פרק 68 - מנטליות, מיינדסט, השראה והצלחה בעסקים

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 68 בפודקסט לבן על שחור דיברתי על הנושא שלדעתי הוא הנושא החם ביותר היום.
מאמין שיש לכך סיבה. מיינדסט שהוא בעצם ״דפוס חשיבה״

מנטליות חזקה השראה וסביבה נכונה הם חלק בלתי נפרד מהצלחה בעסקים.

הלחץ והאינטנסביות לפעמים יכולה להוציא אותנו מאיזון אבל מי שמצליח להיות מפוקס מצליח להוציא את המקסימום מעצמו ומהעסק שלו.

נושאים מתוך הפרק:

מה הכוונה מיינדסט? על מה כולם מדברים תמיד?

מדוע חשוב שאנחנו נבין כמה אנחנו שווים

דפוס חשיבה על המוצר/שירות שלנו ולדעת להסתכל בכנות

לתת את הכל אבל לדעת לשים גבולות

השראה וסביבה מנצחת

להיות אמיתי וכנה עם עצמך ואיך מגיעים לזה

למאמר ״עקביות והתמדה בעולם העסקי״

למאמר ״מנהיגות בעסקים״

תמלול הפרק:

you're listening to "White on Black" by Roy Ribak"

רועי ריבק, "לבן על שחור".

רועי: ברוכים, פרק 68 של הפודקאסט "לבן על שחור". שיווק, מיתוג, אסטרטגיה ודיגיטל.

הפרק הזה אנחנו הולכים לדבר על מנטליות, מיינדסט, השראה והצלחה בעסקים.

אחד הנושאים באמת שכולם עוברים לדבר עליו, אנחנו נכנסים לאינסטגרם, לפייסבוק, אנחנו מקבלים ציטוטים ומשפטי השראה.

כל מיני נושאים בעצם שהם נותנים לנו דרייב כדי להניע את העסק שלנו.

כדי לקום כל בוקר למלחמה, להצלחה, ליעדים,

אז לפני שאני מתחיל עם הפרק.

אנחנו נעבור למוסיקה ונתחיל לתת ראש, אז תישארו קשובים כי אנחנו מתחילים.

(מוסיקת מעבר)

הפרק עצמו – מה זה מיינדסט?

אז כמו שהבנתם, היום יש לכם חצי שעה איתי.

אין לנו אורח אבל כמובן שיהיו לנו עוד אורחים מעניינים בהמשך.

אבל מחכה לנו פרק ממש ממש מעניין. 

הלחץ והאינטנסיביות יכול להוציא אותנו לפעמים מאיזון.

מי שמצליח להיות מפוקס ולהישאר בעניינים שלו ולקחת החלטות לא מלחץ אלא החלטות נכונות.

לדעת לחשוב גם  לטווח הארוך וגם לטווח הקצר.

אלו האנשים שמצליחים להביא את התוצאות הטובות ביותר בעולם העסקי. 

עכשיו אני רוצה לתת לכם כל מיני טיפים ודברים שאני ראיתי במהלך הקריירה שלי.

במהלך תוכניות הליווי שאני עושה לעסקים מסוימים.

למה מיינדסט זה חשוב להצלחה בעסקים?

לשתף אתכם קצת מההצלחות וקצת מהטיפים ומהדברים שעברנו ביחד.

ככה שגם אתם תוכלו ליישם בעסק שלכם.

אז קודם כל מה הכוונה מיינדסט, על מה כולם מדברים תמיד.

שאנחנו מדברים על מיינדסט  אנחנו מדברים על קודם כל איזה כיוון בראש של הצלחה.

לדעת שמה שאנחנו עושים הוא אפשרי קודם כל.

מה שאנחנו עושים זה לקחת את הדברים שאנחנו טובים בהם ולחזק אותם ותמיד ללמוד ולא לוותר לעצמנו.

להוביל את עצמנו תמיד לקצה, תמיד להצלחה.

זה לא לוותר גם כשקשה ומתי שהכל עובד כמו שצריך, להיות בהילוך הכי גבוה שאפשר.

עכשיו כדי להצליח בסופו של דבר.

איך אנחנו יכולים לשפר את הצלחת העסק שלנו?

בסביבה שמרימה אותנו, והרבה פעמים אנחנו רואים אנשים שמדברים על סביבה רעילה.

על אנשים שלפעמים יגידו לך אין, זה לא יצליח, תעשה את זה, אל תעשה את זה, לך תהיה שכיר זה הכי בטוח.

כל מיני משפטים שבאמת יכולים לבאס ולהוריד את הרוח מהמפרשים.

אז שאנחנו מדברים בעצם על מיינדסט וסביבה נכונה

ברגע שיש לנו חבר'ה או אנשים שדוחפים איתנו קדימה וגם שאנחנו נכשלים.

אוקיי אז נכשלנו עכשיו, למדנו, קדימה, הולכים על הדבר הבא.

אלו אנשים שבסופו של דבר משיגים את התוצאות הטובות ביותר.

מי ששמע את הפרק שלי "המסע המשוגע של עולם היזמות".

יכול להבין שגם אני סיפרתי על כל מיני הצלחות שהיו לי.

טיפים להצלחה ביזמות

וגם על כישלונות שהגיעו למצב של פשיטת רגל ולכל מיני דברים כאלה. 

עכשיו הרבה שואלים מה, זה בטח קשה וכל הדבר הזה, ואני אומר להם נכון, זה קשה, זה לא נעים.

אבל ממשיכים קדימה, אין מה לעשות.

אז המיינדסט שלי שמדברים איתי על העולם העסקי.

לא משנה מה כולם חושבים.

אם יש לך איזה דרך מסוימת ואתה רואה מה שנקרא את הגרפים שלך עולים ואתה קם כל בוקר כדי להיות יותר טוב.

כדי להשתפר, כדי ללמוד, אז שום דבר לא יכול להזיז אותך שמאלה וימינה.

גם אנשים שיגידו לך, לצורך העניין, זה לא יצליח או כן יצליח, אתם יודעים מה אתם שווים.

וברגע שאתם יודעים מה אתם שווים, אי אפשר להרוס את זה, אי אפשר לקחת את זה מכם.

איך מיינדסט יכול לסייע לעסק שלנו להצליח?

אני מדבר, וגם יצא לי לאחרונה ללוות כל מיני קורסים של אנשים שמתעסקים במסחר.

אם זה מסחר בבורסה או בקריפטו או בלא משנה מה.

וכמובן כל מי שמתעסק במסחר, אם זה יומי או לא משנה מה.

הוא יודה שלפעמים קמים ויש מה שנקרא יום מסחר שמסתיים ברווח ויש יום מסחר שמסתיים בהפסד.

אבל מי אלה אותם האנשים שמצליחים סוף חודש להסתכל על כמה כסף הוצאנו.

כמה כסף הכנסנו ולראות את שורת הרווח עולה, זה אלה שמייצרים יותר הצלחות מכישלונות.

ואת הדבר הזה אנחנו רוצים לחפש בעסקים.

איזה מהלכים יש לנו?

כי יהיו לנו מהלכים, גם אם זה שיווק או כל דבר אחר שנחליט בעסק, יהיו לנו דברים שייכשלו.

עכשיו אנחנו יכולים להגיד אוקיי, נכשלנו, ולהתחיל להיות זהירים וכאלה או להגיד אוקיי, למדתי מה לא עובד.

אני אקח את זה לתשומת ליבי.

ואני אלך ואשתפר כדי שפעם הבאה אני אעשה את זה יותר טוב כדי שפעם הבאה אני אגיע למצב שכל הדברים שאני עושה יהיו בסבירות יותר גבוהה להצלחה.

אז אני אומר שאפשר לטעות פעם.

למה לא כדאי לטעות פעמיים את אותה טעות?

אבל לטעות פעמיים באותו נושא זה כבר מה שנקרא לגרור טעויות, אז חשוב ללמוד מהטעויות שאנחנו עושים. 

אז בעצם שאנחנו מדברים על מיינדסט או מנטליות.

וזה משהו שאפשר בסופו של דבר להצליח בו עם מישהו שהוא מאוד מפוקס.

יודע לפעמים לשים עצבים בצד ובמקום להתווכח עם לקוח לדעת להגיד את המילים הנכונות.

לדבר תמיד בטון מאוד שירותי ולתת את הדברים גם אם הוא לא צודק.

ובאמת זה משהו שבסופו של דבר המנטליות הזאת של להצליח לשלוט בכל מה שאתה רוצה.

ולקחת החלטות נכונות, זה לפעמים משהו שמאוד מאוד גורם להצלחה.

אז המיינדסט שאני רוצה לתת לכם מבחינת טיפ זה להבין שהכל בשליטה ובידיים שלכם.

אבל אני יכול להסביר לכם ולהגיד לכם שהוכחתי את זה המון פעמים וגם אני אתן לכם דוגמאות.

יש המון יזמים שאני מלווה אבל אני אספר לכם על יזם אחד.

איך מיינדסט יאפשר לנו להרוויח יותר?

כשהוא הגיע אליי המחזור העסקי שלו הסתכם ב-6,000 שקל. עסק מאוד קטן, 6,000 שקל מחזור.

היום, אני כבר אתן לכם את הספויילר לסיום, הוא עומד על אזור ה-60, 70 אלף שקלים בחודש.

יש תחתיו 20 עובדים פרילאנסרים, עם המון עבודה, הארגונים הגדולים ביותר במדינה עובדים איתו.

ומה שקורה זה שהוא לצורך העניין, מה שאני אוהב ביזם הזה, זה את המיינדסט שלו.

שאנחנו מדברים, יש לנו פגישה שבועית, ואנחנו מדברים על כל העניין של מה צריך לעשות ומה שאפשר.

הוא ישר מיישם, הוא לא מחכה ולא חושב על זה, הוא שומע משהו, הוא קופץ ועושה את זה. 

ויש לו תחום, אני לא אספר מה התחום והכל, אני לא רוצה להיכנס לזה, אבל יש לו תחום שהוא מאוד נישתי.

נישתי ברמות הכי קשות שאתם יכולים לחשוב על זה.

למה חשוב לעבוד מתוך השראה?

ואני, כחלק מלתת מיינדסט והשראה לתלמידים, אני לפעמים משתף בדברים אישיים שלי.

אז שאני משתף את הדברים אז רציתי לתת לו את אותה השראה כי באמת דיברנו על עניין של מכירות והראיתי לו פשוט את הגרפים של המכירות שלי.

ומן הסתם כמה כסף נכנס וכל הדבר הזה.

ואמרתי לו שגם הוא יכול, הוא אמר לי מה? בנישה שלי?

אני צריך שייכנסו מספיק לידים כדי שזה יקרה לי וכדי שזה יגיע.

והסברתי לו שהכל בידיים שלו והבאתי לו כמה שיטות שפשוט הוא צריך ליישם אותן.

למה כדאי להשקיע בפרסום לעסק?

ולראות איך הוא מצליח לייצר לקוחות יש מאין, וכן, יש שיטות כאלה, בלי להוציא הרבה כסף על פרסום. 

אני יכול להגיד לכם שלצורך העניין הפרסום היחידי שיש לאותו יזם זה פרסום בגוגל-אדס.

תקציב של 30 או 40 שקלים ביום, וזהו.

עכשיו ככל שהשבוע מתקדם אני מקבל ממנו עדכונים ובאמת.

אמרתי לכם, זה יזם שבאמת כל דבר שאנחנו עוברים בפגישה שלנו מיושם ברגע שהזום מתנתק מה שנקרא.

ואני כבר אחרי יומיים קיבלתי ממנו הודעה של יש קצב מכירות מטורף.

עכשיו תבינו, לפני יומיים הוא פשוט אמר לי מה.

איך אני יכול להשיג לקוחות בסכומים האלה וביעדים שהצבנו לעצמנו. 

עכשיו תבינו, הצבנו בהתחלה יעד מעבר לדברים שנכנסים, מכירות, אני קורא לזה יש מאין.

למה חשוב להציב מטרות?

של 2,000 שקלים ביום. ואותו יזם, במשך שבוע עד השיחה הקודמת, חוץ מיום שבת ייצר 2,000 שקלים ביום. במצב שהוא לא האמין בכלל שאפשר בכלל לייצר שקל מפניות ומדברים שאפשר ליצור לעצמך. 

וזה באמת מיינדסט שאתה מכניס לעצמך לראש שהכל אפשרי.

שאתה שולט בדברים שאתה רוצה, אץה מגיע לעולם שהכל אפשרי, שאין לך גבולות.

שאתה יכול להשיג פשוט הכל.

לא משנה אם זה יעד של 80 אלף שקל בחודש, 100 אלף שקל בחודש, הכל מתגמד.

כמובן שצריך לשמור על רמת שירות ורמת מוצר גבוהים.

איך מיינדסט ימנע ממך להיות פסיבי?

אבל אני אומר שיש את האנשים שהם הופכים להיות פסיביים.

אלה שפשוט מורידים ראש ומאוד תמיד מתרצים לעצמם.

אוקיי, זה תקופה קשה וקורונה ועכשיו יש מלחמה באוקראינה.

לא יודע מה זה קשור, וכל מיני תירוצים שאנשים אומרים לעצמם.

ואנשים שיש להם מנטליות חזקה ומיינדסט והם בסביבה הנכונה כמו שאנחנו אומרים.

עכשיו זה מצחיק להגיד, אני אספר לכם סיפור, יש לי את התוכנה של החשבוניות, אני עובד עם חשבונית ירוקה.

והתקשרו אליי לתת מעין משוב על המערכת, מה אני חושב, מה הייתי מוסיף, מה הייתי משפר. 

איך אנחנו יכולים להצליח?

וקודם כל זה מדהים שהם עושים את זה, אבל כמובן שאני כאילו שיתפתי פעולה בצורה מלאה.

ואמרתי להם תקשיבו, חסר לי בגרפים, ככה בדשבורד.

והם שאלו אותי ואמרו לי אתה יודע, אתה יכול לעשות פה דריל-דאון, כאילו להיכנס ולהוציא את הדוחות לפי יום.

הראו לי איך עושים את זה.

אמרתי להם לא, לא, אתם לא מבינים אותי, אני רוצה שאני פותח את החשבונית ירוקה שלי.

לראות את הגרף של המכירות שלי כל יום.

והם אמרו לי למה אתה צריך את זה?

אמרתי להם נהדר, אני אספר לכם.

אני צריך לראות כל פעם שאני נכנס לחשבונית ירוקה.

אני צריך לראות את הגרף של יום לפני אני צריך לראות את הגרף של לפני יומיים.

ולראות שאני עומד ביעדי מכירות שלי כל יום. 

למה חשוב שיהיו לעסק שלך יעדי מכירות?

אם אני רוצה למכור 3,000 ו-4,000 ו-5,000 שקל ביום.

אני רוצה לראות ימים שמכרתי ב-2,000, ושיום למחרת אני אמכור ב-4,000.

בימים שמכרתי 4,000, אני רוצה לעלות ל-6,000.

ואני רוצה בעצם לשים לעצמי יעדים כל יום ולהיות במצב שנותן לי דחיפה למטרות ולמה שאני רוצה להשיג.

עכשיו, עם אותו יזם, זה מחזיר אותי לפגישה עם אותו יזם ואמרתי לו כדי להגיע ליעד מסוים שאנחנו מציבים בחודש.

זה מתחיל מיעד חודשי שהצבנו, יעד שבועי ויעד יומי, ואם אנחנו לא נתייחס כל יום ליעדים שלנו.

אז זה הכל צריך להיות באיך אנחנו מודדים את עצמנו ואיך אנחנו קמים כל יום שיש לנו מטרה.

ואם המטרה שלנו היא נמצאת לנו כל יום מול העיניים ויש לנו את ההשראה ויש לנו את המיינדסט שזה אפשרי.

אז אנחנו משיגים את זה.

מיינדסט והשראה – מה הקשר בניהם?

ואני הוכחתי את זה לכל כך הרבה יזמים שבאמת הדבר הזה הוא פשוט אפשרי ופשוט צריך להיכנס לזון הנכון.

לעשות עבודה נכונה, והכל קורה. וכל הדבר הזה הוכחתי אותו לא רק בעניין של מכירות, אני אתן לכם עוד דוגמה.

האמת היא דוגמה עם אותו יזם.

הוא הגיע אליי שיש מחיר שוק למוצר שלו.

אומנם אמרתי לכם, זה מוצר מאוד נישתי, אבל כמובן כמו כל תחום יש לו את המתחרים שלו והכל.

וכל העניין של המחירים, אצלו, הוא תמיד פחד מזה.

וזה המחיר שיש וזה הרווח שלי והכל.

ומה שאני הוכחתי לו זה פשוט בזמן שלדעתי אני מלווה אותו קצת פחות משנה.

והמחירים שלו עלו בערך פי 3. עכשיו הפי 3 במחירים שהוא העלה.

מהי רווחיות גולמית?

הביאו אותו למצב רווחיות של כמעט 50 אחוז גולמי.

ואחרי הוצאות חודשיות קבועות מביא אותו למצב של כמעט 35 אחוזי רוח נקי לפני מס.

וזה, תבינו מה דבר כזה עושה לעסק, תבינו מה זה עושה ליזם ואיזה דרייב הוא מקבל מהדבר הזה.

ואיזה דרייב אתם יכולים לקבל מהדבר הזה.

אז גם הנושא של המיינדסט של לדעת מה אתה שווה.

מה אתה יכול לגבות מאנשים ולמה אנשים ישלמו את המחיר שלך.

למה לא צריך לפחד להיות יקרים יותר מהמתחרים?

ושווה להם עדיין לבוא אלייך, גם שאתה יותר יקר.

אז שאתה מבין את הדברים האלה, גם אנשים מבינים את הדברים האלה.

וזה קורה לי הרבה שאנשים באים אליי ולוקחים הצעת מחיר למשהו מסוים.

והם אומרים לי תקשיב, יש לי הצעות מחיר יותר זולות.

והתשובה שלי כאילו תמיד יש יותר זול.

תמיד יש אנשים שאו שלא רוצים להרוויח או שהם לא יודעים שהם מפסידים.

ויש את האנשים שלא מעריכים את עצמם מספיק ואני אומר להם, אני יודע מה אני שווה.

אני יודע מה אתם תקבלו, ואם אתם רוצים את הטוב ביותר, אם אתם רוצים שאני, אני יודע מה אני נותן.

ואני מחזיק מעצמי בנאדם שיודע מה הוא נותן ומקפיד על מהשירות למוצר והכל, אז כן, אתם תשלמו על זה. 

מיינדסט- תהיה גאה בעסק שלך!

ואני לא מפחד להגיד את זה, ולהפך, אני גאה להגיד את זה.

אז כל הדבר הזה בעצם ברגע שאנחנו מבינים ש-.

יותר נכון ברגע שאנחנו רואים שאנשים משלמים לנו את המחיר שלנו.

זה שם אותנו בנקודה שהיא מאוד מאוד בריאה לעסק.

אנחנו מבינים שהמחיר הוא לא משחק תפקיד.

אלא מה הערך שהבנאדם יקבל מאיתנו ומה אנחנו בעצם נותנים לו.

וכמה זה שווה לו לשלם לפי מה שאנחנו נותנים לו מעבר למה שאנחנו מקבלים.

עכשיו כמובן שיש שיגידו שיש תחומים שזה לא נכון בכלל.

תתאים את העסק שלך לתחום העיסוק שלך

כמובן אם יש מקום שאומר אוקיי.

אני נותן את השירות הכי טוב וזה אייפון.

ואני לא יכול למכור אייפון ב-10 אלף שקל כי יש מקום שמוכר אותו אייפון בפחות כסף, אוקיי, זה מובן מאליו.

אני מדבר יותר על אנשים שהם מקצועות חופשיים.

או לצורך הדוגמה אנשים שמוכרים את הידע שלהם ואת הניסיון שלהם.

כל היועצים, כל האנשים שמתעסקים בלתת שירות.

בעצם כל מוצר שאנחנו נותנים הוא שונה לחלוטין, וכל בנאדם מגיע עם הניסיון שלו וכל אחד מגיע עם הידע שלו.

אז באמת חשוב שתיקחו, כחלק מהעניין הזה במיינדסט שלכם, מה אתם שווים.

עכשיו כחלק מהדבר הזה גם אתם צריכים לדעת להסתכל על המוצר והשירות שאתם נותנים ולדעת לבחון את זה.

בכנות ולגיד האם אני שווה את המחיר הזה או האם אני שווה יותר.

מצב תודעה – תאמינו שאתם שווים יותר

ולפעמים גם להגיד וואלה, אולי אני שווה פחות, ולדעת לבחור ולבחון ולהיות.

אם אתם אומרים שכנראה, הצורה מאוד כנה, אני שווה פחות.

אולי שווה לשפר את ההצעה שלכם.

אולי שווה להשקיע בעצמכם יותר כדי שתהיו שווים יותר.

כי אם אתם לא יודעים להסתכל על זה בצורה כנה ובצורה אמיתית.

ולהגיד ולשכנע את עצמכם שאתם שווים את זה, אתם בטוח לא תצליחו לשכנע את הלקוחות. 

וברגע שאתם יודעים במאה אחוז שהמחיר שאתם גובים הוא מחיר שהלקוח יקבל ממנו פי כמה וכמה.

אתם יכולים להסביר את זה ללקוח ברמה כזאת שהוא יבין שזה המחיר ושווה לו לשלם את זה.

והדבר הזה עושה קסמים לעסקים, ממש ברמה, אי אפשר להסביר את זה, באמת.

עכשיו כל הנושא בעצם של השראה, מאיפה אנחנו בעצם מקבלים את אותה ההשראה?

איך אתם יכולים לקבל השראה?

ותמיד אומרים, יש איזה משפט מאוד מוכר שאומר שאם אתם מרגישים שאתם האנשים הכי חכמים בחדר.

אז אתם לא בחדר הנכון. 

תקיפו את עצמכם באנשים שאתם מחזיקים מהם הכי טובים.

זאת אומרת שהם שמים אתכם בכיס הקטן.

ככה אתה יכולים למצוא את עצמכם תמיד מתפתחים, תמיד לומדים, תמיד שואפים להגיע לגבוה ביותר.

וזה משהו שבסוף משפיע עליכם כי כשאתם מסתובבים בסביבה כזאת אז אתם נושמים אוויר של הצלחה.

ושזה מגיע אליכם לריאות אתם יכולים לקחת את הדבר הזה בעצם ולדעת להתפתח איתו וליישם את זה אצלכם.

אז תמיד מדברים על הסביבה המנצחת והיא בהחלט בהחלט חשובה.

עכשיו אחד הדברים שאני תמיד אומר זה להיות אמיתי ולהיות כנה עם עצמך.

למה מיינדסט זה קריטי?

וזה חלק ממיינדסט שהוא מאוד קריטי ואני חושב שהוא חלק בלתי נפרד מכל הנושא העסקי.

של כאילו, אפשר לקרוא לזה אל תשכח מאיפה באת.

זה אומר שאם נגיד עכשיו לצורך העניין אתה הצלחת בצורה פנומנלית ואתה באמת מצליח.

תמיד תזכור שהתחלת ממקום מסוים ותמיד תראה איך אתה קודם כל אף פעם לא יודע הכל.

ואיך תמיד אתה משתפר ותמיד אתה לומד מעוד אנשים.

כי ברגע שאתה חושב שאתה יודע הכל, אתה בעצם חוזר אחורה. 

אנחנו תמיד צריכים לדעת ולהבין שאנחנו לא יודעים הכל.

שאנחנו תמיד צריכים ללמוד, אנחנו תמיד צריכים להתפתח, אנחנו תמיד צריכים השראה.

כל הדברים האלה שאנחנו מדברים עליהם, אני מדבר עליהם בפרק הזה.

סיכום התוכן של הפרק

הם הדלק שלנו להצלחה, הם המשהו שבאמת נקום בבוקר ונדע איך לטרוף את העולם.

וזה מה שאתם צריכים לבוא ובכל יום לדעת ליישם את זה אצלכם בעסק ולדעת להבין שאין גבולות למה שאתם יכולים להשיג.

אתם פשוט צריכים ללכת על זה.

שיהיה לכם את האמונה, שיהיה לכם את הכוח לבוא ולהביא את מה שאתם רוצים להביא.

לקחת את היעד ולקווצ'ץ' אותו ולשבור אותו מכל פינה.

וזה משהו שבאמת, אני אומר לכם לא סתם כדי לתת לכם את ההשראה ואת המנטליות.

אני אומר לכם שראיתי את זה בעיניים שלי כל כך הרבה פעמים, עם כל כך הרבה אנשים, שאני כל כך בטוח.

גם בקורס שלי, אנשים באים אליי ואומרים לי תגיד, אתה בטוח שאני אצליח?

לא בטוח שתצליחו…

אני קודם כל אומר להם תקשיבו, אני לא בטוח שתצליחו.

אבל אם אתם תשקיעו ואם אתם תלמדו ואם אתם תתרגלו ואם אתם כל יום תשימו לכם את המטרות.

את היעדים, ומה שנקרא תיתנו מעצמכם את ה-200 אחוז.

אז אני ללא ספק מאמין שהסיכויים שלכם להצלחה הם מאוד מאוד גבוהים, כי את כל הכלים אתם תקבלו ממני.

ובאמת אני יכול להגיד לכם שאני ממש רואה את המיינדסט הזה שקורה אצל תלמידים מסוימים.

ואני רוצה לספר לכם על שני סוגי תלמידים שהיו לי.

אני כמובן לא אגיד שמות, אבל שאתם תבינו את המיינדסט השונה של כל אחד מהם.

אני בעצם התחלתי עם תלמיד מסוים, נקרא לו נגיד משה, אוקיי?

ואותו משה, אני הסברתי לו את כל הנושא של שיווק דיגיטלי.

קמפיינים והכל ואיך עובדים עם לקוח ושיש גאנט עבודה ולוקחים את המטרות מהלקוח.

תבנו גאנט עבודה חודשי

בונים גאנט עבודה.

מתזמנים לו את הפוסטים.

מתזמנים קמפיינים ואז נשאר לבדוק את הקמפיינים, לראות שהכל רץ כשורה ומתפנה לכם זמן. 

אז שאלתי את אותו משה ואמרתי לו משה.

עכשיו כל הלקוחות שלך, הכל מתוזמן, הקמפיינים באוויר ויש לך עכשיו זמן.

מה אתה עושה עם הזמן הפנוי שיש לך משה?

אז אותו משה אמר לי אני יוצר להביא עוד עבודה.

ואני יכול להגיד לכם שאותו משה, התלמיד הזה שכבר תוך כדי הקורס.

בחודש הראשון תוך כדי הקורס הוא עשה 7,000 שקל מחזור, בחודש השני הוא עשה 22 אלף שקל מחזור.

זאת אומרת שהמיינדסט שלו הוביל אותו לגידול מאוד מאוד מרשים בכל מה שהוא עשה. 

הסברתי לו את אותו דבר והסברתי לו.

שאלתי אותו את אותה שאלה בדיוק כמו משה.

איך אפשר לעשות יותר כסף?

ושהגעתי לשאלה הזאת, התשובה של אותו רוני הייתה הולך לים. 

אין בעיה לצאת ולבלות וחברים והכל סבבה.

אבל זה מיינדסט שבסופו של דבר אם אתה הולך לים אתה כנראה תעשה פחות כסף.

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את המשוואה הזאת.

אבל זה משהו שאנחנו צריכים לקחת בחשבון.

ואם יש לנו יעדים ומטרות ודברים להשיג, אז אנחנו צריכים להשיג אותם. 

עכשיו אם השגנו את היעדים שלנו ואנחנו עומדים בהם והכל סבבה והכל בא בקלות, לך לים.

או לא בא לך לעמוד ביעדים בחודש מסוים.

אז פשוט תעשה מה שאתה רוצה.

איך תגיעו להצלחה מבחינה עסקית?

אבל אם אנחנו רוצים להגיע להצלחה, לכבוש את היעדים ולהגיע לשם מבחינה עסקית.

אנחנו צריכים להיות מה שנקרא במיינדסט הנכון.

ולבוא בכל הכוח למטרות שלנו, ושם בעצם יש לנו המון המון המון ללמוד ולהתפתח.

וזה משהו שבאמת אני רוצה שתשימו דגש על זה בכל יום שלכם.

תמיד תלמדו, תמיד תשתפרו, תעקבו אחרי אנשים שנותנים לכם השראה.

תקומו כל בוקר עם שאיפות, עם יעדים, אל תפחדו, תמיד אפשר להיכשל.

לייצר יותר הצלחות מאשר כישלונות

תייצרו לכם יותר הצלחות מכישלונות, תיראו איך אתם הופכים להיות הגרסה הכי טובה שלכם כל יום מחדש.

כל הדבר הזה, זה כלים שבעצם אתם צריכים לשים לעצמכם את זה בראש, כי ככה אנחנו מצליחים להתפתח.

אל תחשבו שאתם יודעים הכול, אל תחשבו שכל דבר שעובד לבנאדם מסוים גם יעבוד לכם. 

עכשיו אחד הדברים שאותי הכי מעצבנים זה שאנשים בתחילת הדרך מנסים להשוות אותם לאנשים באמצע הדרך.

וזה אחת הנטיות שאני שם לב.

הם אומרים אבל תראה את ההוא. ההוא ככה וההוא ככה ואני ככה. 

אני תמיד אומר להם, וברור, יש לו כמה שנים פור עליך.

צריך לעבוד קשה כמה שנים

הבנאדם נותן בראש כמה שנים ועובד מאוד קשה.

אתה גם יכול להגיע לשם, זה טוב שאתה מסתכל עליו, אבל אתה צריך לא להשוות אותך אליו.

אתה יכול לקחת השראה ממנו, אבל אתה לא יכול להשוות את מה שהוא עושה כבר כמה שנים ולשים את עצמך ולהגיד אוקיי.

אז עשיתי קמפיין ממומן בפייסבוק, למה אני לא מביא לידים במחיר זול?

אז אתם כן יכולים לקחת השראה וכן יכולים לשאוף, אבל אל תחפשו קיצורי דרך.

עבודה קשה, ללמוד תמיד, להתפתח, זה המתכון להצלחה.

בד"כ השעות פייסבוק אינסטגרם שלי זה אחרי שהאישה והילדים הלכו לישון.

אז יש לי קצת זמן להיות ברשתות החברתיות.

קחו השראה מהרשתות החברתיות

ושאני נכנס לדפדף באינסטגרם אני רואה את כל המשפטי השראה וגם אני שם ציטוטים וכל מיני דברים של השראה.

ואני שם לב שזה משהו שבאמת עוזר לאנשים ודוחף אותם קדימה.

זה משהו שבאמת, תקיפו את עצמכם בסביבה מנצחת ותיישמו את כל הטיפים ואת כל הדברים שדיברנו היום כדי באמת להגיע למה שאתם יכולים וצריכים להשיג.

אז אני מודה לכם שכל שבוע מחדש אתם מאזינים לפודקאסט.

אני רוצה להזמין אתכם לעמוד האינסטגרם שלי, מי שלא עוקב, אז זה הזמן.

מי שלא מכיר את הסדנאות שיווק שלי, אם אתם בעלי עסקים, יש לי סדנא מיוחדת לבעלי עסקים.

יש לי סדנא מיוחדת למקצוענים.

צרו איתי קשר…

מי שכבר עובד בתחום השיווק וקמפיינר או מנהל מדיה חברתית ורוצה להתפתח, יש לי קורס למקצוענים. 

יש לי סדנא למתחילים בקורס דיגיטלי.

ובנוסף לזה יש לי סדנא מאוד מאוד מיוחדת שבעצם אני מלמד אתכם מאלף ועד תו איך לפתוח סוכנות דיגיטל משלכם.

אני רוצה להזמין אתכם לערוץ יוטיוב.

יעלו שם כל מיני סרטונים מגניבים, טיקטוק, רילס, לינקדאין, פייסבוק, קווארה.

איפה שלא תחפשו אותי אתם תמצאו, אז אתם בכל המקומות האלה יש subscribe ו-like.

כל הדברים האלה שאתם יכולים לעקוב וליהנות מהתוכן, אם אתם אוהבים כמובן.

תודה רבה לכם.

היה לי מאוד כיף ואנחנו נתראה בפרקים הבאים עם עוד אורחים מעניינים.

עם עוד פרקים שלי לבד והמון המון כיף, חוויות וידע. אז תודה רבה רבה לכם ויאללה ביי.

(מוסיקת סגיר)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש