פרק 50 - למכור רגש או למכור פתרון בעיות

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

בפרק 50 (יאססס!) בפודקאסט לבן על שחור התארח זיו חבוב דיברנו על למכור רגש או למכור פתרון בעיות.

זיו מקצוען אי-קומרס, מיעץ לחברות גדולות ומפציץ חנויות בים של מכירות! 

נושאים מתוך הפרק:

איזה מוצרים צורכים לפי צורך ואנו מחפשים פתרון? 

איזה מוצרים אנו קונים לפי הרגש? 

איך מביאים תוצאות? 

מדוע חשוב לבצע התאמות והתקנות של מערכות הפרסום? לעמוד האינסטגרם של זיו

תמלול הפרק:

שלום לכולם פרק 50 של הפודקאסט לבן על שחור, שיווק, מיתוג, אסטרטגיה ודיגיטל.

איזה כיף ואיזו התרגשות, פרק 50 אני מרגיש לי שזה הגיע ממש מהר.

אז הפרק יש לנו אורח מיוחד, מיוחד שאני אציג אותו אחרי המוזיקה.

(מוזיקה)

אז על מה אנחנו הולכים לדבר?

היום אנחנו הולכים לדבר על האם למכור רגש, או למכור פתרון לבעיות.

מה ההבדל בעצם, בין ההשקעה וצורת התוכן בכל אחד מהנושאים האלה.

ולאן זה מוליך אותנו ומוביל אותנו בעסק. אז אנחנו נעבור למוזיקה, נציג את האורח וניתן בראש.

(מוזיקה)

בואו נתחיל… מה זה בעצם למכור רגש?

אז הפרק הזה, האורח שלנו זיו חבוב.

זיו הוא מקצוען בכל מה שקשור לנושא האי קומרס.

ובאמת שמרתי את כל הנושא הזה לפרק 50.

שיהיה לנו פרק מאוד מיוחד.

והבנתי לכם בן אדם שהוא לא רק מומחה, אלא הוא מביא כל יום תוצאות.

אני עוקב אחריו באינסטגרם ואני רואה את מה שהוא מעלה.

וזה פשוט, מפוצץ לי את הראש ואני חושב שזה בן אדם סופר מדהים ללמוד ממנו.

אז זיו הבמה כולה שלך.

זיו חבוב מדבר על איך למכור רגש

היי, מה נשמע חברים, קודם כל אני רוצה להגיד תודה לרועי מהפודקאסט לבן על שחור.

שמארח אותי כאן, לכבוד הוא לי. א

ני זיו חבוב, אם אני מתעסק בEcommerce בשש, שבע שנים האחרונות.

אנחנו גם משווקים אתרים שלנו במודל הדרופשיפינג, וגם משווקים אתרים של לקוחות, מייעצים לחברות גדולות.

ואני בעצם היום רוצה לבוא ולדבר אתכם על שיווק  Ecommerce ,שיווק לאתר מכירות.

כיצד אפשר להרים אותו לגבהים הגדולים ביותר ולקחת אתכם דרך שתי אסטרטגיות שיכולות לעזור לכם.

גם אם אתם לפני הקמת עסק או גם אם כבר יש לכם עסק חי וקיים ועובד.

ואתם רוצים עכשיו לראות איך אפשר להעלות את זה בעצם לשלבים הרבה יותר גבוהים.

ולהבין כיצד להחיל את האסטרטגיות האלה.

שאני מיד הולך לדבר עליהם אצלכם בעסק הקיים או העתידי.

איזה סוג מכירות יש?

לא משנה אם אתם עובדים במודל דרופ שיפינג או שיש לכם מלאי גדול או קטן.

האסטרטגיות האלה יוכלו להתאים לכם.

ובשלב השני אני גם אקח אתכם לאיך בעצם אחרי מציאת האסטרטגיה הזאתי.

זה יגרום לאתר שלכם למכור יותר, כאשר אתם תדעו להכיל גם עוד שלב בתהליך.

אז בואו נתחיל.

היום באי קומרס, אני מחלק אותו לשני סוגים של אסטרטגיות. למכור רגש או למכור בדרכים אחרות.

אסטרטגי ראשונה זה מכירת מוצרים לרגש והאסטרטגיה שנייה זה מכירת מוצרים לפתרון בעיות.

ואני אסביר, מוצר לפתרון בעיות, מוצר שפותר לכם בעיות.

