קידום ממומן בטיק טוק – מה הצלחתי להשיג ב$100

לחצו על החץ

מה תקראו במאמר?

טיק טוק היא פלטפורמה אשר נתפסת בעיני רבים כצעירה ונישתית. כזאת המתאימה לסוג מסויים של מותגים. עיניין אותי לדעת האם באמת כך הדבר או שלשחקן הצעיר יש יותר לתת. לשם כך ביצעתי קידום ממומן בטיק טוק ב100$ ובפוסט אכתוב את התוצאות.

הטסט הראשון שביצעתי הוא למותג מאוד מוכר ואהוב אשר הפוסט אכן פונה לקהל יעד צעיר יותר.

גם שם סכום המימון היה נמוך ושמתי על אותו קמפיין $100 לקמפיין חשיפה והתוצאות היו לא פחות ממדהימות.

מעל 240,000 חשיפות

1866 לייקים לפוסט

228 תגובות

90 שיתופים

204 עוקבים חדשים למותג (דף חדש)

כל מי שביצע קמפיינים ממומנים בעבר יודע שמדובר בתוצאות שהם לא פחות מטירוף!

אך עם זאת מדובר בקמפיין חשיפה ועם חשיפה לא הולכים למכולת לכן החלטתי להעמיד את טיק טוק במבחן.

ביצעתי לעצמי קמפיין המרות (לידים) והפניה מחוץ לטיק טוק לדף הנחיתה שלי.

התקנתי פיקסלים, ביצעתי בדיקה שהכל תקין וגם כאן שמתי 100$

מעט רק על הפוסט שקידמתי:

סרטון כתוביות שמוכר את הקורס שלי: קורס שיווק דיגיטלי ב-Zoom

לצפיה בסרטון שרץ בקמפיין:

קופי לסרטון: קורס שיווק דיגיטלי – מוזמנים להכנס לעולם המרתק של השיווק הדיגיטלי בשיעורים פרטיים 1 על 1. כל המידע בקליק על הקישור

לשם ההשואה היה פרמטר שונה בין הקמפיינים מלבד גודל המותג והוא שבקמפיין הראשון הפוסט קודם מתוך עמוד האינסטגרם (spark) ובקמפיין שלי קודם ביצירת פוסט חדש דרך מערכת ניהול הקמפיינים של טיק טוק

קידום ממומן בטיק טוק
כמו בכל פלטפורמה ״חדשה״ ניתן לפרסם בטיק טוק ולהגיע לקהל וחשיפה ענקית בתקציבים נמוכים מאוד

קהל היעד אשר הוגדר:

קהל מישראל בגילאי 18-34 (תחומי עיניין הקשורים ככל הניתן בפלטפורמה ללימוד, השכלה, פיתוח אישי וכ״ו)

רוצים לקרוא על 7 מותגים שעושים את זה נכון בטיק טוק?

ולהלן התוצאות:

נתחיל עם תוצאות החשיפה והמעורבות שגם אצלי הנתונים היו לא רעים בכלל.

280,000 חשיפות

1493 קליקים

שיעור קליקים על הקישור (CTR) – באחוזים 0.5%

1068 לייקים

4 תגובות

נעבור לדברים המעניינים באמת:

88 אנשים באמת עברו לדף הנחיתה (על פי אנליטיקס)

באונס רייט של 86%

זמן ממוצע בעמוד – 6 שניות

20 אנשים מתוך ה88 עשו scroll של 25% בעמוד

6 מהם לחצו על לינק מסויים בעמוד

0 אנשים עברו מעל 3 דפים

0 אנשים לחצו על כפתור הוואטסאפ

0 לידים

מחיר לצפיה בדף נחיתה 1.1$

אז כמו שאתם מבינים עם כל המחירים הזולים בתוך הטרטוריה של טיק טוק מה שקורה כשמוציאים משם את התנועה המחירים מתחילים להיות זהים לפלטפורמות כמו פייסבוק וגוגל.

אך עם ליד ממוצע בפייסבוק יכול לעלות לי בין 40-80₪ בפלטפורמות אחרות כאן ב150$ לא קיבלתי אפילו ליד אחד.

חשוב לדעת על קידום ממומן בטיק טוק

זהו קמפיין ראשון שביצעתי בטיקטוק ומערכות הפרסום הם מערכות לומדות ולכן אני מניח שעם הזמן יש סיכוי ניכר שהביצועים ישתפרו ולכן לא בדיוק ״״פייר״ להשוות קמפיין ראשון בפלטפרומה X לקמפיין בפלטפורמה Y שכבר למדה דבר או 2 ״מי הקהל הממיר ביותר״

לסיכום:

עם כל הכבוד לחשיפה המטורפת כמו שציינתי כבר בהתחלה ״עם חשיפה לא הולכים למכולות״ ובקמפיין המרות טיק-טוק לא הצליחה להצטיין במיוחד לא בכמות התנועה ובטוח שלא באיכותה.

ניכר שכמות ענקית מהקליקים היו Havy Finger – כשלוחצים בטעות וישר יוצאים וגם התנועה שיצאה כנראה בכוונה לעמוד לא ביצעה פעולה עם כוונת המרה (הדף מכירה שלי רבוי באירועים כך שהייתי יודע על כל כוונת המרה או פעולה כזאת בעמוד.)

מבחן שהתוצאה הייתה ידוע מראש

ניסיתי להעמיד את טיק טוק במבחן אבוד מראש בתחום עסקי ועוד בנישה בשירות יקר יחסית אך לפי הנתונים נראה שהמערכת (אשר בנוסף דומה בצורה מפתיעה למערכת של פייסבוק) והפלטפורמה יכולים להיות מתאימים לנישות רבות עם קהל רחב יותר.

למי אני החושב שהפלטפורמה מתאימה?

אתר אי-קומרס

מותגים אשר צריכים תפוצה גבוהה

מותגים עם קהלי יעד רחבים ומגוונים

נהנתי מאוד מהניסוי ואני בטוח שאבדוק את הפלטפורמה בעוד עסקים ותחומים שונים וממליץ גם לכם לנסות אותה.

במידה והפלטפורמה תפורה בדיוק למידות העסק שלכם ואין לכם מושג איך להתחיל מוזמנים להשאיר פניה בעמוד הקורסים שלי ונוכל להרכיב לכם תוכנית לימוד הכוללת בתוכה את מערכת הפרסום של טיק טוק

טיפים לפרסום ממומן לשיווק שותפים ודרופשיפינג

האם המאמר עיניין אותך?
Sharing Is Caring
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אם אתה כבר כאן

פיתוח אישי, לימוד העשרה והשראה
הם הדרך הנכונה להצלחה!

כבר במילוי הטופס תקבל למייל מאמר על התכונה החשובה ביותר שצריך לאמץ בשנת 2021
מלא את הפרטים ותדאג לא לפספס תוכן חשוב
בואו נעבוד יחד
קורס שיווק דיגיטלי 1 על 1

לא מדובר בקורס דיגיטלי – אתם שותפים מלאים לתהליך הלמידה. החומר נקבע בהתאם לידע שלכם, ולקצב שלכם. בקורס נצלול יחד לעומק מערכות הפרסום המתקדמות של פייסבוק ואינסטגרם.

״להשקעה בלימוד ובידע, יש את התשואה הגבוהה ביותר״

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן מעניין יותר, ויודע על אילו נושאים לכתוב.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה!

כך אני מבין איזה תוכן פחות מעניין, ויודע על אילו נושאים לכתוב פחות.

מבטיח שכל הצבעה נלקחת בחשבון

תודה שבחרת
להרשם לניוזלטר שלי

מבטיח שכל מייל יהיה מלא בערך

מעוניינים להכיר? ניתן לקבוע שיחת הכרות ביומן שלי