חשבון פייסבוק – טיפים לפרסום נכון ברשת החברתית

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

חשבון פייסבוק הוא הליבה לפרסום בפייסבוק בין אם זה בפרסום ממומן או אורגני ברשת החברתית

הפרסום בפייסבוק הפך להיות ה״12 שנות לימוד״ של עולם השיווק והפרסום.

הבסיס שכל מפרסם מתחיל ומתקדם מבינים שהפלטפורמה חובה לרוב סוגי העסקים.

במאמר תקבלו מספר טיפים שיעזרו להזניק את התוצאות והביצועים ולהגיע עם חשבון פייסבוק לתוצאות מקסימיליות

שיווק בפייסבוק
פרסום בפייסבוק יכול להיות פרסום יעיל וממוקד כזה שמביא תוצאות נפלאות.

השתמשו בתמונה מדהימה בחשבון הפייסבוק ובפרסום

הדבר הראשון בו יבחינו הגולשים בעת הגלילה בפיד זה התמונה

(הויזואל והטקסט, במידה ויש על התמונה).

חשוב שנדאג שהתמונה תיהיה מושכת יותר ככה יותר גולשים ישימו אליה לב בעת הגלילה ויעצרו.

כמובן שניתן להשתמש בכל אלמנט ויזואלי כדי למשוך את תשומת הלב כמו סרטון או גיף.

חשוב לזכור שיש לנו כמה שניות בודדות במקרה הטוב כדי למשוך את תשומת לב הגולשים

לכן חשוב לשים לב לכל פרט בויזואל כדי ליצור את העיניין הראשוני.

מודעות שונות לקהלים שונים

חשוב לזכור, זה שהמוצר שלכם פונה לקהלים רבים זה בסדר

אך לא כל ויזואל או שפה ידברו לכל סוגי הקהלים.

חשוב לפנות לכל קהל בשפה שמתאימה לו עם ויזואל שיעניין ויעצור אותו

הדבר יעזור ובעזרת זה נקבל דירוג גבוה יותר מפייסבוק והחשיפה שלנו תיהיה זולה יותר

כמו כן גם העלות לתוצאה תשתפר ובנוסף לכל הטוב הזה

הקהל יתחבר יותר לפרסום שלנו.

לכן חשוב שנשים לב להראות את הקריאייטיב הנכון לקהל הנכון

לחפור עמוק בקהל היעד

אחרי שמיקדנו את קהל היעד חשוב להבין מיהו הקהל יעד שלנו ומה הוא אוהב לראות ולצרוך?

להביא ולשים במרכז הפרסום שלנו את מה התשוקות של הקהל

במידה והיה מעורב ונקט בפעולה כלשהי בפרסום בחשבון הפייסבוק

את כל הנתונים האלה אנחנו יכולים להוציא מניתוחים של קמפינים שהסתיימו והמידע שם צריך לשמש אותנו לפוסטים טובים יותר בעתיד.

בנוסף יש לזהות את גודל קהל היעד ולהבין

האם המסר שרצינו להעביר בפרסום עבר ונתפס בגודל קהל היעד.

לדוגמא אם יש לי קהל יעד של 2000 אנשים ואני רוצה להעביר להם מסר מסויים אצטרך בממוצע כ4-5 הופעות של הפרסום

כדי להעביר מסר ועם העלות שלי ל1000 חשיפות בפייסבוק הוא באיזור ה40 ש״ח הרי שלהעביר את המסר הוא 40 כפול 2 שזה 80 שקלים כפול 4-5 פעמים שנרצה להופיע לקהל היעד.

השתמשו בהוכחה בפרסום בחשבון הפייסבוק

קהל היעד שנחשף למסרים פרסומיים רבים הוא קהל מאוד סקפטי לגבי המידע שהוא צורכים.

זאת הנחת הבסיס שממנה צריך לצאת ולהבין שכדי לתפוס את תשומת הלב של אותו הקהל ובכדי לייצר אמון ברשתות החברתיות

אנחנו צריכים להביא ״הוכחה״ וביסוס לדברים שאחנוו אומרים.

ההוכחה הוא מידע שהלקוח הפוטנציאלי יכול לאמת ואז להחליט אם לקחת בפעולה.

לדוגמא אם לקוח שלי יהיה קוקה קולה, יהיה יותר נוח לעסק קטן לעשות איתי עסקים כי מה שטוב למותג גדול יהיה טוב גם בשבילו או אם יש זכיה בפרס מסויים או תעודה יוקרתית.

חשוב לתת למידע בסיס והוכחה.

עוד על אמון לקוחות

המשכיות בפרסום

בהרבה מקרים אנו נוציא את קהל היעד שלנו מתוך חשבון הפייסבוק

מגוגל או אינסטגרם ונעביר אותו לדף נחיתה או אתר.

חשוב לשמור על המשכיות של מבחינת השפה והנראות שלנו

הדבר מחזק את חווית לקוח והופך אותה למעולה מפני שהפרסום שהצליח לתפוס את תשומת ליבם ועמוד היעד מדברים את אותה השפה.

בחרו את ייעוד הקמפיין הנכון

חשוב להבין שפייסבוק הוא כלי טכנולוגי וכלי אוטומטי אשר יודע להביא תוצאות מדהימות למפרסמים הנכונים לכן חשוב להבין מה המשמעות של כל מטרת קמפיין.

בכדי לעשות קמפיין מוצלח יש לבחור במטרת הקמפיין המתאימה.

לדוגמא אם אנו רוצים לייצר רכישות באתר שלנו ובחרנו במטרת קמפיין ״מעורבות״ אנחנו לא יכולים להאשים את פייסבוק שלא השיג את המטרה

כמו כן במקרה הפוך שאם בחרנו תנועה לאתר אז להתפלא שאין על המודעה לינקים או תגובות.

חשבון הפייסבוק יודע להביא תוצאה לפי מה שמבקשים ממנו

לכן חשוב לבקש את מטרת הקמפיין הנכונה שאליה אנחנו מכוונים.

צרו נוסחה מנצחת שעובדת מעולה בחשבון הפייסבוק שלכם

רבים מהמפרסמים פשוט עושים קידום פוסט ספציפי מקווים ומצפים לתוצאות.

בפועל ברוב המקרים זה לא קורה.

צרו לעצמכם נוסחא מתקדמת יותר ותעבירו את הגולש הספציפי

במסע פרסום חוויתי שבסופו הוא ישתוקק לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

לדוגמא

בהתחלה פרסמו פוסט ערך ומידע שיכול לעניין את הגולשים וקדמו את מודעת הפרסום בקמפיין ״מעורבות״

לאחר מכן קחו מהלקוח ״דמי רצינות״ וקחו ממנו טלפון ומייל ושלחו לו מדרך דיגיטלי במייל.

לאחר שהלקוח קיבל מכם ערך והראה רצינות זה השמן למכור לו ולהציע לו את השירות שלכם.

הסבירות והתוצאות לא יאחרו להגיע.

זוהי דוגמא אחת מיני רבים לדרכים שיכול לעבור לקוח עד לרכישת המותר או השירות שלכם.

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש