תרגוט קהל יעד באמצעות קופי וקריאטיב

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

תרגוט קהל יעד חשוב כדי שהקמפיינים שלכם יעשו את עבודתם ויכניסו לידים. לקוחות והמון כסף – עליהם להיות מותאמים לקהל היעד שלהם ולקלוע לטעמו.

כדי לדעת מה קהל היעד מעדיף, יש לדעת קודם מי קהל היעד המועדף שלכם.

תרגוט בפייסבוק
כולם יודעים לתרגט לא כולם יודעים לגעת, לרגש ולאתגר את קהל היעד

ניתוח ותרגוט קהל יעד והבנת פילוח שוק היא משימה ראשונית ובסיסית הנדרשת מכל בעל עסק העושה צעדים ראשונים של שיווק.

שאלות כמו

'מי מתעניין במוצר שלי?'

'מה חסר לו?

איזה צורך אני ממלא עבורו?'

הן שאלות שאמורות להופיע יחד עם הרעיון להקמת העסק.

אבל גם מתוך הנחה שכבר עברתם את התהליך הראשוני הזה, כדאי לעשות זאת פעם אחת באופן מתודי ומובנה, כדי שכל תהליך השיווק יהיה לו על מה לשבת.

נסו לנתח את קהל היעד האופייני שלכם מבחינה דמוגרפית והתנהגותית – גיל, מין, מיקום, מצב סוציו אקונומי, העדפות בילוי וקניות, תחומי ענין וכדו'.

אם העסק שלכם לא עוסק במוצר אחד מאד ספציפי, סביר להניח שיהיו כמה טיפוסים אופייניים (או: פרסונות בעגה המקצועית) שיוכלו להיות קהל היעד שלכם.

בנו לעצמכם עד חמישה פרסונות כאלו, שיהוו קבוצה מייצגת לכלל הלקוחות שלכם מצד אחד, ומצד שני לא תיצור לכם מצב של סוגי לקוחות ספציפיים מידי שיאכלו לכם לחינם תקציבי שיווק או יגרמו להם להיות לא יעילים.

לאחר שתעודת הזהות הפרסונלית הזו מונחת לבטח מולכם, תוכלו למקד את מאמצי השיווק ולגרום להם להיות אפקטיביים הרבה יותר.

ויזואל, קופי, קריאטיביות – החוויה הראשונית של הלקוח בעסק שלכם

כל קמפיין שתפתחו – קמפיין מודעות, באנרים, פייסבוק, יוטיוב – יהיה מה שיהיה, הדבר החשוב ביותר הוא השפה הויזואלית שהקמפיין יעביר, הקריאייטיב שמאחוריו וקופי מהוקצע ומתוחכם ועם זאת בגובה העיניים של הלקוחות.

השילוש המקודש הזה הם החוויה הראשונית שהלקוח עובר מולכם בשעה שהוא מגבש את דעתו על העסק ועל הקמפיין, ולכן ההשקעה בהם והדיוק שלהם הם קריטיים ממש.

כשיש לכם את הפרסונות שלכם, זהן בדיוק המקום להשתמש בהם בתרגוט קהל היעד.

בחנו את ניתוח קהלי היעד שלכם, ותכננו את הקמפיין לפיו.

מהי השפה הויזואלית שתדבר ללקוחות שלי?

האם היא תשדר יוקרה?

פשטות? רעננות?

חדשנות?

באילו אייקונים להשתמש וממה כדאי להימנע?

מהי הטיפוגרפיה המומלצת?

כדי להתנסות מול הלקוחות בזמן אמת, קיים כלי מדהים שנקרא a / b testing. הכלי הזה מאפשר להריץ שתי גרסאות שונות למודעה מסוימת בקמפיין

כך שנבצע תרגוט קהל יעד שונה בכל סדרת מודעת בכדי לבדוק מה עובד לנו טוב יותר.

קורס שיווק דיגיטלי אונליין

תרגוט קהל יעד
לקופי, לקריאטיב ולויזואל יש את המשקל הגדול ביותר להצלחת הקמפיין – הרבה יותר מתרגוט קהל היעד

לבדוק מי מהן יעילה ואפקטיבית יותר

השינוי בין המודעות יהיה בדרך כלל שינוי אחד ויחיד, כמו צבע או תמונה אחרים בכל אחת משתי המודעות, כדי שלאחר הטסט ניתן יהיה להצביע על הגורם המשפיע לשוני בין התוצאות.

באמצעות כלים מתקדמים כמו a / b testing שתואר לעיל, מפות חום ומעקב גלילה תוכלו לדייק כל הזמן את הצרכים וההעדפות של קהל היעד שלכם בויזואל שהוא צורך ולתכנן את הקמפיינים הבאים בהתאם, או אפילו לשנות את הקמפיין בזמן ריצה.

האופציות הנרחבות שיש כיום מבחינה טכנולוגית לנטר את קהל היעד, הן מדהימות וגורמות לכם להשקיע את הכסף בדיוק במקום ובצורה שצריך.

כשאתם מתכננים את הקמפיין בהתאם לקהל היעד ועוקבים אחר תוצאות בזמן אמת

אתם מבטיחים כי הקריאייטיב והויזואל תוכננו בהתאם לטעם של הלקוחות שלכם ולא בהתאם לטעמכם האישי.

חשוב להבין שטעם אישי זה נחמד אבל כדי להצליח לעשות עבודה מצויינת בתרגוט קהל היעד ולגרום לו לנוע לפעולה חשוב שהמסרים הפרסומיים ידברו אליו.

במידת הצורך היעזרו באנשי מקצוע מתאימים לכל אחד מהתחומים שמביאים קמפיין להיות מושלם.

אם אתם מתקשים להבין את קהלי היעד שלכם, מזמין אתכם לרכוש את הקורס

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש