אתר אינטרנט ממיר – טיפים לשיפור האתר

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

אתר אינטרנט הוא אחד הכלים השיווקים החשובים ביותר שיש לעסק. אתר אינטרנט ממיר, פירושו אתר שנותן לנו יותר לידים/מכירות. במאמר אשתף טיפים שונים שיגרמו לאתר שלכם להמיר יותר, להכניס יותר תנועה, ולקבל יותר פניות/מכירות.

אם אתם לא מבינים למה חשוב שיהיה לכם אתר אינטרנט, כתבתי על זה במאמר ״האם צריך אתר אינטרנט בשנת 2020″, ועל אחת כמה וכמה אתר ממיר, עם הנעה לפעולה, ופופאפים.

אתר אינטרנט ממיר יכול להיות ההבדל בין אתר שמעלה אבק למכונת מזומנים משומנת
אתר אינטרנט ממיר עם פופאפים מתאימים יכולפופאפים להיות ההבדל בין אתר שמעלה אבק למכונת מזומנים משומנת

עיקרון אתר אינטרנט מעגלי

אחת המטרות שלנו באתר האינטרנט היא לעניין את הגולשים. ברגע שהתוכן מעניין אותם, הם ישארו זמן ארוך יותר באתר, יקראו תוכן, יצפו בסרטונים ויהיו בשלים יותר לבצע את הפעולה הרצויה שלנו.

עקרון האתר המעגלי אומר שיש להתייחס לכל דף באתר כדף שממשיך את התנועה של הגולש באתר, מלבד לתוכן שאותו דף צריך להעביר.

לדוגמא:

אם מדובר באתר מכירתי, בסוף כל עמוד מוצר אנו צריכים להמליץ על מוצרים נוספים הקשורים לאותו המוצר. בכך גם אם לא הצלחנו לעניין במוצר הנוכחי, הגולש יוכל להמשיך ״לטייל״ באתר ולמלא את סל הקניות שלו.

אם מדובר באתר בלוג, בסיום כל מאמר נמליץ על מאמרים נוספים ובכך ניצור ״זרימה״ באתר מתוכן לתוכן, דבר שעוזר לאתר אינטרנט להיות יותר ממיר.

אתר אינטרנט שיש בו המשכיות מעמוד לעמוד משאיר את הגולשים יותר באתר, גולשים שנשארים יותר באתר הסיכוי שלהם להמיר גודל.

מהירות אתר

באחד האתרים שקידמתי שמתי לב ל״תופעה״.
זה היה קמפיין בפייסבוק, ולפי הנתונים היו המון קליקים ומעט מאוד Landing page views. ניסיתי להבין מאיפה נובע הפער העצום.
לאחר שעשיתי בדיקת מהירות לאתר (תוכלו לבדוק את האתר שלכם בקליק כאן) גיליתי שהאתר עולה בצורה איטית מאוד, כמה איטית? 18 שניות, עד שאפשר לבצע פעולה באתר.

תשאלו את עצמכם האם הייתם מחכים 18 שניות לאתר שיטען או פשוט יוצאים מהאתר וממשיכים לגלול בפיד.
ברגע שסידרתי את בעיית מהירות האתר הצלחתי להביא פי 3 יותר המרות, עם אותם הקמפיינים בדיוק. מהירות אתר היא גורם קריטי לאתר אינטרנט ממיר.

פופאפים

אחת הדילמות הקשות שהיו לי בבניית האתר היא האם לשים פופאפים או לא. מצד אחד אני בתור גולש שונא שיש פופ-אפים, אך מהצד השני קראתי המון Case Studies על כך שפופאפים הופכים את אתר האינטרנט לממיר.

החלטתי להכניס פופאפים לאתר, אך בשביל שלא יהיה מציק הגדרתי לפופ אפ Trigger (הפעולה שמפעילה את הפופ אפ) – רק אם לקוח היה ב-3 עמודים לפחות או היה באתר מעל 2 דקות. כך הפופ אפ מבקש להירשם לניוזלטר שלי רק במידה והגולש נמצא זמן מסויים, קרא תוכן ומכיר מעט את הגישה שלי.

אותה הפעולה שיפרה את ההרשמות לניוזלטר שלי מיחס המרה של 0.7% ל3.2% (מתוך 100 גולשים כמה נרשמו לניוזלטר).

הנעה לפעולה

לכל עמוד באתר שלנו יש מטרה (לא כל מטרה חייבת להיות ליד/רכישה). בכדי להשיג את המטרות, עלינו להשתמש בהנעה לפעולה שתגרום לגולשים לבצע את הפעולה הרצויה מכל עמוד באתר. (רצוי לשמור על כמה שפחות מטרות בעמוד ולהשאר ממוקדים).

מילוי טופס

כאשר אנו מבקשים מהלקוחות הפוטנציאלים למלא טופס באתר (לא משנה אם זה ליד, ניוזלטר או כל דבר אחר) אנו צריכים להסביר להם ולתת להם סיבה טובה למה שווה להם לעשות זאת. ברגע שהסיבה תהיה מספיק טובה יחסי ההמרה באתר יעלו.

כפתורי שיתוף

כפתורי שיתוף בפוסטים, מאמרים בבלוג או מוצרים באתרי מכירה הם כלי נהדר להשיג עוד טראפיק לאתר.
מעל הכפתורים שווה לרשום הנעה לפעולה בכדי להגביר את השיתופים מהעמודים השונים.

הנעה לפעולה צריכה להיות ברורה אך בנוסף גם יצירתית ומאתגרת דבר שיעזור לאתר שלכם להמיר הרבה יותר
הנעה לפעולה צריכה להיות ברורה אך בנוסף גם יצירתית ומאתגרת דבר שיעזור לאתר שלכם להמיר הרבה יותר

כפתורי קרא עוד/למד עוד

בדף הבית או בשורת הdescription של מאמר אנו צריכים להיות מספיק מעניינים בכדי לגרום לקורא/רוכש לדעת עוד פרטים על המאמר/מוצר. השתמשו בהנעה לפעולה התעודד את הגולשים להקליק ולקרוא עוד.

הטיפ החשוב ביותר

תהיו פשוטים, ברורים ומובנים בכל פעולה ודרישה שלכם. יש המון תוכן ברחבי האינטרנט, המון מוצרים ואתם צריכים להיות ממוקדים וחדים כדי לגרום ללקוח לבצע את הפעולה הרצויה עבורכם.
נסו לשמור על מינימום של בקשות מכל עמוד ועמוד, ושכל כפתור יהיה נגיש וברור. יצירת אתר אינטרנט ממיר מצריכה עבודה ובדיקה, אך הדבר משתלם ושווה לאורך הזמן.

מדדו את יחסי ההמרה באתר האינטרנט שלכם אחרי כל שינוי, ותמיד חשבו על פתרונות שיגרמו לביצועים האופטימליים ביותר באתר.

מעוניינים לבנות אתר? מוזמנים לקבל הצעת מחיר

איפה כדאי לאחסן אתר אינטרנט?

האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021
מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב
בואו נעבוד יחד
קורס שיווק דיגיטלי 1 על 1

לא מדובר בקורס דיגיטלי – אתם שותפים מלאים לתהליך הלמידה. החומר נקבע בהתאם לידע שלכם, ולקצב שלכם. בקורס נצלול יחד לעומק מערכות הפרסום המתקדמות של פייסבוק ואינסטגרם.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה שבחרת
להרשם לניוזלטר שלי

מבטיח שכל מייל יהיה מלא בערך

מעוניינים להכיר? ניתן לקבוע שיחת הכרות ביומן שלי