פרק 38 - איך קהילות מותג מצמיחות עסקים במעל ל-19%?

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפודקאסט לבן על שחור התארח אליאב סר.

אליאב הוא יזם בתחום קהילות המותג.

מקים את קהילוג – הבית של קהילות המותג ומלווה ומייעץ לארגונים, חברות ועסקים.

איך ליצור חדשנות בשיווק פורץ דרך.

נושאים מתוך הפרק: 

מה זה קהילות מותג? 

מהו שיווק ממוקד חוויה? 

מהן המגמות בעידן החדש? 

מחקרים ונתונים על קהילות מותג? לאתר של אליאב 

תמלול הפרק:

אז ברוכים הבאים פרק 38 של הפודקאסט לבן על שחור, שיווק, מיתוג אסטרטגי ודיגיטל.

הפרק הזה הוא בנושא קהילות, מותג מצמיחות עסקים במעל ל .19%.

אז יש לנו אורח מעניין מאוד הפרק הזה שהוא מומחה לקהילות, מותג.

ובעצם הוא יציג לכם את הנושא מהפן המקצועי שלו.

אז אנחנו נעבור למוזיקה.

נציג את האורח ונתחיל עם הפרק.

 (מוזיקה)

בואו נתחיל ללמוד על קהילות מותג

אז הפרק הזה מתארח אצלנו.

אליאב סר, אליאב הוא יזם בתחום קהילות המותג הוא מקים את קהילוג הבית של הקהילות, המותג.

הוא מלווה ומייעץ לארגונים, חברות ועסקים ליצור חדשנות בשיווק פורץ דרך.

אז קהילות מותג ובכלל קהילות זה משהו שאנחנו מאוד נחשפים אליו עם זה.

בפרק הקודם בפרק על קלאבהאוס הוא שהוא מבוסס בעצם חדרים וקהילות.

ועם כל מה שאנחנו רואים בפייסבוק.

ובעצם זה דרך ליצר תקשורת עם הקהל שלנו בצורה מאוד מאוד מאוד חיובית.

אז אליאב תן בראש.

(מוזיקה)

מה זה בעצם קהילות מותג?

אליאב סר

אהלן נעים מאוד מה שלומכם אני שמח להיות כאן.

אני מקווה שאתם שומעים אותי ככה טוב, כמובן.

אני אשמח לפידבק שלכם.

אז אני אליאב סר אני מתל אביב אני יזם בתחום קהילות המותג.

בעצם מנסה לחבר את עולם השיווק עם עולם הקהילות יש לא מעט סוגי קהילות.

אחד מהם זה קהילת מותג Community Bern יש גם פנים ארגוני, יש גם צמיחה ותמיכה.

ובעצם מה שאני מנסה לעשות זה להביא לעולם חדשנות ושיווק.

קהילות מותג – אפל כמקרה מבחן

שהיום אפל, ספוטיפיי, ווייז בורגר קינג עושים כדי לחזק את המותג שלהם.

אז מה שאני מנסה בזמן הקצר שיש לנו זה קצת להסביר לכם ככה על הדברים.

ואני רוצה שאנחנו נתחיל בעצם באיזשהו תיאום ציפיות קצר.

אז אחד זה שלא קל להעביר מה זה אומר, הקהילה צריך להרגיש אותה,

לכן אני אשמח שתחשבו על קבוצה או מקום שבו אתם מרגישים שייכות ומרגישים אמון.

ומרגישים שזה מקום שאתם יכולים להסתמך עליו.

זה יכול להיות ברמה המקצועית.

יכול להיות ברמה המותגית מה שאנחנו נדבר עליו.

זה יכול להיות ברמה כזאת של איזושהי תמיכה, כל דבר הוא כזה.

ואני רוצה שתחשבו מה הדבר המשמעותי ביותר שקורה בקהילה הזאתי.

שלכם כמותג, להצלחה של הלקוחות שלכם, והצלחה לעולם שלנו.

למה לעולם שלנו?

קהילות מותג – עולם משלנו

כי בעצם אנחנו מבינים שאנחנו נמצאים בעולם ובעידן שלו עומס מידע.

ובעידן החדש אנשים מחפשים משמעות שיותר גדולה מעצמם כדי להתחבר לדברים.

אז זה קודם כל רגע איך שאנחנו מגדירים כאילו קהילתיות למותג.

למצוא את הדרך ליצור הצלחה ולענות על המטרות של החברים, המותג והעולם.

מקום בעצם שבו חברי הקהילה מרגישים שייכים משמעותיים מושפעים מצד אחד.

זאת אומרת, ממש מרגישים שערך שהם מקבלים משפיע עליהם.

ומהצד השני הם גם משויכים בעלי משמעות למותג ורוצים לקחת חלק בהצלחה שלו.

מה שמייצר 7 נושאי תוכן שמייצרים תחושת קהילתיות.

שאני רוצה ככה שעליהם תבססו בעצם את אסטרטגיית קהילות המותג שלכם.

ואני אתן בסופו של דבר דרך לעשות את זה וללמוד את זה אז אל תרגיש שאתה לא צריכים לרשום את הדברים.

כי זה מה שנקרא buzzword או מקום הכול רשום והכל נמצא.

אני אסביר לכם איך למצוא את כל הידע הזה מהר מאוד, מי חיפוש קטן בגוגל

אז אחד תחושת אקסקלוסיביות, שתיים שיח משותף.

שיח משותף ושיתופי פעולה

זאת אומרת יצירת הדיונים או פנלים נמוכים, שלוש כיף, שמחה.

דברים מצחיקים זה משהו שמאוד לא לחבר בין אנשים.

נטוורקינג.

חמש חיבור למשהו שהוא גדול מאתנו.

אמרנו משמעות איזשהו איך המותג עושה את העולם הזה טוב יותר.

חיבור למנהיג של הארגון סלאש החברה או המותג.

ולזכור שכדי לייצר קהילתיות מקום שבו אנשים מרגישים שהם מזוהים ושייכים שהמקום הזה חשוב להם.

והמקום מראה להם שהם חשובים לו כדי לייצר שותפות לדרך כל הסיפור של קהילות זה מאז השבטים הקדומים.

זה הנושא של יצירת מערכות יחסים משמעותיות.

וזאת הדרך הטובה ביותר להעלות חברי קהילה בעקומה הקהילתית עד שהם הופכים להיות חברי קהילה מסוג שגריר.

על חברי קהילה מסוג שגריר

שזה כבר הלוחמים האלה שרוצים לצאת אתכם למלחמה ולהגן על המותג שלכם ולדבר עליהם.

ואם אנחנו רוצים רגע לתת דוגמא אז הדוגמא הכי טובה לזה.

זה מה שהיום הפייבוריטים של אפל הם לגמרי חברי הקהילה מסוג יוצר תוכן, או מסוג שגריר.

וככה, זה מה שאנחנו רוצים לייצר כמובן בבית במקום שלכם.

אז איך מוצאים מטרה משותפת כדי לייצר קהילת מותג.

שהופכת את חברי הקהילה לשגרירים נדרש למצוא את המטרה המשותפת של המותג וחברי הקהילה.

שכמובן בעולם השיווק אפשר לכנות אותם גם לקוחות.

לקוחות פוטנציאליים וכל מה שבא תפר הזה.

הדרך הטובה ביותר להחליט על מטרה המשותפת היא לבצע תהליך אבחון שעונה על 3 שאלות.

למה המותג עושה את מה שהוא עושה?

כל מותג והסיבות שלו…

מה הערך המרכזי שחברי הקהילה המקבלים מהמותג?

ואיך קהילות מותג יכולה לעשות את העולם טוב יותר.

איזשהו בונוס אז לשאול גם שאלות הללו את חברי הקהילה ואת הצוות.

סקר, שיחות אחד על אחד, לבדוק גם את פנים ארגונית בתוך המותג.

וגם חיצוני דרך ניטור והקשבה חברתית, ברשתות החברתיות והאינטרנט.

מה זה אומר?

וככה בעצם למצוא את המטרה המשותפת אבל לא לוותר על זה.

זה אחד מאבני היסוד המאוד מאוד חשובים בתהליך האסטרטגי שלכם.

איך לשווק נכון בתוך קהילה?

איך משווקים בתוך קהילה?

אז למען האמת, ואתם יכולים לחשוב רגע על הקהילה שאתם חשבתם עליה.

לא משווקים בתוך קהילה.

המקום היחיד מה שנקרא.

שאפשר לדבר עליו שקהילה מוכרת או בעצם מייצגת את המוצג ובונה המותג.

זה שאנחנו מייצרים מערכות יחסים משמעותיות.

שהערך שלהם מוכר כבר את השירות או את המוצר אלה

אנחנו יודעים לבוא ולהגיד שמחקרים גם אוניברסיטת מישיגן וגם מהעולם.

מדברים על זה שאפשר להצמיח פעילות עסקית כלומר.

איך קהילות מותג ישפרו את המכירות שלכם?

המכירות בן 19% ל 30% ברגע שמייצרים קהילות מותג מצליחות ובצורה המקצועית ונכונה.

אנשים מתחברים לקהילה מתוך מטרה ערכים, צורך בתמיכה, או באיזשהו ידע.

כשאנשים נמצאים בעידן העומס כולנו מחפשים את המקומות שבהם נהיה מזוהים איתם.

כדי לנקות את הרעש מסביב ולהתמקד.

כדי ליצור קהילת מותג חזקה שמייצרת שגרירים אמיתיים.

נדרש לפצח אסטרטגית מה הנקודות מפתח שיצרו גיוס, קליטה ותקשורת, כדי לייצר קהילתיות.

ולבסוף, במקום לשווק מה נדרש לעשות כדי ליצור מערכת יחסים משמעותיות.

שערך שלהם כבר ימכור את המותג ואת מה שיש לו להציע.

ואמרתי שוב, זה יכול לעזור לכם למכור את המוצר או את השירותים שלכם.

או את המותג עצמו בן 19% ל 30% אחרי זה אנחנו נדבר עוד קצת דברים שקהילת מותג מאפשרת.

תחשבו על מה שגוגל, מיקרוסופט, אפל בורגר קינג ספוטיפיי עושים כדי ליצור נאמנות למותג.

וכדי לצאת להם ערך משמעותי, כדי שכל לקוח פוטנציאלי וכל הכוח משלם.

עקומה קהילתית

יעלו בעקומה הקהילתית ויכול  להיות שגריר.

היופי שבמקום לשוק אנחנו עובדים להגיע בדיוק לקהל היעד.

מייצרים אתו מערכות יחסים משמעותיות ואז כל הערך שנוצר ביחד בתוך קהילת המותג.

ייצר לנו לקוחות משלמים.

אני רוצה רגע כמה זמן נשאר לנו או.קיי.

אני רוצה רגע לדבר אתכם על, קצת על, על נתונים.

כדי שתבינו למה שווה להשקיע בקהילות.

אז קודם כל יש מושג שנקרא Community Marketing שהוא בעצם אומר ניקח רגע.

אני מציע לכם להסתכל על זה קצת אחרת, להציע איזושהי חשיבה חדשנית וגישה שונה לבניית השיווק של המותג.

קהילות מותג ושיווק

שיכול להצמיח את הפעילות.

תחשבו רגע על זה שיש לאפל Community בתפריט באתר או לספוטיפיי.

למותגים הגדולים היום בעולם.

יש ממש מקום שבו הם שמים את הקומוניטי ואת החוזקה של הדבר הזאת. 

Salesforce  כאלה ואחרים.

מה שאני מציע לכם כדי להצמיח את המותג בין 19% ל 30%.

קודם כל, אתם כבר מבינים שזאת עבודה קשה.

לייצר מערכות יחסים משמעותיות עם חברי קהילה זה הולך לקחת ככה זמן.

ולא מתחילים לראות הצלחות וניצחונות מהירים.

אבל זה שווה את זה ביחס ל roi לטווח הרחוק. מה שאני מציע לכם.

זה להסתכל על המותג שלכם כקהילות.

איזשהו 360  ואז בעצם לייצר איזשהו אבחון שבו אתם מבינים מי קהל היעד שלכם?

מה הוא עושה?

תסתכלו על המותג שלכם כעל קהילה

איך אתם, מה המטרה המשותפת?

כל הדברים האלה שדיברנו עליו וכמובן עוד הרבה.

שאחרי זה אני גם כל מי שיוצא ללמוד קצת איך עושים את זה נכון.

אז אני אסביר לו איך אפשר למצוא את התוכן.

תכנון, איך אנחנו מתכננים ומלבישים בעצם את הקהילות את השינוי פרדיגמה הזאתי של התקשורת האחרת ביחס לשיווק?

את היישום, וכמובן לאחר שאנחנו מיישמים ואנחנו מייצרים בקרה וצמיחה.

קהילת מותג חייב את מודל עסקי כדי לצמוח.

כדי שהיא תכניס בסופו של דבר המכירות ואני לא אדבר על זה כאן.

אבל בהחלט אתם תוכלו אחרי זה להמשיך לחקור את זה.

הדבר הנוסף שמאוד חשוב להתמקד בו כדי שקהילה את המותג תצליח, זה תוכן, מעורבות, יצירת אמון.

ומה שאני חוזר עליו המון זה מערכות יחסים.

אז אני רגע רוצה לדבר איתכם על דיסני עושים ואיך עולם השיווק החדש.

הגיע ולמה קהילת מותג זה אחד מהכלים במיצוב האסטרטגי לבנות מותגים הכי משמעותיים.

שיש לכם כדי להשתמש בהם.

קהילות מיתוג ככלי אסטרטגי

אז קודם כל, הם כל מי שסיים תואר ראשון בשיווק לצורך העניין כמוני.

מכיר את four p, או.קיי?

מוצר, מחיר, מקום, קידום מכירות.

מה שדיסני עושים זה בעצם אומרים שה שיווק בעידן החדש הזה בפחות 2020, 2021.

במיוחד עם האצת הקורונה וכל הדברים האלה הופך להיות שיווק ממוקד בחוויה.

בעצם מוצר, הפך להיות חוויה ה on boxing עד התמיכה.

לכל הסניפים, לכל המקומות בעצם שבו קהל היעד.

ומייצרים בעצם יש לי חוויה אחת מכל הנכסים הפיזיים והדיגיטליים.

הדבר הנוסף, זה שמחיר הפך להיות ערך.

מחיר כערך

זה שאני מנסה להביא את זה לארץ באיזה שהיא תצורה אחרת  לארץ.

לא אומר שאין עוד אנשים שעושים את זה, עושים את זה בתצורות אחרות.

כל מה שאנחנו עושים כנראה, מישהו עשה או עושה וקל לנו למצוא את זה בחיפוש בגוגל.

המודלים מבוססים תכונות חינם, תקופות ניסיון, מועדונים והצעות בלעדיות כדי לבנות ערך אצל הלקוח.

המחיר הפך להיות ערך.

אם תתנו להם את הערך המיטבי לצורך העניין.

הם ישלמו לכם X אתם תייצרו להם 3 X זה ערך שהוא משמעותי עבורם.

והם יהיו מוכנים לשלם ברוב המקרים.

כמובן יש לזה כל מיני סייגים.

אבל זה משהו שמאוד מאוד חשוב להבין אותו בשינוי פרדיגמה.

והדבר האחרון זה הנושא של קידום מכירות Promotion הופך להיות קהילת מותג למה?

יש איזשהו מחסור באמון התאגידי עומס מידע.

והוא גורם לנו לחפש תוכן שנוצר עם הוכחה חברתית גבוהה.

הוכחה חברתית גבוה

והכל הפך להיות בעצם פה לאוזן דיגיטלי כדי להשיג את הערך האולטימטיבי.

זה מה שקורה.

אנחנו כבר השיווק הישיר ppc כזה או אחר.

או מה שנקרא דפי נחיתה.

אירועים כאלה ואחרים כאילו לבוא עכשיו לכנס ולפתוח איזשהו קרוואן כזה או אחר פחות עובד.

כי כולנו עמוסים בעומס של שיווק, שיווק, שיווק כל הזמן משווקים לנו ומנסים למכור.

לנו אנחנו נמצאים באיזשהו עומס מידע.

וזה משפיע עלינו קוגניטיבית.

קהילות מותג וההשפעה הקוגניטיבית שלהן עלינו

ולכן מה שאנחנו עושים אנחנו פונים לחברים.

אנחנו היום פונים לדיגיטלי.

קהילות דיגיטליות בתחום הזה.

שיש שם האותנטיות ומחפשים שמה את ההמלצות והקידומים.

זה אחד מהדברים שמאוד כדאי לכם לייצר קהילת מותג.

או.קיי, אז בוא נדבר קצת על מספרים ובזה נסיים להיום.

מעל 70% מהמותגים הגדולים בעולם בנו קהילת מותג.

88 דיווחו כי קהילה היא חלק קריטי להצלחת המשימה שלהם.

85% אמרו כי הקהילה הייתה השפעה חיובית על מסעות הלקוח ובניית האמון.

יש 19% ל 30% גידול במכירות למי שבנה קהילת מותג.

75% מהלקוחות יצרו תוכן אמיתי שנתפס מהימן יותר בקהילת מותג.

66% בנו מערכות יחסים עם קהל היעד שלהם פיזית ודיגיטלית דרך קהילת המותג שלהם.

ועשרים ושבע מהלקוחות מחפשים פידבקים בקהילות המותג על מוצרים שמעניינים אותם.

מה שדיברנו על Promotion למול קהילת מותג.

אז אני אתן קצת אחר בקצרה על עצמי.

קצת על אליאב בנימה אישית יותר

אני קודם כל הגעתי לעולם הקהילות ולעולם הדיגיטל בזה שבגיל 14 יצאתי מהבית בעקבות אלימות והזנחה.

וקהילה דיגיטלית הצילה את החיים.

אני Up button בדיוק כמו שכך, איך שקהילה נוצרת.

ובעצם ברגע שיצרתי תחושת מסוגלות והתחלתי לנהל קהילה לפני עידן הפייסבוק.

שנקראת אוסט מה שקרה זה שמה שקרה זה שבעידן האינטרנט החדש הזה.

אנחנו עוברים בשנת 2004 2003 2005 אני, אני מגיע ואני מבין את המשמעות.

תחושת מסוגלות אני הופך להיות אקטיביסט ואני עובד בשיווק המכללות כצורך קיומי.

וזה מה שאני כביכול עושה למחייתי.

היום אני יזם.

אמרתי של תחום קהילות המותג ויש לכם כל מי שרוצה לבנות קהילות מותג יש לו בית.

פשוט, חפשו קהילוג ק'.ה'.י'.ל'.ו'.ק' בגוגל כבר יש לכם שמה מעל 100 מאמרים.

מילון מושגים שמדבר על זה.

תכנים כל מה שצריך כדי שתוכלו לבנות את הקהילות המוצלחות שלכם.

תמיכה של קהילה בפייסבוק ומחוצה לו

תמיכה קהילה שלא נמצאת רק בפייסבוק.

כי זה משהו שהוא מאוד מאוד חשוב.

שאנחנו מה שנקרא לייצר דאטה שהיא מזוהה, גם על זה אני מסביר במושגים.

כל מה שאמרתי, הרבה מעבר נמצא שמה אתם יכולים למצוא אותי שמה.

זהו תודה רבה על ההקשבה.

ושיהיה לכם יום נפלא.

(מוזיקה)

רועי אומר מה הוא חושב על קהילות מותג

רועי ריבק

אז תודה רבה לאליאב שהסכים לבוא  ולהתארח בפודקאסט.

אני רוצה לתת כמה אינפוטים משלי בנושא.

ואני בעצם רוצה לדבר ולחזק את מה שאליאב אמר.

ואני רוצה לומר בהקשר שאני מרגיש שהקהילה היא מקבלת.

איזה משמעות וערך מוסף בזמן שיש משברים ברשת.

זאת אומרת אם יש איזה פוסט זועם של לקוח מאוכזב.

בדרך כלל כמעט תמיד המחנות מתחלקות לשניים.

יש את האנשים שאומרים גם לי זה קרה ויוצאים כנגד המותג.

ותמיד יש את אלה שהם בדרך כלל הקהילה של האנשים שאוהבים את המותג שהם בעצם יגנו על המותג.

וזה משהו שהוא מאוד מאוד חשוב ברגע שאנחנו עובדים על הברנד שלנו.

זאת אומרת שטח שבו סיטואציה שיש איזה פוסט זועם או משהו בסגנון הזה.

שמתחיל להתפוצץ ברשתות החברתיות.

מי יגן על המותג שלכם?

ובעצם אין לנו את הקהילה הזאת שנותנת את הקונטרה לכל האנשים הזועמים.

זאת אומרת, אין מישהו שיגן עלינו וייתן איזה צד של בין כל הפשלות שעשינו עם אותם אנשים.

עשינו גם דברים נפלאים.

ובעצם, הדבר הזה נובע מאנשים שהצליחו לקבל מאיתנו את הדברים הכי טובים שאנחנו יכולים להציע.

והם יהיו אותם אנשים שגם יוכלו מהר מאוד לסלוח לנו על טעויות.

כי אין מישהו שלא עושה טעויות.

ואני חושב שדבר כזה נובע קודם כל הרבה הצלחות שלנו ומהצד השני לקחת את אותם אנשים ולחבק אותם.

לדעת להוביל בתחום שלנו ובצורה של לתת להם כל כך הרבה ערך.

שגם אם עשינו איתם איזה פשלה הם פשוט שמים את זה בצד ולא מתייחסים ואומרים וואי.

גם אם אתם עושים פשלה זה לא סוף העולם

זה בטח משהו של אחד למיליון שקרה לי.

ושמעתי באמת לא מזמן, אני לא זוכר בדיוק איפה קראתי, קראתי או שמעתי בפודקאסט.

שיש את כל הנושא של רכבים, רכבים אמינים.

ובעצם כל הדברים באותו מאמר או בפודקאסט ששמעתי.

מראים שדווקא לאחרונה יש לטויוטה הרבה בעיות מבחינת אמינות הרכב, ויש המון תקלות.

אבל בגלל שהמותג כבר נתפס אמין בקרב הלקוחות.

אז זה משהו שאם יקרה לאחד הלקוח שבאמת מאמין שהמותג הוא אמין הוא יגיד אה.

אז הקהילות בעצם עוזרות לנו לפתח מה שנקרא שבת של אוהדים שרופים.

כאלה שבאמת ילכו אחרינו ומה שנקרא יהיו Early adopters שאם אנחנו נוציא מוצר חדש או שירות חדש.

הם יהיו הראשונים לרוץ ולבדוק אותו.

קהילת מותג כמוצר חדש

והם בעצם יהיו גם כמו שאמרתי וכמו שאליאב ואמר אלה שיגנו עליהם.

(מוזיקה)

זאת אומרת שברגע שיש לנו ערוצי תקשורת ישירים עם הלקוחות שלנו.

שאנחנו מבקשים בעצם לקנות את המוצר או השירות שלנו.

ובעצם אנחנו מציעים פתרון לאיזה בעיה.

אם נגיד יש חנות שמוכרת ציוד למוזיקאים.

ובעצם השיח בתוך הקהילה שלהם לא חייב להיות סביב המוצרים של אותו החברה.

זה יכול להיות סביב מוזיקה בכלל, סביב סגנונות.

ובעצם כל הדבר הזה יש לזה כמובן את המחנה המשותף.

ובעצם החברה הופכת להיות כזאת שנותנת במה לשיח סביב מוזיקה וסביב תרבות וסביבה.

הפקה והמון המון נושאים שמתקשרים לנושא הליבה ולמוצרים שהם מוכרים מוכרים.

מתחזקת משום שהם בעצם פוגשים אותם בכל מיני וריאציות לכל מיני נושאים שקשורים לנושאי הליבה.

(מוזיקה)

החברה הופכת לבמה לשיח

הנושא הבא שאני רוצה לדבר איתכם עליו ובעצם זה הנושא האחרון.

זה בעצם שקהילות לפי דעתי זה לא רק לפתוח קבוצה בפייסבוק ולייצר דיונים ושיח.

אני כאילו זה חלק מזה, אבל זה לא הדבר העיקרי.

אני רוצה לתת את הדבר שלדעתי מייצרת את הקהילות החזקות ביותר.

וזה בעצם המפגשים הבין אישיים ויצירת פעילויות ותוכן שהוא באמת קורה גם בעולם האמיתי.

אני אתן על זה כמה דוגמאות, שתבינו למה אני מתכוון.

זאת אומרת שאם אנחנו לוקחים לצורך העניין את חברת האופנועים.

הארלי דיווידסון בעצם אותה חברה תעשה גם מפגשים של אופנוענים מכל רחבי ארה"ב.

שיפגשו לטיולים וכמובן עם האופנועים שלהם והכל.

אם אנחנו מסתכלים על אפל שאין מה לעשות.

הם פשוט דוגמה טובה להכל.

יש להם את הכנסים שלהם למפתחים ואת כל האירועים שהם בעצם מסבירים על הפיתוחים החדשים.

וכל הדברים האלה.

אפשר להסתכל על חברות מובילות.

ואפשר לראות שלכל החברות האלה יש בעצם אירועים מסוימים שהם יוזמים בשביל לחבר את האוהדים שלהם.

וברגע שיש את הנגיעה האישית וגם בעולם האמיתי.

שבעצם אתה לוקח את מה שאתה אוהב ואתה מפגיש אותו את האנשים שאוהבים אותם.

צרו שיח וחיבור בין חברים

נוצר שיח ונוצר חיבור בין אנשים.

סתם דוגמא שעכשיו עולה לי בראש שזה חנות מוזיקה שנקראת קילומבו.

שמדי פעם עושה תחרות רמיקסים לשיר מוכר עם פרסים והכל.

וכמובן שכל מי שרוצה לזכות בפרס שהפרס הופך להיות שולי.

כי זה הופך להיות איזה חוויה לעשות רמיקס לשיר שהוא להיט עכשיו אם זה עידן רייכל או אברהם טל.

ובעצם הדבר הזה, מעבר למה שהוא הגרלה ושש לזה חשיפה, והכל.

בעצם בקהל היעד שמשתתף זה נותן עוד איזה פן של חיבור כלפי המותג.

ומשהו שהוא באמת נתן איזה הזדמנות, ומשהו מיוחד.

אז בעצם באותם אירועים קורים שם המון דברים שהם החיבורים האנושיים האלה.

פשוט לוקחים את הדבר הזה קדימה ונותנים לזה חשיבות שהיא.

היא פשוט חזקה והיא פשוט גדולה ממה שאפשר להשיג באונליין ולא משנה איזה תצורה.

ולא רק בערוץ הדיגיטל ולקרוא.

פתחתי קבוצה בפייסבוק הזה שלי קהילה.

תיזמו מפגשים בעולם האמיתי

אלא באמת לראות איך אנחנו יוזמים את המפגשים בעולם האמיתי.

איך אנחנו מטפחים את הדבר הזה.

מעניין מי שיעשה את זה בסופו של דבר רק ירוויח.

(מוזיקה)

אז הגענו לסוף הפרק.

אני רוצה להודות לכל מי שהאזין גם לפרק הזה, כמובן יש לכם עוד 27 פרקים לפני הפרק הזה.

אז תעברו תשמעו את כולם יש נושאים מעניינים, אורחים מעניינים ואני ממש מזמין אתכם להאזין.

אני רוצה להזמין אתכם לערוץ, יוטיוב שלי שאני מתכנן שם דברים מאוד מגניבים בהמשך.

אינסטגרם, לינקדין, פייסבוק. איפה שלא תרצו אני שם. גם האתר של אליאב מחכה לכם בדיסקריפשן.

כמובן לא לשכוח את הבלוג שלי.

ממליץ לכם לקרוא והדבר האחרון, ולא פחות חשוב מהכל, זה בעצם הקורס שאני מעביר.

שזה בעצם אני רוצה ללמד ואני מלמד בעלי עסקים, איך לעשות שיווק בעצמכם בדיגיטל.

זה לא קורס דיגיטלי זה שיעורים פרטיים איתי אחד על אחד.

אני עושה את זה במהלך שעתיים ביום שהקדשתי לדבר הזה.

ובעצם כל מי שזה מעניין אותו לשלוט בשיווק שלו.

לשלוט בפרסום שלו ולדעת בכל רגע נתון לייצר לידים ומכירות לעסק שלו.

גם את זה יש לכם בדיסקריפשן תוכלו להיכנס ולהקליק.

יש שם את כל המידע.

מעניין אתכם פשוט השאירו פרטים.

אז שוב תודה רבה רבה לכם.

נתראה בפרק הבא, ביי.

(מוזיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש