מתי לשכור חברת שיווק ומתי לשכור צוות Inhouse

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

כדי לצמוח, עסקים זקוקים לשירותי פרסום ושיווק:

התחרות האדירה במשק, בכל תחום, עלולה לגרום גם לעסקים החזקים והוותיקים ביותר לאבד לקוחות בקצב מסחרר.

אם הם לא ממשיכים לייצר מודעות גבוהה לעצם קיומם בקרב הלקוחות הפוטנציאליים, כמו גם להיות ייחודיים ולהצליח לבלוט בשטח.

כדי למקסם את תוצאות השיווק והפרסום ולנקוט בדרך שבאמת תוביל לדומיננטיות המיוחלת, חשוב לשכור את הצוות הנכון, אך כדאי לחשוב על הבחירה באנשי השיווק עצמם ולהבין לעומק מה עדיף יותר:

לשכור חברת שיווק, או צוות inhouse?

צוות פרסום שגדל בארגון – האם באמת יש לו יתרון?

מצד אחד, אין כמו ידע וניסיון שהצטבר לאורך זמן וזהו היתרון הגדול של צוות שצמח וגדל מתוך הארגון.

סביר להניח, שצוות שכזה יורכב מאנשים שמכירים את הארגון לאורכו ולרוחבו.

עובדים כאלה יכולים לקחת את ההיכרות הזו ולצקת אותה לתוך תכנית שיווקית טובה.

צוות פרסום
לא משנה אם בוחרים בצוות שיוק inhouse או במשרד פרסום או סוכנות דיגיטל. חשוב שנקפיד על הכימיה, הקשר והמחשבה היצירתית המלווה בתכנון וראיה אסטרטגית

אבל האם היא באמת הטובה ביותר האפשרית?

במקרים רבים, דווקא הצוות שמגיע מבפנים, מורכב מעובדים וותיקים שייתכן והפכו, עם השנים, למקובעים מחשבתית.

הם עלולים להתקשות במציאת דרכים יצירתיות לפרוץ דרך ומכאן שלא יצליחו, ככל הנראה, להביא את הארגון למיצוי הפוטנציאל שלו.

בעולם השיווק ה”יציאה מן הקופסה” היא חשובה, בעיקר כאשר עוסקים בארגון קיים שזקוק ל”זריקת מרץ” מבחינה שיווקית.

כזה שדווקא הדרכים המוכרות של הפרסום שנעשה בהן שימוש בעבר, כבר לא מביאות תוצאות מיטביות.

חברת שיווק – לא מה שחשבתם

למידת לקחים היא חשובה ובמקרים רבים רק חברת שיווק חיצונית יכולה להפיק את לקחי העבר בצורה שתרכיב, בסופו של דבר, אסטרטגיית פרסום טובה יותר, כזו שתוביל את הארגון לגבהים חדשים.

בתחום הדיגיטל זה חשוב במיוחד, כיוון שהעולם הזה הוא מהיר כל כך ולכן חשוב להגיב אליו במהירות הנכונה, משמע למצוא את הדרך לשיווק הדיגיטלי שתתאים כמו כפפה ליד עבור העסק ושתהיה אפקטיבית עבורו.

בדיוק בגלל זה, דווקא נקודת מבט חיצונית על הארגון, היא זו שעשויה לייצר רעיונות חדשים ולהצמיח דרכים נוספות לפרסום ושיווק, שיתניעו תהליך מעניין של חדשנות.

אין ספק שהחשיבה המשותפת בין האנשים מחברת השיווק לעובדים מהארגון עצמו היא הכרחית:

כאשר תכנית השיווק נמצאת בשלבי הבנייה הראשונים, האינפוט של אלו שהגיעו מהעסק עצמו הוא חשוב, בעיקר לצורך ההבנה באשר לעבודה שכבר נעשתה בעבר ולמאפייני העסק בהווה.

חשוב להבין מה עובד וגם, כמובן – מה לא, אבל חשוב יותר להתחיל לזוז קדימה.

איך תוכלו לדעת אם אסטרטגיית הפרסום באמת עובדת?

חברת שיווק מקצועית, אמורה להציג בפניכם תכנית ברורה ורב שלבית, למיקסום ההצלחה של העסק במובן של החשיפה כלפי לקוחות פוטנציאליים וכן האפקטיביות של החשיפה הזו.

שקיפות היא שם המשחק ולכן חשוב להתעקש על קבלת מידע מלא וביצוע בדיקות ביצועים, שיאפשרו למדוד באופן ברור את היעילות של תכנית השיווק שהוצגה לכם.

רגע לפני שסוגרים עסקה 

כדאי להיפגש לייעוץ ראשוני ולבחור באנשי שיווק שהם גם מקצועיים וגם אדיבים.

יחס האישי הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, גם כזה שאתם שוכרים את שירותיו על מנת שיסייע לעסק שלכם להצליח.

איך בוחרים משרד פרסום?

האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021
מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב
בואו נעבוד יחד
קורס שיווק דיגיטלי 1 על 1

לא מדובר בקורס דיגיטלי – אתם שותפים מלאים לתהליך הלמידה. החומר נקבע בהתאם לידע שלכם, ולקצב שלכם. בקורס נצלול יחד לעומק מערכות הפרסום המתקדמות של פייסבוק ואינסטגרם.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה שבחרת
להרשם לניוזלטר שלי

מבטיח שכל מייל יהיה מלא בערך

מעוניינים להכיר? ניתן לקבוע שיחת הכרות ביומן שלי