קשה לדמיין מה היינו עושים בלי הרשתות החברתיות, הקהילות, הצ׳טים, המעורבות בכל מה שקשור לשיווק והפרסום לעסק אותו אנו משווקים.
הרי בסופו של דבר אנו לרוב נמצאים ברשתות החברתיות בכדי לקבל עוד לקוחות.
מאמין שכבר כולם מבינים שאם כמה שזה נגיש, זה לא כזה פשוט.
לא מעלים פוסט והלקוחות מגיעים. זה קצת יותר מורכב מזה.

אנשים לוקחים לעבודה אנשים שהם מכירים, אוהבים ונותנים בהם אמון. חשוב להבין! אם לא מכירים אותך פשוט לא יקנו ממך.
בפוסט הקצר תקבלו 5 נקודות ועוד נקודת בונוס קטנטנה בסוף שיכולים לשפר את הביצועים שלנו ברשתות השונות.
מי שיבצע, יתמיד, ילמד וישתפר בסוף יצליח.
ככה לפחות אני מאמין. אז שנתחיל?
תהיו מזמינים
שפרו את נראות הנכסים הדיגיטלים שלכם, שמרו על קו גרפי אחיד, פרטים ואודות מזמינים, אינפורמטיבים ומעניינים.
חשוב שניהיה ברורים באיזה תחום אנו נמצאים, מה אנחנו עושים, באילו שיטות אנו עובדים.
כל המידע צריך להיות בשפה פשוטה, כזאת שתיהיה מובנת גם לאנשים שלא נמצאים בתחום שלנו.
בנוסף חשוב לבדוק שכל פרטי ההתקשרות מעודכנים, נגישים ופשוט למצוא אותם.
מדריך מידות לרשתות החברתיות
תייצרו תוכן!
תצלמו תמונות, תעלו סרטונים, תהיו מעניינים, תענו על שאלות, תעזרו, תעשו השוואות או בקיצור:
תבדקו מה מעניין את קהל היעד שלכם ותתנו להם את התוכן הכי מעניין עבורם. כזה שיעזור להם לבחור בכם מכל המתחרים.

שמרו על קשר
חשוב תמיד להיות בתודעה של קהל היעד שלנו.
לדבר עם הגולשים ברשתות החברתיות השונות ולתת יחס שירותי ואדיב. חשוב שניהיה שם בשביל הלקוחות שלנו.
המענה צריך להיות בזמן תגובה מהיר (אם זה בלתי אפשרי אז סביר), לדבר עם הלקוחות בצורה מזמינה ולתת ללקוח את ההרגשה שהוא הדבר הכי חשוב כרגע ואנחנו ב100% נמצאים כאן בשבילו.
זאת דרך נפלאה לחזק את אמון הלקוחות במותג שלנו
הבליטו את הערך המוסף
בכדי שנוכל לקבל יותר לקוחות מהרשתות החברתיות השונות חשוב שקהל היעד יבין את החוזקות שלנו.
ידע ויכיר מה מייחד אותנו ולמה הוא דווקא צריך להיות לקוח שלנו ולא במקום אחר.
כשמוכרים אז מוכרים!
תוכן, שירות ונראות הם נפלאים אבל ברגע שאנחנו נמצאים בשלב המכירה אנחנו צריכים למכור.
כל הצדדים מבינים שיש פה אינטרס עסקי והדבר מקובל על כולם. אם הצלחנו לעניין את הגולשים ולהעביר אותם מהרשתות החברתיות לטרטורית המכירה שלנו. כאן הזמן לתת את הכל בשביל לסגור את העסקה.
חשוב שניהיה ברורים, חדים ובכל מסר מכירתי ולהוסיף את ההנעה לפעולה ומה אנו מבקשים מהלקוחות.
אל תתביישו למכור!

בונוס: והכי חשוב:
תהנו ממה שאתם עושים, מרגישים את זה ומעריכים את זה.
אנשים נמצאים ברשתות החברתיות בשביל להתרגש, לצחוק, להכיר, להעביר את הזמן. ברגע שיש בעל עסק שאוהב את מה שהוא עושה וזאת התשוקה שלו. לקהל היעד קל להבין את זה וכיף לקנות ממישהו שנותן את הדם שלו בשביל מה שהוא עושה.
לסיכום:
רשתות חברתיות הם כלי עוצמתי בכל מה שקשור לשיווק ופרסום העסקים שלנו אך ככל שעובר הזמן והרעש הפרסומי גדל אנו מבינים שזה שיש לנו עמוד פייסבוק או אינסטגרם זה לא אומר שקהל היעד פשוט מחכה לנו עם האשראי בחוץ.
אנו צריכים להיות מספיק משכנעים ומעניינים בשביל שנוכל ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו כזאת שתניב להם ערך ולנו את התשלום המגיע לנו.
למאמר הפרסום עובד, אבל איך עושים את זה נכון?
קבלו בחינם את המדריך המקיף ביותר למערכת ניהול הקמפיינים של פייסבוק