פרק 77 - ספר בהוצאה עצמית בלי לשבור את הכיס וכדי לחזק אוטוריטה

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 77 בפודקסט לבן על שחור התארח איתמר חיון, בפרק נדבר על פרסום של ספר בהוצאה עצמית ואיך הדבר הזה משפיע על העסק שלנו.

איתמר חיון יועץ עסקי, מרצה ומחבר הספרים: ״ מיינדסט של אלופים״,״בונים עסק בקלות״ , ״שיטת פודקאסטספר״.
איתמר הוא בעל הפודקאסט ״מקפיצים ת׳עסקים״.

לאיתמר ניסיון של 4 שנים כבעלים של חברה בארה״ב שמנתה שמונה עובדים.

לחברה שלו היו לה מאות מכירות ואלפי לקוחות.

כיום איתמר מלווה בעלי עסקים שהם one man show  בתחילת דרכם בשיטת ליווי ייחודית הנקראת BSP המשלבת business , sport and personal development

נושאים מתוך הפרק:

מה זה ספר בהוצאה עצמית?

מה זה ספר אוטוריטה (עיון)?

למה שנרצה להוציא ספר לאור?

כיצד בנוי מבנה הספר?

איך מוציאים ספר לאור בהוצאה עצמית?

כיצד ספר יכול למתג את עצמכם כמומחים בתחום?

כמה עולה להוציא ספר בהוצאה עצמית לאור?

איך בונים ספר כמשפך שיווקי?

מאיפה מתחילים?

לאתר של איתמר חיון

למאמר מיתוג עסקים איך עושים את זה נכון

תמלול הפרק – ספר בהוצאה עצמית

רועי ריבק, "לבן על שחור".

רועי:

ברוכים הבאים , פרק 77 בפודקאסט ,לבן על שחור", שיווק, מיתוג, אסטרטגיה, דיגיטל, עסקים, כל הנושאים שצריך כדי להתפתח ולהביא את העסק שלכם לגבהים הכי טובים שיש. 

הפרק הזה הוא בנושא הוצאה עצמית של ספר בלי לשבור את הכיס וכדי לחזק את האוטוריטה.

אז אני בטוח שהמאזינים שלי עם אומץ.

חשוב לכם להיות אלה שעושים את הדברים הכי טובים והכי מפציצים.

יש לנו אורח מיוחד, נעבור למוסיקה, אני אציג את האורח ונתחיל לתת בראש עם הפרק.

(מוסיקת מעבר)

הפרק עצמו

רועי: אז הפרק האורח שלנו איתמר חיון, יועץ עסקי, מרצה ומחבר הספרים "ממיינד סט של אלופים", "בונים עסק בקלות", "שיטת פודקאסט", "פדקאסט ספר" ובעל הפודקאסט "מקפיצים את העסקים". 

לאיתמר ניסיון של 4 שנים כבעלים של חברה בארה"ב שמנתה 8 עובדים.

היו לחברה של איתמר מאות מכירות ואלפי לקוחות.

כיום איתמר מלווה בעלי עסקים שהם one man show בתחילת דרכם בשיטת ליווי ייחודית הנקראת BSP המשלבת business, sport and personal development. 

יש הרבה דברים שאפשר ללמוד מאיתמר.

אנחנו הולכים ליהנות מהפרק הזה ולשמוע מה שיש לו להגיד על הנושא של הוצאה עצמית של ספר.

אז אנחנו באמת הולכים לדבר על נושאים שבאמת לא הר

מה אנשים חושבים ואומרים לעצמם אני? סופר?

זה שמור רק לאנשים כמו ביבי נתניהו.

אז כן, תשמעו את הפרק ואני בטוח שיש מצב שתעשו החלטה אחרת.

איתמר, תן בראש.

יתרונות של ספר בהוצאה עצמית

איתמר:

אהלן חברים.

שלום לכולם.

תודה רבה לרועי היקר על הזכות להתארח בפודקאסט.

זכות גדולה וענקית להיות כאן.

אז נעים מאוד, שמי איתמר חיון.

בפרק הזה אני רוצה לתת כלים כיצד לכתוב בעצמכם ספר בהוצאה עצמית אוטוריטה.

מבלי להיות תלויים בהוצאות ספרים ולשלם עשרות אלפי שקלים. 

אז זה מידע שעזר לי לחסוך הרבה מאוד כסף וגם שילמתי עליו הרבה מאוד כסף.

אני רוצה לתת לכם אותו כדי שאתם תוכלו להוציא את הספרים שלכם לאור לגמרי לגמרי לבד, בסדר?

זה גם הכול עניין של סטנדרטים איך אנחנו רוצים לעשות את הספר שלנו.

שלבים במיתוג ושיווק עסקים

את הספר הראשון שלי ממש לפני 3 שנים, 4 שנים בערך, חזרתי מארה"ב והגעתי בחור מאוד מאוד שאפתן.

אחרי שהיו לי עגלות קיוסקים, 8 עובדים, מכרתי מוצרי ים המלח, שיער, אתם יודעים, כל העגלות כמו שאתם מכירים.

כשהגעתי לארץ רציתי להוציא את הספר שלי לאור.

לא ידעתי בדיוק איך ומצאתי באחד הספרים אצל אחותי מישהו שכותב ספר.

קראתי את הספרים שלו ומאוד מאוד התחברתי אליו ובדף האחרון היה ממש מקום כזה שרשום 500 ש"ח הנחה לפגישה.

שלחתי לו הודעה ושאלתי כמה עולה פגישה.

הוא ענה לי שפגישה עולה 500 ש"ח לפני מע"מ, אז אמרתי מעולה, אני יכול להיפגש עם הסופר ב-500 ש"ח?

למה שווה להוציא ספר בהוצאה עצמית? ואיך עושים זאת?

שווה לי, אני רוצה להוציא ספר, אני רוצה להבין איך עושים את זה.

כשהתיישבתי איתו בפגישה אמרתי לו שאני רוצה להוציא את הספר שלי לאור.

הוא שאל אותי שאלה שהדהדה לי והיא עדיין מהדהדת עד היום.

הוא אמר לי איתמר, למה אתה רוצה להוציא את הספר שלך אם אין לך עסק? 

הרי ספר זה מגבר לעסק.

שם נפל לי האסימון הזה: בעולם השיווק שהספר זה רק מקום כדי להגביר כבר את הפעילות הקיימת וכדי לחזק את המותג שלנו.

היום אני מבין שזאת הייתה החלטה הכי טובה לעצור אז בזמנו את הספר.

אנחנו נגיע לזה.

אז מה זה בעצם ספר אוטוריטה?

ספר אוטוריטה זה ספר עיון שהוא ספר הוצאה עצמית שבו אנחנו יכולים להציג את הסיפור חיים שלנו.

בספר ניתן לספר תוך כדי גם על העסקים שלנו ועל השליחות שלנו ומה אנחנו עושים ביום יום.

משם אנחנו יכולים להניע את הקורא לפעולה מסוימת.

ברגע שאנחנו מוציאים ספר לבד עושים את זה בהוצאה עצמית, אנחנו חוסכים את הכול, 

כי מה זה הוצאה עצמית, בסופו של דבר? זה לוגו, בסדר?

שהסמל הזה זה הלוגו של אותה הוצאה לאור וזה בסה"כ לוגו, אוקיי?

מה חשוב לדעת על פרסום ספר?

אז כדי שאנחנו נוכל להוציא את הספר הזה בהוצאה עצמית אנחנו נצטרך כמובן מעצב גרפי או מעצבת.

הם יעזרו לנו בעיצוב הכריכה, אנחנו נרצה שמישהו יעבור על הטקסט שכתבנו, שזה עריכה לשונית, בסדר?

שהדברים האלה ממש לא יקרים כמו שמספרים בהוצאות ספרים.

הם אולי עשירית מהמחיר שהם דורשים מכם.

בסוף אנחנו רוצים שהספר הזה יהיה עם מטרה שיווקית, שהוא גם יניע לפעולה את הקורא.

כלומר לבוא ולעשות משהו, אחרי שהוא קרא את הספר אנחנו רוצים להניע אותו לעשות משהו.

בין אם זה להגיע לפגישה, בין אם זה שיחת ייעוץ, בין אם זה:

  • ללכת לרשתות החברתיות
  • לאתר
  • לפודקאסט
  • כל דבר אחר. 

אילו למה בכלל שזה אמור לעניין אותי בתור בעל עסק?

אז ככה, ספר זוהי דרך נהדרת אלף כל לבדל אותנו משאר המתחרים שלנו.

תחשבו על זה שאם יש עכשיו 100 מאמנים או 100 מטפלים או 100 יועצים עסקיים או 100 מכל דבר אחר, 

אנחנו תמיד רוצים להיות בשאיפה של ה-5%, אם לא ב-3% של הטופ של הטופ של הטופ.

ספר בהוצאה עצמית – כחלק ממשפך הפרסום של העסק

בסופו של דבר, לכתוב את הספר הראשון לקח לי שנה.

לכתוב את הספר השני לקח לי 3 חודשים.

את הספר השלישי לקח לי חודש לכתוב, זה אך ורק תרגול של השריר הזה. 

אז כמה דברים שאני אומר הספר עזר לי בעסק האישי שלי שיכול גם לעזור לכם.

כבר התחילו להזמין אותי להרצאות, ואני בחיים לא הרציתי, בסדר?

ושבועיים לאחר מכן כבר הייתי מעביר הרצאות ב-1,500 שקלים, זה לא מחירים.

טיפים לפרסום ספר שיהיה מעניין ואפקטיבי מבחינה שיווקית

אז איך אנחנו מתכננים את הכתיבה שלנו? אני כבר רוצה לתת לכם איזשהו טיפ ענק:

אנחנו כל הזמן משפרים תוך כדי תנועה.

הספר שלי, לפני שהוא הפך להיות ספר, הוא היה בסה"כ מדריך חינמי.

מדריך שכל אחד יכול להוריד אותו במייל, פשוט מאוד, זה מדריך חינמי באזור ה-7,000 מילים זה היה, 5,000 מילים.

השם של הספר הוא צריך להיות קליל.

הוא צריך להיות:

  • נגיש.
  • מובן לקורא.
  • לדבר על התועלות שאנחנו רוצים שהקורא יקבל בעקבות הספר.

אז "מיינד סט של אלופים" זה הספר הראשון, ויש תת כותרת.

בתת כותרת קראתי לזה "איך לבנות תשתית של אלופים ולהגשים את הייעוד שלך" או שלך, בסדר?

זה השם של הדבר הזה.

עכשיו אם בחרתי את הנושא.

מה הקשר בין שיווק ופרסום ספר בהוצאה עצמית?

אנחנו רוצים לקחת את התוכן עניינים ופשוט מאוד לחלק אותו לעשרה, 

חמישה עשר פרקים.

הפרקים הראשונים זה יהיו הבהרה, תודות, על המחבר, הקדמה, איך תפיק את המיטב מספר זה.

אלו דברים שאם שוב פעם, תלכו לספריה שלכם ותפתחו כל ספר, אז יש את הדברים האלו, לפעמים בהתחלה, לפעמים הם בסוף.

רק אז אנחנו מתחילים לדבר על הספר עצמו.

אז יש לנו פתח דבר, מדוע כתבתי את הספר, ומשם אנחנו רק מתחילים מה הוא מיינד סט, זוכרים?

השם של הספר שלי הוא "מיינד סט של אלופים", 

שבכל פרק הולכים להיות לנו באזור האלף מילים בוא נגיד, שזה כמה עמודים בודדים, בסדר?

פרסום בהוצאה עצמית – איך הכי נכון לעשות זאת?

זה יכול להיות 3 עמודי וורד, 4 עמודי וורד, תלוי בגודל, תלוי בהרבה דברים כאן.

אבל סה"כ זה מבחינת הספר. 

עכשיו אנחנו רוצים להבין גם איך אנחנו מתכננים סדרה של ספרים.

אני מאוד מאוד ממליץ לכתוב סדרה כי זה מראה כמה דברים.

זה מראה לקורא שלכם שאתם אנשים אמינים.

שאתם מתמידים, שאתם walk the talk, זה לא שהוצאתם ספר אחד ויאללה, סיימתם.

אתם מוציאים ספרים סדרתיים, אתם מראים להם על התמדה והם אוהבים את זה.

אנשים שבד"כ קוראים את הספר הראשון רוצים לקרוא את הספר השני.

אז איך אנחנו מתכננים סדרה של ספרים?

אנחנו חושבים על 3 או 4 ספרים שפשוט מאוד אנחנו מחלקים את זה ל-4 אבני דרך.

כל אבן דרך הולכת לקדם את הקורא שלנו צעד אחד אל עבר המטרה, אוקיי?

אז אם לצורך העניין, אני אקח שוב פעם דוגמה מהספר שלי,

דוגמא של ספר בהוצאה עצמית הספר הראשון זה "מיינד סט של אלופים".

שאמרנו "איך לבנות תשתית של אלופים ולהגשים את היעוד שלך".

הספר השני זה "בונים עסק בקלות", איך להגיע לעשרת אלפים שקלים הראשונים בעסק שלך. 

אז הספר הראשון זה פשוט מאוד לבנות את התשתית של אנשים כבני אדם.

את הערכים, את החזון, את הייעוד, למצוא את הייעוד.

למה חשוב להיות יצירתיים בדרך שבה אנחנו משווקים את העסק שלנו?

להבין מה אנחנו רוצים לעשות בעולם הזה, לבנות את ההרגלים הטובים האלו, ואחרי שבנינו את הבסיס.

זה מהבחינה הזאת, איך אנחנו באמת מוציאים סדרה של ספרים, עדיף לתכנן סדרה, פשוט מאוד כמו שאמרתי.

עכשיו יש לנו את העניין הזה שנקרא "עימוד", מה זה עימוד?

עימוד זה אם אתם תפתחו ספר ואתם תראו שיש, שהוא כתוב בצורה מסודרת, אוקיי? 

זה העימוד וזה מאוד מאוד חשוב.

אז זה מבחינת עלויות. מבחינת ההוצאה כמה עולה להוציא את הספר, אז זה היופי ושימו לב. אם אנחנו הולכים להוצאת ספרים, ככל הנראה הם ירצו שאנחנו נדפיס כמה עשרות אלפי עותקים, לפחות 2,000, 3,000, 5,000, למה? 

למה חשוב לשווק לאנשים ולא לרובוטים?

זאת אומרת שאתם צריכים להדפיס לפחות את ה-4,000 ספרים.

כל ספר, אם עולה באזור ה-, תלוי, אם אתם מדפיסים כמה עשרות אלפים או אלפי עותקים, אז זה יעלה לכם באזור ה-10 שקלים נגיד, משהו כזה, בסדר? 

כי אם אתם עכשיו תלכו לצומת ספרים, אתם תמכרו את הספר שלכם ב-97 שקלים, 50% מזה הולך לחנות, בסדר? נשארתם כבר עם 44 שקלים, סליחה, 49 שקלים. 

מתוך ה-49 שקלים האלו, תיקחו עוד, אתם בסופו של דבר תקבלו 10% מה-49 שקלים האלו, שזה באזור ה-5 שקלים.

על זה אתם גם תשלמו מיסים, כלומר לא משתלם לשים את הספר.

מבחינת אסטרטגיה, לא משתלם לשים את הספר בחנויות הספרים מהסיבה הפשוטה.

אתם לא רואים שום רווח בזה ואתם צריכים להתחייב על להדפיס אלפי עותקים מראש.

אם אני לוקח עכשיו אני צריך להדפיס 5,000 עותקים כפול אלף, אני צריך לשים 50 אלף שקל, ועל זה אני צריך לשלם עוד 3,000 ועוד 3,000,  זה 6,000, נכון?

אמרנו לכריכה ואמרנו לעריכה לשונית, כל זה יוצא לי באזור ה-56 אלף שקלים וחבל, חברים, פשוט חבל, תעשו מה שאמרתי, תעשו את הכריכה לבד, שלמו את ה-3,000, 

תעשו את העריכה לשונית, עוד 3,000, תדפיסו 100 עותקים, שזה יצא באזור ה-1,400 שקלים לפני מע"מ.

יצא לכם באזור ה-7,000 שקלים כל הסיפור הזה, אתם תחסכו הרבה מאוד כסף ואתם גם תעשו את זה בכיף.

בהוויה ופשוט מאוד תמכרו את הספרים האלו לבד. 

למה חשוב למתג את העסק שלכם?

תמתגו את עצמכם לבד, תשווקו את עצמכם לבד, אני מוכר אותם הרבה מאוד באינסטגרם ובפייסבוק ובאתר וזה חלק מהמשפך של העסק. 

אז הספר הוא משפך בדיוק כמו שפודקאסט הוא איזשהו משפך או בדיוק שיש איזושהי מודעה שהיא משפך, כל דבר אנחנו מזקקים בסופו של דבר את ה-3 או 5 אחוז שאנחנו רוצים לעבוד איתם. בסדר?

אז מאיפה אנחנו מתחילים? (צוחק) נעשה רגע סדר.

זה מראה כמה אתם מתמידים. משם אנחנו רוצים לתת שם לספר, ממש להתחיל מהסוף להתחלה, שם לספר, "איך בונים מזגן ידני בשלושה צעדים", בסדר?

זה השם של הספר הזה. ספר בהוצאה עצמית יכול לאפשר לנו לפרסם את העסק שלנו באופן יעיל.

בסופו של דבר הקורא צריך להבין מהספר עם מה הוא הולך לצאת, הוא הולך לצאת מהספר הזה עם ידע כיצד לבנות את המזגן הזה שהוא תמיד חלם עליו.

שזה מתאים לקהל יעד מאוד מאוד מאוד ספציפי, בניית מזגן לבד בבית. 

משם אנחנו מתחילים לפרק את זה לפרקים, ל-10, 15 פרקים, כמו שאמרתי לכם, בהתחלה יש פרקים שהם בכל ספר הם קיימים, שזה הבהרה, תודות, על המחבר, הקדמה, 

איך תפיקו את המיטב מספר זה, פתח דבר, מדוע כתבתי את הספר הזה, כל זה זה כבר איזה 6 פרקים, אז מתוך 15 פרקים 6 פרקים כבר יש לכם, רק צריך להוסיף את המלל הזה, אוקיי? ומשם אנחנו רוצים להתחיל לספר, 

כלומר לכתוב איך אנחנו בונים את המזגן הזה. אז בתור התחלה, למה בכלל שאנחנו נרצה לבנות מזגן, למי זה מתאים, מה צריך שיהיה לנו בבית, 

שימו לב איך אתם מספרים את הסיפור של המותג שלכם?

כלומר אנחנו מתחילים לספר את כל הסיפור ונותנים את הכלים ובסופו של דבר הקורא צריך להבין איך לבנות את המזגן הזה, או שיכול להיות שהוא יגיד שמע, 

זה גדול עליי, קראתי את הכול, אין לי כוח להתעסק בזה, אני רוצה לבוא אליך ושאתה תבנה לי את המזגן הזה, וזה גם בסדר, גם כאלו יש. בסדר? 

אז אני מקווה שהכול היה מובן חברים, בסופו של דבר ספר זה משהו שהוא פותח המון המון המון דלתות, המון דלתות, שקשה לי להסביר בדיוק איך, 

אז אתם מקבלים טייטל של סופרים, זה ברמה בחוץ, כשאני מציג את עצמי כסופר, זה כמו פרופסור מבחינתי, בלי חס וחלילה זה, אבל זה מעמד,

זה סוג של להסתכל על אנשים בגובה העיניים, ואני מאוד מאוד ממליץ לכם למתג את עצמכם, לכתוב ספרים, להוציא אותם לאור, זה מראה שאתם אנשים אמינים בעיני הלקוחות שלכם, זה מראה על אוטוריטה, 

זה בונה את עצמכם כמומחים בתחום הזה ובסופו של דבר זה משנה חיים הדבר הזה, וזה השיווק האמיתי, זה השיווק שאני מאוד מאוד אוהב וממליץ, אם אתם רוצים לכו תאזינו לפודקאסט שלי "מקפיצים את העסקים", 

פרק מספר 14, אני מסביר שם בדיוק איך כותבים סדרת ספרים, ובפרק 12 אני מספר על איך הופכים גם פודקאסט לספר, שגם ככה הפכתי את אחד הספרים שלי.

אז אני תמיד אשמח לעזור, תודה שהאזנתם, תודה רבה רועי היקר על הזכות להיות כאן, איתמר חיון.

סיכום הפרק על ידי רועי

(מוסיקת מעבר)

רועי: אז תודה רבה רבה לאיתמר שהסכים לבוא ולהתארח בפודקאסט. אז כמו שכבר הבנתם, כדי להתבלט היום בכל עולם השיווק ואם אנחנו רוצים לייצר לעצמנו את הפרסונה הזאת ששולטת בתחום שלנו, 

שאנשים מסתכלים בשקיקה ורוצים להאזין לכל מילה שיוצאת לנו מהפה, לספר יש משמעות מאוד גדולה, אנשים מסתכלים על זה כמשהו שהוא מאוד מקצועי, שיש בזה איזה משהו שהוא אפילו אקדמאי וגבוה מאוד וזה עוד איזה נדבך מאוד מאוד חשוב בבנייה של ה-personal brand שלנו, 

בבניה של הדמות הזאת שלוקחת ומשפיעה על כל העשייה של התחום.

זה משפיע גם על ספר בהוצאה עצמית שמהבחינה העסקית יש לה, והשיווקית, יש לזה משמעות אדירה.

אז אני מסתכל על הכול בדרך שיווקית ולאו דווקא כמובן על כל האנשים שקוראים ספרים והכל, אני רוצה להסתכל על הספר של, נגיד הוא יצא לאור ויש לקוח שאמור להתעניין בנישה שלנו, והוא לא קרא את הספר שלנו, 

חשוב להבין שספר בהוצאה עצמית הוא רק אמצעי פרסום אחד.

עכשיו תבינו את הפסיכולוגיה של העניין הזה, זה משהו שהוא בעצם הופך להיות כלי שיווקי מאוד משמעותי שמעצב ומשרת אותנו בתור עסקים ובתור חברות ובתור personal brands, 

מהם מותגים? ולמה חשוב שהעסק שלך יהיה מותג?

שאותם האנשים גם בלי לקרוא את הספר שלכם שהוא ספר בהוצאה עצמית בכלל, ובלי לחזק את האוטוריטה במילים שלנו, רק המשמעות על אותו ספר, היא אסטרונומית ותוביל בסוף גם לדברים שהם ROI בסוף. הרבה אנשים חושבים שזה גדול עליהם וחושבים שזה משהו שהוא מה שנקרא שמור לפוליטיקאים המפורסמים ביותר, 

שמור לדוקטורים ופרופסורים, ומה שבדיוק אני שמח שאיתמר בא להוכיח, שזה ממש לא, שבאמת כל אדם שיש לו איזה שליטה בתחום מסוים ונישה מסוימת ויש לו את הגישות שלו, זה משהו שהוא יכול לעשות אותו כחלק גם מהפיתוח האישי שלו וכחלק מהבניית מותג שלו, ועוד דרך לשווק ולפרסם את העסק שלו, 

לחזק את האמון עם הקהל, זה כלי שהוא פשוט אדיר ויש לו משמעות כל כך גדולה שאנחנו היום, במיוחד בעידן הדיגיטל, מפרסמים בהמון כספים, אם זה בממומן ויצירת סרטונים וכל כך מתאמצים כדי ליצור את החוזק של המותג שלנו.

למי שעדיין לא היה, מעל 140 מאמרים שקשורים לשיווק, לפרסום, זה פרק 77 בפודקאסט, זאת אומרת יש עוד 76 פרקים לפני הפרק הזה, ואני רוצה להזמין אתכם לחזור אחורה ולשמוע את הפרקים, 

תכנית ההכשרה black squad למי שמכיר ולמי שלא מכיר, התכנית הכי טובה בישראל ליזמים ולמשווקים, לבעלי עסקים וכל מי שרוצה לשלוט בכל הנושא של השיווק. שתי מטרות,

אחד זה בעלי עסקים ויזמים שרוצים להגדיל את הנפח פעילות שלהם ולהפוך את העסק שלהם להצלחה מסחררת.

זה בהחלט התכנית הכשרה בשבילכם אנשים שרוצים לפתוח סוכניות פרסום. 

אין ספק שבאמת כל מי שמגיע, עכשיו אני לא יכול לספר לכם באמת עכשיו, אתם יודעים ככה אנחנו לקראת סיום הפרק על התוצאות המשוגעות ועל הדברים שאנחנו עושים.

אתם צריכים פשוט להשאיר פרטים בלינק ב-description.

אנחנו נדבר על הנושא הזה, אתם תשמעו הכול ונוכל לעוף ביחד לאוויר.

אז תודה לכם שאתם מאזינים כל שבוע מחדש, שמח באמת, זה כל כך כיף לי ואנחנו נתראה בפרקים הבאים עם עוד אורחים מעניינים, תודה רבה לכם, יאללה ביי.

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש