בבין אם אתם אתר איקומרס או נותני שירות, ואתם משתמשים בשיווק דיגיטלי אתם חייבים להכיר את הביטוי ״יחס המרה״. שיפור יחס המרה משמעותו מיקסום הטראפיק באתר לידי רכישות ולידים ובכך הגדלת המכירות והעסקאות. אחוז ההמרה נקבע לפי כמות האנשים שביקרו באתר או בחנות, וכמה מתוכם ביצעו את הפעולה הרצויה – רכישה או הרשמה. 

על מנת לראות שיפור באחוזי ההמרה, חשוב להגדיר תחילה את המטרה שלנו. למשל השארת פרטים, הצטרפות למועדון, הרשמה לניוזלטר, או רכישת מוצר. 

כדי לראות שיפור באחוזי ההמרה יש לבדוק תחילה את כל הFunnal השיווקי שלב אחרי שלב. החל מהמודעה ששולחת לאתר או לדף הנחיתה, התוכן, וההנעה לפעולה. כשנחקור כל שלב, נוכל להבין את מה אפשר לשפר בכדי למקסם את התוצאות מהקמפיינים הדיגיטלים שלנו.

כחלק מפעולות לשיפור יחס המרה נבדוק:

בדיקת מהירות האתר – לעיתים האתר נטען בקצב איטי, מה שגורם לנטישה עוד לפני שהגיעו לאתר או לדף הנחיתה. גם אנחנו כגולשים נוהגים לצאת מהאתר כאשר לוקח לו זמן רב להיטען, ומאבדים סבלנות במהירות. אתר שנטען לאט יכול להפסיד לכם סכומי כסף גדולים, ולכן כדאי לבדוק את קצב הטעינה של האתר.

בדיקת התוכן, הקריאייטיב וההנעה לפעולה – האם התוכן באתר מספיק ממיר? האם הוא פונה לקהל היעד בצורה הטובה ביותר? האם ניתן לשפר את התוכן על מנת לגרום ליותר אנשים לבצע את הפעולה הרצויה? נשאל את עצמנו את השאלות האלה על מנת לדייק את התוכן.

ביצוע של A/B Testing – נבצע A/B Testing על מגוון של פעולות בדפים הלא ממירים, על מנת לבחור בדרך הפעולה האופטימלית מבין השניים. ננתח את הנתונים, נפיק מהם מסקנות ונעשה זאת שוב ושוב אעד שנגיע לתוצאה הטובה ביותר.

שיפור אחוז ההמרה באתר יכול להתבטא באחוז קטן של עליה, מה שיגרום לעליה חדה בכמות הלידים, במכירות ובכסף שהארגון מקבל חזרה. לעיתים השינוי המזערי ביותר יכול לגרום לשיפור יחס המרה באופן משמעותי.

מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לבדוק את הנכסים הדיגיטלים שלכם.

טיפים לשיפור יחסי המרה באתר

קידום ממומן

מחכה לתת לכם שירות

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

יש למלא שם מלא בעברית ומידע על השירות שאתם צריכים

שותפים לדרך

רכבת צפון
פורום באר שבע
מילבה
פאסדה
אגאדיר באר שבע
זאפה באר שבע
קמע שיווק
פארוק בשוק
בת דור שיווק
סוכנות שיווק בבאר שבע
פאנג'ויה
רובע בר
קרן שמש מקבוצת עוגן
משרד פרסום בבאר שבע
am projects
עיריית באר שבע
משרד שיווק
תנועת הצופים

שירותים נוספים

בואו נעבוד יחד

שירותי שיווק ופרסום

בואו יחד נמריא לשחקים!

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש