פרק 39 - אותנטיות בשיווק ובפרסום

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 39 בפודקאסט לבן על שחור הצגתי את הגישה שלי לגבי אותנטיות בשיווק ובפרסום.

נושאים מתוך הפרק:

למה אני מתכוון כשאני אומר אותנטיות בשיווק ובפרסום?

 האם כל עסק צריך להיות אותנטי? למה צריך אותנטיות בשיווק?

אותנטיות בשיווק היא דבר חשוב מאוד.

תמלול הפרק:

ברוכים הבאים פרק 39 של הפודקאסט לבן על שחור, שיווק, מיתוג אסטרטגי ודיגיטל.

הפרק הזה הוא בנושא אותנטיות בשיווק ובפרסום.

ואני רוצה להציג לכם ולדבר איתכם על איך בעצם אותנטיות עוזרת לנו בעסקים.

ואיך הדבר הזה מתפרש בצורה מאוד מאוד טובה מול קהל היעד שלנו.

ואיך זה עוזר לנו בפרסומים השונים.

אז אנחנו נעבור למוזיקה ונתחיל עם הפרק ונדבר על אותנטיות בשיווק.

(מוזיקה)

הפרק עצמו – בואו נדבר על אותנטיות בשיווק

אותנטיות בשיווק היא דבר חשוב מאוד.

אז הדבר הראשון שנתחיל אותו בעצם זה למה אני מתכוון שאני אומר אותנטיות בעסקים.

אני מפרסם ברשתות חברתיות ובכלל, בעולם השיווק והפרסום הרבה זמן.

ואני יכול להגיד לכם שהעולם הזה מאוד השתנה בכל הגישה של הפרסומים ואיך שהם נראים בפועל.

זה בא לידי ביטוי בהרבה דברים שאני זוכר.

ופעם זה פשוט היה עובד בצורה מאוד מאוד טובה.

עכשיו בתור מישהו שמפרסם בדיגיטל לא מעט עסקים ולא מעט זמן.

אני יכול להגיד לכם שזה זיהיתי את המגמה הזאת כבר לפני כמה שנים.

ובאמת אני שם לב שככל שעובר הזמן כל הפוסטים וכל הפרסומים.

פשוט עובד פחות טוב.

מה זה בעצם אותנטיות בשיווק?

יש חשיבות מאוד גדולה לכל הנושא האותנטי.

עכשיו אני אסביר למה אני מתכוון שאני אומר את מה שאני אומר אותנטי.

בעצם של אנשים שמשתמשים במוצר שלנו, בלקוחות שלוקחים מאיתנו שירות.

בתמונות שלנו כבעלי עסקים.

כל דבר בעצם שהוא תמונה אמיתית, מה שנקרא חיה מהשטח.

אלו דברים שפשוט עובדים נהדר בדיוק כמו אותנטיות בשיווק.

טקסטים שמשתלבות או סרטוני אנימציה.

אז זה מאוד מתבטא בכל מה שקשור לניהול רשתות חברתיות.

אני מדבר גם הרבה מהמאזינים הם בעלי העסקים ועסקים קטנים וגם משווקים וחשוב שכולם ישקיעו בנושא של אותנטיות בשיווק.

אני אתחיל מבעלי העסקים ואתם יודעים מה זה דרישה גם לכאלה שהם משווקים והם עם סוכנויות.

דיגיטל ומשרדי פרסום.

חייב להכניס יום צילום בצורה שהיא מאוד.

מאוד עם תדירות יותר גבוהה ממה שיש כרגע.

למה אותנטיות היא דבר חשוב?

החומרים שאנחנו צריכים כדי לנהל את עצמנו טוב בדיגיטל הם די גדולים.

וכל מי שעושה צילומים אחת לשנה או 2 ,3 פעמים בשנה, זה פשוט כבר לא מספיק,

אנחנו צריכים לייצר חומרים בתדירות הרבה יותר גבוהה.

ואז להשתמש בחומרים שבעצם יצרנו כדי להגיע לקהל היעד זה פשוט עובד יותר טוב.

אז הפנייה קודם כל למשרדי הפרסום, אתם עובדים עסקים מסוימים חשוב שתעבדו עם אותנטיות בשיווק.

תראו איך אתם משלבים כמה שיותר ימי צילום כדי לאסוף חומרים.

בעלי העסקים אתם צריכים להניע ולהוסיף חומרים ולשלוח חומרים למשרדי פרסום ולמשרד דיגיטל שלכם.

זה משהו שהוא סופר חשוב.

איך אפשר להיות אותנטיים יותר?

זה נותן להם המון חומר לעבוד אתו בעצם.

איזה קשה או שרואים אותו ורואים את הדברים האמיתיים שקורים בו.

זה משהו שפשוט עוזר להביא לקוחות.

אז באמת זה פנייה לבעלי עסקים שיש להם משרד פרסום פרסום או סוכנות דיגיטל.

באמת תשלחו לאנשים שמטפלים לכם בסושיאל להיות אותנטיות בשיווק.

חומרים ואפילו ביוזמתכם תידרשו ימי צילום לעיתים תכופות יותר.

ובאמת תנצלו את כל היופי שיש לכם בעסק כדי להוציא אותו החוצה בצורה אמיתית.

אחד הדברים שהכי מציקים לי אישית בעולם זה אתרים שאני נכנס אליהם.

איך הופכים אתר לאותנטי יותר?

ואני נכנס לקטגוריה של הצוות שלנו או אודות ובעצם, שם אנחנו רואים את התמונות הכי מוזרות שאנחנו יכולים לדמיין.

עכשיו תדמיינו איך עסק סליחה, איך לקוח שמגיע לאתר של עסק.

מה הוא מרגיש כלפי העסק שהוא רואה את הדבר הזה, אני אתאר לכם בדיוק מה הוא רואה בהרבה אתרים.

הגיע מעצב שבנה את האתר.

עיצב את האתר והוא בעצם בחר באחד המאגרים תמונות אילוסטרציה של צוות.

או צוות עובד או איזה בן אדם.

שלפעמים בצוות הזה יש אנשים שהם אסיאתיים או אנשים שבכלל לא נראים ישראלים.

עם בגדים שהם נכונים לשנות התשעים בכלל ולא לשנות 2000.

והוא לא רואה את הפנים האמיתיות של הבעלים של העסק.

של הצוות שהוא שעובד שם באמת, הדבר הזה מוריד מהאמינות שלנו בצורה שפשוט מוציאה אותנו לא טוב.

אם הצלחנו לקנות את האמון של אותו בנאדם בהצעת ערך הייחודית שלנו.

אם המחיר היה כבר רלוונטי.

יכול להיות שהרסנו את הכל.

מי יכול לעזור לעסק שלכם להיות עם יותר אותנטיות בשיווק?

אז הדבר הזה זה משהו שאני רואה אותו בהרבה אתרים שבעצם הם אומרים או.קיי.

יש פה תמונה של צוות.

התמונה הזאת נראית טוב כי הייתה באיכות גבוהה באיזה מאגר ולא בא לנו לצלם עכשיו עם הסמארטפון את העובדים שלנו והעובדת הזאת לא רצתה, והעובד הזה רצה.

ואני אומר לכם שהדבר הזה הוא חשוב.

אנשים רוצים לדעת ממי הם קונים, הם רוצים לדעת ולראות את הדברים האמיתיים שקורים.

עכשיו, כמובן אם מדובר בעסק או יותר נכון מותג שהוא מאוד גדול.

אם נכנסת לאתר של נייקי אתה לא צריך שם לראות את התמונה של המנכ"ל הסמנכ"ל וכל הדברים האלה.

וכמובן יש אלפי עובדים אם לא עשרות אלפי ובאמת אין מקום להציג את כולם.

למרות שמי שירצה לדעת מזה מנכ"ל נייקי יכול לדעת את זה ממש בקלות.

אבל בסופו של דבר אם אנחנו עסקים שהם קטנים.

שבדרך כלל גם בעל העסק הוא זה שנותן את השירות בפועל בסופו של דבר.

או יש לנו איזה סיפור משפחתי או עסק משפחתי או עובדים ואנחנו ממש משפחה של עובדים.

15 עובדים, 12 עובדים, אז פשוט תראו תמונות אמיתיות.

תהיו אמיתיים ואותנטיים

שרשום ח משה איש מכירות.

ואז שאתה יוצר קשר משה מתקשר אליך, ומשה הוא בן אדם נעים וכיפי.

ומסביר לך ואומר לך את כל מה שרצית לדעת.

אז הדבר הזה יש לו משמעות גדולה בכל מה שקשור לאתר ובכלל לכל הנושא השיווק.

(מוזיקה)

עכשיו, אם נסתכל על ערוצי הפרסום שלנו ב  social.

אנחנו נראה איך מתנהגים בעצם אנשים שהם הם לא מותגים או לא.

בעלי העסקים, הם מתנהגים בצורה שהיא מאוד אותנטית.

זאת אומרת, אנחנו נראה באינסטגרם שלהם את התמונות שלהם.

את הבילויים שלהם עם החברים, את הילדים שלהם, את האג'נדות שלהם.

ובעצם בשביל כל הפעילות הזאת האנשים האלה נכנסים לרשתות החברתיות.

הם לא נכנסים לרשתות החברתיות כדי לקבל פרסומות.

הפרסומות זה מה שמאפשר לפייסבוק או לאינסטגרם ליוטיוב לא משנה מה.

כמובן להרוויח את הכסף.

איך אותנטיות בשיווק יכולה לסייע לכם להצליח בעסקים?

אם אנחנו מתמקדים ברשתות החברתיות בעצם.

אותם אנשים שנכנסים לשם הם רוצים לראות את החברים שלהם.

את התחומי עניין שלהם והדברים האלה מתבטאים בהמון דברים אותנטיים.

זאת אומרת שגם שסתם תחשבו שאם נגיד עכשיו יש לכם איזה תחביב מסוים.

ואתם נכנסים למרקט פלייס ואתם רוצים לקנות משהו שהוא יד שניה.

ואז אתם רואים שם תמונה של מוצר שיצא מגוגל.

וליד זה אתם תראו את אותו מוצר שמישהו צילם בבית שלו.

שהתמונה היא התמונה האמיתית במוצר ליד האריזה המקורית שלו.

והכל נראה הכי טוב. למי אתם תפנו?

תהיו נאמנים למותג של העסק שלכם

כנראה שאתם תפנו לזה שיצרף תמונה אותנטית ו,תראו זה המוצר, ככה הוא נראה אצלי.

עוד פיצ'ר לדוגמא, שאנחנו נפגשים בו באליאקספרס.

אני לדעתי יש את זה גם באמזון.

זה בעצם אנחנו נכנסים לתמונות של מוצר מסוים אנחנו מסתכלים על המוצר.

אנחנו אומרים כן כזה אנחנו צריכים. גוללים טיפה למטה ומחפשים תמונות של הגולשים וצילמו.

איך המוצר הזה נראה באמת.

הדבר הזה עוזר לנו להבין אם זה באמת הדבר המוצר שאנחנו צריכים.

גם אם אנחנו יודעים שזה מה שאנחנו צריכים והכל נראה סבבה.

אנחנו רוצים לאמת את זה באמצעות התמונות האותנטיות.

אז הדבר הזה בעצם עובד עלינו.

בגלל שאנחנו נכנסים לפלטפורמות ואנחנו לרשתות חברתיות בעצם.

כדי לצרוך את התוכן הזה בצורה הזאת.

איך אפשר להיות אותנטיים יותר בשיווק?

וכל מה שהופך להיות כבר גרפיקה או איזה סרטון מונפש של טקסטים או כל מיני דברים כאלה.

המוח שלנו כבר יודע לסנן את זה, בגלל שהוא אוטומטית מבין שזה פרסומת.

עכשיו תחשבו שהתוכן שלכם מאוד.

מאוד מתאים לרשתות החברתיות.

איך באמת האנשים שרכשו מאתנו משתמשים במוצר או בשירות שלנו.

אם, לצורך העניין אנחנו אטליז אז תמונות של הלקוחות שלנו עושים על האשים בבית.

יש לנו לקוחה טובה שהיא איזה בלוגרית שהעלתה מתכונים בבית.

(מוזיקה)

עוד קצת על אותנטיות בשיווק

אחד הדברים שאני תמיד נותן כדוגמה שאני מדבר על אותנטיות ועל כמה הדבר הזה עובד באמת.

וזה מה שנקרא הוכחה אמיתית.

זה בעצם כל מה שקרה, לא רק בישראל, בכל העולם עם תכניות הריאליטי.

תוכניות הריאליטי תפסו מקום בפריים טיים בצורה שבה.

אם אנחנו מסתכלים על פעם על מה שהיה בכל מה שקשור לטלוויזיה.

היה לנו שעשועונים שהיו השתלטו על הפריים טיים.

שגם שם יש אנשים אמיתיים דרך אגב, אבל אחרי זה כל העניין הפך להיות סביב האנשים עצמם.

וזה לא סתם הדבר הזה אנשים פשוט חטטניים במהות שלהם.

מעניין אותם לראות מה קורה.

מעניין אותם לדעת, לראות אנשים מדברים על נושאים מסוימים אם יש להם מחלוקות.

או שהם מסכימים על דברים או שיש להם איזה אג'נדות מנוגדות.

זה משהו שכנראה מאוד תופסת את העין של האנשים והריאליטי ממש.

ממש קידם את זה וגם נתן את ה, בעצם את ההוכחה שהינה.

מה תופס את העיניים של אנשים?

זה מה אנשים אוהבים לראות באמת. הם אוהבים את זה והם מצביעים ברגליים ובידיים על הדבר הזה.

עכשיו, תשימו לב מה קורה כאשר יש ריאליטי שהוא מבויים מדי או שהוא לא מצליח להיות אותנטי ברמה שצריכה.

אנשים ישר יודעים לזהות את זה לאנשים היום יש רדארים שהם מזהים את חוסר האותנטיות הזאת מקילומטרים.

כנ"ל אצלכם.

זאת אומרת שאם אנחנו לגבי הטיפ שנתתי על להביא צלם.

וזה גם משהו שנהיה איזה שפה.

בכל מה שקשור גם לבלוגרים לכוכבי רשת למשפיענים שנהיה להם איזה שפה.

שהם פשוט עומדים עם המצלמה ומביימים את עצמם, עכשיו יש דברים שזה באמת מתאים.

אם נגיד יש איזה בלוג או ערוץ יוטיוב מסוים שצריך לשמור על רמה מסוימת של איכות.

אז באמת זה אחלה.

אבל אם אנחנו באמת רוצים להעביר איזה לקוחה שלנו שהכינה מתכון.

ויצא לה פצצה והיא רוצה לשתף את כל האנשים שקונים בשר מאותו מקום.

אנחנו לא באמת צריכים לזה הפקה מפוצצת בשביל זה.

למה לא צריך הפקה מפוצצת?

האיכויות של התמונה ושל הווידאו ואפילו כבר של הסאונד.

זה פשוט משהו שאפשר לעשות איתם דברים מדהימים.

אפשר כל מי שרוצה יכול להיכנס באמת ליוטיוב ולרשום קליפים שצולמו באייפון

ולראות קליפים. שאתם יכולים פשוט להסתכל ולהישאר המומים מהאיכויות והתוצרים שאפשר להגיע מאותם סמארטפונים שיש לנו בכיסים.

אז מהצד הזה.

אני יכול להגיד לכם שזה בטוח לא תירוץ להגיד שאני צריך צלם.

אני צריך מישהו שיגיד לי מה לעשות.

אותנטיות – זה שם המשחק

ובטוח, אני בטוח לפחות שאם תהיו יצירתיים, ומספיק מעניינים, הקהל יודע להצביע ברגליים ולצפות בזה.

ואם תהיו גם עקביים אז הוא גם ידע בסופו של דבר לחזור ולחפש.

אם עלה עוד פיסת תוכן מהסוג הזה שוב ושוב.

זה יכול להיות באמת כל דבר שיכול לעניין.

עכשיו עוד דבר שאני רוצה לדבר עליו זה בעצם להפוך את הלקוחות שלנו ליוצרי תוכן עבורנו.

זאת אומרת אם יש לנו לקוחות שמה שנקרא, יש להם את את ה vibe הזה, של הכוכבות.

כאלה שכבר מצלמה לא זרה להם ויש להם איזה ערוץ social  פעיל.

והם אוהבים את כל הנושא הזה. זה משהו שאנחנו יכולים באמצעות אותו לקוח לעשות איתו איזה שיתוף פעולה.

ולהפוך אותו ליוצר תוכן שלנו. ובעצם אני שם, במרכאות.

לבנות יוצרי תוכן שהם נמצאים בתוך הבית שלנו.

אנחנו יכולים לקבל פעם ב  מאותו בחור שיודע להצטלם ויש לו איזה ערוץ מוביל.

ופעם אחת אנחנו יכולים לקבל ממישהי שיש לה מטעמים והיא אוהבת לשתף את המתכונים שלה.

ולראות אנשים אוכלים את האוכל שלה.

מה הקשר בין יצירתיות ואותנטיות בעסקים?

לא חסר.

מי שיחשוב בצורה יצירתית יכול לייצר תוכן אותנטי ואיכותי ברמה מאוד גבוהה.

(מוזיקה)

הנושא הבא זה בעצם, האם כל עסק צריך להיות אותנטי?

ועם כמה שאני מאוד מאוד מאמין באותנטיות.

אני חושב שזה לא משהו שהוא חובה לכל עסק.

אלא אנחנו צריכים לראות האם המותג מתאים לזה.

זאת אומרת, כן אפשר למצוא את הדברים שהם נכונים שייקרו בצורה אותנטית.

אבל אנחנו צריכים עדיין לשלב אותם בדברים שהם נראים קצת יותר פיין.

וערוכים ומביימים כדי להעביר מסר מסוים.

עכשיו, אם אנחנו ניקח מוצרים כמו מקדונלד'ס לצורך הדוגמא.

אותנטיות זה לא סוד

מותג כמו מקדונלד'ס שלצורך העניין כולם יודעים שזה ממש לא סוד.

שההמבורגר בתמונות של מקדונלד'ס לא נראה כמו במציאות.

היפך, אם הם היו מראים לנו איך המוצר שלהם נראה במציאות.

עכשיו, גם אם אנחנו נראה את העובדים ואת כל הדברים האלה.

זה לא המוצר שאנחנו הכי רוצים לראות את המטבח שלו.

אין איזה אווירה של איזה מסעדה שיושבים וחוויית בילוי.

אבל המוצר עצמו, פחות צריך להיות אותנטי עם זה מותג כזה.

וזה משהו שחשוב להבין האם אנחנו יכולים להשתמש באמת.

בלקוחות שלנו ובעובדים שלנו ובעצמנו אם אנחנו עסקים קטנים והאם זה נכון לנו?

מה שכן, אני יכול להגיד שעסקים בדרך כלל קטנים וגם אפילו בינוניים.

ובאמת, כמו מקדונלד'ס, שזו דוגמה שבאמת לא מתאימה להיות אותנטית.

לא עולים לי הרבה דוגמאות של עסקים שזה לא מתאים להם.

גם אם ניקח את נייקי הגדולים, הם מראים המון, המון אנשים שהם כמוני כמוך.

הם שבעצם הם עושים פעולות ספורט ביגוד של נייקי וזה חלק מתמהיל השיווק והפרסום שלהם.

אז צריך מאוד לראות איך אנחנו יכולים בעצם לשלב את המותג שלנו עם האותנטיות.

ואיך אנחנו בעצם יכולים להשתמש בכל מה שאנחנו בכל הכלים שלנו.

כדי להציג את העסק שלנו בזווית שיותר אמיתית ויותר נכונה, וזאת שיותר תפגע ברשתות החברתיות.

(מוזיקה)

סיכום הפרק

אז במהלך כל הפרק נתתי כל מיני טיפים על אותנטיות בשיווק ובאמת על הכלי הכי חשוב של האותנטיות שנמצא אצלנו בכיסים.

וזה הסמארטפון שלנו, ואני רוצה לתת את היתרון הכי גדול של הסמארטפון שבאמת אין אותו גם בימי צילום.

וכמה שהתמונות לא יהיו אותנטיות זה משהו לא נוכל להשיג בשום מקום אחר.

וזה בעצם האינסטנט של הצילום בטלפון ולהעלות אותו לרשתות החברתיות בצורה מיידית.

יש, תחשבו שאתם הולכים לפלאפל.

שהוא פלאפל שתמיד רואים שיש לו תור.

ורואים את הלקוחות אוכלים את המנות והכל באמת מצולם בסמארטפון ומה שנקרא.

צולם ועלה באותו רגע.

תחיו ותשווקו באותו הרגע

אתם אוטומטית שאתם נכנסים לפיד של אותו לקוח לסטורי שלו אם זה באינסטגרם.

אתם רואים שיש שם פעילות.

לתת מודע ודברים שהם טובים שמעידים על העסק הזה בגלל הדברים האלה שראינו.

אז אותו מקום שמוכר פלאפל.

בואו נחשוב על הדברים שמעידים שתמיד יש שם תור ואנשים אוכלים שם.

אחד זה טריות לא אמרנו שום דבר שקשור לטריות.

אבל אנחנו יודעים שאנשים אוכלים שם, אז יש שם תחלופה מאוד גבוהה ולכן הכל טרי.

שתיים זה שזה טעים עם הרבה אנשים, אוכלים שם ואוהבים את המקום.

אז כנראה שזה לא סתם הם חוזרים ונהנים כי המקום טעים.

ובעצם, כל העניין הזה של להעלות משהו שקורה כאן ועכשיו.

זה משהו שאם זה מוצר שהוא מאוד אינסטנט כזה ובאמת מוצר שהוא חשק.

אז אתה רואה את זה ובא לך ואתה קונה את זה.

אל תפחדו לבלוט מול המתחרים!

יצא לי לראות המון עסקים שבאמת חיים על הדבר הזה.

ואני אתן לכם את הדוגמא של לצורך העניין יכול להיות חנויות שמוכרות את אותו מותג.

שהמותג הזה הוא מאוד מוכר וכולם מכירים אותו ובאתר של מקום אחד באמת יהיו תמונות מאוד קרות עם הרקע הלבן שהמוצר מוצג שם.

ובמקום אחר התמונות יהיו מאוד מה שנקרא חיות מהרגע של אותו המוצר.

הם יהיו מאוד מצולמות באיכות טובה כמובן ומציגות.

אבל זה יהיה המוצר כחלק מ vibe כחלק מהחיים של אותו בן אדם שעונד אותו באותה תמונה.

ברגע שבן אדם צורך תמונה שכזאת.

זה עושה לו חשק, אם הוא צריך את אותו, הוא רוצה את אותה סיטואציה שהוא ראה בתמונה.

זה עושה לו חשק כמעט מידי לקנות אותה.

זאת אומרת זה משהו שאם נגיד היינו בתמונה אחרת חושבים על זה והכל.

הזה, שאנחנו ממש כבר מדמיינים את המוצר הזה אצלנו.

מדמיינים שזה כבר כאילו בדרך אלינו.

אני לא אומר שהם לא חשובות אני אומר שפשוט התמונות אותנטיות.

פשוט יכולות להניע לשם וליצור את התחושה הזאת.

של הרגע ושל השייכות של אני מרגיש ואני רוצה את זה כאן ועכשיו.

הגענו לסוף הפרק ואני רוצה להודות לכם שאתם מאזינים כל שבוע מחדש.

כל כך כיף.

ושוב פעם תודה אותנטית

אני רוצה להזמין אתכם לערוץ היוטיוב שלי לחשבון אינסטגרם תעשו follow.

לפעמים אני עוקב חזרה, רק אם אתם מעניינים ואותנטיים.

ולבלוג מי שלא קורא, והכי הכי חשוב מי שזה, הפרק הראשון שהוא שומע, יש עוד 38 פרקים אחורה בנושאים מגוונים.

חלק עם אורחים חלק אתם רק איתי, באמת תעשו איזה bing.

או לא או כל יום פרק אחר, ותאזינו לפרקים השונים. יש שם המון ערך ותובנות.

וכמובן מוזמנים לתת פידבק ברשתות השונות. אם אתם נהנים מהתוכן.

ובנוסף יש קבוצת פייסבוק שנקראת לבן, על שחור ששם אתם יכולים לשאול אותי או את האורחים שאלות שקשורות לשיווק פרסום.

אסטרטגיה, דיגיטל.

ואני מאוד שמח על הקהילה הזאת.

ואני אשמח לראות שם גם אתכם.

מילה אחת אחרונה

וכמובן, לשאלות ודיבורים על הפרקים השונים, לשם אני מכוון.

אז אני רוצה שוב להודות לכם ולהגיד לכם שחשוב באמת, אני אסכם את הפרק במילים בודדות.

אני עשיתי הרבה ניסויים בכל מה שקשור לאותנטיות.

וזה משהו שאני מציע לכל אחד ואחד ואחת מכם סליחה.

ואיך אתם בעצם משתמשים בסושיאל על כמו מה שנקרא Like it's meant to be

הפלטפורמה הזאת בנויה ככה שהיא חברתית ושהיא מראה את החיים האמתיים.

ומה קורה באמת ולא את הדברים האחרים.

אז נתראה בפרקים הבאים, ביי.

(מוזיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש