קידום עסקים – שיטות ודרכים להצלחה בדיגיטל

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?


כאשר מדברים על קידום עסקים בעידן הדיגיטלי התחרותי אי אפשר שלא להשקיע בנוכחות בכל הפלטפורמות החשובות:

גוגל

פייסבוק

אינסטגרם

הזירות בהן הלקוחות נמצאים ובהן אתם מעוניינים לייצר נקודות השקה, שיובילו אותם ישירות אליכם. 

כיום קיימים כלים מתקדמים ומערכות חכמות, שמאפשרים לכם לחזק ולהעצים את התקשורת עם הלקוחות ולהעלות את מספר הלידים, ההמרות ומשם את הרווחים. 

חשוב מאוד להכיר את היכולות המתקדמות של גוגל, פייסבוק ואינסטגרם, זאת על מנת לגבש אסטרטגיה חכמה ולייצר תמהיל שיעבוד נכון.

לפניכם מספר דרכים לעשות זאת:

דאטה היא סוד הקסם והפיקסל הוא העוגן עבורכם

בעידן הביג דאטה – דאטה מאפשרת לכם להגיע בדיוק ללקוחות הנכונים ביותר.

כדי לייצר דאטה ניתן להשתמש במערכות הפילוח של פייסבוק, אינסטגרם וגוגל ולהציג קמפיינים רלוונטיים לקהל היעד.

משם להפנות לדף נחיתה או לאתר בו המתעניינים ממלאים פרטים. 

הפרטים האלה הם כוח, כך שתוכלו לייצר עם הלקוחות והמתעניינים תקשורת רציפה באמצעות ניוזלטרים.

בנוסף ניתן להעלות את הדאטה בקובץ CSV למערכות הקמפיינים ולהציע לאותם מתעניינים שוב ושוב את המוצרים והשירותים שלכם.

אופציה נוספת היא להשתמש בהם כקבוצה לצורך יצירת "קהל דומה" – קהל נוסף של מתעניינים. 

ניתן לייצר גם דאטה באמצעות הפיקסל של גוגל ושל פייסבוק אותו שותלים באתר האינטרנט או דף הנחיתה.

באמצעותו נוכל לאתר את המשתמשים ברשתות ולחזור אליהם ברימרקטינג (שיווק חוזר) או ליצור "קהל דומה" על בסיס הגולשים שלכם. 

קידום עסק
הסוד בקידום עסקים הוא ליצור נוכחות וכמה שיותר אינטרקציות עם קהל היעד שלנו

פעילות שיווקית חכמה בפלטפורמות הבולטות

הפעילות האורגנית חשובה לא פחות מזו הממומנת, ולצורך כך כדאי לתכנן אסטרטגיה מעניינת.

מעניינת ונותנת ערך לגולשים ולקהל היעד שלנו היא מילת המפתח בקידום עסקים

למשל, לייצר קונספט ועניין, מידע וערך מוסף בנכסים הדיגיטליים שלכם:

אתר אינטרנט, דפי פייסבוק, אינסטגרם, קבוצות פייסבוק. 

בכל הנוגע לקידום האתר בגוגל, חשוב לערוך חקר מילות מפתח ולהבין באילו ביטויי מפתח אתם רוצים לחזק נוכחות ומהם העוגנים שיביאו את הגולשים ישירות אליכם. 

במקביל יש לבחון אם האתר שלכם אכן רספונסיבי ומספק חוויית משתמש אטרקטיבית, כדי שהגולשים יישארו עמכם וכמובן, במידה ומדובר באתר סחר אלקטרוני, שחוויית הקנייה אפקטיבית. 

כדאי לייצר גם מערך תוכן של פוסטים, סטוריז, שיתופי פעולה אסטרטגיים, תחרויות נושאות פרסים בדפי הפייסבוק ופרופיל האינסטגרם וקישורים בין מאמרים באתרים שונים שיצביעו ישירות לאתר, כך שכל הדרכים יובילו אליכם…

במקרה הזה קריאטיב הוא המלך בכתיבת תוכן שמותאם לקהל היעד ומניע לפעולה, כתיבת תוכן מעניין שמשתמשים ירצו לשתף ויצירת מאמרים מעניינים לאתר שאנשים ירצו לקרוא ולצרוך. 

כנ"ל מהבחינה הגרפית, כדאי למתג את העסק בזהות אחידה שמותאמת לקהל היעד ושהנוכחות החזותית תוכל כבר להעביר את המסרים השיווקיים, לייצר אינטראקציה עם המשתתפים ולייחד אתכם בסצנה הדיגיטלית עתירת המתחרים. 

הבשורות המשמחות שעומדים לרשותכם כלים מתקדמים שמאפשרים לכם לחסוך בזמן מבלי לפגוע ביעילות כמו קריאטור סטודיו וביזנס סוויט לתזמון פוסטים וסטוריז ולהשגת נתוני שימוש מתקדמים. 

קורס שיווק דיגיטלי – המקפצה להצלחה

נשמע מסובך?

ברגע שמבינים את העקרונות החשובים בקידום עסקים וכיצד עובדים המנגנונים, הכל נראה הרבה יותר פשוט.

הידע בידיים שלכם ועם התמיכה הנכונה תוכלו לקדם את העסק בדרך האפקטיבית ביותר. 

קורס שיווק דיגיטלי יוכל להקנות לכם את הכלים הנדרשים להצלחה.

כל מה שחשוב לדעת על פעילות אורגנית, יצירת קמפיינים, פילוח קהל היעד, חלוקת תקציב נבונה, שימוש אפקטיבי בפיקסל, עדכונים וחידושים בזירות כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם על מנת ליצור את הסינרגיה הנכונה ואת הנוכחות המבוקשת בכל אחת מהפלטפורמות.

חפשו קורס דיגיטלי מעמיק שמאפשר לכם ללמוד בכל זמן, מכל מקום ובקצב שלכם, כולל ליווי ותמיכה, כך שמעבר להעברת הידע יהיה גם מי שיכוון וידריך אתכם להשגת מקסימום תוצאות. 

האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021
מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב
בואו נעבוד יחד
קורס שיווק דיגיטלי 1 על 1

לא מדובר בקורס דיגיטלי – אתם שותפים מלאים לתהליך הלמידה. החומר נקבע בהתאם לידע שלכם, ולקצב שלכם. בקורס נצלול יחד לעומק מערכות הפרסום המתקדמות של פייסבוק ואינסטגרם.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה שבחרת
להרשם לניוזלטר שלי

מבטיח שכל מייל יהיה מלא בערך