הלקוחות שלנו הם בני אדם ובני אדם הם ייצור אמוציונלי.
בכדי למכור יותר חשוב שנדע מה באמת חשוב ללקוחות שלנו ואיך אנחנו יכולים לחזק אצלם את התחושות החשובות להם.
אלו הם הדברים שחשוב שנתרכז בהם בפרסומים השונים שלנו.
כשנבין מה חשוב ללקוחות שלנו, פשוט נמכור יותר.
בפוסט הקצר אציין 6 דברים שמעניינים את הלקוחות שלנו ויש לקחת אותם בחשבון כאשר אנו יוצרים מודעה פרסומית או מסר שיווקי
איך מקבלים החלטות טובות ומהר?

העסקה המשתלמת ביותר
הלקוחות שלנו רוצים להיות בטוחים שהם עשו את העסקה הטובה ביותר.
לוודא שהם מצאו את המחיר הטוב ביותר או שהמוצר/שירות יטיבו עמם, יחסכו להם כסף/יגדילו את ההכנסות שלהם בעתיד.
או שמדובר במוצר כל כך טוב כך שהוא מצדיק את זה שאנו משלמים יותר.
או בקיצור מקבלים תמורה טובה לכסף שאנחנו משקיעים.
לחסוך זמן
זמן הוא המשאב היקר ביותר!
ככל שתצליחו לחסוך ללקוחות שלכם בזמן, תיהיו יעילים ותתנו להם את ההרגשה שהזמן שלהם יקר גם לכם.
ככה הם יעריכו אתכם ויעריכו גם את הזמן שלכם.
הרגשת שייכות
ברוב המקרים הרגשת השייכות נובעת מהצטרפות ל״שבט״,לקהילה.
אותו השבט מורכב מ״אנשים שהם כמוני, אנשים שיש להם את אותו המכנה המשותף, רצונות, סטטוס ומעמד.
תנסו לתת ללקוחות הרגשת שייכות וכרטיס כניסה ל״שבט״ שבו הם ירגישו בבית.
מקום שמקבלים אותם כמו שהם.

מיקסום משאבים
אם המוצר/שירות שלכם יכול להוביל את הלקוח לחסכון במשאבים או הגדלת הכנסות.
זה משהו חשוב שנרצה להעביר אותו במסרים השיווקים והפרסומיים שלנו.
עליה במעמד
לרוב, לבני האדם חשוב המעמד.
״איך אנשים יסתכלו עליי?״
מה הם יחשבו?
תנסו לחשוב איך עם המוצר/שירות שלכם אתם יכולים לתרום ללקוח, בכך שהמוצר/שירות שלכם יעיד משהו לגביו.
האם המוצר/שירות שלכם יכול להיות סמל סטטוס מסויים והאם מדובר במשהו שאפשר להחצין אותו החוצה ולהתגאות שגם אני קניתי אותו.
להיות חלק ממטרה גדולה
אנשים אוהבים להרגיש טוב עם עצמם.
להרגיש שהם תרמו, להרגיש שהם חלק משינוי, ממהפכה, להיות גדולים מהחיים.
דברים כאלה יכולים לחזק את את הקשר שלנו עם הלקוחות.

חשוב לזכור
בני אדם ברוב המקרים מבצעים רכישות אמוציונליות.
אם נשכיל להבין את הדברים החשובים להם נוכל להציג להם את אותם הדברים ובכך נמכור הרבה יותר הרי זה החלום והרצון של כל בעל עסק לא?
בצעו מחקר מעמיק, הכירו את הלקוחות שלכם ואת השוק ובכך תוכלו לייצר מהלכים שיווקים שהסיכוי הצלחה שלהם גבוהים הרבה יותר.
5 דוגמאות ליצירת הוכחה חברתית