, איש פרסום טוב, זה מתבטא בארגז הכלים שלו.

ארגז הכלים של המשווק ושל המפרסם הוא לדעתי הכלי הכי עוצמתי שיכול להיות לעסק.

למה אני מתכוון?

אני מתכוון לזה בעצם שמפרסם עובד על המון עסקים מהמון תחומים.

כבר הוא יודע איפה הוא התקשה ואיזה פתרונות הומצא.

זאת אומרת שלאט לאט במהלך הזמן ועם הרבה ניסיון, הוא נתקל בהמון המון בעיות.

לפעמים מגיע לפתרונות ממש טובים ולפעמים פחות אבל במהלך השנים והניסיון.

הוא אסף לארגז הכלים שלו, המון המון המון כלים שהוא באמת יכול ברגע של בעיה מסוימת.

להגיד אה, אוקי, אני פתרתי את זה בעבר.

יכול להיות שאם אני אעשה את אותו פתרון שעשיתי שם.

אני אעשה אותו פה, יכול להיות שזה יעבוד.

תדעו שאין פתרונות קסם

כמובן שגם זה יכול להיות, שזה לא יעבוד.

אבל היופי זה שלאותו מפרסם, יש המון פתרונות להמון נושאים והוא יכול פשוט לקחת מודלים שעבדו לו.

ולנסות לעשות להם אדפטציה כזאת או אחרת לעסקים אחרים.

ושאני רואה את הנושא של כל מיני מושגים, כמו 'פיצחנו את הנוסחה'.

'אנחנו יודעים איך שזה, איך להפוך את הדבר הזה שיקרה' כל מיני הבטחות ללא תכלית.

זה משהו שאני לצורך העניין לא מבין אם עדיין אנשים אוכלים את זה.

אם אתם המאזינים או לקוחות פוטנציאליים מסתכלים על אותו הפרסום ואומרים.

וואלה הבנאדם פיצח את השיטה.

אני לא מאמין, אני הולך על זה, אני משלם לו 700 ש"ח על קורס.

אל תשלמו סתם על קלישאות שיווק

כי עוד כמה שעות אני אעשה את הקורס שלו ויהיה לי את השיטה גם בעצמי.

קשה לי מאוד להאמין שזה מה שקורה.

יכול להיות שאתם תרשמו לי בתגובות או בקהילה, שמע, ראינו אנשים שפיצחו את השיטה נרשמנו.

והם באמת פיצחו את השיטה.

קשה לי להאמין שזה מה שיקרה.

אבל, זה משהו שאני רואה אותו, שהוא חוזר שוב ושוב ושוב.

עכשיו הרבה אומרים לעצמם, וזה משהו שאני רואה הרבה.

שאם, אני רואה את זה הרבה בפרסום ממומן ואני רואה שהרבה אנשים עושים את זה.

אז וואלה, כנראה שזה עובד וזה לא רק קלישאות שיווק.

וגם את זה בדקתי.

וכשאני אומר שכנראה הדבר הזה לא עובד ולא אמתי כמובן, אני מסתמך על כך.

על העובדה שכל פעם זה מגיע מבן אדם שכנראה לקח את המענק שחרור שלו של 15,000 שקל.

שם אותם בפייסבוק או ביוטיוב.

למה חשוב לשווק ולפרסם את העסק שלכם באופן חכם?

בזבז את כל הכסף הזה ואז בום נעלם מהחיים שלנו. אנחנו מפסיקים לשמוע עליו.

למה הדבר הזה קורה?

כי כנראה זה מה שהוא עושה, לא עובד.

אם זה היה עובד, היינו ממשיכים לראות את הפרסום שלו.

אבל אם אנחנו רואים אותו לתקופה שהיא יחסית קצרה ופתאום הוא נעלם לנו מהחיים.

כנראה שזה לא עבד.

אבל הקטע, זה שאותו בן אדם נעלם מהחיים.

אבל פתאום רואים עוד בנאדם כזה ועוד בן אדם כזה וכולם פשוט מתחילים ונעלמים, מתחילים ונעלמים.

אז מה שאני רוצה להגיד בעצם בכל הנושא הזה זה שתמיד צריך לחשוב על כל מה שיש ברשת.

ובאמת לשאול את עצמנו באמת ובתמים, אנחנו חושבים שהדבר הזה עובד?

עכשיו, אני שונא להסתמך רק על הדעה של עצמי.

ואני אוהב פשוט לא יודע, לשאול את אשתי, לשאול חברים.

הדבר הזה היה עובד עליך?

תמיד תשמעו עוד דעות

היית מאמין לדבר הזה?

אני רוצה לשמוע עוד דעות.

אתם צריכים פשוט לחשוב על המהלך שאתם הולכים לעשות.

ובאמת להתייעץ עם האנשים הקרובים אליכם ולשמוע דעות של אנשים שהם לא במקצוע.

ולראות מה הם חושבים, מה הדעה שלהם בעצם על אותו הדבר.

אבל מכאן עד משהו שהוא משכנע או שאנשים אומרים.

'וואלה אני מאמין בבחור הזה כי הוא אומר שהוא יעשה אותי מיליונר, אני הולך אתו'.

מכאן יש מרחק ואני חושב שהדבר הזה בדרך כלל רק הורס לאותם אנשים.

כי כל הנושא הזה, של ההבטחות והכל.

אל תיפלו לקלישאות שיווק אוטומטיות

אוטומטית יכול להישמע כמו כל העבודות האלה מהבית, בוא להרוויח 7000 שקל מחוף הים.

אתה יושב עם המחשב עם לפטופ ובירה מכניס, מכניס כמה הקלדות במחשב והופה הכסף זורם אליך.

כמו או, כמו, כאילו אתה קוטף אותו מהעצים.

וכל מי שקצת מתעסק בעסקים בחייו וכל מי שפתח מיזמים הצליח וגם נכשל.

יודע שבחיים האמתיים זה אפילו לא קרוב להיות המציאות.

עולם היזמות הוא עולם קשה.

הוא עולם שעל כל הצלחה יש לך מאתיים כישלונות.

זה, זה משהו שהוא, שרק ניסיון עבודה קשה, עבודה עם אנשי מקצוע נכונים לא להתפשר.

תמיד ללמוד תמיד לשאוף, זה המתכון האמתי להצלחה.

אין באמת קיצורי דרך.

זה לא שעכשיו יש מישהו שעכשיו מפעיל איזה חנות.

תבחנו כל מקרה לגופו

ויש לו מה שנקרא פיקסל נינג'ה ששמים לו כסף ומכניס לו כסף.

והוא עושה דרופ שיפינג אז זה אותו ספק סיני שולח ללקוח הביתה.

זה לא שאותו בן אדם, יש כאלה שעושים את זה כן, זה לא שזה משהו שהוא אוטופי.

אבל עד שאותו בן אדם הגיע למצב שהחנות שלו, של הדרופ שיפינג עובדת כמו שצריך ודפקת כמו שעון,

הבנאדם הזה בהתחלה הפסיד כסף והרבה.

אבל הוא היה נחוש, הוא האמין שהוא מוכר מוצר טוב, הוא האמין שהוא הולך לפתח מותג.

הוא האמין שזה לתת שירות טוב, זה הפתרון. הוא עמד בזמני שילוח, לפעמים החזיק מלאי ושילם ולקח סיכון.

אלה האנשים שבאמת בסופו של דבר השקיעו את כל כולם.

בשביל שיהיה להם משהו שבאמת מניב להם יחסית בצורה פסיבית.

עכשיו אני אומר יחסית בצורה פסיבית, כי אין באמת דבר כזה פסיבית.

אותו בן אדם מוצא ומחפש כל היום מוצרים חדשים, מחפש לראות את הדבר הבא.

את הטרנדים הבאים, זה עבודה לכל דבר בעניין.

תנסו לזהות את הטרנדים הבאים לפני שהם קורים

עכשיו שאני בא בגישה בתור מישהו שהוא עושה ייעוץ לאנשים ובתור מישהו שמלמד איך עושים שיווק והכל.

הדבר הזה מוציא אותי מדעתי.

 כי אני לא משתמש בשיטות האלה.

ויש גם אנשים שלמדו אצלי ששומעים את הפודקאסט והם גם יכולים להעיד את זה.

וגם כל מי שדיבר איתי מבין את הגישה שלי.

ואני פשוט אוהב להציג את המציאות בפנים איך שהיא.

לא לדבר על קלישאות שיווק.

זאת אומרת שאני יכול להגיד שהגיעו אליי הרבה אנשים לייעוץ או לפעולות מסוימות.

ופשוט אמרתי להם תקשיבו.

אני כנראה לא יכול לעזור לכם אם לא תעשו איקס וויי זיד.

אתם באתם אליי כי אתם חושבים שהבעיה שלכם היא איקס.

תחשבו מה מייחד את העסק שלכם

אבל יש לכם עוד המון בעיות שבכלל לא קשורות לאיקס שעד שלא תתקנו אותם.

יהיה מאוד קשה להתקדם.

עכשיו כל הנושא הזה של, של בעצם  הבטחות.

ולהגיד אני הולך להעיף אותך לחלל זה בד"כ, אני מקבל כל כך הרבה מה שנקרא לקוחות מאוכזבים.

ומה שנקרא נפגעי דיגיטל, שהם באים אומרים אתה לא מבין.

ניסיתי כל כך הרבה משווקים בדיגיטל ועברתי כל כך הרבה פרילנסרים.

משרדים והכל וכולם באים ואומרים את אותו דבר.

הבטיחו לי בשיחות המכירה הרים וגבעות אבל בפועל, לא קיבלתי כלום.

וזה איכשהו תמיד מגיע ביחד.

הכלום מגיע עם ההבטחות של ההרים וגבעות.

וזה משהו שאני לא מצליח להבין.

מה קורה לעסקים שנופלים ברשת של קלישאות שיווק?

כאילו, מה קורה עם אותם עסקים בסופו של דבר?

בעצם אני כן מבין את זה, אני גם אגיד לכם מה אני מבין.

שהם בעצמם קוברים לעצמם את הקבר.

מה זאת אומרת?

זאת אומרת שאם הם הבטיחו הרים וגבעות לאותו לקוח ווואלה, יש לכם יכולות מכירה כריזמה.

איזה יופי, סגרתם אותו, חתם על נייר, איזה כיף.

אבל אתם והבטחות שלכם, מה שנקרא, שמים וארץ.

אותו בן אדם יהיה מאוכזב, ו-בן אדם יבדוק איתו ויגיד לו.

שמע, אני רואה איילה ואילה עשו לך פרסום או שיווק כי יש את הקרדיט שלהם על הפרסומים שלך.

מה אתה אומר שווה לי לעשות אצלם?

מה אתם חושבים שהוא יגיד?

והדברים האלה בסוף חוזרים לריביוז שלנו בפייסבוק, בגוגל, הם צצים בסופו של דבר.

אי אפשר להסתיר את זה.

אז מה שאני אומר זה.

שימו לב לנושא של קלישאות שיווק

זה שחשוב לשים לב לנושא של קלישאות שיווק.

גם שאני מבין מאוד, מאוד, מאוד, מאוד קשה לי על כמעט בלתי אפשרי, להבטיח שיהיה תוצאות שהעסק מצפה.

אני כן יכול להגיד שאני אעשה.

מיליון אחוז את מירב המאמצים שזה יקרה.

אבל מכאן ולהביא אבטחה שהדבר הזה יצליח?

זה יומרני וזה משהו שבאמת זה לא פייר לעשות את זה.

זה פשוט להוליך בן אדם שלא מבין בתחום, שולל.

עכשיו אני מבין את כל הנושא, כי הייתי בלא מעט פגישות עם לקוחות.

ולקוחות שואלים, אני מוכן לשלם לך את הכסף, אבל האם אתה יכול להבטיח לי שתהיה תגיע לתוצאה?

ומכאן לשווק לפרסם יש שתי אפשרויות, להגיד לו, כן בטח, אני מבטיח לך שאתה תגיע לתוצאה.

וכנראה הוא אוטומטית יקבל את הלקוח.

תשווקו בהתאם למציאות

אם הוא הצליח לשכנע אותו שבאמת הולך לעשות את זה.

או שהוא יכול להגיד לו את האמת ולהגיד לו, תקשיב, עבדתי עם עסקים איקס וואי זייד שהם יחסית בתחום שלך.

הצלחתי איתם להביא לכם תוצאה.

לדעתי אני יודע איך בעסקים מהסוג שלך אני יודע להצליח, אבל כל עסק לגופו.

יכול להיות שאני עושה את אותם דברים ו-אותן פעולות ואיזה כיף יהיה לנו ויכול להיות שיהיה קצת קשה.

אבל אני מה שאני כן יכול להבטיח לך שאני אעשה את ה מאתיים אחוז שלי כדי שנצליח ביחד.

מתי שאתה מרוויח, גם אני מרוויח.

או, או בעצם להגיד דברים אף אחד לא באמת יכול להבטיח אותם או לצפות אותם.

יש כל כך הרבה משתנים ש קשורים לשיווק ופרסום, יש לכל עסק לא מעט מתחרים.

זה לא באמת פשוט.

שיווק זה לא דבר פשוט!

אז מצד אחד אני אומר, כמובן שאנחנו רוצים למכור ואנחנו רוצים לגייס עוד לקוחות.

אבל מהצד השני אנחנו צריכים להיות אנשים אמיתיים.

אנשים שהם יש להם מילה שהם אנשי מקצוע מה שנקרא לגיטימיים ולא אלה של מחפשים רק את החתימה על הדף.

ולסגור את העסקה אלא שבאמת רוצים לעזור ללקוח. לדבר אתו ולמצוא לו את הפתרונות.

ולהפוך הרים וגבעות כדי להוביל את הלקוח יחד אתו להצלחה.

אבל יש גם המון שהם לא.

ואני באמת רוצה להגיד לכל, אם שומעים אותי אנשים שבאמת נותנים את אותם הבטחות.

מדברים באותם קלישאות ומבטיחים הרים וגבעות.

תנסו לחשוב על אותו איש מקצוע שרואים אותו בתוכנית של 'יצאת צדיק'.

למה ביקורת של לקוחות לא מרוצים היא חשובה?

שהוא בא לבחורה זקנה ולוקח למחיר שהוא מאוד מוגזם או מסבן אותה בגלל שהיא לא מבינה בתחום.

אז אני צר לי, אבל אני אחדש לכם, אתם עושים בדיוק את אותו דבר.

ומלבד זה שאתם מרמים ולוקחים מלקוחות ומוליכים אותם שולל, אתם גם מוציאים שם רע למקצוע שהוא נפלא.

זה בדיוק אותו דבר מה שקרה לאנשי מכירות, בגלל המון אנשי מכירות שהם מה שנקרא נוכלים.

יצא שם רע לכל המקצוע הזה.

עכשיו, אנחנו גם לא רחוקים מזה בענף הפרסום והשיווק וכנ"ל מי ששומע את זה שאת הפודקאסט שהוא בתחום.

אני בטוח שהוא היה בלא מעט פגישות.

שלפעמים הסתכלו עליו כמישהו שרק רוצה לקבל הרבה כסף.

ואלוהים יודע מה הוא יעשה עם הכסף שלי.

וזה משהו שאני אישית הייתי שמח לשנות.

כאלה שלא עושים את זה כדי לסגור את העסקה.

תנסו לצמוח עם כל לקוח

כל לקוח, גם אם הצלחנו להגיע אתו לתוצאה ולצמוח אתו וגם אם הצלחנו פחות.

אבל הוא לא יישאר עם מה שנקרא כווייה ויבוא לאנשים אחרים באותו קולגות.

ויחפש 'דופקים אותי', 'לא דופקים אותי', 'רוצים רק את הכסף', 'רק מבטיחים לי הבטחות.

אבל לא באמת קיבלתי תוצאות'.

אני מאמין שכולם כולם, כולם שמעו את הדברים האלה במקצוע שלנו.

וחבל לי באמת, שאנשים לא מודעים לנושא של קלישאות שיווק.

אנשים שרוצים לעזור לעסקים, אנחנו צריכים להיות שם בשבילם.

אנחנו צריכים לדעת איך אנחנו לוקחים את המותגים שאנחנו מנהלים ולוקחים אותם לקצה מבחינת ביצועים.

מבחינת חשיפה מבחינת הכוח של המותג שלהם ואנחנו יכולים לעשות את זה.

יש ביכולת שלנו לעשות את זה.

תגבירו את החשיפה של הלקוחות שלכם ברשת

הוא ראה איזה סרטון מגניב בטיקטוק או ביוטיוב.

אנחנו אלה שבסופו של דבר המנוע צמיחה של העסק.

יש בידיים של כל מי ששומע שהוא בתחום השיווק המון אחריות. 

כמובן תלכו על זה, תתנו תמונה אמתית ותעשו את כל מה שאתם יכולים.

אבל מהצד השני, אם אתם מרגישים שיש לה כוח שיהיה לכם קשה לסגור אותו.

לא לסגור אותו סליחה.

יהיה לכם קשה להגיע אתו לתוצאות, או אתם יודעים שאתם יכולים לסגור את העסקה.

אבל פחות להצליח עם אותו לקוח.

אל תעבדו עם לקוח – אם אתם לא מרגישים שאתם יכולים לעזור לו

אז אני חושב שעדיף פשוט לא לקחת את אותו.

פשוט להגיד לו, תקשיב, אני חושב שהעסק שלך נפלא.

אבל אני חושב שזה משהו שאני פשוט לא יכול להצליח איתו.

אני יכול להמליץ לך על איקס וואי זייד שהם באמת קולגות שלי.

ואני יודע שהם עושים עבודה טובה וגם אני יודע שהם התעסקו עם עסק כמו שלך.

עכשיו, יש כאלה שיקראו ויגידו מה, אני לא אסגור עסקה, אני אתן כסף לאחרים?

אני יכול להגיד לכם את זה בצורה חד משמעית ובצורה הכי פשוטה.

ברגע שאתם תעשו את זה יעשו את זה גם עבורכם, ובגדול.

מי שנותן והוא איש מקצוע אמיתי והגון ומקצוען.

העבודה תגיע אליו בכמויות.

ואני יכול להגיד לכם, אותו לקוח שהעברתם אותו לאיש מקצוע שיעזור לו.

בהזדמנות הראשונה שתהיה לו על מי להמליץ, הוא ימליץ עליכם.

אותו בן אדם ואותו קולגה שהמלצתם עליכם יעשה את אותו דבר.

זה אני יכול להגיד לכם את זה בוודאות.

(מוסיקה)

סוף הפרק

אז הגענו לסוף הפרק על קלישאות שיווק.

אני רוצה להזמין אתכם לעקוב אחריי באינסטגרם, יוטיוב, לינקדין, פייסבוק, ווט אוור אני שם.

אם בא לכם לקבל את המדריך שלי למערכת הפרסום של פייסבוק, יש לכם לינק בדסקריפשן.

אני שוב שוב מודה לכם, לא מובן מאליו שאתם שומעים.

יש לנו עוד המון פרקים מעניינים.

המון אורחים שהולכים להתארח ולתת לכם הרבה מאוד ערך.

אולי איזה גבייה קטנה, אם זה משווקים ו שבעצם אומרים לעצמם וואלה.

יכולתי להעביר את זה למישהו אחר,

אני ידעתי שיהיה לי קשה איתו.

בואו נעזור לעסקים, בוא נהיה איתם, זה הדבר הכי חשוב.

נתראה בשבוע הבא. ביי.

(מוסיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש