Don’t make ads. Make Tiktoks
למרות העיניין הלא פתור עם ממשלת ארה״ב, רכישת הזכויות של טיק טוק בארה״ב, ובעיות הפרטיות – לא ניתן להתעלם מהבאז המטורף סביב הרשת החברתית הזו.
עם גידול מרשים במספר היוזרים, טרנדים וכוכבים חדשים שנולדים מידי יום, טיק טוק כובשת את את לב הצעירים, נכנסת לחיינו יותר ויותר, עד שכבר אי אפשר להתעלם ממנה.
טיקטוק היא פלטפורמה מעולה ליצירת Brand Awareness ותפוצה בדרך קלילה, עדכנית, רעננה וצעירה.

״מדוע לא כל העסקים נמצאים בפלטפורמה?״
התשובה שלי מתחלקת לשניים –
- ישנם עסקים רבים שקהל היעד שלהם עדיין לא נמצא בפלטפורמה והם מעדיפים להשקיע את המשאבים והמאמץ בפלטפורמות אחרות.
- עסקים שלא יודעים איך להתנהג ומה עובד בפלטפורמה החדשה. חוסר הנסיון והידע מונע מהם להכנס.
במאמר הזה אני רוצה להתרכז באפשרות השנייה.
בכדי לענות על השאלה בדרך הטובה ביותר, בחרתי להציג מותגים בארץ ובעולם, שמשתמשים בפלטפורמה בצורה הטובה ביותר. כך תוכלו לשאוב השראה, ולראות כיצד תוכלו להכניס את העסק שלכם לעיניינים.
הטיק טוק של נטפליקס
ענקית הסטרימינג במפגן מדהים של תוכן המשלב הומור, ראיונות עם הכוכבים, הצצה אל מאחורי הקלעים, אתגרים עם הכוכבים, ועוד.

הטיק טוק של נייקי
מה עוד אפשר להגיד על המותג הענק הזה.
פרופיל מלא בהשראה, הישגים, מצויינות והומור

מועדון הכדורגל ליברפול
מועדון הכדורגל מציג בחשבון הטיקטוק הנפלא שלו מבט לאימונים, הומור עם השחקנים, אתגרים שגורמים לאוהדים להתחבר ולהכיר את המותג יותר לעומק.

הטיקטוק של Yes
לפי הביו של יס, יש להם שתי מטרות בחיים – ליצור תוכן איכותי, ולהגיע לפור יו.
הם מציגים חשבון טיקטוק עם הכוכבים של הסדרות והתוכניות שלהם, השתתפות באתגרים והמון פאן.

רנואר וTFS (טוונטי פור סבן)
מותגי ההלבשה מציגים חשבונות מלאי שיק, עם צילומים של הפרזנטורים והדוגמנים מאחורי הקלעים, אתגרים, ריקודים, הומור והמון סטייל.

ערוץ הספורט ESPN
שילוב בין הומור לספורט, רגעים מצחיקים והמון כיף.
בידור במיטבו ומומלץ לכל חובבי הספורט.

כפי שבטח שמתם לב, המשותף לכל החשבונות, הוא לא הרצון למכור, אלא הרצון להשתלב בפלטפורמה כיוצרי תוכן, להגיע לחשיפה, ולחזק את הקשר עם הקהל.
או בקיצור, תשמרו את התוכן של פייסבוק לפייסבוק. את המכירה למקום אחר ותבינו: