פרסום עסקי – הכרות ששווה כסף בחשבון הבנק

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

פרסום עסקי מתבצע על ידי תקשורת המונים

לא משנה אם מדובר בפרסום באמצעים המסורתיים כגון:

טלויזיה, רדיו, שילוט חוצות או בערוצים הדיגיטלים השונים.

מטרתו של פרסום עסקי להשיג למסרים של הארגון חשיפה גדולה

ככל הניתן בכדי להטמיע את המסרים השונים.

פרסום עסקי באינסטוש
פרסום עסקי יגרום לכך שלקוחות יפרסמו לנו שטיח אדום כאשר הם רוצים לקנות את המוצר/שירות שלנו

הצעדים הראשונים בפרסום עסקי

את אותן המסרים אנו קובעים על ידי מחקר, ניתוח שוק ומתחרים

ניתוח קהל היעד ולאחר מכן בונים אסטרטגיה מדויקת שמטרתה להוות לנו מצפן

כך שכל מסר שנבחר יקדם אותנו לעבר הטמעת המסר הראשי

ותפיסה שאותה נרצה להשיג בקרב קהלי היעד שלנו.

במאמר ארצה לתאר לכם את המצב האידיאלי אשר יקרה כאשר לעסק שלנו

יש אסטרטגיה ברורה ומסרים אחידים ונכונים לאחר פעולות המחקר השונות.

פרסום עסקי על ידי פירוק של המסר המרכזי

במקרה שכזה כל פעולה או מסר אשר ייצא מהארגון

ישיגו עוד צעד ועוד התקרבות לעבר היעד.

המסרים השונים ישרתו אחד את השניה

יתמכו אחד בשניה בכדי להעביר בצורה ברורה את המסר הגדול יותר.

הדבר יתבטא בהבנה של קהל היעד והמסרים והיכולת שלנו לתקשר אותם בצורה מובנת וחד משמעית.

הדבר יושג משום שכל פיסת תוכן קטנה תעביר חלק מהסיפור של המותג והאסטרטגיה.

להיות מפורסם = להיות מותג

כאשר אנו מפיצים את המסרים שלנו בצורה עקבית נוצרת הכרות עם קהל היעד.

אותה ההכרות יוצרת תחושה של אמון במותג ואותו האמון גורם ליותר לקוחות לרכוש מאיתנו את המוצר/השירות אותו אנו מוכרים.

אם גל גדות תתקע לילה בישראל ותבקש לישון לילה אצלכם הייתם מסכימים?

התשובה הגורפת שאני מקבל לשאלה היא ברור שכן.

אותה התשובה לא מגיעה סתם, הרי כנראה לרובינו מדובר בזרה מוחלטת. ללא שום קשר משפחתי וללא הכרות.

אך עדיין ניהיה מוכנים לארח את הסלב בביתנו הצנוע.

הרי זאת וונדרוומן לא?

ההרגשה שאנחנו מכירים את אותה הדמות למרות שאנחנו כנראה לא נובעים מאותה העובדה שיש בנינו לאותה הדמות כבר מערכת יחסים נובעת מהפרסום של הדמות במדיות השונות.

היא הייתה אצלנו כבר בסלון ובטלויזיה בסיצואיות כאלה ואחרון ולכן אותה הפעולה לא תיהיה הזויה ומנותקת לחלוטין.

פרסום עסקי בלינקדאין
כאשר יש לנו הכרות בין אם פיזית או אפילו מנטלית דיגיטלית נוצר אמון שחשוב מאוד בלקיחת ההחלטה של האדם האם לרכוש מאיתנו וזה קורה באמצעות פרסום עסקי

מבחן המותג והתוצאה של פרסום עסקי

אם נעמוד מול 2 חנויות רחוב צמודות ובאחת מהן יהיה שלט של מותג שאנו מכירים

(ראינו אותו בעבר ונחשפנו למסריו) ובחנות השניה שלט ללא הכרות אנו כנראה בצורה אוטומטית נכנס למותג שנחשפנו אליו בעבר.

החשיבות בחשיפה היא גדולה גם למותגים עסקיים וגם לסלבס

כל עוד אנחנו נמצאים בתודעה של האנשים כך אנו מצליחים לשמור על הערך של המותג שלנו.

ככה ההכרות והאמון שלנו גודלים ובכך אנו מצלחים להגדיל את המחזורים של העסק.

פרסום עסקי – האם מתישהו מפסיקים?

בהרבה מצבים נתקלתי בסיטואציות של בעלי עסקים ומשווקים רבים

אשר מפרסמים לפרקים או לא מפרסמים באופן שוטף ועקבי.

הרי ברור אחרי קריאת המאמר שבכדי להצליח להיות תמיד בתודעה של הלקוחות שלנו

אנו צריכים כמות הופעות, מסרים אחידים ועקביות ואת זה אנו משיגים על ידי פרסום עסקי.

פרסום לא עוצרים!

יש לדבר משמעות עצומה להצלחה העסקית שלנו וביכולת להיות מותג מצליח.

פרסום עסקי באינסטגרם – פרסום עסקי בפייסבוק

ברגע שאנו מבצעים מחקר שוק וקהל יעד אנו יודעים להתאים את הפלטפורמות השונות לפי איפה שנמצא קהל היעד שלנו.

בד״כ הרשתות החברתיות של Meta (פייסבוק לשעבר) יגיעו ביחד ומומלץ לבצע פרסום עסקי ב-2 הפלטפורמות.

גם שיווק אורגני וגם ממומן כדי להגיע למקסימום חשיפה והשגת לידים מקהל היעד הרלוונטי לנו ביותר

בנוסף גם לבנות לנו את המותג לטווח הארוך.

Sharing Is Caring
שיתוף

מה תקראו במאמר?

בכדי לא לפספס תוכן חשוב
האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף

המאמרים המובילים בבלוג

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021

מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב

בואו נעבוד יחד

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש