רשתות חברתיות: איך מקבלים דרכם לקוחות?

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

קשה לדמיין מה היינו עושים בלי הרשתות החברתיות, הקהילות, הצ׳טים, המעורבות בכל מה שקשור לשיווק והפרסום לעסק אותו אנו משווקים.

הרי בסופו של דבר אנו לרוב נמצאים ברשתות החברתיות בכדי לקבל עוד לקוחות.

מאמין שכבר כולם מבינים שאם כמה שזה נגיש, זה לא כזה פשוט.

לא מעלים פוסט והלקוחות מגיעים. זה קצת יותר מורכב מזה.

רשת חברתית
היום כבר כולם מבינים שלא מספיק לעשות שיווק או פרסום בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת והלקוחות פשוט מגיעים. אנו צריכים לפתח קשרים ולהיות סביב קהל היעד שלנו. לבנות מותג ולהצליח להיות זכירים ומספיק אטרקטיבים מול התחרות

אנשים לוקחים לעבודה אנשים שהם מכירים, אוהבים ונותנים בהם אמון. חשוב להבין! אם לא מכירים אותך פשוט לא יקנו ממך.

בפוסט הקצר תקבלו 5 נקודות ועוד נקודת בונוס קטנטנה בסוף שיכולים לשפר את הביצועים שלנו ברשתות השונות.
מי שיבצע, יתמיד, ילמד וישתפר בסוף יצליח.
ככה לפחות אני מאמין. אז שנתחיל?

תהיו מזמינים

שפרו את נראות הנכסים הדיגיטלים שלכם, שמרו על קו גרפי אחיד, פרטים ואודות מזמינים, אינפורמטיבים ומעניינים.

חשוב שניהיה ברורים באיזה תחום אנו נמצאים, מה אנחנו עושים, באילו שיטות אנו עובדים.

כל המידע צריך להיות בשפה פשוטה, כזאת שתיהיה מובנת גם לאנשים שלא נמצאים בתחום שלנו.

בנוסף חשוב לבדוק שכל פרטי ההתקשרות מעודכנים, נגישים ופשוט למצוא אותם.

מדריך מידות לרשתות החברתיות

תייצרו תוכן!

תצלמו תמונות, תעלו סרטונים, תהיו מעניינים, תענו על שאלות, תעזרו, תעשו השוואות או בקיצור:

תבדקו מה מעניין את קהל היעד שלכם ותתנו להם את התוכן הכי מעניין עבורם. כזה שיעזור להם לבחור בכם מכל המתחרים.

יועץ פרסום
ככה נראה או נראת לקוחה או לקוח שלכם שכל הזמן מנסים רק למכור לו! צריך להיות הרבה יותר מזה בשביל להצליח בשיווק שלנו ברשתות החברתיות.

שמרו על קשר

חשוב תמיד להיות בתודעה של קהל היעד שלנו.

לדבר עם הגולשים ברשתות החברתיות השונות ולתת יחס שירותי ואדיב. חשוב שניהיה שם בשביל הלקוחות שלנו.

המענה צריך להיות בזמן תגובה מהיר (אם זה בלתי אפשרי אז סביר), לדבר עם הלקוחות בצורה מזמינה ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא הדבר הכי חשוב כרגע ואנחנו ב100% נמצאים כאן בשבילו.

זאת דרך נפלאה לחזק את אמון הלקוחות במותג שלנו

הבליטו את הערך המוסף

בכדי שנוכל לקבל יותר לקוחות מהרשתות החברתיות השונות חשוב שקהל היעד יבין את החוזקות שלנו.

ידע ויכיר מה מייחד אותנו ולמה הוא דווקא צריך להיות לקוח שלנו ולא במקום אחר.

כשמוכרים אז מוכרים!

תוכן, שירות ונראות הם נפלאים אבל ברגע שאנחנו נמצאים בשלב המכירה אנחנו צריכים למכור.

כל הצדדים מבינים שיש פה אינטרס עסקי והדבר מקובל על כולם. אם הצלחנו לעניין את הגולשים ולהעביר אותם מהרשתות החברתיות לטרטורית המכירה שלנו. כאן הזמן לתת את הכל בשביל לסגור את העסקה.

חשוב שניהיה ברורים, חדים ובכל מסר מכירתי ולהוסיף את ההנעה לפעולה ומה אנו מבקשים מהלקוחות.

אל תתביישו למכור!

שיווק
לייקים זה נחמד, תגובות אפילו יותר, שיתופים זה מרגש אבל חשוב שלא נשכח שהמטרה שלנו מהשיווק ברשתות החברתיות השונות זה להכניס יותר כסף לעסק, להגדיל את מעגל הלקוחות שלנו ולנסות לשמור על הלקוחות הקיימים.

בונוס: והכי חשוב:

תהנו ממה שאתם עושים, מרגישים את זה ומעריכים את זה.

אנשים נמצאים ברשתות החברתיות בשביל להתרגש, לצחוק, להכיר, להעביר את הזמן. ברגע שיש בעל עסק שאוהב את מה שהוא עושה וזאת התשוקה שלו. לקהל היעד קל להבין את זה וכיף לקנות ממישהו שנותן את הדם שלו בשביל מה שהוא עושה.

לסיכום:

רשתות חברתיות הם כלי עוצמתי בכל מה שקשור לשיווק ופרסום העסקים שלנו אך ככל שעובר הזמן והרעש הפרסומי גדל אנו מבינים שזה שיש לנו עמוד פייסבוק או אינסטגרם זה לא אומר שקהל היעד פשוט מחכה לנו עם האשראי בחוץ.

אנו צריכים להיות מספיק משכנעים ומעניינים בשביל שנוכל ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו כזאת שתניב להם ערך ולנו את התשלום המגיע לנו.

למאמר הפרסום עובד, אבל איך עושים את זה נכון?

קבלו בחינם את המדריך המקיף ביותר למערכת ניהול הקמפיינים של פייסבוק

האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021
מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב
בואו נעבוד יחד
קורס שיווק דיגיטלי 1 על 1

לא מדובר בקורס דיגיטלי – אתם שותפים מלאים לתהליך הלמידה. החומר נקבע בהתאם לידע שלכם, ולקצב שלכם. בקורס נצלול יחד לעומק מערכות הפרסום המתקדמות של פייסבוק ואינסטגרם.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה שבחרת
להרשם לניוזלטר שלי

מבטיח שכל מייל יהיה מלא בערך

מעוניינים להכיר? ניתן לקבוע שיחת הכרות ביומן שלי