פרק 53 - 7 הפעולות שקובעות אם הוובינר שלך ימכור או יתרסק

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 53 בפודקאסט לבן על שחור התארח ישעיהו ריב. הפודקאסט עסק ביכולת של הוובינר של עסקים לשווק את המותג שלהם.

ישעיהו נחשב לקופיריטר הממיר המנוסה והטוב בישראל. הופך מלים לכסף, וקוראים ללקוחות.

שיווק 500 וובינרים, כתב אלפי מיילים שיצאו בעשרות מליוני דיוורים, ועשרות דפי מכירה מעולים.

הקים וביסס כשותף את העסק המוביל בתחומו בישראל בתחום הדרכת המסחר אונליין, תוך שימוש מסיבי בכתיבה שיווקית ממירה.

למה חשוב שהוובינר של העסק שלך יהיה מותאם אישית לקהל שהוא קהל היעד שלך?

עריכה של הוובינר של העסק שלך תמיד צריכה להיות מותאמת אישית לקהל שהוא קהל היעד של העסק שלך. התאמה זו הנעשית על ידי קופי מומחה, יכולה לסייע לך לשפר באופן משמעותי את התדמית העסקית שלך. לא קל ליצור תדמית עסקית לעסקים. כאשר אתה רוצה ליצור תדמית עסקית לעסק שלך קופי מוכשר יכול לסייע לך לעשות זאת על ידי התאמה ודיוק של המסרים אותם אותם אתה מתקשר ומעביר ללקוחות שלך דרך המדיות השונות.

אם כולנו היינו קופי מוכשרים אז היה לנו הרבה יותר קל לעשות מכירות של המוצרים שלנו. למעשה על ידי יצירה של הוובינר של העסק שלך באופן מותאם אישית לאופי העסק שלך ולאופי הלקוחות שלך – אתה מרוויח פעמיים!

אתה גם זוכה להגדיל את כמות המכירות שלך ובאותו הזמן מגדיל את החשיפה העסקית שלך. ככל שהעסק שלך יזכה ליותר חשיפה כך יהיה לך קל יותר להגיע ליותר לקוחות ותמכור יותר. ככל שתמכור יותר תרוויח יותר.

עולם העסקים, הוא עולם בו אנחנו צריכים כל הזמן לפרסם את העסק שלנו כמה שיותר. קופי מוצלח ידע ליצור זהות ותדמית לעסק שלך דרך תכנים ודימויים שונים שהקהל אליו אתה פונה יזדהה אתו.

עשו טובה- אל תחסכו באיכות התוכן שלכם, זה יעלה לכם ביוקר!

נושאים מתוך הפרק:

בהאזנה תוכלו להבין ולהפנים מהן 7 הפעולות שיקבעו האם הוובינר שלכם יצליח או יכשל.

ביניהן נקודות קריטיות לשיווק, לתוכן, לסדר הדברים ולמצב המנטלי המיוחד בו צריך להיות מעביר הוובינר.

בהצלחה בוובינרים!

לקבלת המתנה של ישעיהו

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״