פרק 41 - מסע לקוח דיגיטלי - הדרך שהופכים מישהו זר ללקוח משלם

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 41 בפודקאסט לבן על שחור דיברתי על מסע לקוח דיגיטלי.

או משפכי שיווק (כל אחד קורא לזה אחרת).

נושאים מתוך הפרק:

מה זה מסע לקוח דיגיטלי?

למה כיום מאוד קשה למכור בלי מסעות שכאלה? 

איך הפתרון הזה עוזר במכירות? 

דברים שחשוב לדעת כשבונים מסע לקוח דיגיטלי? 

טיפים וטריקים שיעזרו לכם להצליח בפרסום בדיגיטל

תמלול הפרק:

ברוכים הבאים פרק 41 של הפודקאסט לבן על שחור, שיווק, מיתוג, אסטרטגיה ודיגיטל.

הפרק הזה אני הולך לדבר אתכם על מסעות לקוח בדיגיטל.

ואני חושב שזאת הצורה הטובה ביותר כדי להפוך לקוח ממישהו שלא מכיר אותנו למישהו שרוצה להביא לנו כסף.

אז אנחנו נעבור למוזיקה ונתחיל עם הפרק.

(מוזיקה)

מסע לקוח דיגיטלי – בואו נתחיל…

אז בעצם למה אני מתכוון שאני אומר מסעות לקוח בדיגיטל.

זה מאוד שונה ויש לזה גם כמה שמות שונים יש כאלה שקוראים לזה מסעות  לשיווק.

יש כאלה שקוראים לזה מסעות לקוח, אבל בעצם כל מי שמדובר באותו דבר.

שכל כל הדברים מובילים לאותו רעיון.

הרעיון הוא להעביר את הלקוח בסדרת תכנים שיהפכו אותו מבן אדם זר לחלוטין.

למישהו שרוצה לשלם לנו כסף.

עכשיו, הדבר הזה דורש מיומנות מאוד גבוהה והכנה של מסלול מוכן מראש.

שבעצם כל התכנים מוכנים.

וכל מה שנשאר לנו לעשות זה רק להפגיש את הלקוח הפוטנציאלי בתוכן הנכון בכל שלב שהוא נמצא.

עכשיו הרעיון המרכזי, לדעתי בכל היצירה של אותו משפך שיווק או מסע לקוח דיגיטלי.

זה להבין מה הלקוח צריך בשביל המיר.

עכשיו, אני יכול להגיד לכם שהמסלולים בדרך כלל תמיד עוברים שינויים ושיפצורים.

לפי ההתנהגות של הלקוחות בשטח,אבל הרעיון המרכזי הוא אותו רעיון.

זה איך אנחנו מבינים מה ההתנגדויות של אותו לקוח, מה החשקים שלו.

מה זה בעצם מסע לקוח דיגיטלי?

ואת כל הדברים האלה אנחנו נדבר עליהם בפרק הזה.

אז קודם כל אני רוצה להגיד שמדובר בשביל לבנות את אותו מסלול.

צריך שיהיה ידע בשיווק ולהכיר את הקהל הלקוחות שלנו.

אם מדובר בבעלי העסקים אז זה מידע שכבר די.

יש אצלכם כי אתם נמצאים מה שנקרא ברצפת המכירה.

ואתם מבינים למה עסקאות בעצם נופלות לכם.

אתם שומעים מהקהל את ההתנגדויות ובעצם.

איך להתמודד אם התנגדות של הקהל?

באותם תכנים אנחנו יכולים לענות על התשובות הרלוונטיות לפני שיחת מכירה.

בעצם, אם נגיד לקוח נגיד בעל עסק, הלקוחות אומרים לו שהמחיר שלו יקר מדי.

אז בעצם אם אנחנו נציג לאותם לקוחות תכנים שמראים כמה המוצר שלנו הוא השירות שלנו.

עוזר לאנשים ומחזיר את עצמו בכסף, או מצדיק את הכסף שהם משלמים עליו.

אז בעצם בעיית המחיר היא כבר לא תהיה בעיה כי הערך יהיה שווה את הכסף הזה.

אז בעצם אותם פעולות הם כדי לחסוך לאותם אנשי מכירות או לנו.

כבעלי עסקים או למשווקים עבור אותו או בעלי עסקים שהם משווקים.

את כל הדרך והמסע שכנועה כדי שאותו לקוח יהפוך למכירות ואנחנו עושים את זה בצורה שהיא יותר מתוחכמת.

ויותר פחות מה שנקרא נודניקית.

אנחנו נותנים ללקוח את ההבנה ואת כל מה שאנחנו רוצים להעביר לו עוד לפני בכלל שהוא מגיע אלינו.

זאת אומרת שהלקוח, אם אנחנו נכנסים למיינד סט הפסיכולוגי שלו.

הוא מרגיש שאת ההחלטה שאנחנו כווינו אותו.

תרגישו את הפסיכולוגיה של הלקוחות שלכם

הוא מרגיש שהוא עשה את זה לבד ויש לזה המון השפעה רצפת המכירה.

זאת אומרת שאנחנו כבר, אנחנו מרגישים שהלקוחות סוגרים אצלנו יותר עסקאות.

אנחנו רואים שה רמת מוכנות והבשלות של הלקוח ל לסגור עסקה עולה משמעותית.

בעצם כל הדבר הזה חוסך לנו המון, המון זמן.

בשיחות מכירה ובספיצ'ים קבועים, ובעצם מביאים לנו לקוחות הרבה יותר מבושלים.

אז כל הנושא בעצם של הפרק הזה התחיל מקורס שאני מעביר ואני רוצה כאילו.

כל מי שבעלי עסקים או משווקים  ששומעים את הפודקאסט.

והם חושבים לעצמם זה נשמע לי כמו נושא מורכב מדי.

זה חלק מהקורס שאני מעביר שהוא בעצם מלמד איך עושים שיווק דיגיטלי ויש את הלינק בדיסקריפשן

אז אתם יכולים להיכנס.

מי שצריך עזרה ויש שם חבילות של שיעורים שאתם יכולים לרכוש.

וגם אם אתם צריכים שיחת היכרות אז כמובן ובאהבה בוא נכיר.

נראה מה הצרכים שלכם ונתקדם הלאה.

אז בעצם מאותם לקוחות שלומדים אצלי וגם משווקים שלומדים אצלי אנשים שכבר עובדים בסוכנויות דיגיטל ובמשרדי פרסום.

מה שעבד פעם לא בהכרח עובד היום…

אני רואה המון המון את אותה מה שנקרא, זה לא טעות, זה משהו שעבד בעבר והיום כבר פחות עובד.

למה אני מתכוון?

אני מפרסם בפייסבוק מאז שבעצם התחיל כל הנושא הזה של הקידום הממומן ברשתות החברתיות.

המרות.

היום בשנת 2021 מסע לקוח דיגיטלי הופך ונהיה יותר קשה.

מה הכוונה?

יש היום המון רעש פרסומי.

מסע לקוח דיגיטלי – והמון רעש פרסומי

כל אחד כמעט מפרסם ברשתות החברתיות זה נהיה מה שנקרא השתיים עשרה שנות לימוד של עולם הפרסום.

לכולם יש דפים עסקיים בפייסבוק, גם עסקים שהפייסבוק קשור אליהם וגם עסקים שלו.

ומה שקורה בעצם זה שהלקוח ברגע שהוא יש לו איזה כוונת רכישה מסוימת.

או שהוא נכנס לאתר מסוים שמראה על כוונה מסוימת של רכישה.

בעצם אנחנו וכל המתחרים שלנו מנסים לשכנע את אותו בן אדם לקנות אצלנו.

עכשיו מה קורה בפועל.

ואיך פייסבוק יש להם את המידע הזה?

כל מי שמפרסם בדיגיטל או קצת מכיר את המונחים היותר מתקדמים.

בעצם היום בכל אתר מכירות או אפילו אתרי תדמית.

מה זה הקוד פיקסל של פייסבוק?

קיים קוד שנקרא הפיקסל של פייסבוק ובעצם הפיקסל הזה מאפשר מעין מראה של פייסבוק לתוך האתר שלנו.

בעצם הוא יכול לדעת מה הפעולה היא נחשקת שלנו באתר ואיזה אנשים עם איזה כוונה נכנסים לאותו אתר.

עכשיו, אותו פיקסל שיש לנו באתר, יש אותו בעוד מיליוני אתרים.

אז ככל שבן אדם נכנס לכמה וכמה אתרים מאותו סוג שמוכרים בערך את אותו מוצר או שירות.

בעצם פייסבוק מבינים שלאותו בן אדם יש כוונת רכישה מסוימת.

והם מנסים להציג לו את הפרסומות הרלוונטיות ביותר.

זה גם סוג של מסע לקוח דיגיטלי

אז כמובן, הפרסומות יהיו של אותו דבר שיש לו כוונות רכישה כלפיו.

מה זה אומר בעצם?

זה אומר שמי שמהמפרסמים שיצליח להיות הכי מעניין הכי משכנע עם הכי הרבה ערך.

עם המחיר הכי טוב, עם ההצעה הטובה ביותר הוא זה שבסופו של דבר יזכה באותו לקוח.

אז אם אני חוזר שוב למה שהיה פעם.

מסע לקוח דיגיטלי – קשור למסע החיפוש הפרטי של הלקוח

פשוט אותו בן אדם חיפש משהו.

אין הרבה רעש ותחרות הוא רואה אותנו והוא קונה. היום אנחנו וכל המתחרים שלנו מופיעים לאותו הלקוח ויש אנשים שמה לעשות.

מה זה אומר בעצם?

זה אומר שהיום, הלקוח מה שנקרא כבר לא עובד עליו.

בזמן הנכון כי את זה כולם עושים.

ולאחר מכן להתחיל לשכנע אותו שאנחנו זה הבחירה הטובה ביותר.

לדוגמה, האם אנחנו חנות מוצרי חשמל ומישהו מתלבט אם לקנות טלוויזיה של אל.ג'י. או של סמסונג.

ויש לנו בערוץ Youtube שלנו סרטון שמשווה בין שתי הטלוויזיות והצגנו את הדברים הטובים בכל אחד.

ואת הפחות טובים והבאנו את ההמלצה שלנו.

תוכיחו ללקוח שאתם מקצועיים

בעצם הלקוח רואה שאנחנו מקצועיים והצלחנו להוריד לו את הדילמה של איזה מוצר לבחור.

אז הסבירות שהוא יקנה אצלנו הולכת וגדלה הוא מבין שאנחנו יותר מקצועיים.

אז כמובן שגם אחרי זה נצטרך להביא הצעה טובה.

אם נהיה יקרים פי כמה וכמה אז כנראה שנאבד את הלקוח.

צריכים שיהיה המלצה, המלצות סליחה על השירות שלנו.

שיש אצלנו מענה זמינות מלאי גדול, אספקה שהיא בטווח סביר.

זאת אומרת שאם אנחנו מזמינים היום ונקבל עוד חודש טלוויזיה זה נראה לי קצת מוגזם.

היום כל חנות צריכה לדעת לספק את המוצרים בצורה די מהירה אם לא היום למחר, אז לפחות בטווח של שבוע.

אז בעצם נכנסים כל כך הרבה משתנים שמתחילים להשפיע על ההצעה של אותו לקוח.

אז בעצם אותו מסע שאנחנו בונים ללקוח, זה ממש אפשר להסתכל על זה כ,  מה זה אפשר להסתכל על זה.

זה פשוט צריך לבנות את זה ככה.

צריך לבנות את זה כתרשים זרימה שפשוט מתחיל לבנות סביב הלקוח שיש לו איזה כוונה מסוימת.

סדרת מסרים שמתאימה לאותו לקוח.

לדוגמה, אם אנחנו מקדמים, נחזור לחנות חשמל ואנחנו מקדמים.

אנחנו רוצים למכור טלוויזיות בגודל מסוים נניח, 65 אינטש.

תהיו נאמנים למותג שלכם

אז כל מי שמחפש טלוויזיות ויש לו את הכוונת רכישה הזאת.

אנחנו נציג לו תוכן מסוים שהתוכן הזה אומר.

איזה טלוויזיה בגודל 65 אינץ כדאי לבחור ונראה לוגואים של המותגים המובילים.

שכנראה לכל לקוח שרוצה לקנות טלוויזיה, הוא מתלבט לגביהם.  

ובסרטון הזה אנחנו ניתן לו תוכן שרלוונטי אליו שמציג לו מה היתרונות והחסרונות של כל מותג. 

ולאחר מכן כל מי שצפה ברוב הסרטון.

אנחנו נסמן אותו באמצעות קהלים מותאמים אישית.

של לצורך העניין 50 דקות, סליחה.

חמישים אחוז בסרטון ואז לאותו קהל אנחנו נוכל לחזור עם הקטלוג. טלוויזיות 65 אינטש עם מוצרים.

ושלב הבא, זה כל האנשים שנכנסו לאתר וצפו במוצרים מסוימים, אנחנו יכולים לחזור.

והוסיפו לעגלה נגיד ולא רכשו.

מה לעשות אם לקוחות שלא רוכשים?

נוכל לחזור אליהם באמצעות רימרקטינג דינמי עם המוצר שקנו.

ולספר להם שזמני האספקה שלנו הם פחות משבוע, שכוללים גם הובלה והתקנה בחינם.

וגם אם זה לא עזר ועדיין לא הייתה רכישה.

אנחנו יכולים בשלב הבא להציג להם קופון עם עשר אחוז  הנחה ולראות איך אנחנו נועצים את העסקה הזאת.

עכשיו הדוגמא שנתתי, היא מדברת על, על סחר אלקטרוני וסחר דיגיטלי.

אבל בעצם אותו סדרת פעולות יכולות להיות גם לנותני שירות ואנשים שעובדים באתרי תדמית עם לידים.

זה לא משנה מה אנחנו מוכרים.

אלא איך אנחנו בעצם סוגרים את ההתנגדויות שיכולות לצוץ אצל כל קהל, לגבי המוצר או השירות שלנו.

אז זה בעצם אחת הנקודות ואיך אנחנו צריכים לשנות בחשיבה שלנו.

איך אנחנו בעצם מפגישים את אותו קהל יעד עם המוצר או השירות שלנו.

ואיך אנחנו הופכים להיות אלה שמצליחים להתבלט מכל הרעש באמצעות התוכן.

ולהציג את המוצר הנכון, בזמן הנכון עם ההצעה הנכונה וכמובן להיות הכי משכנעים.

עכשיו הדבר הבא שרציתי להגיד לכם עליו.

אל תפחדו להיות משכנעים

זה את כל הנושא של איך אנחנו בעצם תופסים את קהל היעד הרלוונטי ביותר.

מכל האנשים שאנחנו בעצם מטרגטים אותם על ידי כל הדברים הדמוגרפיים.

אם מדובר בעצם בקהל שהוא על בסיס גילאים ועל מסע לקוח דיגיטלי.

תחומי עניין או כל דבר כזה או אחר.

ואחד הדברים שיוצרים.

בעצם יש שתי דברים שיוצרים מחויבות אצל הקהל כדי שאנחנו נבין אם באמת מדובר במישהו במירכאות רציני.

שבאמת רוצה לקנות את המוצר והתחייבות אנחנו מייצרים אותה או בזמן או בכיס.

זאת אומרת שכרגע אנחנו, אם נגבה לצורך העניין עשר שקל או עשרים שקל.

כדי לצפות בקטלוג טלוויזיות שלנו.

כנראה אף אחד לא ישלם. אבל אם בן אדם נתן לנו מהזמן שלו.

שזה משאב לא פחות יקר, אז כנראה שהכוונה שלו היא הרבה יותר רצינית כלפי המוצר או השירות.

משמעות הדבר זה.

שכנוע ופרסום זה לא מילים גסות…

שאם אנחנו חוזרים לסרטון שיצרנו, שיצרנו שמשווה בין כל הטלוויזיות ופיסת התוכן הזאת.

היא כעשרים דקות של סרטון שממש סורק את הטלוויזיות את היתרונות, את החסרונות.

אז אם אנחנו יוצרים קהל על בסיס חמישים אחוז מהצפייה בסרטון.

מדובר על עשר דקות שהבן אדם צריך לצפות בהשוואה טלוויזיות.

זאת אומרת שאם הוא נתן לנו עשר דקות מהחיים שלנו וכל מי שמתעסק בדיגיטל מבין מה זה עשר דקות.

אז זה אומר שהבנאדם כנראה מחפש טלוויזיה ויש לו כוונה לרכוש.

אם לא ממש עכשיו, אז כנראה ממש בקרוב והוא עדיין בתהליכי בדיקה.

אז ברגע שהוא נתן לנו את המשאב היקר שלו שנקרא זמן.

אז אנחנו יכולים להבין שהקהל הזה הוא סופר חם ומה שנשאר לנו זה פשוט לנסות להבין.

איזה התנגדויות יכולות לצוץ לאותו לקוח בראש שלו ולנסות לפתור לו אותם באמצעות תוכן שמתאים.

וברגע שנסגור לו את כל ההתלבטות, כנראה שתהיה רכישה בסוף.

אז כמו שאתם מבינים, וכמו שאמרתי כבר קודם.

פשוט להפגיש את אותו הטלוויזיה מול אותו הבנאדם וזה מסע לקוח דיגיטלי.

זה כנראה יכול לעבוד ברגע שהלקוח ממש נמצא בשלב שהוא סגור על הטלוויזיה.

זה הדגם זה מה שאני רוצה.

תדעו לומר מה אתם רוצים

אני צריך פשוט איזה מבצע טוב או איזה הצעה שהיא ממש ממש טובה ופשוט תהיה רכישה.

אבל בינינו, כמה אנשים כאלה יש? הרבה אנשים לא מבינים בסוגים של טלוויזיות.

ולמרות שהמחירים של הטלוויזיות ירדו, עדיין מדובר בהחלטה שעולה אלף חמש מאות, אלפיים,  ארבעת אלפים שבעת אלפים שקלים. 

תלוי באיזה דגם.

וזה לא מעט כסף והאנשים צריכים לחשוב והם רוצים להבין ולהיות בטוחים בעצם.

שהם קנו את המוצר המתאים להם ביותר. זאת אומרת האם זה סמארט טי. וי ? פור. קיי?

כן, נטפליקס, לא נטפליקס.

כל הדברים האלה הם פקטור משמעותי שיכול לסגור את הרכישה. כמה שנהיה יותר מפורטים בתוכן שלנו.

וכמה שלא נחשוב שכל דבר הוא מובן מאליו, זה יעזור לנו בתהליך הרכישה.

הרבה פעמים אנחנו בתור אנשי מקצוע בתור משווקים ובעלי העסקים.

אל תקחו שום דבר כמובן מאליו

אנחנו חושבים שתחום הפעילות שלנו בתחום הידע שלנו זה משהו שיש אותו לכולם. וזה במציאות ממש לא ככה.

זה שאנחנו עובדים בחנות חשמל ומבינים בטלוויזיות ודגמים זה לא אומר שלאדם הפשוט זה אומר משהו.

הוא לא יודע שאם נגיד אומרים לו אולטרה אייג.די. האם מדובר בפור. קיי?

מה הרזולוציה?

קצב ריענון של הטלוויזיה, טלוויזיה חכמה?

אני יכול לראות בה נטפליקס?

אני לא יודע.

ככה הקהל הרגיל חושב.

הוא לא מבין כמוכם בתחום הפעילות שלכם.

לכן אנחנו בתור האנשי מקצוע צריכים ללוות את הלקוח.

תלוו את הלקוח כאנשי מקצוע

להסביר לו ולתת לו את כל הפתרונות למה שנקרא לחשקים ולמשהו צריך או רוצה.

ובעצם אותה ההבנה של מה אנחנו שומעים מרצפת המכירה ואיזה התנגדויות ואיזה שאלות אנחנו מקבלים.

כמה שנצליח לענות עליהם יותר כחלק מהמסע הדיגיטלי שלנו או המשפחה שיווקי.

ככה אנחנו יכולים בצורה שהיא היא די אוטומטית להעביר רכישות בעצם בדיגיטל.

או אם מדובר במוצר או שהם עשירים לידים.

אז בעצם להביא את הליד ברמת מוכנות הרבה יותר גבוהה.

עכשיו, אני יוצא לי לראות בתור מישהו שמתעסק בדיגיטל ומלמד את זה.

יוצא לי לראות הרבה בקבוצות של אנשים של לא של האנשים, של אנשים שמתעסקים בדיגיטל.

כל מיני אנשים שמפרסמים בקבוצות את הביצועים שלהם על טופס לידים של פייסבוק.

שיש להם ליד בשבעה שקלים וכל הכבוד.

ועם הניסיון אני הבנתי שליד  בשבעה שקלים כמובן זה נחמד וזה יפה.

אבל בסופו של דבר אנחנו רוצים לתרגם את הלידים האלה למכירות.

והמשמעות בטופס לידים של פייסבוק, בשביל לעבוד עם מנגנון שכזה עם טופס לידים שכזה.

אנחנו מאבדים פה דבר שחסר באותו טופס.

תיקחו הכול בידיים פתוחות

ואם דיברנו על זה שאנחנו יוצרים מחויבות אצל אדם או בזמן, או בכסף.

אז פה אין את ה, לא זמן ולא כסף.

זאת אומרת ש הפעולה.

שהוא פותח את הטופס לידים הפרטים שלו כבר בפנים והוא לוחץ שלח.

רמת המחויבות שלו היא מאוד נמוכה.

בגלל זה כל מי שמשווק כבר מכיר את הלידים ש מגיעים מאותו טופס.

שבדרך כלל, אם חוזרים אליהם בזמן יחסית רחוק זה אנשים שבכלל לא זוכרים שהם השאירו פרטים.

זה אנשים שהרבה פעמים אומרים שזה בטעות וכל מיני תירוצים וסיבות כאלה ואחרות.

אז אני לא אומר שה טופס לידים זה משהו שלא צריך להשתמש בו.

אני אומר שהוא מתאים ספציפית לעסקים שיש להם צוות מכירות מיומן שכל הילדים נשפכים למערכת סי.אר.אמ.

שהם יודעים להוציא שיחה אוטומטית וישר ש הליד מגיע,  שמה ש נקרא מכים בברזל בעודו חם.

ובעצם מה שקורה בעסקים שהם יותר קטנים.

תחזרו לליד כמה שיותר מהר – אבל לא מהר מדי!

זה שבמקרה הטוב חוזרים לליד אחרי 24 שעות.

ובמקרה הסטנדרט שאני מכיר גם אחרי 48 שעות.

אותו הליד כבר אין לו מושג מי אתם.

הוא לא יודע מי אתם, למה הוא השאיר פרטים.

הוא שכח שהוא רוצה את המוצר הזה בכלל או את השירות.

ואנחנו שומרים את הלקוח גם אחרי השארת הפרטים.

לא בדיוק קיבל.

תסירו מחסומים

גם בישראל יש כמה כוכבים, אבל הרוב בארצות הברי, שהם עושים עבודה מדהימה בעולם הדיגיטל.

חברות כאלה בישראל אני יכול לציין לטובה את מנדיי דוט קום, וויקס שעושים עבודה מעולה.

והמון פתרונות של מערכות סי.אר.אמ. למיניהם בארצות הברית ובעצם אותם פתרונות סאס שזה בעצם סופט וואר אז א סרוויס.

שזה פתרונות מחשוב בענן בדרך כלל.

תהיו עם פתרונות יצירתיים

שהם מציעים איזה פתרון במודל של תשלום פר חודש, לפי חבילה שאתה בוחר.

ובעצם אותם פתרונות יודעים לקחת את הלקוח ולהעביר אותו מסע דיגיטלי שבאמת מסביר לו על המוצר.

מסביר על הפתרון.

לוקח אותו ל טוטוריאלים לאיך המוצר נראה בשטח, לקוחות ממליצים, שאלות ותשובות.

בעצם בלי מגע יד אדם אותו לקוח פוטנציאלי מקבל תשובות לרוב השאלות שלו.

ברגע שעושים את העבודה כמובן כמו שצריך.

וברגע שהלקוח עשה את ההחלטה והוא מבין שזה המוצר בשבילו.

הוא מבצע הרכישה בצורה עצמאית לחלוטין ללא איש מכירות, הכל מתבצע בדיגיטל.

עכשיו זה לא אומר שחברות כאלה אין אנשי מכירות.

אבל תבינו את הפריבילגיה שאותם חברות אנשי מכירות פונים רק ללקוחות הכי טובים.

כדי לבצע העמקות מכירה.

זאת אומרת שאותם אנשי מכירות בכלל לא פונים לאנשים שהם לא לקוחות.

הם פונים לאנשים שהם לקוחות כדי להציע להם עוד שירות או עוד מוצר משלים.

תמכרו ללקוחות קיימים

או כל מיני דברים כאלה ואחרים.

הנקודה האחרונה שאני רוצה לגעת בה.

אנחנו בעצם לא מציגים את כל השלבים האלה למיליוני אנשים או מאות אלפים או עשרות אלפים.

אנחנו מציגים אותם את כל השלבים לאנשים שהראו כוונה של צורך למוצר או לשירות שלנו.

את התוכן ואת הדברים שפייסבוק אוהב ומקדם אותם מה שנקרא בשמחה.

אנחנו מראים את זה להמון אבל ברגע שהאמון לוקח צד ומתקדם אתנו.

גם עסקים קטנים וזה משהו שהיום פשוט רק להציג מודעות.

זה משהו שיכול לעבוד.

אבל זה יכול לעבוד לזמן קצר ברגע שהמודעה תמצא את הקהל שמוכן לרכישה.

אם אנחנו מוצר או שירות שאנחנו צריכים במרכאות.

כל מסע לקוח דיגיטלי לשכנע את הקהל ולייצר אצלו צורך או לגרום לו לרצון, אז אנחנו נצטרך לבצע את הפעולות האלה.

סיכום מסע לקוח דיגיטלי

(מוזיקה)

אז הגענו לסוף הפרק. אני רוצה להגיד לכולכם תודה רבה שאתם מאזינים כל שבוע.

מי שהזכרתי כבר בפרק הזה את הקורס שלי.

מי שרוצה לייצר לעצמו מסע לקוח כזה, אני עושה את זה בדיוק בקורס שלי.

יש לכם לינק בדסקריפשן.

אם אתם עדיין לא עוקבים אחרי באינסטגרם, ביוטיוב בפייסבוק.

זה הזמן, תנו לייק, תנו תגובות. תעשו הרבה כיף. זה שווה את זה.

צרו איתי קשר

בנוסף, אני נותן בחינם מבנה לדף נחיתה, ממש ממיר וטוב שעשיתי, גם את זה.

יש לכם בלינק בדיסקריפשן.

ופשוט אתם נרשמים, כתובת מייל, מקבלים את המבנה ישירות למייל בצורה אוטומטית.

ופשוט תבנו לכם דף נחיתה.

שכל פעם מחדש להמון סוגי עסקים זה עובד לי מאוד טוב ואני גם בטוח שזה יעבוד לכם.

 אז, אני רוצה להגיד לכם המון, המון תודה שאתם מאזינים ואנחנו נתראה בפרק הבא.

יאללה ביי.

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש