טיפים לפרסום ממומן לשיווק שותפים ודרופשיפינג

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

כל מי שמתכנן לבנות לעצמו חנות אינטרנטית ולהתחיל למכור אונליין או בתחילת דרכו חושב ומאמין שלמכור אונליין זה פשוט וקל.

יש אתר, יש מוצרים שנשלחים ממקום מסויים בעולם למקום אחר והכסף מתחיל לזרום.

מי שיש לו כבר נסיון מבין שזה לא כזה פשוט.

אבל האם זה אפשרי? כמובן!

פשוט צריך לעשות את הדברים בצורה נכונה ומקצועית

במאמר הזה אסביר את הבסיס בקידום ממומן בסושיאל ובגוגל לאנשים שעושים שיווק שותפים ודרופשיפינג בנכס דיגיטלי (אתר) שבבעלותם.

אז לפני שנתחיל בטיפים יש דבר מאוד חשוב שתדעו:

במידה ואתם חדשים בתחום או מתחילים לשווק אתר חדש עם מנהל מודעות חדש (נדבר על זה בהמשך) ופיקסל חדש (נדבר גם על זה בהמשך) לוקח זמן למערכות הפרסום ללמוד מהי הפעולה הרצויה עבורנו, מי קהל היעד המתאים שיבצע את אותה הפעולה.

בכדי ״להתניע״ את העיניינים לא בטוח שתתחילו להרוויח כבר על ההתחלה ואף יש סיכוי שבהתחלה ״תפסידו״ כסף.

אם עשיתם את כל הצעדים באופן מקצועי, את הכסף ש״תפסידו״ תראו כהשקעה שתחזיר את עצמה בהמשך כאשר תתחילו להרוויח.

לא פותחים אתר והלקוחות פשוט נכנסים וקונים, צריך לעשות פעולות ממוקדות ונכונות

אז איך מתחילים?

קבלו טיפים שיעזרו לכם להצליח בבניית החנות הדיגיטלית שלכם.

חקר שוק ובדיקת התכנות

כאשר אנו רוצים למכור מוצר מסויים רצוי שנבצע חקר שוק.

נבין האם יש ביקוש למוצרים שברצוננו לשווק ובנוסף האם המחיר שמשתלם לנו למכור הוא מחיר שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו מעוניינים לשלם.

את החקר נוכל לעשות על ידי סקרים (לדוגמא בגוגל FORM) או כל דרך שתתן לנו תמונת מצב שיהפכו את ההחלטה שלנו למושכלת יותר.

יצירת פרסונות לקהל היעד שלנו

כתבתי מאמר שלם בנושא ״איך בונים פרסונות?״

איפיון UI/UX (ממשק משתמש וחוות משתמש)

כאשר אנו בונים את האתר המכירתי שלנו עלינו לעשות התאמה של הממשק והחוויה לקהל היעד כך שיהיה כמה שיותר פשוט, נוח וחוויתי לרכוש אצלנו.

לא פשוט, אבל יכול להיות דרך נהדרת להכנסה גבוה – שיווק שותפים ודרופשיפינג

הטמעת קודי מעקב

הפיקסל של פייסבוק הוא פיסת קוד שאנו מטמיעים באתר שבעצם מהווה ״מראה״ לפייסבוק מה קורה באתר שלנו.

כאשר כל קוד המעקב והאירועים (הוספה לעגלה, שינוי מוצר, צ’ק אווט, מילוי פרטים, מילוי פרטי אשראי, רכישה), בעצם הטמעת קודי המעקב בצורה תקינה לאורך כל תהליך הרכישה, אנו מאפשרים לפייסבוק ללמוד, מי הם האנשים המתקדמים במעלי שלב הרכישה אצלנו באתר.

ככל שפייסבוק תקבל יותר דאטה (הצלחות ויירוטים של אירועים מלקוחות פוטנציאלים) כך המכונה של פייסבוק תלמד לשפר את עצמה ולהביא לנו את התוצאות האופטמליות ביותר.

מותג ושפה גרפית

כאשר אנו מבינים שיש ביקוש למוצרים שלנו ואנו יודעים מי הפרסונה הטובה ביותר (הלקוח הטוב ביותר שלנו), נוכל להתאים את המודעות והפרסומים כך שיתאימו וישפיעו על הקהל.

לדוגמא: אם המוצר שלנו קשור לספורט וקהל היעד שלנו הן סטודנטיות.

נוכל לרשום, לפתח את המחשבה ולפתח את הגוף.

כך קהל המודעות שלנו משפיעות יותר על קהל היעד.

תרגוט קהל היעד על ידי קופי וקריאטיב

בדיקת A/B 

בצעו ניסויים מבחינת UI/UX ומבחינת השפה הגרפית והויזואלית.

הויזואל הקריאטיב והקופי

תמיד לראות מה עובד בצורה הטובה ביותר אל מול קהל היעד ולהבין מה קהל היעד שלנו אוהב לראות ולהביא לו עוד מהדבר הזה.

עדויות לקוחות

השתמשו בלקוחות מרוצים ועדויות של לקוחות שהשתמשו במוצר (תמיד עדיף בוידיאו) הדבר מעלה את האמון במותג ובמוצר.

שירות

שמרו על רמת שירות גבוהה!

תעבדו בשקיפות מלאה עם הלקוחות לגבי זמני השילוח ומה קורה מהרגע שקיבלתם את התשלום עד שהלקוח מקבל את המשלוח.

כשהשירות גרוע ואין אמון במותג הדבר מתחיל לצוף בביקורות רעות ברשתות החברתיות

הדבר ישפיע בצורה ישירה על הביצועים.

במידה ותרצו לשמר את העסק והתוצאות לאורך זמן, שירות טוב הוא חלק בלתי נפרד. כן, גם כשעושים דרופשיפינג ושיווק שותפים.

בדיקת ROAS

ROAS (Return of ad spent) או בעברית החזר השקעה מהמודעות

זהו מדד חשוב ביותר כשמבצעים קידום ממומן לחנויות מסחר דיגיטליות.

המדד מראה לנו, כמה כסף הוצאנו וכמה כסף קיבלנו חזרה במכירות מכל מודעה ומכאן נוכל להחליט איזה מודעות מכניסות לנו יותר כסף ושווה לנו להשאיר אותם ולייצר תוכן דומה להן.

לסיכום

שיווק שותפים ודרופשיפינג יכולים להיות דרך מעולה לעשות כסף.

אך לא כולם יצליחו מדובר בתחומים מאוד קשים ומתאימים לאנשים שמשקיעים בעצמם, לומדים ומוכנים לקחת החלטות.

לשמוח בהצלחות ולחבק כשלונות (ויהיו כאלה במהלך הדרך.

אחד הכלים הטובים ביותר להפצת המוצרים שלנו הוא קידום ממומן ברשתות החברתיות ומתי שאנו יודעים לעשות קידום ממומן בצורה מקצועית אפשר לשמור על רווחיות וכסף שנכנס בצורה קבוע ועקבית

מעוניינים למכור יותר באתר שלכם דרך קידום ממומן?

לקבל הצעת מחיר לניהול קמפיינים בדיגיטל

במידה ורוצים להתמקצע יותר מוזמנים לקורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים איתי

קורס בשיעורים פרטיים 1 על 1 בזום

מעוניינים בקורס דיגיטלי שתוכלו ללמוד בו מכל מקום ובכל זמן?

קורס שיווק דיגיטלי אונליין

האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021
מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב
בואו נעבוד יחד
קורס שיווק דיגיטלי 1 על 1

לא מדובר בקורס דיגיטלי – אתם שותפים מלאים לתהליך הלמידה. החומר נקבע בהתאם לידע שלכם, ולקצב שלכם. בקורס נצלול יחד לעומק מערכות הפרסום המתקדמות של פייסבוק ואינסטגרם.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה שבחרת
להרשם לניוזלטר שלי

מבטיח שכל מייל יהיה מלא בערך

מעוניינים להכיר? ניתן לקבוע שיחת הכרות ביומן שלי