פרק 51 - 3 אבני יסוד לבנית מותג מנצח

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 51 בפודקאסט לבן על שחור התארח לוקאס אטליס הפרק עסק בנושא של מותג מנצח.

לוקאס הוא מחבר הספר החדש והמדהים ״הפרעות קשב ומיתוג״ ובעל סוכנות למיתוג.

נושאים מתוך הפרק:

מהם ערכי הליבה של מותג מנצח? 

מה ההבטחה של המותג? 

למה מיתוג חשוב גם בפרטים הקטנים? 

איך מיתוג קשור להתמדה? 

ועוד ועוד ועוד.. לרכישת הספר ״הפרעות קשה ומיתוג״

תמלול הפרק:

שלום לכולם פרק 51 של הפודקאסט לבן על שחור, שיווק, מיתוג, אסטרטגיה ודיגיטל.

אז הפרק הזה אנחנו הולכים לדבר על נושא שהוא מאוד מאוד קרוב ללבי.

והנושא הזה הוא מיתוג, אנחנו נעבור למוזיקה.

יש לנו אורח מיוחד, נציג אותו ונתחיל לתת בראש.

(מוזיקה)

מה זה מותג מנצח?

אז הפרק הזה, האורח שלנו חבר יקר, לוקאס אסטליס שיש לו סוכנות למיתוג.

והוא מקצוען בכל מה שקשור למיתוג.

אז לוקאס לאחרונה הוציא ספר מיוחד והיחיד מסוגו בארץ.

ואני, כמובן אני אתן לכם המלצה על הספר בסוף הפרק אבל באמת תקנו, תקראו ותחכימו.

אז הפרק הזה אנחנו בעצם הולכים לדבר על מיתוג כמו שהבנתם אז לוקאס הבמה כולה שלך.

(מוזיקה)

הצד של לוקאס

לוקאס אטליס

שלום, רועי, שלום למאזינים היקרים של פודקאסט לבן על גבי שחור.

איזה כיף להתארח כאן.

גילוי נאות, אני ורועי מנסים כבר הרבה זמן לתאם את הפודקאסט שתשמעו כאן.

עכשיו דברים קרו, בין היתר סגרים בן היתר חזרה לשגרה.

אבל איך אומרים, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

האמת שזה קורה בשלב מרגש עבורי וזה קורה בדיוק בשלב שאני מוציא את הספר הראשון מסוגו בארץ.

אודות מיתוג, פרסום ושיווק.

על מיתוג, יצירת מותג מנצח ושיווק

אני שמח להעביר פה שלושה מסרים חשובים ככותרת לפודקאסט הזה עם חשיפה קטנה של החלק הפרקטי.

מתהליך של בניית מותג ב-31 צעדים בדרך למטרה של כל אחד מאתנו בתור בעל עסק.

יזם פרילנסר בענף כל שהוא וגם כאנשים.

שלושת הדברים שאני הולך לדבר עליהם היום הם אחד, ערכי ליבה של מותג.

שתיים, אבטחת המותג.

שלוש, כל המותג.

אתם תשמעו קצת אודות כל כזאתי שזה אבני יסוד בדרך לפסגה של כל אחד אשר יהיה.

וככה, לפני שנתחיל אני אספר לכם קצת עליי, אני לוקס סטליס בן-31  מבירת העמק, עפולה היקרה.

אני עוסק בענף הפרסום והמיתוג העסקי עוד לפני שנוצרו מדריכי וידאו ויוטיוב וחלוצי הסצנה הזאת.

היינו משתמשים בפורומים של עיצוב גרפי למיניהם על מנת לרכוש ידע על מנת להגיע לתוצאה הרצויה מסך.

אחרי מסך צילום מסך, אחרי צילום מסך, התייעצויות, שהאינטרנט היה עושה רעשים מוזרים, כאלה של פעם.

אז נתחיל עם ערכי ליבה חברים?

מה הם ערכי היסוד של מותגים שהם מנצחים?

בואו נתחיל.

דמיינו לכם אם מדינה יכולה לתפקד בלי ראש ממשלה, כמובן שהתשובה היא לא.

אנחנו ראינו פה אפילו אצלנו בארץ במשך שנתיים כמעט איזה קשה לתפקד בתור ממשלה כשיש ממשלת מעבר.

כשיש משחקי כוחות וכאלה וכאלה וכאלה.

אממה?

כשיש מנגנון תפעולי למותג שלכם, נקרא לזה מדינת ישראל בהקשר הזה.

המותג הזה זקוק למנהל שיראה את התמונה השלמה.

ויתאם בן כל הגורמים כל המחלקות זה יכול להיות ספקים באותו עסק.

זה יכול להיות הלקוחות, זה יכול להיות אנשים שעובדים בתוך המנגנון הזה. או.קיי?

ספקים לקוחות עובדים כאלה וכאלה וכאלה.

אתם ראש הממשלה של המותג שלכם…

זאת אומרת שאתם ראש הממשלה של המותג שלכם.

אתם צריכים לשלב את כל הזרועות העוסקים במלאכה גם בבנייה יומיומית של המותג.

וגם להיות הצלע שמקשרת.

ללא קשר לטיב התפקיד חשוב מאד, חשוב מאוד להיות מעורב.

כדי שיבינו גם את מגילת העצמאות שלכם ואת תפיסת עולמם בתור העומדים בראש.

בראש הפירמידה הזאתי.

מפני ש נגיד ספק, אמרתי ספק אם לפני זה.

ספק בואי נגיד ככה, אם אני עכשיו עסק של אוכל ויש לי ספק של חד פעמי.

עסק של חד פעמי עסק נורמטיבי נכון?

אבל אני בתור ראש הממשלה של המותג שלי.

מתעקש שכל העובדים שלי בסושיה שלי גלגלו את הסושי עם כפפות שחורות.

למה?

תהיו נאמנים לערכי המותג שקבעתם ואז תנצחו אתו!

סיבה פשוטה, ככה.

כי הצבעי מותג שלי הם שחור וזהב ואין שום סיכוי שהסושי מן שלי, ילבש כפפות בצבע כחול לדוגמה.

שזה מאוד פופולרי בענף האקונומיקה.

אין שום סיכוי.

מה זה אומר?

שאני בתור העומד בראש של המותג שלי מעביר את המסר הזה לאותו ספק שלי?

אותו ספק שלי יודע, שלי בסושי לא מביאים כפפה אחרת חוץ מצבע שחור.

גם ממנו במלאי הוא יקנה מספק אחר ויביא לי את זה בשביל שאנחנו נמשיך להתנהל ושהדברים יזרמו.

נקרא לזה יד ביד בדרך למעלה.

והוא יודע מה הערך הלבתי של המותג שלי, והוא יודע שעל דבר כזה בן אדם לא מתפשר וגם מוכן לשלם יותר.

זאת אומרת שאנחנו צריכים לבנות את הפירמידה המתאימה למותג שלנו בלי להסס סמכויות חלילה.

כאילו לפחד כן?

תפקידים וכוח לסובבים שלנו.

זאת אומרת שאם אני בעל הסושיה.

גם המנהל משמרת יודע שכשהוא מקבל סחורה הוא לא נותן אישור להוריד כפפות שהם לא שחורות.

שימו לב איזה דבר כל כך פשוט אבל על זה קם ונופל, מותג היום.

האם עסק קטן יכול להיות מותג מנצח?

אם אתם בעלי עסק קטן, שטפו את הקרובים שלכם בדברים האלה.

שגם אם מעוניינים בהצלחתכם בתפקידים שלהם בעסק.

גם אם זה האח הקטן שחוזר מהצבא והוא נותן משמרת בסוף שבוע. ככה פשוט, חשוב מאוד.

כי אותו ספק יודע, שאלה העקרונות שלנו.

וכשהוא יבוא לאסוף צ'ק בסוף החודש אנחנו לא, לא נאהב את מה שהוא עשה במהלך החודש.

ככה שאני ממליץ לכם, בממלכת בני מוטב (07.4) הבטיחו הכרה לעומד בראש.

כי ההשקעות האלה של האחים ולהעביר את המסר ואת הנחיות.

המיתוג שאנחנו עוברים במעורבים בהן ורוצים שהם היו מגילת העצמאות שלנו זה חשוב.

וזה חשוב ברמה של יסודיות והתמדה לאורך זמן ולא טוב אני אוותר לו אותו ספק, ממש לא, ממש לא.

גם אם הוא עשה פאשלה באותו יום אנחנו נשלח את אחד העובדים שלנו לקנות כפפות שחורות במקום אחר.

כי זה אנחנו וכי אנחנו לא נצליח לישון עם זה בלילה כי לא היינו ממותגים כמו שאנחנו רוצים באותו רגע.

טוב, ככה זה בקטנה על ערכי ליבה, כמה זה חשוב ונעבור לנקודה מספר שתיים.

על אבטחת מותג והקשר שלה להצלחה

מספר שתיים זה אבטחת המותג.

מה מותג מבטיח לנו?

זוהי שאלה חשובה שיש לתת עליה את הדעת להקדיש לה מחשבה מרובה.

לצורך הבנת נקודה זו, בו נתייחס קצת למותג במקרה הזה נספרסו  או.קיי?

נספרסו הוא בגדול, מותג יקר הערך בסצנת הקפה העולמית בכלל.

אחרי 20 שנה שהוא איבד את הפטנט שלו בייצור קפסולות שזה בכלל אדיר בעיניי.

הוא משדר בראש ובראשונה מותג פרסטיז אין כמות.

חידוש מידי באמצעות קפסולות מיוחדות בטעמים חובקי עולם.

על ידי שמות עם קפאין בלי קפאין בניחוח פירות, יש קפסולות של תה כמו שאנחנו יודעים.

מכונות מעוצבות שאנשים מניחים במטבח ומשתמשות לא פעם ולא פעמיים הרבה יותר כפריט לעיצוב הבית.

מאשר למכונת קפה.

מותג מנצח – מותגים בינלאומיים

ודברים שלא פחות חשוב אם זה דברים ואביזרים שהם מוכרים בלי קשר לקפה, כוס קפה.

הם מוכרים כל מיני ראיתי עכשיו באתר אינטרנט שלהם, מפיות, מפיות מה הקשר בין קפה למפיות?

אבל, לא פעם ולא פעמיים יגישו לכם בבית קפה את האספרסו שלכם עם כפית וליד זה מפית, נכון?

אחרי שערבבתם איפה תניחו את המפית? את הכפית, סליחה. שמה.

יופי, זה אומר שהכל אצלם מחושב מכף רגל עד ראש ברמה של אני אספר לכם סיפור קצר.

אני אוהב  לשמוע הרבה הרצאות בנושא שמעניין אותי הם מעשירים את עולמי בתחום הזה לדוגמא, צמד המילים limited edition מה זה אומר בעצם?

היום יש מחר אין, אולי זה ייגמר עוד שעתיים.

אולי בעצם רגע אני אבדוק ואין לי במחסן את אותו קפסולות? הם יודעים לעשות את זה מצוין.

כל אחד מאתנו, שייכנס לחנות של נספרסו הוא אפילו לאינטרנט אנחנו נראה משהו שיש היום ומחר.

אין שנקרא מהדורה מוגבלת בלבד.

לי קרה, בפן האישי שאני הייתי בקניון ממילא בירושלים בדרך לכותל עם בני דודים שבאו מחול ונכנסנו לחנות.

שתינו קפה אספרסו פינקו אותנו, כולם לבושים יפה בשחור, עניבה שלום אדוני, מה תרצה?

נספרסו כמקרה מבחן למותג שמצליח מאוד

אין אחד שלא מסתחרר בחנות של נספרסו.

ובא לך מוכרן ושואל אותך, בעצם אומר לך.

דע לך אדוני שמה שאתה רואה עכשיו כמוצר שמונח בתיבה הכסופה והשקופה פה אליהם קפסולות חדשות שנחתו אצלנו רק אתמול.

עדיין לא קיבלנו הסבר אודות הקפסולות המיוחדות.

ואיננו יודעים איזה תערובת עם אכילה סביר להניח שאולי לא נקבל גם הסבר על הטעם  מסתורי.

שימו לב הטעם המסתורי, מסתורי תמיד מוכר. על מנת לשמור על ייחודו.

מה דעתך שאני אוסיף לשקית שתי חבילות במחיר מיוחד רק להיום.

בקצב המכירות שלהם אני בספק אם יישאר משהו עד מחר.

זאת שיחה מכירתית שעושה כל עובד בנספרסו וזה לא סתם קורא.

שימו לב כמה נקודות, הטעם המסתורי, המחיר המיוחד, רק היום, דע לך, אדוני, כולם מקבלים כבוד.

אני לא יודע מה זה, זה יוצר סקרנות הוא אומר לך, איזה תערובת? זה אומר מה הימצאו משהו חדש?

אולי אני אהיה ייחודי ואטעם את זה לפני כולם?

יתרונות של תרגילים שיווקיים

במילים האלה בקריצה שיווקית של מהדורה מוגבלת, סיכוי גדול של התרגיל השיווקי הזה יעשה את שלו.

באבטחה של המוכר לפרסטיז תעבוד עלינו, באהבה ובהערכה כמובן כן?

ויותר מזה, בטוח מחר תשוויצו לחברים את המשפט הזה בדרך לעבודה.

כי אני מדבר עם חבר עכשיו שמלווה אותי בדרך ברכב או כשאני יעלה עם השקית של הקפסולות למשרד.

ואני אגיד את הדבר הבא, תקשיב, תקשיבי, אתמול הייתי עם דודים שלי בירושלים בדרך לכותל המערבי.

ועצרנו בחנות נספרסו אני לא יודע איזה טעם זה.

אבל אני מפרגן לך עכשיו בקפסולה אחת מבין ה20 שקניתי עכשיו.

תדע לך שאני מעריך אותך. אתה רוצה את זה כפול, ארוך, קצר?

אל תפחדו לחדש…

עכשיו, לא רק שאני מרגיש טיפה מעל זה שאני מדבר איתו על זה.

גם הבחור שאני אומר לו את זה.

אותו עמית לעבודה שאני מציע לו קפה לשתות ממנה קפסולות שהבאתי החדשות של אתמול.

הוא גם עכשיו מרגיש מיוחד, יש מצב שגם אחרי זה והוא אהב את זה הוא להיכנס לאתר האינטרנט.

לראות אם יש את זה.

תבינו כמה זה עובד לנו על המוח בלי שאנחנו נדע ננסה וזה עובר הלאה והלאה והלאה והלאה.

זאת הבטחת מותג מכף רגל עד ראש וכולנו פתאום סוכני שיווק נפלאים של המותג.

בלי להיות ערניים אם בכלל כך.

זה פשוט עובד, זה מדהים, כל הדבר הזה שנקרא מהדורה מוגבלת.

זה טריק אפשרי עד הכרחי בשיווק העסק שלכם ולא פעם ולא פעמיים נוכחנו לדעת one time offer שזה O.T.O.

לדוגמא בכל סוג של עסק, אני אתן לכם משהו אחר.

רק במוצש הקרוב, לרגל גמר תכנית הריאליטי XXX מבצע פיצה שניה בשקל.

יעבוד או לא יעבוד עליכם?

הקשר בין מותג מנצח ובין פסיכולוגיה של ההמון…

זאת פסיכולוגיה פשוטה.

אם הלקוח תכנן לקנות מחר פיצה לילדיו לכבוד החזרה לבית הספר.

אבל היום יש לנו את גמר אותו תכנית מפורסמת.

רוב הסיכויים שגם הוא יקדים את המאוחר.

אותו לקוח שרצה לקנות פיצה ויעשה את זה בערב כי אז היינו כפליים.

אולי סך הכל בזכות הקטע הזה של פיצה שניה בשקל.

כל המשפחה מרוויחה זמן איכות אוכלים את האוכל האהוב עליה ויכול להיות שהמבצע הזה.

בלי קשר באותו פיצה, היה קורה שזה 1 + 1 באותו יום שבת בכללי.

תהיו יצירתיים בשיטת השיווק שלכם

אני כבר לא מדבר על תוספות שמקדמות בחירה וכל הווג'טים היום שצצות לכם באפליקציות.

תוסיף את זה, תוסיף את זה, תוסיף את זה שמגדילות מכירה ויש לי פרק שלם.

על זה שמקדונלדס עושים את זה בדרך הטובה ביותר.

בספר שלי באמצעות אותו מכשיר חדש שאנחנו רואים במקום הקופאיות.

והם הגדילו את המכירה שלהם באחוזים לא מעטים בעקבות זה.

אז ככה, את זה דווקא נשאיר לכם בספר.

מה אסור לעשות בשיווק מותגים?

למי שירצה לקרוא את הספר שבסוף אני אתן גם הטבה מיוחדת לרוכשים.

שבאים דרך אותו פודקאסט שאתם שומעים היום.

זאת היה, הייתה הנקודה השלישית.

סליחה שניה שלנו בדרך לשלושת הנקודות החשובות בתור אבני יסוד לבניית מותג חזק.

טוב השלישית ולא פחות חשובה.

זה היא כל המותג voice and tuon ve sound.

מה זה אומר, בעצם? הבשורה המומלצת לכל מותג מתייחס לסגנון ולטון הדיבור שבו בכלל היא פונה ללקוחות שלה. מה זה אומר?

שאנחנו, אנחנו ממש על קו התפר שבין המסר שלנו.

הקל שלנו לבין המותג שלנו. אנחנו אלה שמחברים כי אנחנו מושכים בחוטים.

אנחנו ממש בתור מיקרופון תחשבו שיש את הפומפיה למעלה יש את הכבל אנחנו ממש המתקן שמחזיק אותו.

מה זה אומר?

תובילו את השוק

זה אומר ניקח לכם משהו ככה מוביל מהשוק.

'תגיד, תודה שאתה גבר ותשתה משהו'.

מישהו מכיר את הסלוגן הפופולרי הזה מהפרסומות שאולי יש כאלה שנשמע בעיני שוביניסטי?

זה הכי גברי שיש נכון?

אבל הטון הזה מתבקש בשביל להיות סחבקי, בשביל, אחי בו יש עכשיו גמר יורו בוא נשתה איזה בירה.

ושחרר את האישה עכשיו שאתה יודע תן לה שתראה את הגמר של זה ואני אראה את הגמר של היורו.

ואני אחזור עוד שעתיים. ככה וככה.

או.קיי, זה משפט מאוד מוכר עם כמה שהוא יכול להיות שוביניסטי.

זה ממש לא הכיוון שלהם הייתה היה וזה דווקא להחמיא לקהל היעד שלו.

שבמקרה הזה זה גברים וזה הכי הכי נקרא לזה.

תדייקו את הקול של המותג שלכם

הכי עם ה'  ואז הכי עם א' כן?

הקול הזה חייב להיות מדויק, ולא בערך, לא חלש, אך גם לא חזק מדי.

קל שהושקע בו מחשבה תוך כדי חשיבה מעמיקה שמתאים כמו כפפה ליד למודל המיתלוגי.

אותו אתם רוצים לשדר לעולם.

כל מותג יכול להתפרש לפעמים מעצבן או כמתנשא או כשוביניסטי לדוגמה הזאתי שאמרתי.

כדי להימנע מכך וכפי שהעומדים בראש שולטים.

בשפת המותג עליך לפנות ללקוחות הקיימים וללקוחות הפוטנציאליים דרך ביטוי נכונים.

מילים נכונות ברמה של לקסיקון שאתם משתמשים בו, אחיה, אבויה אח שלי.

זה מתאים למשהו אחד. אבל אדוני, כמו שעושים עכשיו שאמרתי ב נסספרסו זה משהו אחר.

והמילים האלה חשובות, גם אם זה ברמה של נוהל שיחה של מתדלק בתחנת דלק.

שמציעים לך גם 3 מוצרים בסוף העסקה.

או שאדוני האם תרצה להוסיף ל תדלוק נוזל לניקוי שמשות?

יופי, קודם כל זה מוכר.

תודעת שירות והקשר שלה למותג מנצח

שנית, זה תודעת שירות מאוד גבוהה, שלישית, אנחנו כאן בשבילכם זה מה שהם רוצים להגיד. ככה ככה או ככה.

בסופו של דבר כל הדברים האלה מייצרים את האווירה בתוך המותג שלנו.

אם אמרתי סחבקי או אמרתי רציני, או אמרתי מקצועי, זה בדיוק זה, כל המותג הוא שלנו בשליטתנו הבלעדית.

אנחנו הצלע המחברת בין המותג לכל בלעדיכם לא יתקיים החיבור.

יש משפט שאומר, אם לא יהיה קול לא יהיה מותג, לא יהיה cool  ולא יהיה branding.

בשביל זה התכנסו כאן היום.

צריך לעורר רגש ושישאר בראשו של הלקוח באופן חיובי מושך המתמשך ליום יום הקול שלנו.

וזה יכול להיות, גם אם אנחנו עכשיו עושים תפריט של פיצה ורושמים אותו בדרך מצחיקה.

כמו שאנחנו יודעים שעושים בשוק מחנה יהודה במסעדת מחנה יהודה שנותנים מפרט מגניב למנות.

או.קיי זה כל המותג שלהם שהם רושמים עכשיו 'פרגית צעירה שעכשיו נקטפה מהלול'.

ככה וככה וככה ובסוף זה שניצל.

תרימו ללקוחות שלכם חיוך

אבל הרמנו בהם חיוך, זה הטון דיבור שלנו.

אנחנו שמחים בדרכנו דרך הכתיבה הזאתי אתם באים בשביל לעשות לנו סטורי של זה.

אין שום סיבה שזה לא יעבוד גם לכם בדרככם.

או.קיי, ככה לפני סיום אני רוצה לתת עוד כמה דגשים שחשובים לכל מותג אשר יהיה.

פה האנשים שרוצים להיות מותג מכף רגל עד ראש.

כי יש עוד כל מיני נקודות שאסור לנו, אסור לנו להזניח בדרך וזה דווקא בחלק המקצועי.

לא במטרות, לא בתרבות של קהל, לא בדברים כאלה. החלק הוויזואלי הוא לא פחות חשוב.

זאת אומרת נגיד לוגו, היום אנחנו צריכים לעשות חשיבה של all in one באופן פשוט.

איך אני מצליח להעביר את המסר שלי בתור מותג בדרך הפשוטה ביותר לדוגמה.

כנסו לגוגל ותעשו מה הלוגו של אמזון.

או.קיי, עכשיו הלוגו של אמזון אתם תמצאו בו הכל כי אמזון מוכרים הכל מ א'  עד ת'.

אם תיכנסו ללוגו אתם תראו שיש חיוך מהA לZ  לדוגמה.

למה לוגו זה חלק עיקרי מכל מותג מנצח?

מה זה אומר A האות הראשונה בשפה האנגלית באלף בית שלהם.

וZ  השפה האחרונה. אות האחרונה, שזה כמו בשבילנו ת', אנחנו מוכרים הכל מא' עד ת'.

ואנחנו חייבים לשמור על טיפוגרפיה, כמובן, קו ויזואלי וצבע ולתת ללקוחות שלנו בטחונות.

ויישומים ומסמכים רשמיים שכולם ממותגים ולעבוד לפי מפעיל זהות שזה לא פחות חשוב.

מפעיל זהות אתם יכולים לתת לזה שווי ערך ל ספר מותג,

שאנחנו עובדים לפי, שאנחנו רוצים לעשות שלט אנחנו אומרים לבחור של השלטים, אני משתמש בפונט XXX.

אנחנו חייבים להשתמש בפונט XXX בשביל לעשות את ההכוונה של היציאה כי זה הפונט של המותג שלי.

או.קיי, ספר מותג הוא התנך של העסק שלכם חשוב מאוד.

זה כמו שאתם תשלחו בתור פיצה, קרטונים להדפסה וישאלו אתכם מה הפנטון.

זה דברים שאתם צריכים לדעת. זה כמו תעודת זהות של העסק.

או.קיי קמפיינים שיווקיים.

הכול מתחיל ונגמר בתוכן איכותי ומקורי

זה חשוב מאוד, תוכן מקורי שהתוכן היום הוא המלך.

כתיבה שיווקית נכונה, היום אנשים כל המידע והאנליטיקה הם דבר יקרה, יקר ערך אפילו יותר מזהב ונפט.

המין האנושי צורך אותם היום ללא הפסקה.

כתיבה שיווקית זה טירוף.

אז אנחנו חייבים לשמור על הטירוף הזה, אבל גם להישאר שפויים.

וככה, בגדול אני רוצה לתת לכם משפט לסיום לפני שאני אגיד לכם.

שיש לכם הטבה מיוחדת שמחכה לכם למי שרוצה לרכוש את הספר 'הפרעות קשב ומיתוג'.

וזה אם אתה לא בפיד, אתה לא במיינד, מה זה אומר?

תהיו בכל מקום אל תשכחו שום פלטפורמה.

אל תוותר על שום פלטפורמה.

אל תוותרו על אף פלטפורמת פרסום

תהיו בכל דרך הסנדלר לא יכול ללכת יחף ולמותג שלכם יש בית.

והיום אומרות להיות לו הרבה בתים והרבה זרועות ושהוא ייגע בהרבה מקומות.

תהיו מופתעים שדווקא במקומות שאתם הכי פחות מצפים להם.

שמא הדברים יקרו ושמה אתם תגלו את הפוטנציאל שטמון בכם והמותג שלכם,

בכל אופן כל מי שרוצה לקנות ולקרוא את הספר 'הפרעות קשב ומיתוג'.

שחיברתי בשנה האחרונה עם שיטת 31 הצעדים לבניית מותג מנצח.

מוזמן ליצור קשר עם רועי, לבקש ממנו לינק ייעודי רק למאזיני הפודקאסט ששמענו כאן היום.

ולהתחיל לבנות מותג.

רועי ריבק, היקר. תודה רבה לכם ולמאזינים ולכולם על הקשבה, האזנה וניפגש בפעם הבאה.

(מוזיקה)

החלק של רועי

רועי ריבק

אז תודה רבה רבה ללוקאס שיסכים לבוא ולא להתארח בפודקאסט.

אנחנו באמת ניסינו לקבוע את הפרק הזה כבר הרבה זמן והכל, ואז באמת אמרתי לו.

תקשיב עכשיו שהספר יצא ואתה יותר פנוי אני יותר משמח אם תבוא לתת מהערך שלך למאזינים.

ובאמת תודה שלוקאס נענה לבקשה ואני מאוד מאוד מרוצה מכל הדברים שלוקאס אמר.

כי אני הרבה מדבר בפודקאסט ובכלל בבלוג ובכלל באינסטגרם, ולא משנה איפה.

על כל הנושא של מיתוג ועל החשיבות שלו.

ובעידן שאנחנו נמצאים היום.

הקהל תמיד זוכר

אנשים ש, גם אתם שמאזינים לפודקאסט אתם מסתכלים על הקמפיינים שלכם ברשתות החברתיות או בגוגל.

ואתה אומר, אומרים לעצמכם בעצם במיוחד בתקופה האחרונה.

שבעצם אנחנו רואים שיש ירידה בתוצאות ואני שם לב מה קורה שמותג מדבר לקהל.

לעסק שמדבר לקהל ויש הבדל בין השתיים.

שמותג מדבר לקהל הקהל מקשיב הקהל זוכר.

הקהל מונע לפעולה וזה הייחודיות הגדולה ביותר שיש למותג ויש לזה כוח עצום.

ואנשים בישראל במיוחד ובעלי העסקים שהם חסרי סבלנות ורוצים מה שנקרא למכור, למכור, למכור, למכור.

והם בסוף לא מבינים למה דברים לא עובדים.

הם פשוט לא מבינים, הם שוברים את הראש שאומרים אבל אני יש לי את המחיר הכי זול.

אני נלחם להביא את המחיר זול, הכי זול בסוף, מישהו יביא יותר זול מימכם.

תמיד יהיה מישהו שישבור את השוק

בסוף יהיה מישהו שישבור את השוק.

למותג אין מחיר, ברגע שאתה מותג חזק, הקהל מקשיב, מקשיב לך הקהל.

הולך אחריך וזה משהו באמת שהוא priceless.

אני לא זוכר איפה שמעתי או קראתי את זה.

נראה לי בפודקאסט של המנגל אם אני לא טועה.

היה שם איזה קטע שמאוד אהבתי.

נראה לי שיוס אמר על הנושא של אם לצורך העניין קורה משהו לכדור הארץ והכל נעלם.

אז המותג קוקה קולה בעצם יוכל לחזור לחיים גם אחרי זה.

זאת אומרת שהשם שלו הרבה יותר חזק ממה שנקרא מהמפעלים מהבקבוק מהכל.

זה בעצם מותג שיכול לחיות גם שנים קדימה.

מותג מנצח יכול להצליח גם שנים קדימה

כי האנשים פשוט צורכים את המותג המשקה עצמו הוא טעים, מוצלח יש להם אחלה אבטחה.

אבל הם יצרו פה מותג שבאמת שווה מאוד ללמוד מהמותגים האלה ולראות מה הם עושים.

הם באמת עושים המון המון דברים נכונים ואנחנו מה שנקרא האנשים הפשוטים יכולים רק להסתכל וללמוד.

אז כל פרק שאנחנו נוגעים במותג אני פשוט מתמוגג מכיף ומאושר.

ואני מקווה שנהניתם גם מהפרק הזה.

אני רוצה להזמין אתכם לאתר שלי, לבלוג יש עוד המון, המון פרקים, 50 פרקים ליתר דיוק, לפני הפרק הזה.

יש פרק שלם שאני דיברתי לבד על כל הנושא של המיתוג.

לדעתי פרק הפרק הראשון נראה לי של הפודקאסט, אז מי שלא שמע אותו כמובן לחזור אחורה ולהאזין.

אם אתם מחפשים ללמוד שיווק דיגיטלי, אני חושב שאני יכול לעזור לכם בזה.

ויש לכם הצעה של מה שאני מציע.

בדיסקריפשן של הפודקאסט.

אז תודה רבה ללוקס.

תודה לכם שאתם מאזינים.

איזה כיף.

נתראה בפרקים הבאים.

יאללה ביי.

(מוזיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש