פרק 61 - עולם המטאוורס ואיך הוא ישפיע על עולם העסקים והשיווק/פרסום

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 61 בפודקסט לבן על שחור התארח גיל שטיימן.

גיל הבעלים של סוכנות הפרסום אדוונסר ואחד החלוצים בתחום עולם המטאוורס בארץ.

הנושא נכנס בסערה לאחר שפייסבוק החליטה לשנות את השם לMeta ויש שטוענים שזה הדבר הבא!

השינוי של עולם המטאוורס עתיד להשפיע על החיים של כולנו.

וגם על הדרך שבה אנחנו עושים עסקים, צורכים מוצרים ושירותים ומשווקים את העסק שלנו.

אם אנחנו רוצים ששיווק העסק שלנו יהיה מתקדם ואיכותי.

אנחנו חייבים להתאים אותו לכללי המשחק החדשים של עולם המטאוורס.

האם עולם המטאוורס זה דבר חיובי או שלילי לאנושות?

עולם המטאוורס נתפש על ידי רבים כאסון שעומד לקרות לאנושות כולה.

בכל מה שקשור לדימוי גוף, גילוי אלימות, יכולת תקשורת בין אישית ועוד… .

השאלה אם יש בכלל דרך לא לשחק את "המשחק" החדש של פייסבוק ולהיכנס לעולם המטאוורס?

האם אנחנו כבעלי עסקים יכולים להרשות לעצמנו לא להיות נוכחים בעולם זה?

את התשובה לשאלה זו רק ימים יגידו.

עולם המטאוורס – בעד ונגד

אם אנחנו אוהבים להיות ראושנים בכל דבר ולהתנסות בחוויות חדשות כך שנהיה משפעי רשת וחדשנים כדאי לנו להתנסות כבר בהתחלה בעולם המטאוורס .

ולנצל את העולם "החדש" הזה לצרכים העסקיים הספציפיים שלנו.

בסופו של דבר עלינו להתייחס בחשדנות מה להמצאה החדשה של פייסבוק ולהיות זהירים ככל הניתן בשימוש בה.

נושאים מתוך הפרק:

מה זה בכלל מטאוורס?

האם המטאוורס יהיה אסון לאנושות?

מה בכלל הייתרונות של המטאוורס?

האם יש מקום לעולם השיווק והפרסום בתחום של עולם המטאוורס?

איך אפשר לנצל את ההזדמנות למיזמים חדשים?

לאתר של אדוונסר

תמלול הפרק:

פרק 61 של הפודקאסט לבן על שחור שיווק מיתוג אסטרטגיה דיגיטל עסקים והמון נושאים מעניינים.

אין לי מילים להגיד על הנושא הזה מדברים עליו בכל פינה והנושא הזה הוא בעצם מטאברס.

פייסבוק עוררו סערה בזה שהם משנים את השם של חברת האם בעצם.

החברה הזאת שמה מה שנקרא את כל הז'יטונים שלה על עולם ה  metaverse.  

יהיה מעניין לראות את ההתפתחויות שקורות בתחום הזה.

אז כמובן כמו בכל שבוע הבאתי לכם את ה מומחה ש ידבר על הנושא הזה נעבור למוזיקה נציג אותו ונתחיל עם הפרק.

(מוזיקה)

אז הפרק האורח שלנו גיל שטיינמן שהוא חבר יקר והוא הבעלים של advancer אחת מסוכנויות הדיגיטל הבוטיק המובילות בצפון.

מה חשוב לדעת על עולם המטאוורס?

אז אני מת על העבודה שלו ובנוסף הוא אחד החלוצים בתחום מטאברס בארץ.

אנחנו הולכים לדבר לעולם הזה להסביר לכם מה האפשרויות ומה אנחנו בתור אנשי שיווק ואנשי עסקים צריכים לדעת.

ומה בכלל הדבר הזה יעשה בעולם במידה וזה יהיה מה שנקרא הדבר הבא.

גיל שטיימן

מה קורה חברים? איזה כיף להתארח כאן בפודקאסט של רועי.

שמי גיל שטיינמן אני המנכ"ל והבעלים של חברת advancer דיגיטל.

בוטיק שיווק דיגיטלי והיום אני רוצה לדבר אתכם קצת על מטאברס. 

ואיך אני רואה את העולם הזה מתפתח גם לכיוונים שלנו כאנשי שיווק.

דרך אגב לא הולך להיות פה כמעט נגיעות ב NFT. 

והשקעות אז אם זה מה שאתם מצפים לו כרגע אני ממליץ לכם שפחות לשמוע.

אלא אני הולך לתת את הsay שלי בעניין של איך שאני רואה את העולם הזה מתקדם.

גם לעבר עולם הפרסום והשיווק והצרכנות.

ואיך אנחנו גם יכולים לחשוב על רעיונות לפתח את עצמנו.

או אולי להשתמש בטכנולוגיה הזאת עבור הלקוחות שלנו.

אז בואו נתחיל מה זה, מה זה מטאברס  זה בכלל?

למה כדאי להכיר את עולם המטאוורס?

טכנולוגיה שקיימת כבר לא מעט שנים אבל האמת לא הייתה אפויה לגמרי.

עכשיו מתחבר לכם למה פייסבוק דרך אגב שינו את השם שלהם ל meta?  לא סתם.

דרך אגב מי שצפה בסרטון שלהם יש סרטון של מארק צוקרברג שמראה ממש את כל החזון שלו בנוגע למה מטאברס.

שבאותו סרטון הוא גם בעצם מכריז על השם meta.

אני מאוד מאוד ממליץ לכם לצפות בסרטון הזה.

זה אתם תגלו בעצם עולם חדש בתוך העולם שנקרא עולם המטאוורס ותבינו למה מארק משקיע באמת כל כך הרבה מאמצים בטכנולוגיה.

הזאת שזה מטורף.

למה כדאי להתקדם הלאה מבחינה טכנולוגית?

ואישית זה גרם לי להאמין בטכנולוגיה הזאת ברמות ובלוולים אחרים.

אז זה גם המשקף הזה הוא לא בדיוק כמו שאולי אתם חושבים שפעם היה את המשקפיים האלה.

שאתם מכניסים בהם את הטלפון שלכם יש בהם כאלה עדשות שמגדילות את זה.

ואתם רואים ב 360 והייתם אולי מתלהבים מזה, אתם הילדים שלכם, האחים.

אבל העולם מתקדם לגמרי באמת באמת מה שרואים בפנים זה פשוט מטורף.

במיוחד אם מחברים את הדבר הזה למחשב גיימרים יש שם רזולוציה גרפיקה ברמה מטורפת.

אני אישית הלכתי בתוך איזשהו מרחב כזה בתוך המשקף והרגשתי שעוד שנייה אני נופל או קיי?

זה ממש מפחיד אבל ממש מגניב.

טיפים איך להסתדר עם עולם המטאוורס?

עכשיו אני דיברתי גם עם בן אדם לפני מספר ימים קולגה גם מהתחום.

והוא אומר לי תשמע גיל אני אני אני באמת מפחד מזה.

אני מפחד מהעולם שהיא מתקדם לשם.

אנשים לא יצאו מהבית הרחובות היו ריקים כולם.

יהיו גם אלה שרוצים להגיע למשרד פתאום ישימו איזה משקפת ויהיו במשרד ולא, לא יצאו לא יודע.

אני אגיד לכם את האמת.

אני לא יודע עד כמה זה יהרוס את האנושות כי בואו.

הרי הדור של היום הוא כבר עבר איזשהו סוויץ אחד.

הסמארטפונים כבר מזמן קלקלו את האנושות וחזרו לחלק גדול מהחיים שלנו.

ובאיזשהו מקום אפילו לפרטיות שלנו.

עכשיו צריכים  באמת באמת באמת להבין אני לא רואה בזה תחליף לחיים האמתיים בכלל או קיי?

אני מאוד אופטימי לגבי עולם המטאוורס.

מה חשוב לדעת על עולם הפרסום העתידי?

באמת אני סבור שהיא באמת לא תחליף לחיים האמיתיים.

אבל מה שבטוח היא תחליף לדברים שאין באפשרותנו לבצע בשלבים מסוימים של החיים או קיי?

סתם לדוגמא, בן אדם שיש לו מלא דברים לעשות או קי?

והוא לא בן אדם שהוא רוכש אונליין, בד"כ לא, הוא צריך בגדים.

הוא באמת צריך בגדים עכשיו, הוא צריך בגדים לאיזושהי חתונה בסדר?

אבל הוא לא ילך לקניון עכשיו אין לו את הזמן לזה והוא גם לא יקנה אונליין.

כי הוא לא יודע באמת מה המידות.

אז תחשבו שהוא נכנס לאיזשהו אתר ecommerce בתוך מטאברס או קיי?

איך אנחנו יכולים להבין טוב יותר את עולם המטאוורס?

הוא כבר יוכל להזין שם את ההיקפים של את הכול, יראה לו מה מתאים לו, הוא התלבש בין אם אווטר שלו.

בין אם זה אווטר ממש שנראה בדיוק כמוהו במידות שלו בגובה שלו ברוחב שלו בהכול.

הוא יראה את הבגדים, הוא יראה איך זה נראה עליו, ופשוט יזמין את זה או קיי?

זה, זה עדיין לא נקלט אני מבין את זה.

אבל זה באמת איך שאני מאמין שהעולם הולך להיות.

ובין אם זה זום או קיי? בין אם זה זומים שהיום קוראים במצלמה רגילה שבואו בעינינו אתם רואים את זה בדו ממד  אתם לא רואים.

אתם לא רואים את הבנאדם, אתם לא רואים כאילו את שפת הגוף שלו אמיתית.

metaverse הולך לשנות את פני המשחק או קיי?

סגור סוגריים של מצלמות דו ממד אל  ה metaverse מרחב תלת ממדי עם אווטארים דיגיטליים או קיי?

ביל גייטס אומר את זה. מי אנחנו שנתווכח אתו.

אבל איך אני רואה את הצרכנים משתמשים בטכנולוגיה הזאת מלבד משחקים ממש מגניבים.

תארו לכם קניון ענק עם כל החנויות שאתם אוהבים על חלונות הראווה תראו את הבגדים.

שבול בטעם שלכם למה?

כי הם יידעו, הם ידעו כבר מה העדפות שלנו.

חשוב שתדעו את העדפות שלכם….

תיכנסו לחנויות תמדדו את הבגדים מול המראה וכל זה בלי להתפשט וכמובן בלי לצאת מהבית.

או פגישה עם מספר אנשים שעל חלקם מארצות שונות.

מי שלא יודע יש בתוך oculus quest 2 של פייסבוק כבר היום  horizon work rooms  שדרכו ניתן ממש להיכנס לאיזשהו חדר ישיבות ולרשום.

לייצר לוח לרשום עליו לעשות את הכל או קיי? כבר קיים.

תחשבו גם על למידה מקוונת בתוך כיתה בתלת מימד ביקום של עולם המטאוורס.

יש גם מקלדת מיוחדת שפועלת עם המשקפיים למי שרוצה לרשום הערות.

לרשום את הנושאים לשכתב את מה שנאמר או קיי ?

דברים שהם כבר קיימים.

מדבר אתכם שר יחד אתכם והכל בצורה מאוד מאוד ויזואלית וכיפית.

בקיצור נראה לי שהבנתם את הנקודה.

אין סוף לאפשרויות.

עולם המטאוורס – אין סוף לאפשרויות שלכם

בתכלס נכון להיום הטכנולוגיה עדיין לא אפויה ואין כל כך בהירות לגבי הנגשת הטכנולוגיה לקהל הרחב.

אבל המוח האנשים לא מפסיק לעבוד באפשרויות הן רבות זה רק עניין של זמן.

כמו המחשב כמו הפלאש דרייב וכמו הסמארטפון.

למה זה עדיין לא נגיש?

כי בואו היום מה שאתם צריכים לעשות זה לקנות אחד מהקסדות של האוויר הרציניות יש ל HTC יש לו עוד כמה חברות.

אבל תכלס פייסבוק הוציאה משקף שהוא מאוד מאוד כמעט נגיש לכולם.

אני אומר לכם את האמת זה לא כזה נוח.

זה מאוד מאוד לפעמים לוחץ על הפנים, מאוד חם בתוך הדבר הזה ובגלל זה אני חושב שעדיין יש פה.

זה קצת טריקי עולם המטאוורס.

אני לא חושב שכל העולם עכשיו הולך לקנות את oculus quest 2 שלהם כי זה באמת משהו שצריך לשים אותו לפנים ולהיות אתו הרבה שעות.

ואני לא רואה באמת אני לא רואה את הדבר הזה באמת קורה אולי הדור הצעיר יותר שיאמץ את זה.

דרך אגב עד היום נמכרו בעולם 10 מיליון יחידות של oculus  או קיי?

בוא נגיד באזור ה 6 מיליון רק בארצות הברית 4 בשאר העולם.

הכי חשוב לא להילחץ

אבל רוב  המשתמשים הם ככל הנראה ילדים או קיי?

שתבינו השחקנים הגדולים meta פייסבוק לשעבר, מיקרוסופט אפל גוגל אינטל.

וחברות נוספות כבר עובדים במלוא המרץ ומשקיעות תקציבי עתק בפיתוח הטכנולוגיה ו meta אפילו גייסה קרן.

הקימה קרן סליחה של 10 מיליון דולר ליוצרים בתוך בתוך הקהילה שלהם של metaverse או קיי?

כבר עכשיו הם גם הכריזו על העולם הווירטואלי שלהם horizon world    זה נגיש דרך משקפי המציאות מדומה שלהם.

והדבר הזה מאוד מדהים.

איך תקדימו את כולם בדרך להצלחה?

דרך אגב זה עדיין לא נגיש לכל  העולם.

כרגע יש לשם מה שנקרא דרישות כניסה צריך להיות עם דרכון קנדי או אמריקאי מעל גיל 18.

אז כרגע אני מאמין שאין שם יותר מדי אנשים.

אבל כן הם עושים שם.

הם עושים את זה בגלל שהם עושים איזשהו בטא סטינג כזה או אחר בשביל להנגיש את זה באמת לכל העולם.

זה הולך להיות מין חדרים כאלה ואחרים עד 20 איש כרגע.

אני לא יודע למה זה עד 20 איש.

כנראה משהו עם השרתים שלהם.

אבל זה איך שזה הולך להיות כרגע יראו אווטארים תוכלו לדבר עם אנשים לשחק איתם כל מיני משחקי חברה.

לעשות כל מיני אירועים כמובן שהדבר הזה כל הפלטפורמה הזאת.

אני בטוח שהיא הולכת להתפתח למקומות הזויים.

עולם המטאוורס – העתיד כבר כאן!

כמו שציינתי אני כן חושב שהולך להיות שם איזשהו קניון וחנויות ופייסבוק ייגזרו מזה קופון כמובן.

ובדיוק זה מביא אותי גם למקום של עולם הפרסום.

כי בואו בינינו זה מצוין שפייסבוק משקיעה בדבר הזה אבל למה היא משקיעה בזה?

למה היא רוצה את כל האנשים שמה?

למה היא מנגישה גם את המשקפיים שלה במחיר שהוא אפילו יחסית בשביל, זה מחיר לא כזה יקר או קיי?

המשקף עולה באזור 1000 ש"ח בלבד.

אז למה הם.

למה הם מנסים להנגיש את זה כל כך ולמה הם רוצים?

בינינו הם רוצים עוד אנשים בפלטפורמה שלהם בשביל למכור שטחי נדל"ן לפרסום.

אין פה יותר מדי, זה האמת.

הכי חשוב לא לעשות יותר מדי עניין

זה שזה החזון של מארק ושהוא רואה את כולם עוברים לשם בשביל להפוך את העולם של הרשתות החברתיות.

ליותר ליותר נגיש ולא רק מול מסך ולדבר ממש עם אנשים, בואו בסוף יש פה גם כסף שהוא רוצה או קי?

אז תחשבו על זה.

אם אנחנו מה היום.

אם אנחנו היום רגילים פרסומות בפיד שלנו שהם תמונות סרטונים וכו.

אנחנו כנראה הולכים להיות בתוך metaverse ולראות billboard שלטי חוצות עם פרסומות.

ונראה איזשהו טלוויזיה בתוך הבית שלנו שבה יהיו פרסומות ונלך בתוך קניון ועל חלונות הראווה אנחנו נראה פרסומות של אותם חנויות ועוד 1001 דברים שאני יכול לחשוב עליהם.

אפילו אנשים בצורה אורגנית יכולים לבוא בתוך מטאברס.

ולהתחיל לדבר על מותג מסוים רק בשביל להרים אותו למעלה.

כאילו אתם קולטים?

אתם קולטים לאן עולם המטאוורס הולך?

את, אתם קולטים לאן הדבר הזה הולך?

זה לדעתי זה פשוט מטורף.

ודרך אגב אני בטוח שיש עוד מאות פלטפורמות שיכולות להחליף את כל הנושא הפרסומי,

זאת אומרת אני לא חושב שרק פייסבוק היא תהיה הפלטפורמה היחידה בתוך מטאברס שנוכל לפרסם בה.

יש עוד מאות פרויקטים של מטאברס ועולמות דיגיטליים שיהיה ניתן לפרסם בהם.

ואני לא חושב שיהיה לנו רק מקור אחד לפרסום אלא כמה מקורות ספציפיים.

כמו שיש לנו היום את טיקטוק כמו שיש לנו היום את כתבות תוכן בטאבולה אאוטבריין.

אותו דבר הולך להיות גם בתוך metaverse רק בצורה טיפה שונה.

יותר ויזואלית וזה יביא אותנו למקום של אתגרים מאוד מאוד מאוד רציניים.

כי אנחנו נצטרך באמת להתאים את עצמנו לעולם הזה.

יצירתיות פוגשת מציאות – עולם המטאוורס

בין אם זה בא קריאייטיבים ובין אם זה בתוכן ובין אם זה ב פסיכולוגיה שעומדת מאחורי זה.

נצטרך להבין אפילו לאיזה כיוון אנשים מסתכלים יותר ימינה או שמאלה או קיי?

צריך לקחת את המקום הזה קצת החוצה אל עולם האופליין זה מה שאני חושב לפחות שמדובר בשיווק.

לתוך עולמות metaverse וזה באמת יהיה מאוד מאוד מאוד מאוד מעניין.

כי בואו העולם הזה מתפתח אין מה לעשות.

ואנחנו נהיה חייבים להיות עם היד על הדופק.

נהיה חייבים להבין מה קורה פה בכל הנושא של הטכנולוגיה הזאת כדי להיות הראשונים.

באמת שנוגעים בדבר הזה.

תהיו עם יד על הדופק

ואנחנו רוצים להיות הראשונים כי אנחנו יודעים שהראשונים בדרך כלל מרוויחים יותר בנושא של הפרסום.

בעלויות הפרסום שהן נמוכות יותר וכמובן בהכנסות שלנו ובערך לייצר לזה תוכן קריאייטיב.

ויזואליה כזאת או אחרת שתשתלב יפה בתוך העולמות האלו.

וגם תהיה לנו יותר נגישה.

כי אנחנו נוכל להבין באיזה פלטפורמות אותם אנשים באמת נמצאים.

בין אם זה עולם וירטואלי שהוא כולו לילדים.

דרך אגב יש פלטפורמה שנקראת Roblox  רובלוקס שזו פלטפורמה גם שהיא סוג של metaverse.

כרגע זה עדיין רק בעובד דרך הטלפון ודרך מחשב.

הם עובדים כרגע על גם על טכנולוגיית vr אבל כל הקטע של זה הוא בעצם עולם וירטואלי.

שנותן לילדים לייצר בתוך משחק משחקים אלה אחרים.

וגם זה מאוד מאוד מתפתח אפשר בתוך הדבר הזה גם להרוויח כסף בתוך המשחקים שהילדים מייצרים.

אפשר למכור כל מיני אסטים כאלה ואחרים, בגדים נשקים וכו… .

זה לא רק משחק לילדים…

תלוי מה המשחק שהילד בונה. לפלטפורמה הזאת נכון להיום יש 50 מיליון משתמשים או קיי?

אז תהיו בטוחים שהולכים להיות עוד פלטפורמות בתוך הדבר הזה שנוכל לפרסם בהם.

שנוכל להביא את עצמנו את בתור העסק של עצמנו.

בתור העסק של העסקים שאנחנו מקדמים למקומות מאוד מאוד מאוד מאוד ממוקדים.

אבל כאילו אנחנו משווקים את זה באופליין.

אתם מבינים לאן אני חותר?

סיכום או למה גם לכם כדאי להיות בעולם המטאוורס?

בקיצור יש לנו כברת דרך ארוכה לעבור עד שבאמת נצליח כמפרסמים באמת לפרסם בתוך הטכנולוגיה הזאת.

אבל אני אני מאמין שזה יקרה כבר בשנים הקרובות וכן היה חשוב לי לשתף אתכם בsay  שלי בעניין.

של איך אני רואה את העולם הזה וצריך להתייחס אליו קצת יותר ברצינות.

כמובן אנחנו כמשווקים ולא להסתכל עליו רק של עולם שיש סביבו כרגע ה הייפ של Nft וההשקעות.

הדבר הזה הוא כנראה באמת באמת הולך להשתלב בתוך מטאברס.

אבל עדיין אנחנו צריכים לראות ולהיות עם יד על הדופק איך אנחנו משתלבים בתוך הדבר הזה.

ולדעתי זה מגניב ומרענן כי יש לנו פה טכנולוגיה חדשה שאנחנו הולכים לפרסם בה.

אנחנו הולכים להיות בין הראשונים בא אנושות שהולכים לעשות את זה אז זה די מרגש בעיניי.

ואז הלוואי שזה שזה יצליח ובאמת שזה לא יפגע בה אנושות כמו שהרבה מאוד אנשים חושבים.

וזהו תהיו עם יד על הדופק ותמיד תקראו ותיבדק הוא.

ומקווה שאנחנו נתראה בעוד איזשהו פרק בעוד תקופה מסוימת שנדבר על ממש איך ניתן לפרסם בצורה כזו.

שכבר ידועה לעולם. תודה רבה חברים ומקווה שנהנתם להתראות

הצד של רועי והדעה שלו על עולם המטאוורס

רועי ריבק

אז תודה רבה לגיל שהסכים לבוא ולהתארח בפודקאסט הנושא הזה כאילו אני ישבתי והאזנתי לפרק.

והייתי מרותק.

האמת היא שיצא לי ולגל לדבר הרבה על הנושא הזה בלי קשר בשיחות האישיות האישיות שלנו על הנושא ומה זה יעשה.

והדעות שלנו הם מעט שונות.

כאילו גיל ממש  in to it את הנושא ו אני יכול להיות שאני קצת  old fashioned.

למרות שאני מחשיב את עצמי בן אדם מאוד מאוד טכנולוגי ומאוד Early adopter בהרבה דברים.

אבל משום מה הנושא הזה עדיין לא יושב לי במאה אחוז.

כאילו קשה לי תפיסתית לחשוב על הנושא הזה וברמה שזה יתפוס בצורה כזאת או אחרת.

ואיכשהו אני עדיין מסתכל על זה כמו גימיק או משהו מגניב שיכול להועיל לעולם הגיימינג.

ולא באמת אנשים יקנו לפחות לא בדורנו בצורה הזאת בדור שלנו.

למה חשוב להסתכל באופן ייחודי על העולם?

יותר נכון בצורה הזאת בגדים או דברים כאלה ואחרים.

אבל בהחלט יש סבירות רבה שאני טועה ובאמת הנושא הזה יצבור תאוצה מה שנקרא מהר מאוד.

ותראו אותי משקפי vr מעביר לכם את הפודקאסט באולם ענק וכל אחד יישב בבית עם האוזניות שלו.

ופשוט נהיה בפודקאסט לייב עם הרבה אנשים אני אתם כולנו ביחד ויהיה לנו כיף וזה יכול להיות מגניב.

אז אני רוצה לתת קצת את האפשרויות ואת האינפוטים שלי על הנושא הזה.

העניין שאני חושב שזה יכול להועיל אני כמובן.

אני מדבר בנושא שכמובן תהיה שם תנועה שיהיו שם עיניים.

גם אם זה מסקרנות איפה שיש סקרנות ויש עיניים יש פרסום.

אז שם ללא ספק יהיה מעניין להופיע.

פרסום זה חשוב אבל זה לא הכול?!

סיבה לכך זה שאנחנו יכולים ליצור פרסום שהוא שונה שהוא קצת פורץ גבולות שהוא אפילו ברמה של משהו הרבה הרבה יותר חוויתי.

ממה שאנחנו מכירים עד עכשיו.

שזה יכול להיות איזה באנר או איזה סרטון שמפריע לנו אבל היום פרסומת בעולם ה metaverse. 

יכולים פשוט לקחת אותנו ולהכניס אותנו לעולם המוצר.

להראות לנו את כל החוויה ואת השימוש במוצר ומה זה נותן לנו בעולם שהוא וירטואלי ושונה.

הדבר הזה יכול להיות להרבה מוצרים שבעצם הם פיזיים ומשאפשר להרגיש אותם או לחוות אותם בצורה כזאת או אחרת.

הרבה הרבה תועלת.

איך תפיקו הצלחה מעולם המטאוורס?

לדוגמה זה משהו שכן רואים אותו כבר כן נכנס לעולם הנדל"ן שזה הוירטואל ריאליטי.

וסיור מקדים בבית וכל הדבר הזה ואני חושב שפשוט כל הנושא הזה ככל שהטכנולוגיה תתמקד לשם.

ושיפכו לשם המון כספים.

הסיור בבית שלנו יהיה ממש אחד לאחד ואנחנו נדע מה אנחנו הולכים לקבל.

וככה אנחנו בעצם נוכל לקחת החלטות לא רק על סמך הדמיות ועל סמך תכנון אלא ממש נוכל לטייל בבית שלנו.

עוד לפני שהוא בנוי ולראות את הפרקטיקה ואם נלך את זה עד הסוף נוכל מה שנקרה לישון שם לילה.

ולראות איך אנחנו קמים בבוקר.

תמיד תתעוררו עם השראה

ואיך אנחנו מרגישים בבית הזה ואיך אנחנו חווים אותו לפני ש בנינו אותו בכלל שזה מטורף.

הרי אנחנו משקיעים לפעמים בבתים גם 2 מיליון 3 מיליון שקלים 4 מיליון שקלים תלוי באזורים וזה לא מעט כסף.

אנשים עובדים בשביל זה כל החיים.

האם שווה לתת יום כדי לסייר בבית.

בכלל איך שאני תופס טכנולוגיה בתור גם בן אדם די טכנולוגי וגם בן אדם שהוא איש פרסום שיווק.

אני תמיד נותן את הדוגמה הזאת שלפני לא כזה הרבה זמן.

כדי לבדוק אם אלה היינו צריכים לבוא למשרד לפתוח את המחשב לעבור על האימיילים בבוקר.

שהיום פשוט זה לפתוח את הטלפון ופשוט לענות לאימייל בשנייה וחצי.

זה נראה לנו היום פעולה כל כך שהיא טריוויאלית אבל היא בכלל לא טריוויאלית.

ואני מאמין שהדברים האלה כן יקרו באמת מטאברס.

עולם המטאוורס בין מציאות לדמיון

שהם יכולים בשלבים מסוימים להראות לנו או להמחיש לנו עולם שעדיין לא קיים.

ואני אם להגיד את האמת אני לא חושב שזה מתקרב או יש איזה רצון שזה יחליף את המציאות.

אלא אולי לחזות את המציאות או לתת לנו איזה פרספקטיבה מסוימת.

על משהו שאנחנו לא באמת יכולים לראות את המציאות.

תסתכלו לצורך הדוגמא הופעות ענק שמתכוננים ורואים את האנשים תחשבו שבעולם ה metaverse.

אני מדבר על ביטחון, שהמפיקים של אותו אירוע יוכלו לראות איפה הם שמים את הגדרות.

ולבנות בעצם את ההופעה לפני זה באמת metaverse ולדחוף לשם ממש את הכמות אנשים שצריך להיות באותו אירוע.

ולראות את המתחם מתפקד בהופעה ואיך בעצם הביטחון ומה שהם ארגנו שם מתפקד

וכמו שאתם מבינים הדבר יכול למנוע בסופו של דבר פגיעה בחיי אדם.

מה כדאי לכם לייצר בעסק שלכם?

בכל מה שקשור לעולם ה metaverse זה לראות איך אנחנו מייצרים סטארטאפים.

או כל מיני אפשרויות משלימות לעולם האמיתי ולאותו עולם המטאוורס.

שבעצם עוזרות לנו או לחסוך כסף לחסוך עוגמת נפש כי לבוא לבנות בית ב3  מיליון.

כי כולם יודעים שהם היו בשירותים אז זה דברים שאמנם היום רואים אותם בתכנון מי שאדריכל.

שהוא באמת בעל ניסיון, אבל יש כאלה שהם לא וזה משהו שהוא מאוד חשוב לדעת אותו.

אז זה דברים שבאמת אנחנו יכולים לזהות אותו אם אנחנו נטייל במרחב ונרגיש אותו.

אז אם אנחנו נסתכל על הדבר הזה של עולם המטאוורס כדבר משלים לעולם האמיתי ואם אנחנו נסתכל על הדבר הזה כמשהו שאמור להקל עלינו.

תודה אחרונה לגיל

לא משנה כמה metaverse יהיה מגניב.

אז שוב תודה לגיל שבאמת הסכים לבוא להתארח ואני ממש אוהב אותך.

ואתה בהחלט הבאת פה נושא שהוא מה שנקרא כורך את הרשת.

וכורך את כל מה שקשור לעולם השיווק והפרסום ובכלל את עולם הטכנולוגיה.

יש את הלינק לסוכנות דיגיטל של גיל בדיסקריפשן.

ואני רוצה להגיד לכם שזה לא מובן מאליו שכל פעם אתם שומעים כל פרק מחדש.

ואני רואה את הגידול בהאזנות רק הולך וגדל ו הפידבקים שאני מקבל מכם הם פשוט מדהימים ותודה לכם על זה.

מי שזה הפרק הראשון שהוא מאזין לו יש לפני זה עוד 60 פרקים.

כולם מעניינים אני באמת ממליץ לעבור פרק פרק אני מבטיח לכם הנאה צרופה והמון המון ידע.

וניסיון שאני ו האורחים מביאים.

אני רוצה להזמין אתכם לבלוג באתר שלי לעמוד האינסטגרם מי שלא עוקב שיעקוב.

כל מי שצריך דברים שקשורים לעולם הפרסום גם בעולם הדיגיטל גם בעולם האופליין עולם התוכן כל דבר.

מוזמנים לפנות אלי. תודה רבה רבה לכם ו נתראה בפרק הבא יאללה ביי

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש