פרזנטור – הדמות שכל העולם צריך להכיר

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

בעבר לכל מותג גדול הייתה דמות שמלווה אותו, ומספרת את סיפור המותג. אותה דמות נקראת פרזנטור

היום יותר מתמיד, בכל חברה או עסק צריך את הפרזנטור

זאת שמקדמת את הרעיון המרכזי, ואת התורה של הארגון. 

ב-Apple ללא ספק מדובר בסטיב ג׳ובס המנוח שמהווה מעין פרזנטור.

ניתן לשמוע בכל השקת מוצר את המנכ״ל הנוכחי טים קוק מדבר ברוח המייסד. 

אנו רואים עליה מתמדת בשימוש של ארגונים ב- Personal Branding

או בעברית ״מיתוג אישי״ – דרך המייסד,

מנכ״ל החברה או בכיר אחר בארגון, בכדי לקדם את החברה ולהגיע למחוזות חדשים. 

לפעמים חשוב שלחברה יהיו פנים, דמות מוכרת שתייצג אותה כפרזנטור

בסטארטפים הדבר מוכר וידוע – הרי כשמגייסים כספים מקרונות הון סיכון למינהן

לא פחות חשוב מהרעיון הוא המייסד או מנכ״ל החברה.

יש חשיבות לאמון שאותם מנהלי הקרנות נותנים בו

ביכולות האישיות שלו להביא ל-Execution (הוצאה לפועל) של התוכנית. 

גם חברות וארגונים שהם לא סטארטפים, יכולים להשתמש באנשי מפתח בארגון בכדי לנצל את הכריזמה

את הערכים ואת ה"אני מאמין" שלהם, לטובת המטרות שלהם.

מחקרים רבים בתחום הפרסום, מראים באופן די ברור שפנים של אדם מוכרות הרבה יותר ממוצר.

שימוש בפנים של אדם, מעלה את יחסי המרה באינטרקציה של אותם לקוחות פוטנציאלים במותג.

למשל, מותגים רבים מגייסים פרזנטור, שיהיה הפנים שיככבו בפרסום.

הדבר עובד מצוין כשלאותו פרזנטור יש קשר ישיר למותג, וערכיו חופפים עם ערכי המותג.

הכיוון של הדור החדש הוא ״האישיות הרגילה״, אותו האדם שהוא "כמוני כמוך", שפתח עסק

בעל חזון והוא מפיץ את משנתו לעולם.

הפרזנטור הטוב ביותר הוא כזה שמתקשר למותג, אין כמו פרזנטור אותנטי כמו בעל העסק או המייסד

הוכחה חותכת לכך אנו רואים בהערצה האדירה לכוכבי ריאלטי.

אלה שהפכו בין לילה מאנשים אנונימים לחלוטין לכוכבים הגדולים והמדוברים ביותר.

גם בעולם העסקים, אם בארגון אותו שאתם משווקים קיים איש מפתח בעל ידע אדיר

כריזמה וסיפור מרתק, מומלץ להשתמש בסיפור הזה, ולקשור אותו לארגון.

הדבר בד״כ מוכיח את עצמו כמשתלם

כאשר מדובר באירוחים בפודקסטים, תוכניות אירוח, כתבות אורח, ושימוש בתמונות של אותה הדמות על גבי פרסום.

לקוחות אוהבים סיפורים, ואוהבים אנשים

כששניהם נפגשים ותואמים לערכים שלהם נולד סיפור אהבה בין לקוח לארגון. 

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש