במאמר ארצה לתת לכם מוטיבציה לעבוד קשה. צריך להבין שבכדי לבנות מותג, לבנות עסק טוב יציב ומכניס, ובכדי להצליח בחיים – צריך זמן. עקביות והתמדה הם גורם מפתח בהצלחה.

בואו נדבר על כוחה של התמדה. הגיע יום ראשון, הפעם לא ויתרתם לעצמכם, התנעתם את הרכב והגעתם למכון הכושר, עברתם על כל המתקנים ו״דפקתם״ את האימון של החיים שלכם!
בסוף האימון, עם גוף מיוזע וכואב, הגעתם למראה, הורדתם חולצה ומה ראיתם?
כלום. לא השתנה כלום.
גם ביום השני, השלישי והרביעי לא ישתנה, אבל אני נשבע לכם, שאם תתמידו ובכל יום תתאמנו, אתם תכנסו לכושר, תעלו מסת שריר ותורידו שומן.
אני לא יכול להגיד לכם מתי זה יקרה, זה בטוח יהיה יותר משבוע ובטוח פחות מ7 שנים.
אבל אני יכול להבטיח לכם ב100% שאם תיהיו סבלניים, תפגינו עקביות והתמדה אתם תראו תוצאות.
בניית עסק ומותג הם תהליכים דומים הדורשים זמן, סבלנות, תוכנית פעולה, התמדה ועקביות.

לפעמים לא נראה תוצאות בשלבים הראשונים, אבל עלינו את השלבים הנכונים, נתאזר בסבלנות, נפגין התמדה ועקביות בתוכנית האסטרטגית ובמסרים שלנו, נחזק את קשרי הלקוחות שלנו, נעבוד על שירות מצויין, על נראות, על זהות, נשמור על ערכי המותג והחזון.
כך, לאט לאט ניצור גרעין של ״אוהדים שרופים״ סביב המותג שלכם, שבעינהם אתם המותג הטוב ביותר בענף. לקוחות חדשים תמיד יזרמו ומי יודע, אולי עוד 7 שנים גם תיהיו מותג ענק.
חוסר בסבלנות, נסיון לקיצורי דרך וייאוש, יכולים לעצור תהליך מדהים שעתיד להצליח.

הערה חשובה:
החלטות עסקיות צריכות להיות קרות ומבוססות. עלינו לבצע חקר שוק, בדיקות ולהבין שהמוצר/שירות שלנו אכן בעל פוטנציאל מתאים להצלחה. לא כל עסק הוא כזה, ויזמים ובעלי עסקים רבים נוטים להתאהב בחלום, אבל לצערנו לא תמיד זה מספיק. לפעמים עלינו להבין שכנראה אין פוטנציאל עסקי, ולא משנה כמה התמדה ועקביות נפגין, הסיכוי שנצליח קטן.
המאמר מתייחס לעסקים עם פוטנציאל שביצעו את כל הבדיקות, המחקרים וראו שיש פוטנציאל במיזם.
לסיכום:
חשוב לבנות תוכנית, לעשות מחקרים ובדיקות ולהבין את הפוטנציאל במיזם שלנו. כאשר אנו מבינים שקיים פוטנציאל עסקי, עלינו להיות עקביים ולהתמיד בתוכנית האסטרטגית שבנינו, לבצע את הפעולות לפי סדרם, להבין את השוק ואת המגמות, לשנות טקטיקות כשצריך ותמיד להבין שהצלחה לא מגיעה ברגע. מי שיש לו את הסבלנות והנכונות לעבוד קשה בסוף מצליח.
עוד על תכנון והדרך להצלחה