פרק 55 - עריכת תוכן - הטריקים שיביאו לכם עוד לידים

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 55 בפודקסט לבן על שחור התארחה נטע שני.

כמו כן, חשוב מאוד להקפיד גם על כתיבה בשפה בגובה העיניים של הגולשים ללא שגיאות כתיב.

עריכת תוכן – איך עושים את זה נכון?

אם אנחנו רוצים לכתוב נכון ומעניין חשוב להעסיק אנשי מקצוע שזה תחום המומחיות שלהם שיעשו זאת עבורנו.

אנשים לא טורחים לסיים מאמרים או כתבות לא מעניינים ובצדק.

כאשר אנחנו באים בפעם הבאה לכתוב דף מוצר חדש באתר שלנו או ליצור קשר עם לקוחות.

אנחנו צריכים להיות כמה שיותר יצירתיים.

היא תסייע לנו ביצירת תדמית חיובית למותג שלנו ולאפשר לנו לשדרג אותו באופן משמעותי.

נושאים מתוך הפרק:

איזה מחקר חשוב לעשות לפני שמתחילים לכתוב?

מה הקשר בין עולם המכירות לעולם כתיבת התוכן?

אילו כלים מעולם הNLP יכולים לשמש בכתיבה של תוכן לאינטרנט?

איך אפשר להכיר את קהל היעד שלנו יותר טוב?

לעמוד הלינקדין של נטע

תמלול הפרק:

שלום לכולם פרק 55 של הפודקאסט לבן על שחור, שיווק מיתוג אסטרטגיה ודיגיטל.

הפרק הזה יש לנו אורחת מיוחדת והנושא של הפרק וכתיבת תוכן הטריקים שיביאו לכם עוד לידים.

אז אנחנו נעבור למוזיקה נציג את האורחת שלנו ונתחיל לתת בראש.

(מוזיקה)

אז האורחת שלנו הפרק היא נטע שני.

שנטע היא כותבת תוכן וקופירייטר אתו ומלווה עסקים ממגוון תחומים.

היא משתמשת בכלים מעולם ה nlp הוא מעולם המכירות כדי להפוך את התוכן שלכם לממיר יותר.

את נטע אני מכיר כי עשינו כמה עבודות ביחד ובאמת מדובר במקצוענית.

אם אני בוחר לעבוד איתה.

כמובן שאני ממליץ גם לכם אז אני כבר שמעתי מה שיש לנטע להגיד.

וזה פשוט מרתק אז עכשיו תורכם האזנה נעימה ותהינו מהפרק.

מה יש לנטע לומר?

נטע שני

שלום לכולם, איזה כיף להתארח בפודקאסט ותודה רבה רועי שהזמנת אותי והיום אנחנו נדבר על תוכן.

על מה אנחנו יכולים לעשות כדי להפוך את התוכן שלנו לאפקטיבי יותר?

ממה דווקא כדאי לנו להימנע?

וגם אני אתן לכם כמה טכניקות לשתילת מחשבות שלא היו מביישות את טובי המיסטיקנים אז בואו נתחיל.

אז לפני שאנחנו בכלל חושבים על לפתוח את הבורד לפתוח את הדוק ולהתחיל לכתוב

דבר ראשון שאנחנו צריכים לעשות זה לשאול את עצמנו כמה שאלות למשל איפה התוכן הזה עומד להתפרסם?

מה המטרה שלו מי קהל היעד שלנו?

כל השאלות שכולנו מכירים והדבר הבא לעשות זה בעצם לדבר עם הלקוח.

השלב הזה אני קוראת חקירה משטרתית מה שאני עושה בעצם שואל את הלקוח שאלות על גבי שאלות על גבי שאלות.

כדי באמת לחפור ולהגיע לjuice (למיץ) למצוא את הצעת הערך הייחודית להבין את הבידול מהמתחרים.

באמת לזקק את הנקודה הזאת שהיא תהפוך את הטקסט לסופר ממיר. אז זה השלב ששיחת טלפון או שיחת זום.

מה התשוקה מה מניע אתכם בעסק? כדי באמת להבין את לדייק את הטקסט כמה שיותר.

אז זה השלב הראשון השלב הבא יהיה שלב של לקרוא המלצות.

עכשיו לא הרבה יודעים ההמלצות של הלקוחות זה פשוט זהב טהור.

כי שם אפשר באמת לדבר בשפה של הלקוחות הקיימים ולהציג אותה ללקוחות הפוטנציאליים.

שהם אלה שיקראו את הטקסט שלנו.

עריכת תוכן – מה לעשות ומה לא?

בעצם היא מעבירה קורסים ובאחת ההמלצות התלמידים שהיו אצלה סיפרו היא מאוד עוזרת.

לא רק בשיעור עצמו אלא גם כשהם בבית הם יכולים לעבוד ובעצם נותנת להם את החכה ולא את הדג.

ובעצם ככה הבנתי שבהרבה קורסים אחרים בקורס הכל טוב.

אבל כשחוזרים הביתה ופותחים את המכונה אז לא יודעים מה לעשות.

אז זה בעצם בידול שהוא מאוד חזק והוא גם מדבר לאנשים שמתעניינים בקורסים האלה.

אז זה משהו שהיה שווה לשקף בטקסט זה עושה המון סדר העניין של ההמלצות.

וגם כמובן שאנחנו משתמשים ב מילים של הלקוחות שזה הכי תופס אותם.

אז זה מהבחינה הזו של ההמלצות.

עכשיו חשוב לשים לב באיזו רמה של מונחים מקצועיים אנחנו משתמשים אז למשל אם אנחנו יש לנו נגיד קורס שיווק.

ואנחנו עכשיו נתחיל לרשום CTR  growth hacking.

שהם פחות מכירים.

אז כן חשוב לשמור על זה ממש במידה אפשר להגיד שזה כמו מלח כזה שצריך לשים ממש בטוב טעם.

הייתה המונחים המקצועיים כי זה מה שמצד אחד נותן לנו אנחנו נראים אוטוריטה.

אנחנו משתמשים במונחים מקצועיים אבל מצד שני לא להבהיל.

וזה מוביל אותי לשיטה הבאה שבעצם שיטת הכובעים.

תכתבו פשוט – זה הכי עובד

ברגע שסיימנו לכתוב את הטקסט אנחנו עוברים עליו כל פעם מנקודת מבט של מישהו אחר.

אז אפשר גם אפילו לצאת לשתות כוס מים בזמן כזה מאחד לאחד פעם אחת. 

אני אקרא את הטקסט בתור למשל חיילת משוחררת שהרגע השתחררה לא מכירה מונחים מעולם השיווק.

אחרי זה נקרא את הטקסט מהכובע של אשת שיווק מקצועית.

אחרי זה מכובע של פרילנסר שרוצה לקדם את עצמו.

ממש ככה אני אוכל לדייק את הטקסט ולראות שהוא תופס את כל הקשת של קהל היעד שלי.

ואחד הדברים שחשוב לשים לב אליהם זה באמת להתייחס לכאב.

עכשיו כמה פעמים שמענו את זה למכור את הכאב למכור את הבעיה.

לזהות את הצורך שזה באמת חרוש אבל מסיבה.

זאת אומרת על זה זה מתבסס.

אני בday Job שלי אשת מכירות וכל מכירה טובה היא תמיד מתחילה בconnection.

שבגלל זה אנחנו גם משתמשים בשפה של הלקוחות זה יוצר את הכימיה הזאת שמורידה את המגננות.

את החסימות זה יוצר פאן.

עריכת תוכן – תתגברו על החסימות

ואז בעצם אנחנו עושים את הpitch אחרי הpitch  אנחנו נבין כמובן תוך כדי את הצרכים של הלקוח.

ובסוף יגיע השלב של טיפול בהתנגדויות שהם תמיד צצות אחרי הpitch.

עכשיו נשאלת השאלה איך אנחנו יכולים לטפל בהתנגדות שכתבו טקסט.

ואין לי מושג מה ההתנגדויות של הלקוח.

זאת אומרת אולי אין לו שום התנגדויות?

אולי יש משהו ספציפי שמטריד אותו?

וכאן נכנס לתמונה השלב של שאלות ותשובות.

שאפשר לשים כמו שרואים בהרבה עמודי נחיתה שעושים שאלות ותשובות.

המטרה של החלק הזה היא פשוט לטפל בהתנגדויות.

 זאת אומרת אם אנחנו חוזרים לקורס שלנו בזום.

לדוגמה הזאת אז אנחנו למשל שאלה שתהיה האם אפשר להעביר את כל החומר ב-20 שעות בלבד?

האם אני אמצא עבודה בסוף הקורס?

למה כדאי לי לעשות קורס כזה ולא קורס אחר.

עריכת תוכן – דגשים חשובים

שזה פשוט שלב של טיפול בהתנגדויות שאנחנו עושים אותו Class אז זה עוד טיפ ממש שימושי שאני יכולה לתת.

עכשיו עוד דבר בשלב הזה ממש לפני שכתבנו את הטקסט.

אפשר לעשות ממש סיבוב כזה של השראה כמו שהולכים כמו שרוצים לעצב חדר הולכים לPintrees.

מציצים קצת ומקבלים השראה אותו דבר לשוטט באינטרנט לראות דפי נחיתה.

שתפסו אותנו אולי כאלה הרתיעו אותנו אולי זה מונח שככה אמרנו וואלה איזה איזה מחבר וממש לעשות לנו כזה רשימה של עשה ואל תעשה שזה יכול להיות סוג של בסיס לכתיבה שלנו.

עוד רעיון ערמומי שאנחנו יכולים להשתמש בו זה בעצם להתפלח לקבוצות של קהל היעד שלנו.

המטרה היא בעצם להכיר את קהל היעד שלנו.

להבין באיזה מילים משתמשים מה הכאבים מה הצרכים מה השפה?

איך נוכל לשפר את כתיבת התוכן שלנו?

אז אם למשל אנחנו קהל היעד שלנו הוא אימהות אז להיכנס לקבוצת פייסבוק של "מאמאנט" של 'מה מצחיק'.

כל הקבוצות האלה להבין את השיח את המילים שמשתמשים בהם להכיר את הקהל.

זאת אומרת קהל היעד שלנו נשים תל אביביות אז אפילו להיכנס לקבוצה של השוות של תל אביב.

בסגנון שלנו כשאנחנו מחליפים מקהל לקהל.

אבל כן ללכת על איזשהו קו זאת אומרת אם כבר פיצחנו שזה הקהל וזו השפה שהוא רוצה שנדבר בה.

להמשיך עם הקו הזה ולהיות אחידים.

זה מה שאני נותן לנו את השפה שלנו במיוחד כשמדובר בפוסטים בסוציאל המטרה.

היא שאפילו אנשים יזהו שזה פוסט שלנו בלי שהם ראו מי המחבר זה יוצר איזשהו רצף.

גם כשאנחנו מדברים על בלוג זה איזושהי חותמת אישית שהיא שלנו. אז זו מהבחינה הזאת.

עכשיו כאן נכנס לתמונה העניין של דאטה היום יש המון כלים שיכולים לעזור לנו לראות עד כמה הטקסט שלנו אפקטיבי.

זאת אומרת באיזה שלב קרתה הנטישה?

אם קרתה כמה אחוזי גלילה היו לנו? לעשות AB Tastings.

אולי דווקא הממירים פחות?

סגנון זה הכול!

אולי זה עניין של כמה תמונות אנחנו שמים?

ובאמת לשחק עם זה כדי שאנחנו נגיע לנוסחה המושלמת.

כמובן שזה משתנה מעסק לעסק.

מקהל לקהל בהתאם לתחומים אבל העניין הזה של דאטה יכול מאוד לדייק לנו את הכתיבה.

בין אם זה כתיבה בבולטים בין אם זה כתיבה שהוא יותר תמציתית וככה אנחנו יודעים להתכוונן יותר טוב.

ובשלב הזה של המחקר של הדאטה אנחנו יכולים גם לגלות כל מיני דברים שהם לא קשורים לתוכן למשל.

שהעמוד נטען לאט וזה מה שמוביל לנטישה אולי איזשהו פופ אפ ש קפץ מהר מדי והפריע?

אז זה לא קשור לתוכן עצמו אבל זה תמיד כדאי לדייק עוד יותר את התהליך.

אז אם אני חוזרת לעניין של הכתיבה שהיא פונה ישירות ללב של האנשים.

הרי בסופו של דבר אנשים רוצים שיראו אותם שלהרגיש שמבינים אותם הם רוצים להרגיש חלק ממשהו גדול.

אז המטרה שלנו זה שהגולש יקרא את הטקסט ויגיד וואלה זה מדבר בדיוק עליי וואו איך הם ידעו?

זה באמת הבעיות שאני מתמודד איתם ביום יום.

וברגע שהצלחנו להגיע למצב כזה שזה המצב האידיאלי.

אנחנו בעצם הורדנו את המגננות שברנו את המחסומים אנחנו מדברים ישירות ליבו של הגולש של הלקוח הפוטנציאלי.

עריכת תוכן – רק למקצוענים

ומשם הדרך למכירה היא הרבה הרבה יותר קצרה.

אפשר לעשות את זה בעזרת הומור, אפשר לעשות את זה בעזרת ערך.

הכי חשוב שתהיו אותנטיים תכלסים וזה מה שיעבוד.

אז זו מהבחינה הזאת והדבר הבא שאני רוצה לדבר עליו הגענו לחלק המובטח והמיסטי של שתילת מחשבות.

שזה באמת נשמע קצת היפנוזה וקצת הזוי אבל אם זה עובד אז מה אכפת לנו?

ובעצם מדובר בטכניקה מעולם ה nlp ש  היא בעצם שותלת לקורא את המחשבות שאנחנו רוצים לשתול לו.

אז דרך ראשונה תהיה להגיד כמה עובדות ובסוף להביא רעיון שהוא לאו דווקא העובדה.

אז אם אני אתן דוגמא אתם עכשיו מקשיבים לפודקאסט הזה אתם שומעים אותי מדברת.

ואתם תיישמו את הטיפים האלה כבר היום.

יצא לי קול מהפנט כזה אתם תיישמו את הטיפים אתם תוסיפו אותי בלינקדאין.

אבל הרעיון הוא שבאמת בגלל שאנחנו נותנים כמה עובדות ברצף.

ובסוף רעיון אז המוח תופס גם את הרעיון האחרון כעובדה וככה יותר מחליק בגרון של הקורא.

אז זה שיטה ראשונה לשתילת מחשבות.

איך נשפר את הכתיבה שלנו?

עוד דבר שאפשר לעשות זה אפילו במשפט הכי קטן לשים לב לדקויות אז נגיד לומר משפט גם אם זה בווינר.

או בפודקאסט להגיד כבר כמה שנים שלקוחות רבים פונים אליי בבעיה הזו והזו ואני מציע להם כך וכך.

עכשיו אמרתי משפט שהוא לכאורה תמים אבל יש כאן כמה רמזים קודם.

כל כבר כמה שנים אז אתם מבינים שאני כמה שנים בתחום אני ותיקה אני שועלה.

אני גם אומרת שיש לי לקוחות רבים זאת אומרת יש כאן אפקט העדר.

יש כאן הרבה לקוחות שפונים אליי וכדאי גם לכם להיות כי אני מעולה.

והחלק האחרון של אני מציע להם ואני מייעצת להם זאת אומרת אני אוטוריטה בתחומי.

פונים אליי לעזרה אז במקום לומר משפט של אני ותיקה פופולרית ומומחית.

עשיתי את זה בכזה תרגיל של מתחת לשולחן.

אז זה גם דרך מגניבה.

תחשבו נכון וחכם

ומהדרך האחרונה לשתילת מחשבות היא בעצם תוך כדי טקסט לשלב באיזושהי שאלה.

אז למשל להגיד למה השיטה שלי עובדת?

משום שבלה, בלה,בלה, עכשיו זה לא חייב להיות הסבר הגיוני.

אבל כשאנחנו קוראים טקסט אנחנו הרבה פעמים לחפש את הפירוש.

את הביאור, את ההסבר ואז ברגע שיש שאלה מה שיבוא אחריה הוא יותר זורם.

זה נותן אפקט חיובי שבעצם אנחנו מצליחים להעביר את המסר שלנו בערוץ יותר פתוח.

אז זה היה החלק של שתילת המחשבות ועכשיו אני רוצה שנדבר על מאמרים לבלוג ומה חשוב שיהיה בהם.

עכשיו הבלוג כמובן שאנחנו נשים את הדגש של לתת ערך אבל אחד הדברים.

ז"א הנחת היסוד שלנו היא שאנחנו חייבים להיות כמה שיותר אותנטיים לא להתאמץ.

לא לנסות להיות משהו שאנחנו לא, כי מריחים את זה מקילומטרים.

למשל כמו שבחתונמי הדס אמרה לשי אתה מדוקלם.

לכתוב ישיר – זה הכי שיווקי

או גם שיושבים עם בנאדם ושומעים שהוא מדקלם משפטים שזה לא הוא, זה, זה לא עובד.

והרבה פעמים דווקא אותנטיות והפשטות ותכל'סיות.

זה מה שקונה אותנו אז זה טיפ ראשון כשאנחנו מדברים על בלוג ו כשאנחנו מדברים על טקסטים בכללי

ועוד דבר שהרבה כותבים חוטאים בו זה העניין הזה של לכתוב יפה מדי.

ואני אסביר למה הכוונה זאת אומרת במקום שהקורא יקרא את הטקסט.

ויגיד והתייחס ממש למה שכתוב הוא מתייחס ל איך שזה כתוב.

זה אומר שגנבתי את ההצגה.

במקום שיתייחסו לתוכן עכשיו מתייחסים לניסוח למילים לאיך כתבתי מגניב ומצחיק ושנון וזה לא הקטע.

הזאת אומרת אנחנו רוצים שיתייחסו לתוכן עצמו.

ולא לצורת הכתיבה כי המטרה שלנו שהלקוח יקרא  את הטקסט.

ויגיד אני רוצה לקנות את המוצר הזה.

עכשיו אם כבר דיברנו על ערך אז זה.

עריכת תוכן – שפה ודיבור זה לא אותו דבר!

זו ששווה להתייחס אליה בגלל שיוצא לי לקרוא הרבה מאמרים באינטרנט במיוחד בשעת הצורך.

שאני צריכה לקבל תשובה מהירה ולקרוא כל מיני מדריכים או כתבות שהם פשוט לא נותנים ערך.

ואני נכנסת לאיזשהו מאמר או מדריך ובמקום לתת לי את התשובה.

ואז ממש הייתי צריכה לעבור על כולו רק כדי לגלות שאין בו כלום.

ואין לי מושג אם הלך לי המצבר או לא.

כי בעצם הייתי צריכה לסרוק את כל המאמר וזה ממש מעורר אנטגוניזם.

אז הטיפ שאני רוצה לתת בהקשר הזה הוא באמת לתת ערך אמיתי.

ואני רואה שהרבה אנשים מפחדים לתת ערך מתוך חשש שאם אני אתן ערך חינמי.

אז אנשים לא ירצו לקנות את המוצרים או השירותים שלי.

ודווקא ההפך הוא הנכון.

כי אם אני מחפשת בגוגל איך לדעת שהלך המצבר ומצאתי את המאמר הזה שבדיוק עזר לי.

והיה שם  את הסרטון ואת השלבים ממש היה שם מידע.

תהיו אמיתיים זה עובד!

אלו אנשים שאני ארצה שיחליפו לי את המצבר.

אלה שהם מבחינתי הם מומחים הם אוטוריטה הם נתנו לי ערך הם לא בזבזו לי את הזמן.

ואני אגיד טוב אלה אנשים שאני רוצה לתת להם את הכסף שלי.

אז העניין הזה של הערך מי שהשכיל להבין את זה לגמרי מרוויח.

זאת אומרת ברגע שיש תנועה בבלוג אנשים נכנסים אפילו אם אנשים משתפים את המאמרים.

ואת הכתבות לחברים שלהם, אז זה משהו שהוא תמיד חיובי בשבילנו. אז זה מהבחינה של מאמרים לבלוג.

עכשיו נדבר על נושא שהוא גם מאוד חם נושא של כתיבה ל ACO.

ומהצד השני להתחבב על גוגל שהוא הקורא האהוב עלינו.

זאת אומרת חשוב לנו שכולם יאהבו את התוכן.

אבל הכי חשוב שגוגל ולגוגל יש כל מיני תנאים שהוא רוצה שנעמוד בהם.

כדי שהוא יאהב אותנו וידאג אותנו במקום גבוה מבחינת הקידום האורגני.

תכתבו משפטים קצרים

אז למשל גוגל לא אוהב משפטים שעולים על 20 מילים.

עכשיו גם הקוראים שלנו לא כל כך אוהבים לרוב זה משפטים מסורבלים עם עוד מילת קישור.

על עוד מילת קישור שזה גם מתיש את הקוראים.

וגם מעצבן את גוגל אז חשוב לשמור על משפטים קצרים אותו דבר העניין של מילות מפתח.

אז אם יש לנו את הביטוי שרצינו לקדם.

אנחנו נשים לב לשים אותו בכותרת לשים אותו בפסקה הראשונה לעשות אותו.

לפזר אותו בצורה אחידה לא ככה לתת פסקה שהיא מאוד גדושה בביטוי.

ואחרי זה בשאר הטקסט שלא יופיע ולמזלנו יש לנו תוספים בוורדפרס שעושים את זה בשבילנו.

ועוזרים לנו ממש נותנים לנו בצורה הכי ברורה שימו את הביטוי בפסקה הראשונה.

כי הם באמת מדייקים אותנו ואז בעצם נותנים לנו אור ירוק.

וממש יש כזה סמיילי ירוק ואנחנו יודעים שאנחנו, שגוגל מרוצה ואפשר להתקדם.

אז לקראת סיום אני רוצה שנדבר על 4 עקרונות שמלווים אותי בכתיבה.

אז אחד מהם זה העניין של תמצות.

תכתבו בתצמות

אנחנו גם יכולים לראות איזה שאנחנו נכנסים לאיזשהו טקסט.

אנחנו סורקים אותו בעיניים מחפשים את מה שחיפשנו את מה שלשמו הגענו ויוצאים.

אז לכן המטרה היא לקצר לכתוב תמציתי.

לכתוב ברור ושיטה טובה שאפשר לעשות היא בעצם לעבור על כל הטקסט פעם נוספת.

אחרי שהוא כבר כתוב ולעבור לראות אם יש משפטים שאנחנו יכולים להוריד.

מילים שאפשר לגלח, דברים שאולי חוזרים על עצמם כדי לכתוב את הטקסט כמה שיותר תמציתי ברור.

ושלא חוזר על עצמו אז זה הטיפ הראשון.

הטיפ השני יהיה זרימה.

שאנחנו רוצים שבעצם משפט אחד יוביל למשפט נוסף שהטקסט לא יהיה תקוע זה משהו שהוא יחסית אינסטינקטיבי.

והרבה פעמים קשה להסביר אותו אבל שיטה שיכולה לעזור היא לתת לבן משפחה לקרוא את הטקסט.

אפשר אפילו משהו שאני ממליצה זה אף פעם לא לסיים את הטקסט ולעשות סאנד או אינטר או Submit.

אלא באמת לקחת את הזמן לעבור על הטקסט, יום אחרי.

כי תתפלאו שיום אחרי עורכים לא מעט דברים.

תעברו על הטקסט כמה פעמים

כאילו יש איזשהו משהו להתרחק מהמחשב הזה שפתאום אנחנו רואים את הטקסט מנקודת מבט אחרת.

בעצם התחלה אמצע וסוף זה מה שאנחנו מבקשים שיהיה בטקסט.

שבעצם חשוב לשים דגש על מה המטרה שאנחנו רוצים?

זאת אומרת מה Bottom line שלשמו התכנסו האם זה שהלקוח לא אהב אותנו?

האם זה שהוא ישאיר פרטים?

שירשם לניוזלטר?

שיהיה חבר מועדון, שיקנה את המוצר?

וכל המסע שאנחנו מעבירים את הלקוח בעצם צריך להתכתב עם אותה פואנטה אותה מטרה שלשמה התכנסנו.

אז הטיפ האחרון יהיה הטיפ של באמת להיות כמה שיותר ברורים ולהיות אנשי מקצוע.

זאת אומרת לא לחפף אם אנחנו עכשיו כותבים טקסט על נושא שאנחנו לא מבינים בו.

אז יהיה לשבת ולחקור ולהסתקרן ולהבין את הדברים עד הסוף כדי לתת ערך ברמה הגבוהה ביותר.

ולא לתת איזשהו משהו שהולך סביב הנקודה סחור והסחור.

הוא ימצא אותה כנראה באתר אחר.

אז זו מהבחינה הזאת. אז עד כאן אני אסיים כאן ותודה רבה שהקשבתם ותודה רבה רואי על האירוח ביי ביי?

(מוזיקה)

מהצד של רועי

רועי ריבק

אז תודה רבה לנטע שהסכימה לבוא ולהתארח.

גם אם זה באינסטגרם ביוטיוב בבלוג שלי בפודקאסט הזה שאתם מאזינים לו.

זה משהו שהוא כל כך חשוב לעסק ובמיוחד בגלל הנושא שאנחנו מוכרים לאנשים.

ותמיד יש לנו אינטרס כספי מאחורי כל דבר שאנחנו עושים

אנשים חשוב להם שהם קונים מאנשים שיש להם עוד אינטרס.

והאינטרס הזה הוא לא רק כסף וברגע שאנחנו יש לנו איזה יעוד.

ושיש לנו מטרות מסוימות שאנחנו מעבירים אג'נדה מסוימת או מלמדים.

אנשים מאוד קל להם להתחבר אלינו מאוד קל להם להתחבר לגישות שלנו להבין בכלל מה הגישות שלנו.

וזה היום לא לא מובן מאליו שאנשים פשוט מתחברים לאנשים.

אפשר לראות את זה גם בהמון גורמים שבסופו של דבר אתה יכול לקנות מחברה מסוימת.

עריכת תוכן וקידום אורגני חכם

אבל חברות שיש להם איזה אג'נדה מסוימת.

מרמת אמון של הלקוחות שלהם במותג פשוט.

פשוט עולה.

לתת וכמו שאמרתי יש לנו גם אינטרס מסוים למכור.

ולמכור כמובן זה לא בושה וזה המטרה של כל עסק להכניס כספים להתפתח ולגדול.

אבל הבן אדם צריך שיהיה לו אותה מספיק אמון בנו כדי לעשות את הדבר הזה בלב שלם.

ותוכן הוא ממש עוזר לנו לעשות את זה.

אז הטיפים של נטע פשוט מדהימים ואני באמת מסכים עם כל מילה שלה בקטע של הכתיבה.

אני רוצה לתת קצת inputs מהצד שלי בכל הנושא הזה.

היום עם כל הנושא של seo וכל מיני כתיבה כזאת או אחרת.

אני הרבה פעמים יוצא לי לקרוא גם דפי נחיתה.

אני פחות מתחבר לדבר הזה.

איך תקדמו נכון את האתר שלכם?

אבל בסופו של דבר תשומת הלב של הלקוח שלנו הוא נכנס כדי להשיג משהו.

אנחנו צריכים יחסית מהר ויחסית בצורה הכי פרקטית וברורה.

להעביר לו את את(גמגום)  את מה שלשם כך הוא נכנס.

וזה בעצם להביא לו את הפתרון לבעיה שלו.

את התשובה לשאלה שלו בצורה הכי מובנת ופשוטה שיש.

לא סתם קראתי לפודקאסט לבן על שחור.

שזה שרבוט של שחור על גבי לבן להגיד דברים בצורה ברורה.

גם בשפה הוויזואלית שבחרתי השתמשתי באייקונים.

שבעצם אייקון זה בצורה הכי פשוטה להעברת מסר.

תשמשו באייקונים להעברת המסר שלכם

אתה רוצה להבהיר משהו אתה שם לצורך העניין סמיילי שזה אייקון הכי מוכר שיש.

אז זה מראה שאתה מחייך ואתה שמח וזה צורה מאוד ברורה להעביר מסר.

אז אני אומר שאתם כותבים את התוכן שלכם.

הטיפ מחט שאני רוצה לתת זה תחשבו אייקון תחשבו איך אתם מעבירים בצורה הכי קצרה.

הכי ברורה הכי מובנת הכי בגובה העיניים את המסר שלכם.

זה משהו שיעשה לכם כל כך טוב מבחינת הקוראים המאזינים או הצופים.

גם כשאנחנו מדברים על כלים כמו גוגל שהכל שם מה שנקרא המילה הכתובה.

גם גוגל יודע היום עם האלגוריתמים והסטטיסטיקות.

ואפשר לראות את זה שלפעמים התשובה שבמקום הראשון בגוגל.

בשביל שגוגל יבין שמאמר טוב ונותן את התשובה שאנשים מחפשים.

היא לאו דווקא המאמר הכי ארוך אלא לפעמים גם המוצר שהכי מתאים לה מילת חיפוש שיש שם 4 מילים ותמונה.

גוגל יודע להעריך ולבדוק איזה מה התוכן מתאים להיות במקום הראשון.

אני כולי תקווה שנהניתם מהפרק הזה כמו שאני נהנתי ממנו.

אז אני מקווה שלמדתם שתקחו את הדברים האלה ותיישמו אותם שזה החלק הכי חשוב.

אם אתם לא עוקבים אחרי באינסטגרם כנסו לאינסטגרם תעשו follow ביוטיוב Subscribe.

איזה עוד פודקאסטים יש באתר?

יש המון מאמרים בבלוג שלי עוד 54 פרקים של הפודקאסטים אם לא.

אם זה הפרק הראשון שאתם שומעים אז קדימה לחזור אחורה ולעבור אחד אחרי השני כדי להאזין לכולם.

אני אשמח לשמוע מכם מה אתם חושבים על הפודקאסט.

אם אתם רוצים לעבוד ביחד יש המון שירותים שאני נותן.

אני מלמד שיווק ופרסום דיגיטלי למי שלא יודע למי שכן יודע.

יהיו פרטים בדיסקריפשן אז אנחנו נשתמש ונדבר ונתראה בפרק הבא שלנו.

 תודה רבה רבה לכם שאתם מאזינים כל שבוע זה לא מובן מאליו אנחנו נתראה בפרק הבא

(מוזיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש