פרסום עסקי ועסקים קטנים בגוגל הוא ה12 שנות לימודי שעולם השיווק הדיגיטלי.
כל עסק הרוצה להגביר את כמות המכירות שלו
מבין שהוא חייב להתחיל לפרסם באינטרנט ובפרט בגוגל.
אז האם כדאי לבעלי עסקים לפרסם במנוע החיפוש?
מהם היתרונות בשיווק בגוגל?
המשיכו לקרוא וקבלו את כל התשובות
אחת הפעולות הראשונות שכל עסק עושה הוא לדאוג לפרסום העסקי שלו
לוודא שקהל הלקוחות שלו מכיר את העסק ואכן יכול להגיע אליו.
אחת הדרכים הפופולריות ביותר לחשוף לקוחות לעסק שלכם הוא פרסום עסקי במנוע החיפוש המוביל בעולם.
להלן מספר יתרונות שכל בעל עסק חייב להכיר כאשר מפרסמים עסקים קטנים בגוגל.
איך עושים מחקר מילות מפתח?

הגדרת תקציב ידוע מראש
כאשר מקימים קמפיין פרסום עסקי בגוגל
מערכת הפרסום של מנוע החיפוש מאפשרת למפרסם לקבוע את התקציב של הקמפיין שלו.
הגדרת התקציב מאפשרת למשווק לשלוט בתקציב וכך להיות בטוח שלא יהיו חריגות ותשלומים לא רצויים.
בחינה של התקציב בגוגל יכולה להיות לרדת לפרטים ממש קטנים כגון
ניתן להגדיר תקציב לפי: תקציב יומי, הקפאת תקציב, לקבוע תקציב עתידי, עצירה לחלוטין של קמפיין, ביצוע ניסיונות וכדומה.
פילוח קהלי יעד
מנוע החיפוש משמש כמאגר מידע הנאסף מהרשת על פעולות גולשים ואופי הגולשים באינטרנט.
גוגל מנתחת את המידע הנאסף ברשת ומתחילה להגדיר את הגולשים לפי
אזור גיאוגרפי, תחביבים, הסטוריית גלישה, חיפושים אחרונים וכדומה.
כך גוגל יוצרים פרופיל על הגולשים ברשת
לפי פרופיל זה גוגל ושאר מנועי החיפוש מחליטים אילו פרסומות להגיש לקהל באינטרנט.
ניתוח נתונים
אחד היתרונות המשמעותיים שגוגל מאפשרת למפרסמים הוא ניתוח הנתונים של הקמפיין שלהם.
הקמפיין בגוגל מופיע ברשת וקהל גולשים גדול נחשף אליו ומבצע בו פעולות כגון
חלק מהגולשים לוחצים על הקמפיין, חלק נחשפים אליו וחלק מבצעים רכישות.
את כל הנתונים של הקמפיין ניתן לנתח ולהסיק מסקנות לשיפור או שימור ביצועים טובים.
תוצאות מיידיות
יתרון נוסף מאד בפרסום בגוגל הוא הנושא של מהירות קבלת הנתונים.
גוגל הצליחו לשפר את מערכת הפרסום שלהם והיום כל מפרסם יכול לקבל את התוצאות והנתונים ש הקמפיין שלו באופן מיידי.
נתוני גולשים הנחשפים לקמפיין מיד מופיעים במערכת הפרסום וניתנים לניתוח והסקת מסקנות.
חסכון בעלויות
החסרון האחרון שנרחיב עליו הוא הנושא של החסכון בכסף.
שיווק באינטרנט בדרך כלל כרוך בהקמה של אתר רשמית, גדול עם המון מידע.
גוגל מאפשרת לחסוך את תהליך בניית האתר ובמקום אתר גדול
גוגל מאפשרת לבנות עמוד נחיתה מותאם ויידועי לאופי הקמפיין
דבר המאפשר למקסם את ביצועי הקמפיין.
מדוע שיווק דיגיטלי הוא המקצוע המבוקש של השנים הקרובות?
לסיכום
לא משנה אם העסק שלכם קטן או גדול
שיווק בגוגל יכול לתרום משמעותית לעסק שלכם ולהגביר את כמות הלקוחות שלכם.
גוגל שיפרו את מערכת הקמפיינים שלהם כל כך שהיום המערכת חכמה מאד
ומאפשרת ליהנות מפרסום עסקים בצורה יעילה ללא בזבוז כספים ומשאבים מיותרים – שווה לנסות!
בנוסף גוגל מתמחים בקצירת ביקושים
לכן שיווק בגוגל יכול להיות גורם השפעה מכריע בשיווק העסק שלנו.
מעוניינים בפרסום עסקי אורגני בגוגל?