מה פותר לכם בעיות?

יכול להיות בכל תחומי החיים, זה יכול להיות מוצר קוסמטיקה שיפתור לכם בעיות אקנה.

זה יכול להיות מוצר לפטרת לרגליים.

זה יכול להיות מוצר לגינה שעוזר לכם לכסח את הדשא בסגנון חרמש מכסחת.

כלי עבודה, כל הקטגוריה הזאתי שבעצם בא ומדברת על מוצרים לפתרון בעיות.

זאת קטגוריה אחת ואסטרטגיה אחת.

קטגוריה שאמרתי עלה בהתחלה.

זה מכירת מוצרים לרגש.

מה ההבדל בין מוצר שהוא מכוון למכור רגש ומוצר שמכוון לפתור בעיות?

למכור רגש דרך מוצרים זה לצורך העניין, גלשתם בפייסבוק או באינסטגרם.

וקפצה לכם הודעה שנראית כתמונה עם איקססוריז, חולצה, מכנס, ארנק שמאוד מושך אתכם בתחום ובנושא של למכור רגש.

והוא לא מושך אתכם בגלל שיש לו תכונות לפתרון בעיות כאלה ואחרות.

אלא הוא פשוט מושך אתכם מזה שהוא תפס לכם את העין.

אחרי שהסברתי מה ההבדל בין שתי הקטגוריות האלו.

אני אתחיל עם מכירת מוצר לפתרון בעיות. אם העסק שלך או שאתה שוקל להתחיל עסק בתחום הזה?

אז תדע לך שאתה הליך פה הוא הרבה יותר ארוך ומורכב מאשר למכור לרגש.

איך אפשר למכור טוב יותר?

כי בסופו של דבר, ברגע שאתה מכניס בנאדם לאסטרטגיה של פתרון בעיות.

ומיד אני אגיד גם איך לפתור את זה, אז אתה מכניס אותו לכל מיני סוגיות.

ובעצם, באותו רגע מה שקורה אתה מכניס את הבנאדם לסוג של ריסרצ'.

אולי באמת אני צריך לפתור את הבעיה הזאת.

אבל לא בטוח שזה המוצר הנכון בשבילי.

ובעצם פה באסטרטגיה הזאת אנחנו רוצים לעבוד עם תכנים שהם משפיעים על הקהל בצורה מאוד משמעותית.

אלה תכנים לא זולים בדרך כלל או לא קלים לייצור כמו במכירה לרגש.

אלה תכנים שאפשר ליצור אותם באמצעות משפיענים, באמצעות אינפלואנסרים לצורך העניין.

אם אתם מוכרים, מותר מוצר קוסמטיקה, לא משנה אם זה לפנים, לגב או כמו שאמרתי פטרת לרגליים.

אתם בסופו של דבר צריכים ליצור פה איזה סרטון אנבוקסינג יחד עם תהליך מסוים למוצר הזה.

אגב, גם אם זה חרמש או מכסחת.

במכירות חשוב להיות חכם

או אם זה כלי עבודה גם חשוב ליצור פה בעצם תהליכים של סרטונים.

שבעצם יבואו ויראו כיצד המוצר הזה פותר לי את הבעיה, איזה קל להשתמש בו.

איך הוא פותר לי את הבעיה מכמה וכמה בחינות, באיזה נושאים הוא נוגע.

לצורך העניין אני אתאר לכם נגיד במוצר קוסמטיקה משפיענית מי שלא יודע מה זה משפיענית.

לצורך העניין מישהי שיש לה הרבה עוקבים בסיסקרייברז.

עוקבים ביוטיוב או באינסטגרם ונכון להיום גם בטיקטוק.

ובעצם היא באה והיא יודעת (כחכוח גרון) סליחה.

היא באה, והיא יודעת בעצם להעביר את החוויה של המוצר מבחינת האנבוקסינג של המוצר הזה.

ולאחר מכן את התהליך, טיפול אצלה לצורך העניין על העור.

למכור רגש בלי להתעלם מההיגיון

היא יודעת להעביר את החוויה בצורה עוצמתית לאותם גולשים.

גולשות שרואים את הסרטון הזה.

הם נחשפים לסרטון הזה בפייסבוק או באינסטגרם ובעצם משם אפשר להיכנס לאתר ולרכוש.

כאשר עובדים באסטרטגיה הזאת של למכור רגש, זאת אסטרטגיה שעולה יותר כסף.

כי המשפיענים והייצור וידאו עולה כסף.

לפרסם את זה עולה כסף.

לעשות קמפיינים של צביעת קהלים.

מה זה קמפיין צביעת קהלים?

כדי שיותר קהלים ייחשפו לווידאו הזה בפעם הראשונה ובפעם השנייה אולי לעוד וידאו או לאותו וידאו.

כדי שבסופו של דבר הם ימירו יבצעו רכישה אצלכם באתר זה לבנות תהליך.

זה תהליך שלא קורה ברגע – למכור רגש.

צריך להכין כמה וכמה תכנים וצריך להבין מה הדרך הכי נכונה להדגיש את זה ללקוח לגולש שבסופו של דבר.

יבצע המרה מחיר (טעות) רכישה באתר.

ואז זה מתחלק לשני גולשים.

גולשים שרואים את זה בפעם הראשונה, הסרטון מצליח לעשות עליהם אפקט מספיק חזק.

ובאותו רגע הנכנסים לרכוש ובאמצעות רימרקטינג, זאת אומרת פרסום חוזר לאותם גולשים.

שכבר צפו לצורך העניין בעשרים וחמש אחוז או חמישים אחוז  מהוידאו הזה.

ואפילו אולי ביקרו באתר.

מה זה רימקטינג?

אולי עשו אצלי אפילו, 'הוסף לעגלה' אם אתם מכירים קצת את המונחים נכנסו לתוך האתר.

עשו 'הוסף לעגלה' זאת אומרת ממש התעניינו לקנות את המוצר הזה.

ובעצם באסטרטגיה הזאת אני ימיר.

זאת אומרת יגרום ליותר אנשים לרכוש כאשר הם יפגשו בי בפעם השלישית עד החמישית.

זאת אומרת שרוב האנשים לא ימירו.

פעם שלישית יקנו…

לא יקנו אצלי באתר בפעם הראשונה והשנייה.

ואני צריך ללמוד לגעת באותם אנשים עם וידאו מספיק אפקטיבי.

כדי שהם גם יראו אותי בפעם הראשונה וחלקם יקנה.

וגם שלאחר שאני אחזור אליהם כעבור כמה ימים כעבור כמה שבועות.

הם יראו אותי עוד פעם עם תוכן דומה או את אותו תוכן בדיוק.

תוכן דומה יכול להיות סרטון אחר שמשפיענית אחרת או סרטון אחר על המוצר.

ובסופו של דבר בגלל שהם ראו אותי כבר שלוש עד חמש פעמים, שם הם יבצעו את הרכישה.

זה האסטרטגיה למכירת מוצרים לפתרון בעיות.

אתם רוצים לנסות את הוידאו הכי אפקטיבי שיציג את המוצר שלכם באמצעות למכור רגש.

על הצד הטוב ביותר.

תמכרו על הצד הטוב ביותר

ואתם מבינים שאתם לא תמירו המון אנשים בסט וואן של הפאנל שלכם.

זה בעצם השלב הראשון של המכירה.

אתם לא תמירו את הכמות שאתם רוצים שם.

ולכן אתם צריכים לדעת להגיע אליהם בעזרת קמפיינים בצורה יחסית זולה (לתקן בצורה נכונה).

לאותה לאותו קהל.

כי אתם מבינים שהם צריכים לפגוש את המותג שלכם בדיגיטל בפייסבוק, באינסטגרם.

בטיקטוק בטאבולה האאוטברן הם צריכים לפגוש את המותג שלכם לפני.

לפחות שלוש פעמים לפני שהם יבצעו רכישה.

ברגע שאתם מבינים איך הפאנל הזה עובד.

איך הכי נכון למכור רגש?

ואתם תדעו לסדר את התכנים שלכם בצורה נכונה.

אתם תצליחו למכור מוצרים לפתרון בעיות.

אז מה הבנו פה?

הבנו פושה למכור לפתרון בעיות זה תהליך שהוא יותר ארוך של למכור רגש, הוא תהליך שצריך להשאיר אפקט חזק על הלקוחות.

אנחנו מבינים שהתקציב השיווקי שלי גדול יותר.

כי אני צריך לפגוש את הלקוח בין שלוש לחמש פעמים בשביל שהוא יבצע המרה.

ואנחנו מבינים גם שליצור תוכן בעזרת משפיענים, ואינפלואנסרים. או ליצור תוכן בעצמנו עם וידיאו.

זה מצריך את השקע מסוימת של זמן של כסף.

של עריכה של להביא את המשפיענים האלה למשא ומתן.

בשביל שיצלמו עבורכם את האנבוקסינג או את הסרטון הזה.

בסופו של דבר אתרי Ecommerce מצליחים שמוכרים לפתרון בעיות הם אתרי Ecommerce. 

שיודעים לסדר את הפאנל השיווקי שלהם בצורה נכונה ואפקטיבית.

כאשר ההחזר על ההשקעה הוא גבוה.

אני מקווה שאני לא מדבר פה ביותר מדי מונחים בעייתיים לחלק מהקהל.

למה גם התדמית העסקית שלכם חשובה?

עכשיו נחזור לאסטרטגיה הראשונה שדיברתי עליה.

מכירת מוצרים לרגש כאן אנחנו רוצים להיות מספיק דינמיים עם המלאי שאנחנו מוכרים בדורפשיפינג.

זה מאוד קל כי כל יום אני יכול להחליט שאני מוכר מוצר אחר.

אבל בואו ניקח לצורך העניין שיש לי עסק עם עשרות אם לא מאות מוצרים.

אני בעצם צריך לאתר את המוצר הבא סלינג הווינר שלי מה שנקרא.

הווינר זאת אומרת מוצר שהוא המנצח ואותו לנסות לשים בקדמת הבמה את התוכנית של למכור רגש.

על מנת להכניס כמה שיותר אנשים לאתר שלי שיבצעו המרה בפעם הראשונה גג שנייה.

שהם נפגשים מהמותג שלי בהשוואה למכירת מוצרים לפתרון בעיות ששם נפגשים עם המותג שלי.

בין שלוש לחמש פעמים בשביל לבצע המרה.

איך תקדמו את העסק שלכם?

אז בעצם במכירת מוצרים לרגש.

ואני אנסה להמחיש לכם את זה את הנושא של למכור רגש אני הרבה פעמים עושה וובינרים ולייבים באינסטגרם שלי.

ושם יותר קל להמחיש את זה כי אני מראה את זה במצגת.

אבל אני אנסה להמחיש לכם את זה כמה שיותר נכון.

כאשר אתם היום גוללים בפייסבוק או באינסטגרם, מדפדפים מה שנקרא בפיד שלכם.

בדף הבית ופתאום קופצת מודעה מאוד נחמדה.

ומראה לצורך העניין חולצה מסוימת.

בעיקר לקהל נשי זה קורה הרבה יותר מקהל של גברים מן הסתם והחולצה הזאת נראית מאוד  קאז'ואל.

נראית מאוד מושכת.

אני בוא נחשוב רגע מה קרה למוח שלי בתהליך הגלילה.

מה קורה בפייסבוק למוח שלנו ואיך זה קשור ללמכור רגש?

אני מזהה את המודעה, אני באותו רגע מזהה את התמונה.

כאשר זיהיתי את התמונה, אני תוך שלוש שניות אני הבנתי שזאת חולצה והבנתי גם איך היא נראית.

והבנתי אם זה הטעם שלי או לא הטעם שלי, ואם זה מסקרן אותי או לא מסקרן אותי.

מה בעצם קרה פה?

במקום להעביר את הלקוח תהליך מאוד מאוד ארוך של להסביר לו במה המוצר טוב ואנבוקסינג וידה, ידה,ידה. 

מה שנקרא, מה שסיפרתי מקודם.

בעצם, פה אנחנו באים ואומרים אנחנו רוצים שהלקוח הגולש יבין תוך שלוש שניות עד חמש שניות.

חוזרים עוד פעם לשלוש חמש.

יבין איזה פוסט הוא רואה פה, האם זה מדבר עליו, האם זה לא מדבר אליו?

אם זה מדבר אליו, יש סיכוי שהוא יקליק על המודעה שלכם ייכנס לאתר ויבצע רכישה.

איך תגרמו לגולשים להפוך ללקוחות שלכם

במיוחד אם אנחנו עובדים על מוצרים שהם בסטיילינג, שהם ווינרים, שהם מוצרים מנצחים.

המטרה שלנו היא למצוא כמה שיותר כאלה תחת המאגר שלנו.

אם יש לנו עסק שעובד עם מלאי מוצרים או לעבוד דרך דרופ שיפינג כאשר המלאי שלי הוא מאוד דינמי ומתחדש.

ובעצם כאן מאוד זול לי להגיע ללקוח, וכנראה שלא היה לי עלויות יותר מדי ביצירת המודעה הזאתי.

זאת אומרת שהתמונה ככל הנראה לא עלתה לי כסף.

אלא אם כן אני עשיתי יום צילום ויום צילום של סטילס הוא הרבה יותר פשוט וקליל.

מיום צילום של וידאו מעמיק עם תהליך ועריכה יכול לתרום לנושא ולתהליך של למכור רגש.

בסופו של דבר המטרה שלנו פה היא לגרום לגולש להבין תוך שלוש עד חמש שניות.

מה המוצר שהוא רואה לנגד עיניו והאם אני מקליק על זה או לא מקליק על זה.

כאשר אני עובד בצורה הזאת, רוב האנשים שלי ימירו.

רוב הקהל שלי ימיר בפגישה הראשונה עם המותג שלי.

למכור רגש או למכור מוצרים רגילים?

אני אעשה רימרקטינג אני אעשה פרסום חוזר לקהל שביקר באתר שלי ולא רכש.

וגם שם אני אנסה להמיר כמות גדולה.

אבל ברגע שאני אדע.

מה מין המאגר שלי של המלאי או הדינמי, כמו שאמרתי הוא המוצר המנצח.

אותו אני ארצה לשים בקדמת הבמה ושיקבל כמה שיותר תקציב.

כי מה שיקרה באותו רגע.

כמות גדולה מאוד של אנשים יכנסו למוצר הזה אם אני אצליח להביא אותו.

למצב שמאוד זול לי להכניס אנשים ועל הדרך הם גם קונים.

זאת אומרת שהקמפיין שלי הוא גם רווחי ובאותו רגע אני אנסה להכניס כמות כמה שיותר גדולה של אנשים.

לא משנה אם זה בישראל, אם זה בעולם, אנחנו עושים את זה גם פה וגם שם.

איך נוכל לשפר את קידום ומכירות האתר שלנו?

ובעצם להמיר כמות גדולה של אנשים ולאחר מכן לעשות להם פרסום חוזר רימרקטינג עם יתר המוצרים.

אצלי באתר אולי רימרקטינג דינמי, קטלוג שמראה להם בעצם קרוסלה מאוד מאוד נחמדה.

עם המוצר האחרון שהם ביקרו אצלי באתר.

למי מכם זה לא קרה בגלל שאתם נכנסתם לאיזה אתר הייתם אוברול אדום, קומקום אדום.

משהו אדום וואטאבר, בואו נחליט שאדום זה הצבע.

ובאותו רגע יצאתם החוצה המשכתם לגלול ובום מה קפץ לכם?

קרוסלה, בדיוק עם אותו מוצר אדום שאתם בחרתם אצלו בעמוד.

באותו רגע מה שקורה עשו לכם רימרקטינג דינמי זאת אומרת.

חזרו אליכם עם קרוסלה כאשר המוצר הראשון שעמו המוצר, שאותו נטש את עמו המוצר האחרון עליו הסתכלתם וכאן אני אצליח להמיר יותר.

איך הכי נכון לשווק אתרים?

אבל ההבדל המשמעותי הוא שכאן המרתי את רוב הלקוחות שלי.

פה בעצם גרמתי לרוב הגולשים לבצע רכישה כבר בפעם הראשונה שהם נתקלו במותג שלי בדיגיטל בפייסבוק.

אינסטגרם, טאבולה, אאוטבריין, טיק טוק ויתר הפלטפורמות.

אם אתם משתמשים בעוד פלטפורמות לא חסר, טוויטר דווקא מתחיל להיות מעניין .

ובאותו רגע מה שקורה, זה שהמטרה שלי היא להמיר כמה שיותר אנשים באותו רגע מהמוצר הזה.

עצם זה שהכנסתי כמות גדולה של אנשים, יתר המלאי שלי יתחיל להימכר גם באתר.

זאת אומרת זה שמצאתי מוצר שהוא בסט סיילינג, ושמתי אותו בקדמת הבמה עם תקציב גבוה.

וידעתי לעשות לאופטימיזציה ולעבוד עם קהלים מתקדמים כגון לוכדי וכו.

ואולי לנסות עוד קריאייטיבים על אותו מוצר.

למכור רגש דרך יצירתיות מחשבתית וחזותית

בעצם, פה גרמתי למוצר הזה להתחיל להימכר בכמות גבוהה.

ולהתחיל למכור לי את יתר המלאי באתר.

עצם זה שהם כבר נכנסים ומחליטים זה מוצר שאני מוכן לקנות אבל רגע.

אם אני קונה כבר משהו מהעסק הזה למה שאני לא אקנה עוד משהו?

ובאותו רגע אתם מכניסים אותם לסריקה באתר שלכם.

את יתר הגולשים ו באותו, המצב שלנו כרגע זה שאנחנו רוצים להמיר כמה שיותר מהם לעוד מכירות באתר.

ז"א שייצאו עם עגלה יותר גבוהה(טעות לשון) גדולה סליחה, שיקנו יותר מוצרים אצלי באתר.

עכשיו אז עשינו רגע.

בוא נעשה איזה ראפ אפ מהיר בין שתי האסטרטגיות.

תבנו את התהליך נכון

אם אתה מוכר מוצר של פתרון בעיות התהליך, אתה חייב להעביר אותו תהליך חימום.

זה בד"כ יעלה לך יותר יקר.

עצם יצירת התכנים ועצם ההגעה ללקוח זה לא אומר שזה יכול(טעות לשון) לא יכול להיות רווחי, זה יהיה רווחי.

 אבל התהליך הוא יותר ארוך, וההשקעה היא יותר גדולה.

כאשר אני מוכר מוצר שהוא מדבר אל הרגש ולא לפתרון הבעיות, התהליך הוא די מהיר.

כי המודעה לא עולה לי הרבה כסף והפרסום לא עולה לי הרבה כסף.

זאת אומרת שאת האפקט של זה, של המכירות באתר.

שזה מה שאנחנו מחפשים אני אקבל די מהר יחסית לתהליך השני.

כל עסק והאסטרטגיה שלו.

אם אתה לפני הקמת עסק, יכול להיות שאתה תשקול שנית איזה עסק כדאי לך ללכת אליו.

בהתאם לתקציב ולהשקעה שיש לך.

תתאימו את השיווק ודרך המכירה לעסק שלכם

אם אתה עסק קיים אתה יכול להבין, או רגע, מה הרלוונטי לה יותר.

למכור לרגש או למכור לה פתרון בעיות?

האם חלק מהמוצרים שלי הם פתרון לבעיות וחלק פתרון.

וחלק מכירה לרגש?

האם הכל אצלי לפתרון בעיות?

האם הכל אצלי מכירה לרגש?

בסופו של דבר כל בעל עסק ויזם צריך להבין איפה הוא נמצא ולאן (גמגום) ולקחת את האסטרטגיה ש נכונה אליו כדי לבצע את זה.

תמכרו את הטוב ביותר שלכם

 בשתיי האסטרטגיות, ברגע שמצאת את הבסט סלינג שלכם.

את הווינר, זה לא משנה אם אתם עושים משהו שהוא מכירת פתרון.

בעיות או משהו שהוא מחיר על הרגש.

המטרה שלכם זה למכור כמה שיותר מוצרים נוספים באתר.

אם אתם סלאס פייננס של מוצר אחד, אז אולי אתם תרצו להכניס כל מיני אפ סלזים וקרוס סלזים נחמדים.

אם אתם חנות של כמה מוצרים בודדים ומצאתם את הבסט סלינג שלכם.

אתם תרצו שכולם יכנסו ויקנו אותו אבל יתחילו לקנות את יתר המגוון.

ושם זה כבר המטרה שלכם להתחיל לפתח עוד סרטונים על אותם מוצרים.

ולהראות את זה למי שכבר ראה את הסרטון של הבסט סלינג שלכם.

מי שכבר השתכנע לקנות מכם ומי שכמעט השתכנע לקנות מכם בשביל למכור את יתר המגוון באתר.

אם אתם תצליחו להכניס כמות גבוהה ואיכותית של אנשים שיקנו את הבסט סלינג שלכם.

אתם גם תצליחו למכור את יתר האתר וככה בעצם אתם פותרים את כל בעיית המוצרים והמלאי אצלכם באתר.

אתם רוצים את המוצר לשים בקדמת הבמה ובעקבותיו יתר המלאי באתר יימכר.

דין מוצר אחד כדין מוצרים רבים

לא משנה אם יש לכם עשרות מוצרים, מאות מוצרים או אלפי מוצרים.

אותו דבר במכירה לרגש, ברגע ש מצאתם את הבסט סלינג שלכם.

את הווינר את המוצר המנצח לשים בקדמת הבמה מבחינת מכירה לרגש.

המטרה שלכם היא לא למצוא רק אחד כזה, כי זה מאוד זול לכם לייצר את קריאייטיב ואת הפרסום.

המטרה שלכם זה למצוא כמה שיותר ווינרים באתר שלכם.

ולנסות דרכם להכניס כמות טראפיק גבוהה ואיכותית שתגרום להמרה של יתר המוצרים באתר.

לעבור למכירות של המוצר עצמו.

וככה בעצם בשתיי האסטרטגיות האלה ברגע

שאתם יודעים לשים את המוצר הנכון.

מה הוא הקופי הנכון?

אם התמחור הנכון.

עם הקופי הנכון, עם התמונה הנכונה, עם הקריאייטיב הנכון.

לא משנה אם הוא וידאו תמונה בקדמת הבמה ולעבוד בצורה מתקדמת.

בפייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טאבולה אול ברנד מבחינת הקהלים.

אתם תצליחו למכור את יתר המוצרים אצלכם באתר.

ולהעלות בצורה משמעותית את אחוז ההמרה אצלכם באתר.

כי היכנסתם אותם למוצר שגם ככה רובם קונים, אחרי שרובם יקנו אתם תצליחו להמיר אותם.

חלקם כבר בתהליך הרכישה הראשון שהוא כבר יוצא לצ'ק אאוט אצלכם.

תצליחו להמיר אותם ליתר המוצרים ויש כאלה שאתם תמירו אותם בריימרקטינג בפרסום חוזר.

בעצם בשתי האסטרטגיות האלה.

תגוונו באסטרטגיות השיווק שלכם

ברגע שהוא מצאתם את מי לשים בקדמת הבמה.

יש לי גם כמובן קורס חינם וקורס מלא שאתם יכולים לקחת אצלי בנושא דרופ שיפינג.

בשופיפיי בשיווק דיגיטלי ואני אשמח לפגוש אתכם שם באינסטגרם שלי זד איי וי אייג איי בי או בי  זיו חבוב. 

אתם יכולים לחפש את זה או בגוגל או באינסטגרם אתם תגיעו אליי ואני אשמח לראות אתכם.

אני גם מנסה לעזור לכמה שיותר אנשים בהודעות שלי ב די אם.

אז ככה שאם יש לכם איזה שאלה, איזה בעיה.

אני רוצה להגיד תודה רבה לרועי שאירח אותי פה בפודקאסט הנהדר הזה ואני מקווה שנשמע בקרוב.

תודה רבה חברים ואני מקווה שלמדתם מזה.

(מוזיקה)

רועי ריבק

אז תודה רבה לזיו.

איזה כיף לי שיש לי את הזכות לארח אנשים שהם מקצוענים ולהביא לכם את כל התוכן.

ואת כל הדברים האלה מה שנקרא, ישירות לאוזניות שלכם ולדבר אתכם.

זה פשוט תענוג.

אני לא יכול להסביר לכם ועכשיו שאנחנו ב 50  פרקים זה כאילו אני מסתכל אחורה וואו, זה חתיכת דרך.

אז אני רוצה להגיד לכם תודה לכל מי שמאזין לפודקאסט זה באמת לא מובן מאליו.

אבל הנושא הזה הוא מאוד חשוב. אחד הדברים בEcommerce  זה באמת שאנחנו צריכים בסופו של דבר לייצר (גמגום).

אל תפחדו להעז

לייצר סקייליין, כי התקציב שלנו בעצם הוא לא מוגבל.

ככל שאנחנו מצליחים להעביר רואס שזה בעצם ריטר אופ את ספנת אז אנחנו בעצ.

אם הצלחנו להביא על כל שקל ששמנו ארבע, חמש, שש שבע, תלוי ברווחיות של המוצר.

אז מן הסתם לא אכפת לנו להשקיע עוד כסף כי אנחנו מקבלים את הכסף חזרה.

ובמקרה שכזה, חשוב לדעת ולשים את כל הדברים הטכניים ולתת לאלגוריתם גם, לעבוד בצורה נכונה.

ופה, במיוחד בתקופה הזאתי שאנחנו מדברים עם כל הנושא של ios 14  והכל, יש קושי מאוד.

מאוד גדול לנתר את הנתונים.

יש המון בעיות אם כל מה שקשור ללל(גמגום) לפיקסל שב הוא מעבד תקשורת את כל הנושא של קוקיז.

אל תפחדו להביא תוצאות

וככה גם יש לנו קושי בלהביא תוצאות.

ואני מחזק, ובכל מה שזיו אומר זה בהחלט טיפים מדהימים משהו נתן לכם.

זה באמת היכולת דאטה שלהם ואיפה שאנחנו נכנסים באמצעות הפיקסלס.

זאת אומרת שתחשבו שאם לכל אחד ואחד מאתנו יש פיקסל באתר.

בעצם פייסבוק יודעים מה אנחנו צריכים ויודע איך למכור רגש.

כי אם אנחנו חיפשנו איזה נעל מסוימת אז היינו וראינו נעל באתר מסוים.

שאנחנו נחזור לפייסבוק, הפיד שלנו בעצם יהיה מלא נעליים.

כי פייסבוק מזהה שב איקס  אחוזים אנחנו כנראה בכוונת רכישה לקנות נעל.

הנתונים של פייסבוק חשובים

אז בגלל זה כל הנושא של החיבורים ופיקסלים ובאמת להראות לפייסבוק את הנתונים הוא חשוב.

כי ככה אנחנו עוזרים למערכת לעבוד בשבילנו.

עכשיו עם כל הנושא הזה של אי או אס 14 קצת יש בעיות בנתונים.

באמת הקריאייטיב זה הדבר החשוב ביותר כי בסופו של דבר אנחנו פונים לקהל רחב.

ורוצים תמיד להביא לקוחות חדשים.

החלק של רועי

אבל אני דווקא בחלק שלי, אני רוצה לדבר אתכם על הנושא.

שהכול יעבוד מה שנקרא ביי דה בוק.

ואחרי זה אפשר לצאת לכל שאר הדברים, מה שנקרא אפשר להתחיל לעבוד.

אז בנוסף לזה אני.

יש לי קורס שאני מוכר אותו, שהוא בעצם התאמה של המערכת פרסום ל אי או אס 14.

בנוסף, אני רוצה להזמין אתכם לאינסטגרם של זיו שבאמת תעקבו אחריו ותראו כמה הבן אדם הזה מקצוען.

ואיזה מספרים הוא מביא את זה באמת להוריד את הכובע. 

אז אני מאוד ממליץ לעקוב אחריו ואני מקווה שנהנתם מהפרק.

וואו פרק 50 זה באמת לא בא ברגל.

אני רוצה להזמין אתכם לשמוע עוד 49 פרקים שהיו לפני הפרק הזה.

אם זה פרק ראשון שאתם שומעים או פרק חמישי שישי, שביעי, לא משנה מה, תשמעו את כל הפרקים.

יש שם המון המון נושאים חשובים שאני אשמח לשמוע.

אם אתם נהנים מהפודקאסט.

תרשמו לי כיף לקבל ביקורת, בסופו של דבר אני והאורחים מדברים ואנחנו נותנים לכם מהידע שלנו והניסיון שלנו.

אבל כיף לשמוע גם מילים חמות ושאתם נהנים ממה שאנחנו עושים

ואני רוצה להזמין אתכם לעקוב אחריי גם באינסטגרם בפייסבוק בלינקדאין ביוטיוב.

אתם יכולים לעקוב אחריי או להוסיף אותי כחבר ולשאול שאלות אם יש לכם.

לפרגן מה שבא לכם באמת אני כאן בשבילכם.

אז פרק חמישים מגיע לסיומו.

אני רוצה להגיד לכם תודה רבה רבה שאתם מאזינים כיף גדול.

עם עוד לימודים, עוד עשייה, איזה כיף גדול. זכות ענקית יאללה ביי

(מוזיקה)

בחרו את הפלטפורמה האהובה עליכם

תוכנית ההכשרה

Black Squad

יחידת השיווק המובחרת בישראל.

בואו נעבוד יחד

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

יצירת קשר בוואטסאפ

מלאו פרטים ותעברו לשיחה בוואטסאפ

קיבלתי את השאלון המלא

עובד על המשימות לשבוע החדש